|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
WJD:
- dit mijn eerste reply met mijn nieuwe naam is? ![]() - Mr.Oizo niet kon? ![]() - ik nu ook nog eens een avatar erbij heb? - ik wel een half uur op mijn profiel heb zitten klooien? ![]() - ik daarom nu achterloop op planning? - het eigenlijk op dit moment niet boeit? - ik me wel 100 in mijn arm heb geknepen toen ik gister dit topic las? - mijn arm nog steeds niet blauw is? ![]() ![]() - ik IRL niet echt iemand ben die graag op de voorgrond wil komen? - ik toch al die positieve aandacht prachtig vind? ![]() - ik het beste een fanclub kan oprichten? ![]() - ik nog niet weet wat Roda-Ajakkes is geworden? - ik hoop dat het 1-1 is geworden? - ik bijna ga denken door de gevoelens van RemCo dattie homo is? ![]() - Bartje wat achter loopt? - dit namelijk mijn top 20 op dit moment is? ![]() Mijn top 20 per 8-11-2002: 1 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said 2 (5) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 3 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 4 (2) Eminem – Cleaning Out My Closet 5 (12) Raymzter – Kut Marrokanen??! 6 (4) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 7 ( ![]() 8 (-) Kelvin – Dance 4 Me Baby 9 (11) Madonna – Die Another Day 10 (7) Junior Senior – Move Your Feet 11 (14) DJ Boozy Woozy – One More Try 12 (6) Jan Wayne – Only You 13 (-) Missy Elliot – Work It 14 (1 ![]() 15 (9) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 16 (-) Shakira - Objection 17 (10) Pink – Just Like A Pill 18 (13) Scooter - Nessaja 19 (17) Sugababes – Round Round 20 (-) Sjors – Nu Even Niet! - het een rumoerige week in de top 20 was? - die twee lesbo's nog steeds op 1 staan? ![]() - de hete adem van Nelly en Kelly in hun nekjes voelen? - het nummer van Kelvin super is? - evenals dat van BoozyWoozy en Raymzter? - Raymzter de superstip is? - Madonna slechts 2 plaatsen is gestegen? - DJ Alive en Kicken opvallend terugvallen? - de andere binnenkomers ook niet mis zijn? - Shakira nog steeds lekker blijft? ![]() - ik Sjors ook een weekie een plaatsje gun? - tot jullie groot verdriet de Gebroeders Ko weg zijn uit mijn top 20? ![]() En dan nu het belangrijkste nieuws: - HET WEEKEND WEER BEGONNEN IS!?!?!?!?!?!?! ![]() ![]() - dit weer het einde is van het Mr.Oizo journaal? - alvast welterusten ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
- Die schweinhunden uit die k*tstad amSTERdam voor de tigste keer goed wegkwamen?
![]() - Ik echt niet snap hoe die het elke keer weer flikken? - Dit al de 4e keer op rij is dat we voorkwamen en wéér 1-1 maakten? ![]() - Edrisa Sonko alweer scoorde? - Hij dat eigenlijk 5 minuten eerder ook al had moeten doen? ![]() - Didulica wel een goede doelman is? ![]() - Ik me afvraag hoe koud de goten van Heerlen zijn? - Superjood en DJ daar als het goed is nu inliggen? - En anders in Eindhoven? ![]() - Ze namelijk als het goed is niet verder zijn gekomen? - Of ze zijn eerder weggegaan? - Ze dan die prutsgoal van vd Vaart hebben gemist? - Dat ventje echt kansloos is? - Zlatan nog kanslozer is? - Ik me afvraag of het door de wind kwam dat hij steeds omviel? ![]() - Wiljan Vloet erg gul is met het geven van bier? - Ik in die 5 minuten dat ik met hem praatte 3 bier heb gehad? ![]() - Hij het niet lang meer gaat volhouden om beleefd te zijn tegen de pers ![]() - Wiljan hard kan schreeuwen - Ik dus benieuwd ben wie ze om de oren krijg van Wiljan? - Ik mijzelf aanbied als voorzitter van de Oizo-FANCLUB? - Leden zich ff bij mij moeten melden? - We dan ook een fandag gaan organiseren? - Oizo daarbij aanwezig dient zijn ![]() - Ik nu eens ga kappen.. ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
- Bartje het fout heeft?
- Dirk en Mark in de auto naar huis zitten? ![]() - ik dit net via de telefoon vernam? ![]() - Mark tussen hemel en aarde zit. ![]() ![]() - Bart voortaan niet zo moet hopen dat iemand in de goot ligt? ![]() - ik weet dat in de goot slapen niet fijn is? ![]() - Diez een stakkertje is? - Bertje die homofiel net heeft toegevoegd in onze msn gesprek? :r - dit smilietje wel bij mark past? :r ![]() - lator |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
-.
|
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
- het weer een gezellige avond in de P8 was
- er na afloop weer vage dingen bij de plaatselijk Turk papa Umut gebeurden ![]() - Bas daarover kan meepraten - de rumoerige week van Oizo's verrassende top20 me erg interesseert - ![]() - ik zo maar eens mijn bed opzoek |
![]() |
![]() |
#6 |
Super Lid
|
![]()
wjd
- ik daar idd over kan meepraten?! - P8 en Umut altijd top zijn?! - ik zeker niet te ver zou zijn gegaan?! (Arthur begrijpt wat ik bedoel?!) - ik me afvraag hoe http://www.p8-united.cjb.net gaat draaien?! - ik me dat afvraag omdat we vanavond veel reclame hebben gemaakt?! OLLUM |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
- ik gewoon lekker in mijn eigen bedje heb geslapen
- ik namelijk met 2 leidenaren kon meerijden vanuit kerkrade - ze bij de ns een heel selectief kaartjes beleid hebben - niemand gecontrolleerd werd behalve wij - er opeens een tering agent, zonder kaartje!!!, om ons kaartje begon te vragen. - dat dit misbruik maken heet van je functie - de treinreis korter duurde dan ik dacht - het gelijkspel 1-1 wel verdiend was - ik denk nooit meer naar limburg ga - ik me ook afvraag waarom dat wormvormige aanhangsel niet gewoon bij duitsland of belgie werd gedaan - en ajax bovendien heel vaak slecht speelt in kerkrade om de een of andere duistere reden - ik dit niet snap - ik koemans wisselbeleid ook nie snap - oprotten met zlatan uit de basis - en ze gewoon mido en de jong er maar in - er missschien krachten werden gespaard voor aanstaande dinsdag - we dit dan maar moeten hopen - ik nu even koffie ga drinken - dit eigenlijk wel een raar begrip is, koffiedrinken - wnat als je gaat koffiedrinken drinken de meesten niet eens koffie - ik ga dan zo wel koffiedrinken, maar zelf drink ik fanta |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
- Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ik wederom 1e geworden ben? en een stap dichterbij t NK zijn? ![]() ![]() ![]() - WHAAAAA. ![]() ![]() ![]() - WHOEI ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
- Ik denk dat Mark gewoon er niet tegen kan dat zijn club nooit wint van Roda?
- Dat jarenlange frustratie zal zijn ![]() - Hij dus liever niet meer naar Roda gaat? - Ajax misschien naar de Bundesliga moet gaan? |
![]() |
![]() |
#11 |
klopt
|
![]()
-nul tegen twee?
![]() -stefke ![]()
Als ik niks te zeggen heb, waarom zeg ik het dan hier?:| Laatst aangepast door HugoBoss : 10 November 2002 om 14:15 |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
wjd
-het regende boven Rotterdam -Feyenoord ontiegelijk slecht speelde -alleen Buffel het goed doet -ik een draaiorgel ging zoeken bij het zien van al die mensen met collectebussen -maar het ging om die kankerzooi -ze dat geld beter kunnen gebruiken voor dingen tegen kanker ipv 70 vlaggen en shirts maken en die kinderen daarmee het veld op te laten -"Mentos air" sterk spul is... |
![]() |
![]() |
#13 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-wat zei je schat? ![]()
![]() |
![]() |
#14 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- ik het ook niet droog heb weten te houden - dit ook kwam omdat het spel van Feyenoord 'om te janken' was - ik me afvraag wat RekZ en Il Capitano uit hebben gevreten vandaag, aangezien het aardig los ging in Vak X - FC Zwolle vandaag 600 kandidaten voor Prins Carnaval richting Rotterdam stuurde
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ze toen ineens iemand van de trap probeerden te sleuren?? -die gozer niet echt zoveel zin had om mee te komen?? ![]() -er toen wat stewards gingen vliegen?? ![]() -ze toen werden geholpen door onze grote vrienden van de ME?? -het wel allemaal ging om het afsteken van een rotje bij de 1-0?? ![]() -FOEI!! ![]() -[edit]het waarschijnlijk ging om het veroorzaken van een dominoreactie op de trap??[/edit] -het toen wel ff los ging 5 meter rechts van me?? -er vanuit alle vakken op de noodzijde (1e ring) rijen dik mensen naar beneden kwamen gelopen?? -deze waarschijnlijk ook even de mensen in het blauw met witte helmpies wilden begroeten?? ![]() -het eigenlijk allemaal ophef om nix was?? -het dus weer zwaar overdreven was hoe sommige mensen reageerden?? -een echte vent geen agent schijnt te worden?? ![]() -huuuugje?? ![]() - ![]() -ik geen kaartje heb voor PSV-FEY?? ![]() -er nl storing was bij de ticKUTbox?? ![]() -ik nu eigenlijk wel verwacht dat er iemand kaarten voor me gaat regelen waar ik eerst ook voor de omgekeerde wedstrijd kaarten had geregeld?? ![]() ![]() -ik u groet?? -houdoe ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 11 November 2002 om 00:49 |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- ik ook vind dat een bepaald persoon voor Remco wel een kaartje mag regelen - ik geen naam ga noemen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
- die bepaalde persoon zelf al grote moeite heeft om aan kaartjes te komen
![]() - nog een extra kaartje voor remco er dus helaas niet inzit - het eigenlijk ook wel behoorlijk tegen mijn principes is om iemand met de naam anti-kezman het PSVstadion in te laten ![]() - ik iig wel in Eindhoven zal zijn volgend weekend, maar dus nog niet weet ofi k ook t stadion in mag ![]() - de goeie club weer bovenaan staat - we met zn allen maar hopen dat het zo blijft - ik nu weer lekker ga springen *oh nee eerst nog 2 uur in de trein* houdoe... |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
- Ikke Hugo'tje Bosje hierbij feliciteer?
![]() - Wij bij een overwinning gewoon 5e hadden gestaan. ![]() - we nu gelijk staan met die stinkjollies uit Ernheimo? - vandaag me 1e SEN tentamen cijfer terug kreeg? ![]() - er van de 100 leerlingen slechts 3 een voldoende hadden. ![]() - ik met een 4,1 toch echt bij de top 15 zat? ![]() ![]() - die leraar nu zelf wel in zal zien dat zijn in elkaar gezette toets nergens op sloeg? ![]() ![]() ![]() ![]() - hij nl veel te weinig over Thevenin en Norton schakelingen vroeg, terwijl we dat onwijs vaak hebben behandeld? En Ik al 4 jaar ervaring erin heb en het dus probleemloos kan? ![]() - ik ervantevoren dan eerst ook vanuit ging dat die toets wel moest lukken? ![]() - ik mezelf niet druk maak over deze cijfer omdat de herkansing dus wel makkelijker zal worden? - mn cijfer voor Wissiepissie toch zeer hoog zal zijn? - mn projectgroepie me heel erg mag, en alles dus verders perfectoliooo is. ![]() - whoei whieeuw whaaaaaai..... ik gistermiddag met me team met 12-0 heb gewonnen bij het curlingen. ![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- ALs je geld hebt gewoon naar psv - Feyenoord kan - Voor bobo's geen combi regeling geldt - Je dan als gast wordt ontvangen met een 'open bar' en een '3 gangen diner' - je voor meer informatie bij deze link moet kijken http://www.menm.nl/index.php?section...esentatie=lang
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
WJD:
- het vandaag "d'n ilfde vaan d'n ilfde is"? ![]() - HET CARNAVALSSEIZOEN DUS WEER BEGONNEN IS?!?!?! ![]() - ik me nu al weer vet verheug op carnaval? - ik een aardig weekend heb gehad? - ik nix hoefde te doen aan mijn stageverslag? - ik dat niet deed omdat ik op mijn stage al daaraan gewerkt had? - ik voor de rest lekker relaxed achter de comp heb gezeten in het weekend? ![]() - ik uiteraard zaterdagavond ook op stap ben geweest? - ik in Lavita, Celabration en La Cloche ben geweest? - in Lavita van de week 6 Algerijnen waren opgepakt die banden hadden met Al Qaeda? ![]() - het dus ook spookt in de gezelligste stad van Nederland? ![]() - de Cella rulezzzzzz?!?!?! ![]() ![]() - mijn twee beste maatjes niet uit gingen? - ik dat niet erg vond? - ik me redelijk heb ingehouden wat alcohol betreft zaterdag? - ik van het weekend ook nog een CD'tje heb gebrand? - ik ook nog gefitnesst heb dit weekend? - mijn spieren in ontwikkeling zijn? ![]() - MVV ook nog eens niet verloor dit weekend? ![]() - dat dus ook een meevaller was? - ze gelijk speelden tegen de koploper Emmen? ![]() - dat voor een ploeg op de 17e plaats dus qua resultaat goed is? ![]() - ze nu 16e staan? ![]() - het qua spel minder was zaterdag? - Emmen Donny de Groot, de topscorer, nodig miste? ![]() - MVV 5 verdedigers had opgesteld? - MVV het moest doen zonder hun eerste twee keepers? - daarom een knaap van 17 jaar in het doel moest staan? ![]() - zijn naam Tom Muyters is? - hij vorig seizoen ook uitgerekend in deze wedstrijd zijn debuut maakte? - hij toen 3 goals om zijn oren kreeg? - hij zaterdag een fantastische wedstrijd keepte? - hij onder anderen een penalty stopte? ![]() - we vrijdag thuis tegen Volendam motten? - me dat een eitje lijkt? ![]() - aangezien de amateurs van AGOVV en Fortuna ( ![]() - iedere wedstrijd toch op zich staat? - dit Zaagmanz's nieuwe look is? ![]() - hij al aan carnaval begonnen is? ![]() - ik graag jullie commentaar wil horen? - ik nu maares weer verder ga surfen? - dit dus het Oizo-journaal was van 11 november 2002? - u allen een goeie avond en welterusten wens? - ![]() Laatst aangepast door Oizo : 11 November 2002 om 21:29 |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Oizo, vertel eens iets meer over dat uitgaan en die cd die je heb gemaakt
|
![]() |
![]() |
#22 | |
klopt
|
![]() Citaat:
Ja, idd Jantje... je vertelt ons altijd zo weinig...
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
- Ik op zoek ging naar een ieders achternamen?
* Mark Visser? * Hugo de Bruijn? (Tukkerboy) * Remco Verzijde? * Dirk-Jan Verstraaten? * Anke Muijzers? * Stef de Wiitt? * Arthur Sessink? * Remko van het Hof? * Bonnie van Drempt? * Bas Löverink? * Bart Urlings? * Jan de Wiitt? * Joy Kapel? ![]() * Thijs Nabben? * Alwin ?!?!?! Ik heb ze allemaal wel gehad geleuf ik. Vergeef me als ik je vergeten ben ![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik zin heb in morgen -ik wel op vak GG zit. -op G als die enge gele man ons doorlaat -v. Hooijdonk nog niet meedoet ![]() -Tegen pisvee wel ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- ik morgen weer op W zit - het van mij wel droog mag blijven - Remco en ik toch wel vinden dat nat worden z'n charme heeft ![]() - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat ![]()
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
WJD..
- ik morgen weer op X zit - het van mij wel droog mag blijven - RemKo en ik toch wel vinden dat nat worden z'n charme heeft ![]() - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat ![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]()
- het vanaaf en morgen mooie voetbal avondjes worren?
![]() - ik net als Oizo een top20 ga bijhouden? - deze elke dat anders zal zijn? ![]() - hij hier komt? ![]() 1. Paul Van Dyk - Live at Cream@Amnesia Ibiza 2. Johnny Jordaan - Pruimenpap 3. Cygnus X - Orange theme 4. Jessica Airplane - white rabbit 5. Robbie Ronald - Kleine blonde mariandel 6. Tasmine Archer - Sleeping satalite 7. Muse - In Your World 8. Queens of the Stoneage - No one knows 9. ard & jorn - 16 10. Dumonde - never look back - ik het maar bij een top 10 hou? - me weekend planning net in de war werd getrapt? ![]() - het nog wel een keertje goed komt? ![]() - schoooool is out for SUMMMER! 8* - ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
- ik vind dat bij het symbolische aantal van 1000 posts een nieuwe WJD geopend kan worden
![]() - Stef daarvoor de aangewezen persoon is. - De Graafschap pauper bezig is de laatste tijd - ik eigenlijk niet weet waarom ik daar nu over begin ![]() ![]() - ik wel hoop dat Ajax vanavond wint, PSV de derde plek haalt en ook Feyenoord Europees verder gaat - dit zeker een heel politiek correct WJD is ![]() - ik me afvraag wie Alwin in het lijstje van Bart is? ![]() - het lijstje verder aardig compleet is geloof ik - er nog wel wat meer sportforummers zijn - dit wel de harde kern is ![]() - ik volgende week weer tentamenweek heb - er ook nog wordt verwacht van ons dat we een voorlopige versie van 1ons profielwerkstuk over een paar weken inleveren - ik het nu wel weer ff druk met school ga krijgen - Ik deze WJD niet onnodig wil rekken ![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Was ook zo tegen die turken... |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik het hier niet mee eens ben? -ik vind dat we gewoon door moeten gaan? -op naar de 2000? ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik "Moi" in het lijssie mis? ![]() - ik enkel weet dat ze Nikki heet? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]() ![]() -ik bij het zien van dit plaatje aan iemand moest denken die hier zo af en toe post als hij het niet te druk heeft op andere fora?? ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- en Rekz, of is dat Alwin? |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik niet de enige ben die plan? ![]() - ik las dat Phitje dat ook doet? ![]() - plannen goed is? - ik mijn top 20 trouwens altijd op donderdag of vrijdag maak? - dat dus niet in mijn weekend staat gepland? - ik al 7 jaar een top 20 maak? ![]() - Liverpool uit de CL ligt? ![]() - de opbrengst van de Mr.Oizo-fanclub naar MVV gaat? ![]() ![]() ![]() - ik nog onvoldoende commentaar heb gehoord op het stoplicht-kapsel van Zaagmanz? ![]() - IK ZEER TELEURGESTELD BEN IN JULLIE OMDAT JULLIE MIJN NAAM NIET GOED SCHRIJVEN??? ![]() ![]() ![]() - mijn CD bestaat uit 21 nummers? - er nogal veel R&B, top40-muziek en Hollandse feestmuziek opstaat? - trance echter toch mijn favoriete muziek blijft? ![]() - ik bewust bijna geen trance-liedjes op de CD heb gezet? - ik dat doe omdat ik altijd w8 tot nieuwe verzamel-CD van trance uitkomt? - dat dan de trance-nummers die niet op de CD staat mar die ik wel graag wil hebben alsnog download en brand op een CD? - ik gister in de bus mijn nieuwe CD al heb geluisterd? - ik het meest uitga in Maastricht? - ik heel soms in de Peppermill of in Valkenburg te vinden ben? - de Celabration naar mijn mening de leukste tent van Maastricht is? ![]() - het wel een dure tent is? - dat je voor een pilsje al € 2 mot betalen? ![]() - dat dan wel in 0,3-Liter-glazen is? ![]() - dat een flesje Schmirnoff Ice € 5 waard is? ![]() - die prijzen uiteraard belachelijk zijn? - ze toch meerdere malen per week die tent toch volkrijgen? ![]() - de Meta de stomste tent van Maastricht is? - dat daar alleen maar van die pubertjes komen die om 12 uur al weer naar huis gaan? ![]() - ik naar mijn mening nu wel genoeg heb verteld? ![]() - ik dus maar stop? Laatst aangepast door Oizo : 12 November 2002 om 21:43 |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]()
- een ingenieur hoort te plannen?
![]() - ik dat over enkele jaartjes ben. ![]() - ik mijn top10 vanaf vandaag maak? - Zwarma's dochtertje dat kapseltje van Zaagmans een heerlijke maaltijd zal vinden? ![]() - m'n nichtje namelijk alles wat fel gekleurd is eet? ![]() - Oizo niet zo moet peeuwen over dure drank? - in Alkmaar bier altijd al 2 euro kost en Breezers, Climax, WDK, Smirnoff ice 5 euro? ![]() - dat zo is omdat men ervan uitgaat dat mensen in het westen normaal gesproken rijker zijn. ![]() - ik toch liever de gemiddelde prijzen uit het oosten heb. ![]() - Ajax dikke pech heb? ![]() - Die Kanker ITALIANEN erg irritant en kleinzerig zijn? ![]() - BASEL door is? ![]() ![]() ![]() ![]() - Liverpool niet zomaar 4 doelpunten gaat maken? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - GOOOOOOOOOO DUDEK!!!! ![]() ![]() ![]() - WHieeeeeeuw ![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- de genoemde drankjes hier in de buurt (Oosten des Landsch ![]() - je voor die dranken 3 muntjes betaald - 3 muntjes gelijk staan aan een euro of 5 denk ik? |
|
![]() |
![]() |
#40 |
klopt
|
![]()
WJDBOIHC (wist je dat bij ons in het cafe):
-een pilsje 1,60 kost? -een amsterdammertje 1,80? -een halve liter 3,60? -een breezer 4,10? WJD -ik dit al belachelijk hoge prijzen vind? -ik dus blij ben dat ik het voor de helft vd prijs krijg? ![]() -dit mij nog niet beweegt tot het nuttigen van een breezer oid? -ik het journaal en daaropvolgend de rest vd champions league ga kijken? -ik mij afvraag waarom ik ben vergeten mn voorspellingen voor ons mooie spelletje in te vullen? -laterz ![]()
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
- ik het wel dom vind van Tukkerboy, want hij heb al veel keer gerepleyd in dat topic?
- hij nu voor vandaag zijn voorspellingen erin heb gezet? ![]() ![]() - ik helemaal sjekkie ging toen ik Forever young van Mental Theo en Karel Lagendijk hoorde. ![]() - mijn top10 van vandaag er als volgt uitziet? ![]() ![]() - Als ik dit hoor, ik me helemaal weer 13 jaar voel? ![]() - of was t nou 14. ![]() - ik wel weet dat ik me ook 11 voel? - dit er al was toen ik volgens mij nog op de vondelschool zat? ![]() - deze muziek toendertijd altijd werd gedraaid in de TenDenz?? ![]() - come show me your hardcore feelings.... tetetetetetetehhh whapwhap. 8* 8* |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Dit mijn top 10 van mijn jeugd is?
![]() * No Limit - Irene Moors en de Smurfen * Ik moest kloppen want de bel doet het niet - Samson * Hallo Vriendjes - Bassie en Adriaan * Stampertje - Kinderen voor Kinderen * Alice, who the fuck is Alice - Gompie * Op een onbewoond eiland - Kinderen voor Kinderen * Hoor wie klopt daar Kinderen? - Sinterklaas * Bestel Mar - Rowwen Hèze * Spetter pieter Pater - Alfred Jodocus Kwak * Leer te kijken - David de Kabouter ![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- Ik vroeger altijd naar de vleet ging (windkracht 12+) - Hier kleine gabbertjes werden opgeleid - Dit onder het nummer 'Always Hardcore' gebeurde - DJ Paul's Life is like A dance hoort ook wel bij die tijd ![]() - De top 10 van mij tegenwoordig er wel wat anders uitziet ![]() - Ik hem niet ga plaatsen - Bartje mijn achternaam verkeerd schreef - Er een wezelijk verschil is tussen het en 't - Ik wel een beetje zenuwen heb voor vanavond - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat ![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik een kaartje voor de OOSTtribune heb weten te regelen voor zondag?? 8* -het dan PSV-Feyenoord is?? -ik me maar als een lampie ga gedragen en me bek ga dichthouden?? ![]() -ik zeer teleurgesteld ben in ankje?? ![]() -zij wel ff een kaart had mogen regelen voor me?? ![]() -ik me afvraag of ze zelf wel een kaart heeft?? -ik iig naar tankie int uitvak ga zwaaien?? ![]() -dit mijn 3e uitwedstrijd in Nederland op rij is die ik buiten het uitvak bezoek?? -je toch wat moet als je daar om wat voor redenen geen kaarten voor kan krijgen......?? -het wel zijn voordelen heeft om los te zitten?? -ik waarschijnlijk ook los naar NAC en RKC ga?? ![]() -owja en ook nog Heerenveen?? -ik dus gewoon elke uitwedstrijd van Feyenoord bezoek op het moment?? ![]() -de laatste wedstrijd die ik heb gemist heb RBC-Feyenoord was?? -ik daar ook weinig heb gemist?? ![]() ![]() -ik zo wederom in de regen ga staan op X?? -ik toch al verkouden ben?? ![]() -het natuurlijk niet erger moet worden?? -ik eigenlijk meer zin heb in PSV-uit dan in vanavond Newcastle-thuis?? -het een feestweekie kan gaan worden?? -ik daar maar hard op hoop?? ![]() -ik dr zo maar eens vandoor ga?? -ciao ![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- ik uiteraard terug zal zwaaien ![]() - ik dacht dat ze in heerenveen geen losse verkoop hadden? - ik me winterjas weer tevoorschijn ga halen ![]() - Dit weer een nietszeggende toevoeging was aan het WJD-topic dat richting de 1000 posts gaat
![]() |
![]() |
#46 |
Guest
|
![]()
wjd:
-Ik nu in de auto stap onderweg naar Rotterdam - ![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik Nikki Willems heet ![]() - deze Nikki Willems ontzettend baalt van gisteren ![]() - het gewoon belachelijk is dat PSV niet kan winnen van een b-elftal dat met 10 spelers speelt.... ![]() - en dat Borussia niet van Auxerre wint... - PSV zich nu maar moet concentreren op de competitie - dat gaan we gewoon winnen ![]() - @j@x en feyenoord de eer maar moeten gaan redden... (als feyenoord tenminste wint vanaaf ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
- ik geen idee heb hoe Nikki eruit ziet?
- dat komt doordat ik nog nooit een foto van haar gezien heb en dus geen beeld heb - ik wel benieuwd ben ![]() - ik bij bijna alle andere sportforummers wel een gezicht voor me zie door foto's - haar e-mail (MSN) adres mij ook niet bekend is ![]() ![]() - Feyenoord met 2-0 achter staat - van de 3 Nederlandse clubs in de CL er dus maar 1tje door gaat - de andere 2 niet eens in de UEFA door kunnen gaan ![]() - het er een wedstrijd of 2 geleden nog beter uitzag - alhoewel PSV al de hele CL achter de feiten aanloopt - ik net op de website van onze club een artikeltje over onze 2 leiders tegenkwam ![]() - onze uitwedstrijden zorgen voor AllStars tafarelen ![]() ::: DE ONGELOOFLIJKE AVONTUREN VAN GÖKHAN EN CADIR ::: Door Marcel van Berkum Gökhan en Cadir zijn leiders van Silvolde A2. 'A hell of a job' maar ze doen er alles aan. Het team draait prima en staat momenteel derde in een competitie waar regelmatig tegen A1-teams moet worden gespeeld. Ook deze leiders hebben te maken met de veertiendaagse pijncyclus van het vervoer naar uitwedstrijden. Voor de uitwedstrijd tegen KSV dachten ze het allemaal voor elkaar te hebben. De auto's kwamen voorgereden, spelers er in en op naar Vragender. Eén probleem: ze konden zelf niet meer mee. De afgeladen spelersauto's werden alvast weggestuurd en beide leiders probeerden tevergeefs om nog een auto te vinden. Er zat dus niets anders op, dan op de scooter de helse tocht naar Vragender te ondernemen. Naar verluidt waren ze nog net op tijd. De wedstrijd ging verloren, maar dat lag zeker niet aan de inzet van het dynamische duo. Inmiddels zijn de heren weer teruggekeerd op de Munsterman. Hoe het verder met Gökhan en Cadir vergaat, leest u een volgende keer op de site. - dit het stukje is - de website van onze club wel aardig is en veel actuele info bevat ![]() - het tafelvoetbal weer razend populair is bij ons op school - lessen gespijbeld worden en langer op school gebleven wordt om te spelen ![]() - Feyenoord 1-2 maakt nu - ![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
- het nu 2-2 is
- dit weer een typisch geval van YOU ONLY SING WHEN YOU`RE WINNING - dat het wel weer mooi is om zoiets te constateren. - ajax al door is - ik persoonlijk hoop dat f eruit gaat - het voor het nederlands voetbal zeer goed is als f doorgaat - ze nog een kwartier hebben - ajax toch wel verdiend doorging - als je tenminste kijkt naar wat en hoe ze gespeeld hebben - het echt kut is dat we nu in de volgende ronde weer een italinaase club hebben - en ook een spaanse waarschijnlijk - verder hoop ik op newcastle - ik nu weer ff ga kijken |
![]() |
![]() |
#50 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- de Meta in Maastricht dan echt iets voor jou is? ![]() |
|
![]() |