|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Omdat ik sinds kort weer het pianospelen heb opgepakt ben ook ik op zoek naar inmiddels veel geposte verzoeken..
Gavin Degraw - Chariot Van Velzen - Baby Get Higher Cascada - Everytime We Touch hebben mijn grote voorkeur.. Andere hedendaagse of bekende bladmuziek zou ik ook graag aan mijn tot nog toe beperkte collectie toevoegen.. Mijn email adres is erik_damoiseaux@hotmail.com. Alvast bedankt! |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Hallo,
kan er mij soms iemand bladmuziek doorsturen voor een altsax. Ik ben al twee jaar aan't spelen met partituren van de muziekschool maar zou graag enkele meer trendy nummers willen spelen maar nog niet te moeilijk. ![]() Bedankt : ![]() mailto : ewoud.deschepper@telenet.be |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Heej,,
Ik speel al 8 jaar piano maar ben op zoek naar bladmuziek van High school musical. (voor piano) Het liefst zoveel mogelijk. Kan iemand mij please helpen? En als je nog site's heb voor ander pop bladmuziek heel graag ![]() P.S Heb je bladmuziek van High school musical (piano) of site's voor pop bladmuziek (piano) stuur dat dan ff naar denise_aka_desy@hotmail.com Alvast super bedankt ![]() Groetjes Denise |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Beste Mensen
Ik ben opzoek naar een nummer van Phil collins, het nummer is Another day in Paradise. Ik speel zelf piano/keybord en zou daar dus ook graag bladmuziek van willen hebben. Heeft een van jullie dit nummer, of weten jullie er aan te komen mogen jullie het naar dit mail adres sturen: Marijkeilse@hotmail.com. Wij gaan dit nummer op school spelen en wil het ook graag thuis spelen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
Wil iemand deze liedjes is doorsturen naar reinout13@hotmail.com
Het is een nacht - Guus Meeuwis Beauty and the beast - Disney Titanic - celine dion alle liedjes van Tokio Hotel alle liedjes van High School Musical (1 & 2) Air Traffic - Shooting star Rihanna - Shut up and drive Rihanna - Plaese don't stop the music Mika - Relax Mika - Love Today Nightwish - Amaranth Zéér bedankt ! ![]() ![]() Laatst aangepast door Piano Freak : 5 December 2007 om 17:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Ik ben ook op zoek naar de partituur van Shooting star van Air traffic. Zou de persoon die dit heeft dit a.u.b. kunnen mailen naar tim_gunneweg@hotmail.com? Alvast heel erg bedankt
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Ik ben opzoek naar de pianopartituren van Regina Spector - On the radio.
Bedankt! Mijn email is: kezietje@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
kent er iemand een syte met noten ipv akoorden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
heei allemaal... ik bpas nieuw en ik zoek al heel lang bladmuziek van "requiem for a dream"
![]() ![]() ![]() willen jullie me pliess helpen ![]() me e-mail = catrien001@hotmail.com heel erg bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
Kan iemand mij de bladmuziek sturen van Krezip - All my life & Evanscence - My Immortal, of een ander Krezip nummer is ook goed!
![]() Alvast bedankt! veertje_1993@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Lid
|
![]() Citaat:
http://www.freepianosheets.com/ Onwijs goeie site, voor een heleboel bladmuziek, oa ook A Thousand Miles. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek voor piano van Herbert Gronemeyer en dan het nummer Halt Mich.
Kunnen jullie mij misschien helpen?? Alvast bedankt ![]() Anita anitavanleeuwarden@yahoo.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Jaa, deze staat op : www.my-piano.blogspot.com veel plezier ! x) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
ik zoek nog partituren van candy dulfer.
Iemand die ze heeft? PM me of mail naar gwn-chan@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
als je je emailadres geeft zend ik et door. Heeft iemand toevallig -Music van John Miles, -Apologize van One Republic, -Viva la vida van Coldplay, -Homecoming van Kanye West en Coldplay -Love Song van Sarah Bareilles ? Kzoek er al een heel eind naar, maar vind ze nergens. Dus als iemand een of meerdere pianopartituren heeft van deze nrs wil je ze dan doorzenden naar: pycksjeuh@hotmail.com ? Dankje! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lid
|
![]()
heeft iemand het bladmuziek van dochters
![]() of de akkoorden van dat nummer ? Voeg me dan maar toe ![]() tanjadebouvre@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Helleeu iedereen,
Kan iemand mij misschien aan bladmuziek van: Pocahontas - kleuren van de wind (disney) Nightwish - she is my sin Tarja Turunen - Ave maria, Lost northern star, sing for my en minor heaven helpen? Zou je die dan naar mijn mail kunnen sturen? SRNA_5193@live.nl Alvast heeel erg bedankt en ik hoop dat jullie ze wel kunnen vinden!! |
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
hey hey
ik ben op zoek naar bladmuziek voor de piano met de vraag of iemand deze liedjes heeft?. zoja, wil je die dan asjeblieft opsturen naar jacqueline.uhhhm@hotmail.com ?? ![]() do-heaven enrique iglesias-hero beyoncé-irreplaceable beyoncé-halo britney spears-i'm not a girl, not yet a woman rihanna-unfaithfull xxx |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
hee, super dat mensen dit doen! echt amazing! uhm, heeft iemand de bladmuziek van het berenlied van jungle book op de piano?? zou je dan een free link of bladmuziek willen doorsturen?? BVD!! tip: bij youtube kan je intypen how to play (liedje)(instrument) dan krijg je een kort lesje! Laters
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
Je kan ook eens kijken op www.thepiratebay.org: vaak vind je in torrents wat je elders niet vind
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Super Lid
|
![]()
torrents
![]() nieuwsgroepen, das die betere shit ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
als je me je email geeft stuur ik'm wel even door
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Wil iemand de partiture voor alle muziekinstrumenten van zombie - the cranberries doorsture eens??
want kheb een bandje opgericht en wij willen graag dat liedje zingen en met instrumenten begeleiden dankuwel en antwoord zo vlug mogenlijk P!nk L!pps ![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Heeeeyy!!!
ik ben hier pas nieuw, en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik ben op zoek naar bladmuziek van sioen voor op de piano en dan vooral het liedje "too good to be true" als je ze hebt, wil je ze dan even mailen? groenen_sanne@hotmail.com groetjes!! |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
hallo,
heeft iemand een paar leuke muziekpartituren van candy dulfer of andere goeie saxofonisten. niels |
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Hoi!!
Ik heb gezien dat er hier al veel mensen op zoek geweest zijn naar The Rose van Bette Midler voor de piano. Ik ben er ook naar op zoek. Kan iemand me dit doorsturen alstublieft?? Mijn mailadres is imkevdeeckt@pandora.be Tot mails Imke |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]() ![]() ben op zoek naar het bekende proximus liedje zogenaamd 'struggle for pleasure' van wim mertens voor op mijn piano te spelen het is nergens te vinden!! ik hoop dat jullie me kunnen helpen ![]() ![]() ![]() mijn emailadres is julie_vanhoren@hotmail.com groetjes , en alvast bedankt Laatst aangepast door baboucheprada : 19 November 2006 om 13:19 |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
hey, piano amateur
ik ben op zoek naar een paar liedjes. ![]() zombie van the cranberries pirates of the carribean zo je alsjeblieft willen doorstruren naar duckie_5@hotmail.com ? alvast bedankt |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Dag Pianomateur! Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek voor piano van het nr Winter van Tori Amos. Zou je die mij kunnen mailen? chmtoonen@versatel.nl Zou je me erg blij mee maken!!
![]() Alvast bedankt voor de moeite! |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Dag Pianomateur! Ik ben al een tijdje op zoek naar de bladmuziek voor piano van het nr Winter van Tori Amos. Zou jij of iemand die mij kunnen mailen? chmtoonen@versatel.nl Zou je me erg blij mee maken!!
![]() Ook zou ik graag de bladmuziek ontvangen van 'Toen ik je zag' uit de film 'Hero'!!!! Alvast bedankt voor de moeite! |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
heej
![]() live overcome evanescence my immortal guus meeuwis het is een nacht bryan adams heaven stuur maar naar waterdruppeltjess@hotmail.com alvast bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Zijn er mensen die de laatste 2,3 jaar nog liedjes van pianomateur hebben gehad???? Want alle mensen die nu iets vragen krijgen NOOIT iets van pianomateur meer terug.
Heb je een liedje van hem gehad de laatste 2 jaar zeg dat dan even, want volgens mij wordt het hele forum bezet door berichtjes aan iemand die toch niet meer antwoord. Groeten, Wim |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
hee
heeft iemand hier lily was here voor mij?(alt-sax) Laatst aangepast door elsbethlovessax : 11 September 2007 om 17:25 |
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Heej, ik wil ook graag het blad muziek Lily was here voor alt sax, kan ik die ook krijgen??????? Lotte
|
![]() |
![]() |
#37 |
Lid
|
![]()
Pianomateur, je bent geweldig! ik zou heel graag de bladmuziek willen hebben van:
A thousand miles Alicia Keys Beauty and the beast Disney Complicated Avril Lavigne Don’t speak No doubt Drops of Jupiter Train Nobody’s Wife No doubt I’m with you Avril Lavigne Verder ben ik ook op zoek naar allerlei muziek uit Amelie Poulain, maakt me niet zo veel uit wat. En als het eventueel kan ook graag iets van Maria Mena of Avril Lavigne =) Bij voorbaat dank iedereen! klijnsmailadres@hotmail.com Klijntje |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lid
|
![]()
Hoii,
weet iemand soms een site waar de bladmuziek van 'He's a pirate' van 'Pirates of the carribean' opstaat? Voor piano en/of viool . Dankjewel ! x) |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik zou het kunnen inscannen en het is zelfs met cd en als je wilt stuur ik je de begeleiding ook door maar het is wel voor dwarsfluit.. ik weet niet of je daar veel mee bent maar ik denk dat je dat zeker wel kan spelen... laat maar iets weten X |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Lid
|
![]() Citaat:
je stuurt het maar door naar : sofiegoedertier@hotmail.com Thankya ! x |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
ik zoek muziek van:
Tomorrow (Musical Annie) Titanic (Celine Dion) Sorry seems to be (Elton John) Per spoor (Guus Meeuwis) Het is een nacht (Guus Meeuwis) als iemand my dat kan geven graag! ![]() misschien kan ik er dan wat voor terug sturen!! gr. ps mail me dat is sneller |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Da liedje... Die vent... Gewoon ff vragen en dan krijg je ut wel denk |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
Hai mensen,
Ik ben dringent opzoek naar bladmuziek voor de alt sax. Het gaat om het nummer 'Lilly was here' van Candy Dulfer. Wie kan mij helpen!!! Groetjes Jolyn |
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
Ik zou graag de tab van het nummer Hou me vast willen. Het nummer is van Volumia, en ik kan hem nergens vinden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
ik ben op zoek naar de partituren van de film pirates of the caribbean!!!
of de muziek van de lord of the rings... wie kan me helpen?? |
![]() |
![]() |
#47 |
architect of life
|
![]()
Ik heb een nummertje van lotr. Als je wilt scan ik het wel eens in.
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
dat zou super zijn!!
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
Is er nergens een site voor Nederlandse bladmuziek (voor piano)?
![]() ik zoek overal maar nerges te vinde zene! ![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Guest
|
![]()
Jaja, ik ben al enorm lang op zoek naar enkele partituren voor piano.. Enneuh, ze zijn naar mijn weten onvindbaar... Maar misschien is iemand wel in het bezit. Dus, bijd eze zou ik willen vragen of iemand 'struggle for pleasure' van Wim Mertens heeft en 'when the lights go down' van Novastar enneuh (jaja, ik blijf bezig) ook iets van piano akkoorden van 'Swedish Designer Drugs' van Daan. Als iemand mij aan deze dingen zou kunnen helpen zou ik die ENORM dankbaar zijn...
Liefs, Victorine. |
![]() |