|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#601 |
Guest
|
![]()
-DIT REPLYNUMMER 600 IS!!!!
-We gisteravond voor een leuk bedragje gegeten en gedronken hebben -De rekening namelijk 153 euro bedroeg voor wat biertjes en garnituur. -Dit best veel is -Ik over 2dagen weer een jaartje ouder wordt - ik dan namelijk 20 lentes jong ben, en 18 winters ben. - dit gek klinkt maar het wel zo is |
![]() |
![]() |
#602 |
Guest
|
![]()
WJD..
- DIT de verdeling is in deze WJD-topic? Total Posts: 601 User Posts Phitje 113 Il Capitano 64 Arthur 62 Leiderdorp 651 43 Bazzemans 41 rekz_x 35 Bon 34 theo tank 34 HugoBoss 31 bartje518 29 *MOI* 25 MarkNMGN 21 BRuGGi 12 Assurancetourix 7 Junkie 6 mestreech4ever 5 stff 5 Ruffryder 5 Total Eclipse 3 Kampie 3 eppo 2 Leosite 2 BryanRoy 2 Owazeke 2 BlueWolf 2 yo-de-plo 1 1120611 1 the6thgate 1 geitenwollens0x 1 TN18 1 HoekSchop 1 tyskie 1 UrbanLegend 1 jdiezrequejo 1 Yeah-Dude 1 Jointje uit Arnhem 1 -Spiderr- 1 bAnAnAqUeEn 1 -phit langzaam aan echt trieste vormen aan begint te nemen? -Meer dan één op de 6 posts van hem afkomstig is? -3 maanden en 19 dagen gelijk staat aan ongeveer 110 dagen? -Dit inhoudt dat Stef vrijwel elke dag replyde in dit topic? -Goede 2e en 3e (op zéér respectabele achterstand) RemCo en Arthur zijn? -Zij ongeveer ééns per 2 dagen postten? -Er ook nog een vakantie tussen zat? -Ik hier maar uit opmaak dat bovenstaande heerschappen echt vrij weinig te doen hebben doorgaans? -Daarna BAs en Leiderdorp volgen? -Daarna de middenmoot volgt (met mensen die ééns is de 4 à 5 dagen posten?) -Ik dat nog wel alleszins redelijk vind? ![]() -Dit mijn samenvatting was van dit topic? -Het inmiddels 601 posts nergens over gaat.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#603 |
Guest
|
![]()
-ik blij ben dat ik Arthoeeeer voorbij ben in het wjd-tooopic?? 8*
-ik me wel een beetje schaam dat ik 1x in de 2 dagen hier een lappie text neerzet?? ![]() -bertje WEL hele interessante veelzeggende teksten deponeert hier op het forum?? ![]() -deze jongen gisteren een beetje verdwaald was in Amsterdam?? -ik vorige week met Fitje liep van het Waterlooplein naar het Rembrandsplein en vervolgens naar de Kalverstraat?? -ik er heilig van overtuigd was dat als ik 1 metrohalte later zou uitstappen deze weg korter zou zijn?? -dit niet echt zo was?? ![]() -ik uitstapte op station Nieuwmarkt?? -ik toen op richtingsgevoel richting de Kalverstraat ging lopen?? -de straatverlichting midden op de dag al in veel gevallen aan was?? ![]() -ik het id had dat ik werd begluurd vanuit verschillende huizen/kamers/hokjes?? ![]() -ik heeeeeeeeele lelijke dingen heb gezien die ik liever niet zie?? ![]() ![]() -de wandeling gelukkig minder dan 10 minuutjes duurde?? -ik gister best wel een drukke dag heb gehad?? -ik dit oa ook merkte aan mijn hart?? ![]() -ik nadat ik naar school was geweest..naar de hoeren was geweest ![]() -mijn hartslag na de training de komende uren niet lager dan 120 is geweest?!?! ![]() -het eigenlijk niet verstandig was om te gaan werken?? -ik het gelukkig wel heb overleefd?? ![]() -ik na een dag van 21 uur (met 1 half uurtje rust :S) best lekker heb geslapen?? - ![]() |
![]() |
![]() |
#604 |
Guest
|
![]()
- Ik Bertje ken vertellen dat ik echt geen nerd ben?
![]() - gemiddeld 1 keer per dag replyen op deze topic geen zonde is? ![]() - Ik eigenlijk nu in Milaan hoor te zijn? ![]() - ik geen ID-kaart bij me had. ![]() - Zwarma me een gratis trip aanbood om er heen te gaan, maar het dus wel een spoed vlucht was? - Remmie niet meteen moet denken dat hij Amsterdam beter uit zn hoofd ken dan ik? ![]() - Als ik dit lees precies weet hoe hij probeerde te lopen? ![]() - Je dan idd wel enige kans heb dat je langs de hoeren kom? - Hij nog betert via centraal naar nieuwe dijk naar klaverstraat had kunnen lopen? - Ik nu Tool aan heb staan? ![]() - whoei ![]() Laatst aangepast door The Phit : 27 September 2002 om 23:54 |
![]() |
![]() |
#605 |
Guest
|
![]()
- ik ± 250 mail heb verstuurd in 20 stage dagen ?
- dit maar 1 ding kan betekenen ? - het mailprogramma het dus goed doet ? |
![]() |
![]() |
#606 |
Guest
|
![]()
- Owen 3 keer scoorde?
- ik hem wel een gave gast vind? 8* - Betty Boob zich van onder scheert? ![]() - iedereen dit wel gezien heeft denk ik? ![]() - Het JAZZZZ weekend is in Alkmaar? ![]() - ik dat pas vanochtend wist? ![]() - het dus duidelijk is waar Mr. Phitje heen gaat over een half uurtje? - me ma de vliegende panters aan t kijken is? ![]() - Bert Vischer vorige week echt lachen was ![]() ![]() - ik vandaag langs de Egmondsche Abij fietste? - Ik toen meteen het nr: het land van Maas en Waal in me hoofd had? - ik niet begrijp waarom Boudewijn de Groot die mooie abdij bij dat nr betrekt? - Egmond dus helemaal niet in het LAND VAN MAAS EN WAAL LIGT? - doeidoei en have fun luitjes. ![]() |
![]() |
![]() |
#607 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- we vandaag weer verloren hebben?! - het geen gewoonte moet worden?! - ik gewisseld werd?! - ik nog niet snap waarom?! - ik een pech-dag heb?! - ik eerste en vuiltje achter mijn lens had?! - ik daardoor te laat kwam?! - ik maar 1 minuutje te laat was?! - ik toch een boete heb gekregen?! - ik in de rust gewisseld werd?! - ik daar niet zo blij mee was?! - mijn telefoon ook nog eens af ging in de rust?! - daar ook een boete op staat?! - ik dus 2 boetes heb op 1 dag?! - we ook nog eens de wedstrijd verloren?! - ik d'r wel van baal?! - ik netjes bovenaan meedraai in dit topic?! - ik op de hielen van Leiderdorp 651 zit?! - dat natuurlijk heel goed is?! - ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#608 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik gisteren ruzie had met de uitsmijter?! ![]() - hij onterrecht 2 mensen eruit wilde zetten?! - ik daar slecht tegen kan?! - ik hem dus flink verrot schold?! - de eigenaar erbij kwam?! - ik de eigenaar ken?! - hij dus wel naar mij luisterde?! - hij vond dat ik gelijk had?! - de gasten dus niet weg hoefden?! - ik dus eigenlijk gewoon een held ben?! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#609 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit gebeurde tegen Concordia Wehl ![]() - naast ons een wedstrijd uit de Shell Jeugdcompetitie gespeeld werd, Graafschap tegen Vitesse - de velden in Doetinchem namelijk verneukt zijn door een schimmel ofzo - ik in de kantine naast Edje Sturing en Karel Aalbers zat ![]() - Edje een strak kapsel had als altijd ![]() - het gisteren ondanks een incident toch gezellig was Otje ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#610 |
Guest
|
![]()
- ik nu 20 lentes jongf ben
- en 18 winter jong - ik hier goed over nagerdadht heb in de late uurtjes - we met 6-1 verloren heben - we zeker kansen hadden - op de 6-2 - ajax zo gaat aftrappen - ik daarom maar even ga uitrusten |
![]() |
![]() |
#611 |
Guest
|
![]()
wjd
-het wjd een beetje aan het wegzakken is -ik dus maar ff wat zeg -ik ziek ben -ik vanavond dus niet naar Feyenoord-Kiev kan -ik dat erg kut vind -ik dus de hele dag maar beetje zit te niksen en films kijken -ik ook nog een geweldige film van mezelf heb gezien toen we kampioen werden met f3 -dat geinig was om weer eens te zien -me pa blij is dat ik ziek ben -want hij gaat nu vanavond -ik hoop dat ik zondag wel gewoon kan -ik daar wel vanuit ga -ik nu weer een film ga kijken -het me opvalt dat ik veel "ik" gebruik in een wjd Daag |
![]() |
![]() |
#612 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Dit aardig kut voor je is -Je nu niet ken genieten van Ferry de Haan :S -Ik vermoed dat je overigens weinig spectaculairs zal missen (itt zondag)
![]() |
![]() |
#613 |
Guest
|
![]()
- Feyenoord vanavond wel wint van Kiev?
![]() - Onze FB al vroeg zijn taak neerlag (half 2) om naar de Kuip toe gaan? ![]() - me mobje in tegenstelling tot gister vandaag erg rustig is? - Alleen een dame van de Goffert gebelt heeft? ![]() - ik vrijdag 9 augustus een aanvraag had gedaan voor een CC'tje? - Deze dus nu pas klaar is? ![]() - ik nog duidelijk heb moeten maken dat ik niet RC de Wit was? - hij een Ajacied is? ![]() - het uitgesloten was dat er geen andere mogelijkheid is om de CC te bemachtigen dan m zelf op te gaan halen? ![]() ![]() - me schoolwerk nog op me wacht? - morgen een deel van het project af moet zijn? ![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
Guest
|
![]()
- van praag een goeie jongen is?
|
![]() |
![]() |
#615 |
Guest
|
![]()
WJD
- dit post nr 26 is van mij.. - ik spierpijn heb - dit komt doordat ik zaterdag een wedstrijd heb gehad en gisteren getraind + gegymdheb - ik toevallig wel clubkampioen ben geworden ![]() - dit in de categorie MJC (meisjes junioren C) - jullie dat vast heel boeiend vinden ![]() - er in mijn categorie wel 2 deelnemers waren van mijn club... - ik lekker toch mezelf clubkampioen mag noemen ![]() |
![]() |
![]() |
#616 |
Guest
|
![]()
- ik het tof vind dat Moi clubkampioene is?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#617 |
Lid
|
![]()
WJD...
- Ik hier nog niet zo heel vaak gepost heb - ik heb op zich wel een leuk topic vind - ik het topic van BW op feedback vrij kinderachtig vind - ik dit niet van hem verwacht had - hij me zoiezo wat tegenvalt in die discussie - het ook een zinloze discussie is - geen van beide partijen namelijk toe wil geven - ik verwacht dat er op de volgende verjaardag toch weer een topic staat hier - het geouwehoer dan wel weer opnieuw zal beginnen - en ook niet zal ophouden binnenkort - of er moet gebanned gaan worden - in dat geval het sportforum dood is - dit mij ook niet de bedoeling lijkt - BW dus niet zo moet zeiken over zoiets - de vergelijking met andere fora overdreven is - want zoiets gebeurt op andere fora nie - en zal er ook niet gebeuren - BW het trouwens wel een beetje hoog in de bol heeft - hij van zichzelf denkt dat hij een hoger IQ heeft - zonder de ander echt te kennen - Feyenoord me wat tegenviel deze keer - het geen strafschop was voor Rinco - de scheidsrechter dat goed zag - Pi-air dit keer niet heeft gescoord - hij toch genoeg vrije trappen heeft gehad - hij ook weinig kopduels won - natuurlijk wel ballen van zijn voet liet afspringen - vrij waardeloos dus was ![]() - ik vind dat Kalou vaker moet voetballen - en van Persie er ook weer in moet - ik hoop dat PSV morgen wel wint - ik veel verwacht van Leandro - ik hoop dat Vogel iedereen laat zien dat hij wel kan voetballen - PSV Borussia van de mat speelt - dik gaat winnen - en in Duitsland ook minimaal gelijkspeelt - en vervolgens Auxerre scheel speelt - om vervolgens keiharde wraak te nemen op Arsenal - en de CL te gaan winnen - dat ik dit alles maar hoop - dat dit een WJD is en geen WJD'tje meer... - ik dan maar stop met dit gezever - bepaalde mensen niet gaan huilen nu - ik ze best wel mag - maar dat er af en toe gewoon wat moet worden gedoogd - er toch niemand last van heeft - ik alleen een enkele opmerking van Ruffryder heb gehoord wat verjaardagstopics betreft - die reactie eigenlijk niet bepaald overtuigend was - ik nieuwe voetbalschoenen heb gekocht - die in de aanbieding waren bij Perry - maar er zitten noppen onder - en dat voor mij het belangrijkst is - ik geen homoschoentjes hoef - ik daarmeen die gekleurde en witte schoenen bedoel - ik daar een gruwelijke hekel aan heb - we zondag tegen CHC/ Orka moeten spelen - deze club in de hele regio berucht is - dat er veel buitelanders spelen - dat dit geen probleem is - dat het wel een probleem is dat ze te pas en onpas zeer gevaarlijke overtredingen schijnen te maken - dat ze de handjes ook los schijnen te hebben zitten - ook nogal een grote mond hebben - en weinig hersenen lijken te hebben - dit nog wel eens tot vervelende taferelen kan lijden - sommige clubs dan ook niet naar CHC toegaan om daar te spelen - wij in het verleden (C2) vervelende wedstrijden hebben gespeeld tegen CHC - een daarvan uitbrak in een massale vechtpartij - ik toen heel hard liep - ik nu echt stop - dit waarschijnlijk toch niemand leest ![]()
![]() |
#618 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD...
-Feyenoord - Kiev niet echt kon boeien gisteravond -Je dit waarschijnlijk wel wist -Ik baalde dat Feyenoord verzuimd heeft een grote stap te zetten -Zondag toch met meer passie gespeeld zal moeten worden -Een plak van 2 bij 2 meer ballen zou hebben gecontroleerd dan pi-air gisteravond -Ik niet snap waarom een uitgebluste Song niet gewisseld wordt -Met van persie en kalou Feyenoord gevaarlijker werd -Er op de tribunes meer vuur was -De ME op een vol vak S weer rare geintjes uithaalde -Ik er overigens weinig van kon zien -BW opeens veel op sport aanwezig is -dit uiteraard los staat van de 'feedback-topics' -ik hem succes wens om 'de sportforummers te schaduwen en dan op elk slakje zout te leggen ![]()
![]() |
#620 |
Guest
|
![]()
- hoerenveen en utrecht eruit liggen in europees verband
- we utrecht voorlopig ook niet meer zullen tegenkomen in europa - er nu eindelijk een sancties moeten volgen op slechte scheidsrechters - ook moet er geel gegeven worden aan spelers die onnodig lang op de grond blijven liggen na een "overtreding" en zelfs na een schouderduwtje. - er dit weekend weer een klassieker op het spel staat - dat de hihahondelul die fluit temmink heet. - psv van het resultaat zal profiteren - hgydsgfchjfd,hjfvjkfv |
![]() |
![]() |
#621 |
Guest
|
![]()
- Gister Leidens Ontzet was?
- Ik toen het poesje van DJ's zus zag? ![]() - het een traditie is om dan hutspot te eten? ![]() - ik dat de dag ervoor ook al had gegeten? ![]() - DJ's ma wel goed kan koken? ![]() ![]() - Ik bij Leiderdorp651 ben blijven phitten? - die 2 gasten idd dichtbij elkaar wonen? - In vergelijking onze FB wel erg ver van die vandaan woont? ![]() - Het schijnt dat 2oktober nog drukker is? - het trappenhuis zo ook wel leuk was? ![]() - Alleen LD651 en ik waar voor ons geld hebben gekregen in dat domme ding? - Remmie boy al om 11 uhr in InCasa moest zijn? - ik dat eigenlijk wel een b'tje jammer vond? - onze FB namelijk zich ziek had kunnen melden? ![]() - hij dat wel vaker doet met sportforum meetings? ![]() - er een verdwaalde Lazio shawl hangt in de Ajax-room van LD651? - ik nog beswel moei ben en vanavond dus maar niet uitga? - ik hoorde dat er ADo supporters bij Utreg waren? - ik nu dat ff controleren ga? - ![]() |
![]() |
![]() |
#622 |
Guest
|
![]()
WJD,
- We gisteren een nieuwe hit hebben opgenomen in navolging van deze klassieker? Zaage Zaage Wiede Wiede Waage - Nu niet Martin maar Marc de hoofdpersoon was? - We dit hebben gedaan op Sport van Scholieren.com? ![]() - We Stef ik en Arthur zijn? - We het eerst op dit forum hebben geprobeerd? - Een of andere Amerikaanse trut die mooie topic sloot? ![]() - Ik de meeste van jullie gemaild heb met de screenshots? - Ik me afvraag of jullie m wel ontvangen hebben? - Deze mensen m iig niet gehad hebben? ![]() Recipient: <bazzzemans@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation Recipient: <rekz_x@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation Recipient: <mark_australie@hotmail.com> Reason: Requested action not taken: exceeded storage allocation - Ik dus niet weet of de rest m wel gehad heb? -Ik nu ga douchen? ![]() |
![]() |
![]() |
#623 |
Guest
|
![]()
hmm ja
Accountgrootte kritiek: mogelijk ontvang je niet meer al je berichten ![]() ff al die zooi verwijdere |
![]() |
![]() |
#624 |
Guest
|
![]()
WJD:
- hoe belangrijk het is voor bepaalde mensen is om midden in een nacht op een forum te spammen door andere forumleden in de zeik te zetten? ![]() - ik dat vette onzin vind? - ik vind dat mensen hier op dit forum in hokjes worden geplaatst? - mensen dat zelf motten weten als ze mij in het hokje "pauperds" zetten? - dat toch onterecht is? - dat komt omdat mensen me helemaal niet kennen en daarom niet moeten vooroordelen? - ik uit een ander topic hier kan concluderen dat ik volgens anderen hier in het hokje zit waar Zaagmanz ook in zit? - ik dat schandalig vind? - ik heel anders ben dan Zaagmanz ben? - en daarom niet in dat hokje thuis hoor? - dat ik vind dat Bartje518 en al die anderen hier (iig de die-haerts die ook op s.com zaten) geen pauperds zijn? - jullie dan verbaasd zullen zijn waarom ik dat denk? - dat is gewoon vanwege de reden dat ik mensen niet in hokjes plaats? - ik het daarom best wel aardig vind dat ik hier over veel onderwerpen gediscussieerd wordt? - ik daaraan niet aan mee doe vanwege de simpele reden dat ik geen tijd heb om al die lange reply's door te lezen? - ik het daarvoor veel te druk heb en belangrijkere dingen aan mijn hoofd heb? - ik andere soort topics leuker vind, zo'n topics die jullie minder leuk vinden? - ik daarom gewoon concludeer dat ik gewoon verschil van smaak met jullie qua topics betreft? - ik dan niet begrijp waarom daar zo'n trammalant van wordt gemaakt met als eindresultaat een onzinnige spam-actie onder anderen een liedje van Mr.Oizo (ik dus) van Bartje, Phitje en Tuur? - ik nu WEL een lange reply aant maken ben ![]() - ik dat alleen maar doe als dat nodig is? - dat nu zo'n moment is? - MVV nog steeds zonder overwinning... o nee oud nieuws ![]() - ik nu de andere topics ga beantwoorden? |
![]() |
![]() |
#625 |
Guest
|
![]()
- ik het wel grappig vind dat Mr Oizo het niet leuk vindt?
![]() - ik vanaaf naar Bouna en Bobsie gaat? 8* - ff vraag of sandra daar ook heen wil komen? - zo niet, ik me er dan toch wel lekker vermaak? ![]() - LD651 lekker in de regen aan t voetballen is. ![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dat ene topic nu gesloten is? - ik daarom in dit topic reply op Theo? - ik niet wist dat jij het over iets anders had met "Mr. Oizo's team van de week was ook zo succesvol haha. Maar wel stug 18x blijven volhouden"? - ik d8 dat die eerste zin verband hield met die tweede zin? - dat niet zo was en ik het daarom niet begreep? - andere mensen me daarom niet voor DOM hoeven uit te maken? - ik vond dat je dat beter kon formuleren? - Bartje me nu heeft duidelijk gemaakt waar die 18 keer vandaan kwamen? - dat van het topic: "De beste opstelling van..." kwam (voor degenen die zich later hebben aangemeld)? - ik met dat topic ben begonnen op s.com? - dat topic halverwege was toen de spamactie van de die-haerts van s.com begon? - ze toen gebanned waren en waren verhuisd naar hier? - ik en Diez (iemand anders van s.com) de enigen waren die hier niet aan meededen? - ik dat niet heb gedaan omdat ik De Kantine waar ik al 2½ jaar op zit (echt een vast stekkie geworden) daarvoor niet wil opgeven? - ik nu weer afdwaal? ![]() - ik me na de spamactie hier ook heb aangemeld? - toen nog niemand hoorde klagen ![]() ![]() - ik mijn topic "de beste opstelling van..." omdat hier nu veel mensen zaten ook hier ging houden? - ik na een kleine maand al er achter kwam dat niemand dat topic meer iets vond? - ik toch nog elke week dat topic heb gehouden tot de laatste week? - ik dat heb gedaan om de doodgewone reden dat je dingen af mot maken waar je halverwege mee bezig was? - ik ook tegelijkertijd op s.com dat topic hield? - jullie dan niet moeten zeuren van "ga naar s.com met je topic"? - ik voor de spamactie op s.com geen klachten over mijn topic van jullie heb gehoord? - sommigen van jullie daar iedere week een reply in neer zetten? ![]() - ik daarom d8 van "o dat topic vinden ze wel leuk, dan ga ik dat ook op ll.com doen"? - ik toen opeens een hoop commentaar kreeg - ik toch stug 19 keer heb volgehouden met dat topic? - ik nu alles aan Theo heb uitgelegd? - ik nu ga reply'en op s.com? ![]() |
![]() |
![]() |
#627 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik na deze reply weer van mensen hier een grote bek krijg van: "Wat dom dat hij dat niet begrijpt!"? - ik vind dat dit weer een voorbeeld van slecht dingen formuleren ![]() - jullie nu niet moeten denken dat ik op dit moment gestresst ben? - ik gewoon probeer uit te leggen hoe ik tegen bepaalde zaken op kijk? - dat kennelijk heel anders is dan dat van jullie allemaal? - ik nu best wel verslaafd word van dit topic ![]() ![]() - ik NU ECHT op s.com ga posten - het nu week jullie beurt is dit topic? |
|
![]() |
![]() |
#628 |
Guest
|
![]()
- ik ook met phitje meega naar bobs
- ik die oizo niet helemaal kan volgen - zijn reply's ook wel erg lang zijn - ik net als hem niet veel zin heb om alles door te lezen, daar ik ook betere dingen met mijn tijd kan doen ![]() - het vandaag #@%$#$weer is - ik het flink balen vindt dat Zwolle heeft gewonnen - ik Kras net deze week uit mijn team heb,daar hij alleen minpunten opbracht. - ik ook didulica in heb gebracht ipv van moens die zijn doel maar niet schoon weet te houden - didulica daags daarna ook geblesseert is geraakt - ik ervan baal dat je alleen op dinsdag je team kan aanpassen - ik vanavond niet veel ga drinken ![]() |
![]() |
![]() |
#629 |
Guest
|
![]()
-Mr. Oizo graag ergens in hapt??
![]() |
![]() |
![]() |
#630 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik nu weer hap ![]() - ik IRL nie zo ben, verlegen en zo... - jullie toch ook tijdens die discussies waar ik niet aan mee doe naar elkaar zitten te "happen" ![]() |
|
![]() |
![]() |
#631 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik dat niet erg vind? ![]() - ik wel veel wil gaan zuipen vanavond? ![]() - ik weer veel mooie meisjes ga zien vanavond? ![]() - het kermis is in Maastricht? - ik van plan ben om eerst 3 rondjes in de Breakdance te maken en dan in een paar andere wilde dingen wil gaan en daarna lekker de Celabration in ga? ![]() Laatst aangepast door Oizo : 5 October 2002 om 16:39 |
|
![]() |
![]() |
#632 |
Guest
|
![]()
- Het oizo lekker puh niet gaat lukken om mijn eerste plek af te pakken..
![]() - Hij zoveel mag replyen in WJD als ie wil? - hij toch nooit voorbij me komen gaat? - Ik hoop dat AZ van Vites wint? ![]() - Bertus voorop reed? - Tinus er vlak achterna kwam? - ZE gingen OEH,,, OEHOE.. ![]() |
![]() |
![]() |
#633 |
Guest
|
![]()
- ik van gedachte ben verandert, en ook lekker ga zuipen
![]() ![]() - ik ook veel mooie meisjes ga zien, tenminste dat denk ik dan als ik gedronken heb ![]() - op de kermis van egmond-binnen vanavond kermisatracties niet zo belangrijk zijn ![]() - ik daar evengoed niet heenga, vanwege onder andere het weer - het daar wel altijd erg gezellig is |
![]() |
![]() |
#634 |
Guest
|
![]()
Wjd..
- ik nu even geen tijd heb de replies hierboven te lezen - dat vanavond wel doe - Mark/Oizo/Mastreech4ever wel moet weten dat het alleen maar een grapje was en ik niks tegen hem heb ![]() - ik namelijk zo moet eten en dan naar Doetinchem ga - ik me afvraag of Hugo er ook is? - ik niet weet of hij vaak naar uitwedstrijden gaat - De Graafschap wel weer eens punten mag gaan pakken ![]() - dit dan maar vanavond moet gebeuren - ik nu ga - "ik" wel vaak in deze WJD voorkomt ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#635 |
Guest
|
![]()
- ze oeeeeerend hard gingen
![]() |
![]() |
![]() |
#636 |
Guest
|
![]()
- ik eindelijk mijn 100 post heb gehaald
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#637 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -er 2 ajaxstraten in Nederland bestaan?? -1 in Hengelo?? (woont HugoBoss) ![]() - ![]() -en 1 in de eigenlijke hoofdstad van Nederland?? -............ ![]() - ![]() -de bordjes daar niet al te lang blijven hangen?? - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#638 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het daar om niet gaat - je dat wel snapt als je alles vanavond leest - ik vanavond niet zal reply'en als ik eventueel moet reply'en - het Marc is??? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#639 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#640 |
Guest
|
![]()
- van der vaart helemaal niet geblesseerd is?
- hij een heel speciaal trainingsschema heeft in aanloop tot de Cl finale eind mei in manchester - mijn telefoon gerepareeerd gaat worden ![]() - ik dit zeker wel waardeer - maar het eigenlijk ook niet mijn schuld is , aangezien die vent niet had verteld bij de aankoop, dat dat ding niet tegen water kon - er vandaag weer, tsja verassend genoeg, in de regen gevoetbald is - we 10 minuiten voor het begin 10 man hadden - we dus 11-10 = 1 , er dus eentje tekort kwamen - we gelukkig nog een invaller konden regelen - we na een half uur met 2-1 voorstonden. - toen de scheids gewisseld werd, aangezien die "geblesseerd" was - we daarna met onze keeper als scheids doorgingen - niemand dat erg vond - we gingen rusten met een 2-1 stand - de 2e helft meer op een waterpolo game leek, gezien de hoeveelheid regen die ter aarde kwam. - ik nog net de 2-2 kon voorkomen, door een sliding te maken op de doellijn. - we daarna naar 3-1 uitliepen - we voor de spanning even de 3-2 incasseerden - ik met een beetje mazzel de assist gaf tot 4-2 - we nu 6 uit 5 hebben - we vandaag 2 overwinningen geboekt hebben - de 3e helft geen tegenstand hadden - we er morgen om 0715 uitmogen om naar dat stinkstadje te gaan. - ik dus morgen vanaf leiden vertrek en aankom, en 2 keer langs leiden kom om eerst naar r`dam en dan weer naar a`dam te gaan - de reis richting lyon doorgaat - ene phitje zijn shampoo heeft laten liggen op mijn kamertje - hij dit niet wil bevestigen - ik deze shamppo nog nooit gekocht heb, dus deze ook niet van mij kan wezen - het wel gezellig was op 2 en 3 oktober in leiden. - stef heeft mogen meegenieten van 3 otk. - onze gastheeer zich ook als gastheer gedroeg. ![]() - ik zo maar ga slapen - aangezien ik echt kapoet ben |
![]() |
![]() |
#641 |
Guest
|
![]()
- ik me effe klote voel
![]() ![]() ![]() - Twente nóg slechter speelde dan de Graafschap ![]() - ze alleen in de eerste helft 2 kansen hadden - De Graafschap in de eerste helft aardig speelde - de wedstrijd in de 2e helft minder werd - ik toch Hugo feliciteer ![]() - er na de 0-1 een ballustrade sneuvelde - een groepje er met een 3 meter lange stang vandoor ging, het stadion uit ![]() - dit was nadat één van hen ermee tegen het doel sloeg ![]() - ik denk dat ze niet ver gekomen zijn - er heel wat mensen gefrustreerd waren - er ook maar één smiley bij dit verlies past: ![]() - De Graafschap dus waarschijnlijk weer een lastig seizoen tegemoet gaat - 18 oktober Graafschap - NEC is ![]() - het dan maar moet gebeuren ![]() |
![]() |
![]() |
#642 |
Guest
|
![]()
-de aarde rond is
-en de zon ook -belgisch voetbal nu z'n dieptepunt bereikt heeft -clayton zane de beste aanvaller van anderlecht id -brugge afgemaakt gaat worden door anderlecht ![]() |
![]() |
![]() |
#643 |
Guest
|
![]()
-ik wedergekeerd ben van mijn ontiegelijk zware werk??
-ik dus wederom geen flikker heb uitgevoerd?? ![]() -ik maar eens goed moet gaan uitrusten voor DE wedstrijd van morgen?? -ik topics met titel in de trend van 'jeeej ajax heeft verloren' of 'kakkerlakken zijn eraan' NIET ga tolereren?? ![]() -er ongetwijfeld 'nieuwe' mensen ineens op sport gaan posten met dit soort boodschappen?? -dit meestal namen zijn als 'ajaxsupergirlxxx' of 'feyenoord4life?? ![]() -ik alle fb's (en wannabe fb's ![]() -de meesten dit soort troep niet waarderen?? -1 topic genoeg is?? -jullie het voor de rest maar uitzoeken totdat ik terug ben?? ![]() -Feyenoord, Celtic, Liverpool en Valancia morgen allemaal gaan winnen?? -dit nl mijn toto-voorspelling is?? ![]() -ik nu ff voetbal van vanavond ga kijken en ga phitten?? ![]() -ik nog ff iedereen veel succes wens morgen vanaf klokslag 1 uur?? -adiosi saluti.. - ![]() |
![]() |
![]() |
#644 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- Me hartslag tegen de 400 loopt - de klasssieker over een paar uur gaat beginnen - Ik alles best vind als Feyenoord maar wint ![]() Gegroet
![]() |
#645 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik arthur vriendelijk bedank? ![]() -ik bijna letterlijk achterover sloeg toen ik de uitslag las op teletekst op mn werk? ![]() -ik me afvraag hoelang t gaat duren voordat we weer es 3 punten pakken? -ik dit moment maar eens ontzettend ga koesteren?
![]() |
![]() |
#646 |
Guest
|
![]()
- Amsterdam kampioen is in Rotterdam?
- Nijmegen kampioen is in Arnhem? - Heiloo kampioen is in Uitgeest? - Noord Holland kampioen is in Zuid Holland? - het noorden van Holland dus kampioen is? - ![]() |
![]() |
![]() |
#647 |
Guest
|
![]()
- net noorden over het algemeen wordt geassocieerd met hoerenveen en groningen
![]() - 6 punten niet zomaar is te overbruggen - de eerste 3 punter voor heerenveen nog niet in zicht is ![]() |
![]() |
![]() |
#648 |
Guest
|
![]()
- de ajacieden het goed doen bij hun huurclubs
|
![]() |
![]() |
#649 |
Guest
|
![]()
- Groningen en Hoerenveen niet in Holland liggen?
- Noord-Holland en Zuid-Holland bij elkaar Holland is? - ![]() |
![]() |
![]() |
#650 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |