|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4951 |
Guest
|
![]()
- ik me afvraag of iemand met mij de serie Hooligans vanavond gezien heeft
- dit deze keer over Boca Juniors en Lazio Roma ging - het met die clubs vaak een grote teringzooi is ![]() - het ook wel interessant was. - de sfeeractie van Lazio wel mooi opgezet was, maar hun ideeën dubieus. - hun bezoekje aan Atalanta bijvoorbeeld wel ernstig was - die supporters gewoon enorme invloed hebben ![]() |
![]() |
![]() |
#4952 |
Aachen TSV
|
![]()
Diez wél met als reden kwam om geile reacties op zijn pic's te krijgen?
Dit inderdaad toevallig samenviel met een mr-verkiezing? Ik veel meiden die plannen hadden om op hem te stemmen zijn echte pic's heb laten zien? Ze toen niet meer op zijn zeldzaam gelukte pic's stemden? Diez deze pic's liet verwijderen op het forum? Dat vrij kansloos is?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4953 |
Guest
|
![]()
- er een pm is langsgaan?
![]() - het over de Europese Kampioenschappen voorspellen gaat? ![]() - van the Man in de spits staat tegen de moffen? - ik er geen vertrouwen in heb? ![]() - ik wel vertrouwen heb in van der Sar die ondanks zijn zere pink zegt te kunnen keepen? ![]() - het dinsdag dus 0-0 gaat worden? ![]() |
![]() |
![]() |
#4954 |
Guest
|
![]()
- het nog 24 uur is tot het EK?
![]() |
![]() |
![]() |
#4955 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- zo over 24 uur precies Spanje - Rusland begint - ik dan aan het werk ben - Bartje mij helemaal door heeft ![]() - Dat bartje nog niet de allerleukste fotos van mij heeft! ![]() - Hij deze zo kan krijgen al hij dat wilt... - Ik toch echt wel denk dat Spanje gaat winnen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4956 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik geen naaktfoto's van diez wil
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4957 |
Lid
|
![]()
- de kop eraf is?
- portugal verloren heeft van griekenland? ![]() - spanje net gewonnen heeft van rusland? - dat gebeurde door een goal van valeron? - hij nog geen minuut in het veld stond toen hij scoorde? - de commentator bij spanje - rusland vrij irritant was? - hij de naam van de spaanse rechtsbuiten niet uitsprak als etsjebarria, maar als eksteberria?
![]() |
#4958 |
Guest
|
![]()
- het gisteren gaaf was in de P8
![]() - Bas dit vast kan beamen - ik vanmiddag opgebeld werd om mee te doen met het Beachvolleybaltoernooi bij onze voetbalvereniging - ze enorm veel zand een trainingsveld hadden gegooid voor 5 velden - er geloof ik wel 30 of 40 teams meededen ![]() - ook een aantrekkelijk team met mooie dames in mooie Volleybaloutfitjes ![]() -het geen straf was om naar wedstrijden van o.a. Lindy, Lisa, Karlijn, Marieke en Lotte te kijken ![]() - Bas dit ook vast zal kunnen beamen ![]() |
![]() |
![]() |
#4959 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4960 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4961 |
Guest
|
![]()
-m'n moeder net van de AH komt met een vd vaart poppetje
![]() -ook nog een hoofd van kluivert ![]() |
![]() |
![]() |
#4962 |
Guest
|
![]()
- strakkies foetjebal in de Städ kieke
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4963 |
Guest
|
![]()
- Ik als enige Zweden als winnaar aanduidde ... En het plots nog realistische optie blijkt ook
![]() |
![]() |
![]() |
#4964 |
Guest
|
![]()
Tuur, Bas etc etc, kunnen jullie volgende week woensdag toevallig??
|
![]() |
![]() |
#4965 |
Guest
|
![]()
- ik dan niet kan?
![]() - miel mijn oranje hoofddoek gejat heeft? ![]() - joeys de leukste oranje kroeg was vandaag.>? - zaterdagn hier met z allen tjechie kijek? - ![]() |
![]() |
![]() |
#4966 |
Guest
|
![]()
- ik de dag erna wel tentamen heb 's avonds
- daarvoor wel het een en ander gedaan moet worden maar er wel wat te regelen valt natuurlijk ![]() - je maakt er wel meteen werk van ![]() - het natuurlijk ophoudt als Stef niet kan ![]() - misschien de week erna iets is? - de meesten dan wel vakantie hebben denk ik? - we ook effe de animo voor een meeting moeten peilen ![]() |
![]() |
![]() |
#4967 |
Guest
|
![]()
- ik volgende week woensdag namelijk met me maten weer in de kroeg meot staan om ons aller ornje aan te moedigen?
![]() - zelf die duitse jodd dan voor ornaje moet zijN? ![]() |
![]() |
![]() |
#4968 |
Guest
|
![]()
stef heeft allang vakantie
![]() andere dag kan ook animo merk je vanzelf in dit topic toch? ohja arie gaat ook mee kom maar met een ander voorstel dan ![]() |
![]() |
![]() |
#4969 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4970 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4971 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - a'dam meeting bruggi? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4972 | |
Guest
|
![]() Citaat:
ik ben niet meer op school dit jaar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4973 |
Guest
|
![]()
ik pas 5 juli vakantie heb?
![]() ik dinsdag in a'dam ben? het nog steeds de bedoeling is dat ik mijn propedeuse ga halen? anke wel ff mijn herkansing mag gaan maken vrijdag? ![]() het best wel asociaal is dat ze nu al vakantie heeft? ik dat ook wel had kunnen hebben als ik wat beter mijn best had gedaan? ik als enige van mijn projectgroep een voldoende kreeg voor het project, terwijl het niet eens ingeleverd was? ![]() dat dan wel weer goed geregeld was? ik hier weer wat vaker ga kijken? ![]() ik Ti_Mu84 bijna dagelijks zie op school? dat eigenlijk niet kan, omdat ik maximaal 2 keer per week op school ben? ![]() hij volgens mij wel dezelfde opleiding doet als ankje en mij? ![]() ![]() england ff zijn best moet gaan doen tegen zwitserland en kroatie? nederland dat van mijn part niet hoeft tegen letland en tsjechie? is het niet een keertje tijd om alle fora weer eens op zijn kop te zetten? dat waren nog eens tijden... ![]() |
![]() |
![]() |
#4974 |
Guest
|
![]()
Ankje doet een andere opleiding maar TiMu doet idd wel dezelfde opleiding als Remmie
![]() Alleen de meeste tentamens zijn hetzelfde toch? Wat ben je voor slijmbal trouwens als ji jals enige een voldoende krijgt ![]() wjd ik ook nog altijd Engeland-fan ben ![]() wjd ik me sterk afvroeg of jij nog leefde ![]() Iig, reageer ff op de mail allemaal mensen ![]() |
![]() |
![]() |
#4975 |
Aachen TSV
|
![]()
Ook dhr. Van 't Hof graag
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4976 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4977 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4978 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4979 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en ik heb gewoon gezegd tuur, alwin en bas hoor ![]() ga lekker een beetje de indruk zitten wekken dat ik tuur en bas vergeet ![]() geef toe, je had wel ff een tip nodig anders had je het nooit gezien ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4980 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() - We richting 5000 gaan? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4981 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#4982 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4983 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Nu pas! Wat attent van je ![]() ![]() 1. Bruggi 2. ViveLaFète 3. Bartje518 (You go, Girrrrrll!!)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4984 |
Guest
|
![]()
- iedereen gisteravond superblij was in de stad?
![]() - dat kwam door Rudi van tha Mannn? ![]() - die Friengs echt een superdemazelpikdoepuntje scoorde? ![]() - net zo supermazzel als die van ronaldinho 2 jaar terug tegen (help me ff ![]() - ik benieuwd ben naar wie de 100e pagina gaat vol maken? ![]() - ik ook benieuwd ben naar wie dan daarna de 5000e post maakt? ![]() - er gelukkig niet van die kanslozen bestaan op ons sport forum denk ik die dan kansloos door gaan posten tot de 5000? ![]() - ik Ti_mU nog nooit gezien heb? ![]() - terwijl ik dr ook al 2 jahr kom? - de nieuwste incubus cd al niet zo nieuw meer is maar toch wel ontiegelijk vet blijft? ![]() |
![]() |
![]() |
#4985 |
Lid
|
![]()
Denk dat je tegen Engeland bedoelt, met die grabbelende paardenstaart van een Seaman.
![]()
![]() |
#4986 |
Guest
|
![]()
e-mails versturen om op mij te stemmen?
Denk dat ik dat maar eens moet doorgeven aan 1 van de baasjes daar Worden die stemmen op z'n minst ongeldig verklaard, en misschien diskwalificeren ze me dan nogwel ![]() |
![]() |
![]() |
#4987 |
Aachen TSV
|
![]()
- Het misschien zomaar een idee is om je terug te trekken uit de verkiezing?
- Rusland best wel genaaid was door die rode kaart? - Ik weer zo'n gevoel heb dat die meeting-ideëen weer net zo snel in de vergetelheid geraken als die 5 vorige? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4988 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik net zie dat we er al zijn?
![]() 5000, gefeliciteerd WJD-topic ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4989 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() bart, nee dat is onmogelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4990 | |
klopt
|
![]() Citaat:
ik wist gewoon dat jij deze post moest hebben ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#4991 |
Guest
|
![]()
- het gisteren wel gaaf was in Amsterdam bij The Roots en de Red Hot Chili Peppers
- we ergens vooraan in zo'n vak op het veld stonden - ik daarna wel helemaal kapot was omdat we er al redelijk vroeg waren ![]() - P2 een raar parkeersysteem heeft :S - we daarna nog naar Amsterdam west moesten omdat we daar wat dingetjes af moesten leveren - een broer van iemand die ook meeging daar twee weken op een leegstaand kantoorgebouw boven de A10 (Bos en Lommerplein) moet passen om kraken te voorkomen ![]() - we na een nachtelijk potje voetbal in het kantoorgebouw maar weer eens richting Achterhoek gingen rijden - ik gisteren toch nog behoorlijk laat thuis was - straks tentamen. Ik behoorlijk gaar ben |
![]() |
![]() |
#4992 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik baal dat ik niet kon gaan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4993 |
Guest
|
![]()
dit mag nu ook wel weer een keer
Code:
Totaal Reacties: 5,004 Gebruiker Reacties Phitje 570 GregoorvanDijk 483 Ar-Tuur 410 AntiKezman 392 HugoBoss 364 theo tank 299 Arie-Kanarie 281 Superjood 253 Bon 241 bruggi 236 bartje518 227 Bazzemans 193 Oizo 137 JoY_RFJK 126 maupstar 83 Judith14 74 Tyskie 74 MarkNMGN 53 Red_Scorpion 43 -MOI- 37 dawnie 32 admiral95 29 Sjarkie 24 Dante Thomas 21 Stevie 18 Banaan 17 Nickchange 17 Fade of Light 16 TN20 13 Assurancetourix 13 Zwarma 12 x-lizz-x 11 -baerd 11 jdiezrequejo 11 Mozzel 10 stff 8 Saartje 8 AntiKezman. 8 Headliner 7 Christiaan 7 BlueWolf 7 sanne1811 6 Bobba 5 Arie_Kanarie 4 Larsjuh 4 geitenwollens0x 4 Kampie 4 miesje 4 xlizzx 3 chica 3 TallDude 3 Forza_vitess 3 MDX 3 Total Eclipse 3 eppo 2 Marijk. 2 Tom1985 2 Setragasj 2 Niemand 2 Rijntje 2 San^draatje| 2 WhizzCat 2 meiske 2 Mindy 2 Sander0201 2 Shanna89 2 b100 2 Owazeke 2 BryanRoy 2 jordaan 2 Leosite 2 wocky 2 tomatesoep 2 Chesta 2 Anastasiou 2 goefoe 2 urban-tiger 1 Suepahfly 1 bAnAnAqUeEn 1 rotopman 1 boertje 1 annegarn 1 DarkUnreal 1 F_asd 1 TN18 1 Fietssleutel 1 PFP 1 BIGHEAD 1 PSeeV 1 Aries_Kanaries 1 UrbanLegend 1 liekpiek 1 dext0r 1 Ayelt7777 1 Irene!!!! 1 The6thgate 1 -trixz- 1 Bird Of Prey 1 basdus 1 amai 1 Lampie 1 vluggejapie 1 Forza_vitesse 1 klopt 1 Jointje uit Arnhem 1 Riddler 1 De_Plaaggeest 1 Pakspul 1 wetering12 1 HoekSchop 1 hoi14 1 |
![]() |
![]() |
#4994 |
Lid
|
![]()
ik ben blij dat ik toch 0,36% van de 5000 posts heb volgemaakt
![]()
![]() |
#4995 |
Aachen TSV
|
![]()
De_Plaaggeest en hoi14 waren ook al van Arie..
![]() |
![]() |
![]() |
#4996 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Arie-Kanarie Arie_Kanarie -baerd b100 tomatesoep rotopman fietssleutel klopt bighead aries_kanaries vlugge_japie de_plaaggeest hoi14 Maar waar zijn: Fedor Emelianenko Igor Vovchanchyn VoV Arie_Safarie Arie_op_Safarie Aries_Safaries groothoofd crocop noize_supressor Job_Cohen en de rest? Of was vlugge_japie nou van jou? Laatst aangepast door Red_Scorpion : 17 June 2004 om 16:51 |
|
![]() |
![]() |
#4997 |
Aachen TSV
|
![]()
Neen, Vlugge Japie was ook van jou denk ik..
![]() |
![]() |
![]() |
#4998 |
Guest
|
![]()
kijk
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4999 |
Guest
|
![]()
- ankie naast JC staat?
![]() - bartje gefelie man ![]() - het goed is dat de man met de grootste aandeel in dit topic ook de 4999e en 5000e post heeft? ![]() - het misschien wel de 30e juni wordt? ![]() - me nieuwe kamert bijna af is? ![]() - me vingers groen/wit zijn al zeker ruim een week? ![]() - dat nieuwe bed van me rare standen heeft? (met afstandbediening) ![]() - daar wel vaak mee gespeeld zal worden? ![]() - Nederland gewoon EM wordt? ![]() - ik zie dat ik elke zin afsluit met een smilie? ![]() - er hier zatertdag een feesie is? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#5000 |
Guest
|
![]()
- Ik deze zomer naar Thonon-Les-Bains ga om Lyon-Anderlecht te zien
- Ik 3 dagen later alweer in Londen zit voor West Ham United - Anderlecht ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |