|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hallo!
Ik ben heel erg op zoek naar de pianobegeleiding van Editors - No sound but the wind, gratis en volledig. Ik heb al lang gezocht maar vind ze nergens. Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben ook al een tijdje op zoek naar bladmuziek voor piano, maar vind die veelal niet.. Als jullie me met deze zouden kunnen helpen, THX! ![]() A thousand miles Alicia Keys Afscheid Volumia All my life van KC and Jojo Angels Robbie Williams Beauty and the beast Disney Bed of roses Bon Jovi Don’t speak No doubt Drops of Jupiter Train Everything I do Bryan Adams Fallin Alicia Keys Hou me vast Volumia In my place Coldplay Kom maar bij mij Marco Borsato Put it on me Ja Rule Sorry seems to be Elton John Thank you Dido Wereld zonder jou Marco Borsato Beautiful Christina Aguilera Belle en het beest Disney Tomorrow Musical Annie A time for us - Andy Williams Kweet, tis een lijstje, maar misschien dat jullie hier enkele van hebben Groetjes en Bedankt! Kan dit in een privébericht worden doorgestuurd of moet dit naar het emailadres gestuurd worden dan? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
weet er iemand soms waar dat ge bladmuziek voor fluit vindt van bekende artiesten want de stukken die we nu spele tijdens samenspel, niet te doen
![]() someone please help me!!! :respect: alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Heey,
ik heb wel een hele goede site, dat is van iemand die ze zelf uitschrijft: http://www.bertheharingsma.nl en anders heb je ook nog: http://bladmuziek.pagina.nl suc6 ermee! Groetjes Lisan |
![]() |
![]() |
#5 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() :respect: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Wie weet een website waar veel tablatuur staat van Boy Sets Fire
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ja weetje ik heb het al eerder zo geprobeert. Maar of er klopt geen reet van of incompleet of het liedje wat ik wil is er niet.... Dus misschien weet iemand een site waar je veel tabs hebt van BSF die een beetje kloppen...
Als ik het zelf allemaal uitmoetzoeken duurt het zo lang ![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
ik zoek geen muziekpartitaturen en ook geen bladmuziek en lyrics, die vindt je namelijk allemaal heel simpel via google.
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ok, bewijs het en vind voor mij dan eventjes de intro op piano van guns'n roses van november rain, van de live versie welteverstaan ![]() ![]() maareuh alvaste bedankt eh ![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
sites :
www.my-piano.blogspot.com www.createsongstyles.com www.1001sheets.com www.wikifonia.org www.sheetzbox.com www.mx-music.com www.pianolicious.blogspot.com www.sharesheetmusic.com www.4shared.com ALLEMAAL GRATIS ! en zelf gezocht via google groetjes yves |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
ben zojuist op een zeer leuke site gestoten met enorm veel bladmuziek van zeer goede liedjes
http://www.abcmusic.tk ![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
http://hclyrics.qchc.com/ |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Nerd
|
![]()
iemand heel toevallig een account op http://www.pianofiles.com/ ?
niet echt veel trek om helemaal een account te gaan aanmaken en wil graag een bepaalde partituur hebben ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Ik zoek de lovetheme van de film romeo and juliet, iemand enig idee waar ik die kan vinden?
|
![]() |
![]() |
#18 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() of zoek je wellicht 'liebestot' van Richard Wagner ofzo? ![]()
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoel, van de Film Romeo and Juliet *weet niet welke* A time for us - Andy Williams |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
Ik ben hard op zoek naar she's the one - robbie williams. Een partituur voor piano. Ik hoop dat iemand mij eraan kan helpen, wat op internet vind ik er geen, of geen goeie.
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik heb wel een exemplaartje van she's the one, tis geen hele goeie maar als je een beetje verstand hebt van pianospelen (
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
waarom heeft niemand www.olga.net genoemd?
![]() Als er iets een goeie tab resource is... http://users.bigpond.net.au/beachhouse/tabs.htm hier staan niet zoveel, maar wel een paar ontzettend leuke songs ![]() http://pages.map.com/~freek/guitar1.html nog meer tabs en chords \o/ die laatste staan wel wat leuke rock 'n' roll nummers tussen, niet zo moeilijk, maar wel tof om te spelen ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Voor de gitaarfreaks onder ons:
www.tabsrus.nl Is een supersite! ![]() Groetjes Anne |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
Mocht iemand de lyrics van Zombieboeren zijn gaaf! van Mihoen kunnen vinden, houd ik me aanbevolen
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
pudiecat
|
![]()
ik vind een super goeie site
http://www.ishkur.com/features/music/index.htm# klik dan op: Ishkur's Guide to Electronic music echt ALLE richtingen van dance trance hardcore enzo...met de nummers erbij ![]() zeker de moeite waard ![]() ![]()
zuurkool ≠ koolzuur Dat je het weet. Laatst aangepast door frox : 21 May 2004 om 20:47 |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
Ik ben op zoek naar A Thousand Miles (Vanessa Carlton) voor de piano.. Iemand enig idee waar k die kan vinden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
is er ook een goede site voor baldmuziek voor het keyboard?
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
hopelijk heb ik zo je vraag beantwoord? |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Hej!
Ik ben op zoek naar bladmuziek van het nummer Angels- Robbie Willliams. Als iemand deze heeft zij hij/zij deze dan willen mailen naar anne_marieke@lycos.nl Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
heeii pianomateur en anderen!
![]() ik wil graag de liedjes: fallin - alicia keys speeltuin - marco borsato titanic - celine dion unbreak my heart - toni braxton beautiful - christina aguilera hebben. ![]() Ik ben ook op zoek naar de liedjes: one - Mary J Blidge ft. U2 just hold me - maria mena Als iemand mij kan helpen, alvast heel erg bedankt! ![]() ![]() p.s. dit is mijn e-mail adres: x-lonnie-x@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#34 |
Guest
|
![]()
Hoi hoi
Ik ben op zoek naar de pianopartij van "Angels" van Robbie Williams. Heeft iemand deze toevallig en zo ja, zou die persoon mij deze willen mailen? Bedankt alvast! Tim timm_v_d@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wil je beautiful van christina aguilera dan raad ik je dezen site aan> www.words3music.100free.com/sheets.html |
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
jow pianomateur en anderen die bladmuziek van bon jovi hebben. ik zoek de bladmuziek van het nummer bed of roses (piano en gitaar) als je em hebt mail em dan naar koning_dickus_I@hotmail.com...
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
zou je alsjeblieft guns n roses sturen naar rwestrik@hotmail.com ..??
|
![]() |
![]() |
#38 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Kan iemand mij de bladmuziek van het nummer Forrest Gump sturen??? Ben er al heel lang naar op zoek... en verder ben ik op zoek naar de bladmuziek van Marco Borsato (dan vooral de nummers met duidelijk piano er in aanwezig) christinevanmierlo@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
PLEASE IEMAND help me ik MOET egt in the end van linkin park en mandy more - only hope hebben PLEASE ik smeek jullie IEMAND alvast bedankt
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
hey,, ik heb een vraagj..
Ik wil graag van Krezip-I would stay (orginele versie) ![]() stuur het naar: diede93@hotmail.com |
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heey!!! Ik zoek echt al megalang deze partituren!! - I would stay- Krezip - A thouzand miles - Vanessa Carlton Zou je die willen doorsturen naar flapperke@hotmail.com Merci op voorhand!!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Hallo...
![]() Ik heb binnenkort een muziekavond en nu heb ik dringend de bladmuziek nodig, zou iemand me miss: Zombie - The Cranberries I Wanna Dance With Somebody - Whitney Houston Frozen - Madonna willen sturen???? (dilianneiszogoed@hotmail.com) Kusjes (K) |
![]() |
![]() |
#43 |
Guest
|
![]()
Heey allemaal!
Ik heb een belangrijke vraag/verzoek. Ik speel in een theaterstuk en daarbij heb ik het liedje van 'Angels - robbie williams' nodig op de piano (bladmuziek). Heeft iemand dit voor mij? Dat zou namelijk echt súper zijn!! Zo ja, mail me dan: mayon_vd_k@hotmail.com Xxx |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
hoiii.. kheb ff un vraagje..
heeft er iemand bladmuziek van het liedje. one of us - joan osborn, voor de piano??? je kan het sturen naar vanilla-kissss@live.nl groetjes sanne |
![]() |
![]() |
#45 |
Guest
|
![]()
Hey!
Ik ben al een tijdje op zoek naar bladmuziek van: Marco Borsato - Wereld zonder jou (normale versie of versie met treintje oosterhuis) Als iemand deze hebt dan zou ik het graag willen krijgen! Mijn e-mail is: ronald_him_self@hotmail.com Thanks! ![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
heey pianomateur,
zou je mij alsjeblieft de bladmuziek van een aantal nummers uit amelie kunnen sturen: la valse d'amelie l'après midi soir de fete ik hoop echt heel erg dat je ze hebt en aan mij wil sturen naar partybouwen@hotmail.com ik hoop dat het lukt, alvast bedankt fennetjeh |
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Beste Pianomateur
ik wil graag voor op de piano te doen zijn de bladmuziek van Pushing me Away (Live)(Dus arcoustische versie) - Linkin Park Zombie - The Cranberries 9 Crimes - Damien Rice Never Ending Story - Within Temptation My Immortal - Evanescence See Me In Shadow - Delain stuur het maar op naar dead_mistake@hotmail.com alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lid
|
![]()
Heey, wie heeft er hier misschien voor mij bladmuziek van Volumia - Hou me vast. Ik zoek niet de akkoorden, die heb ik al, maar echt het pianostuk. Wie kan me hier blij mee maken? Ik heb zelf ook een aantal nummers die ik in ruil kan geven. Stuur me een mailtje naar
muziek_freak@hotmail.com ![]() Alvast bedankt.. -XxX-jes |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lid
|
![]()
Ik zoek al heel lang naar de volledige partituur van 'I would stay - Krezip' en ik kan hem echt nergens op internet vinden!!
![]() Ik zou het gewéldig vinden als ik hem kon krijgen!! ![]() Dankjewelll ![]() x |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben op zoek naar de bladmuziek (met tekst) van het liedje Afscheid van Volumia. Deze wil ik graag binnenkort voor mijn vriend spelen. Als iemand dit heeft, zou hij/zij het dan naar mij kunnen mailen? email: didolittle@hotmail.com. Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |