|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]() Citaat:
daarbij, je vader heeft voor dit leven gekozen, arme mensen vaak niet. daar moet je ook rekening mee houden. |
![]() |
![]() |
#52 | |
ubergruber
|
![]() Citaat:
heb ik voor dit leven gekozen dan ? snapt ook nog niet heeft al zijn posts terug gelezen waar ik iemand beledig of uitscheld kan het niet vinden ----------------------- ![]() nieuw certificaat binnen!
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]() Citaat:
je KAN kiezen voor een opleiding cause u can afford that jij kan veel keuzes maken in je leven (net als ik en vrijwel iedereen op dit forum). Mensen die echt arm geboren zijn kunnen niet kiezen. Van een ww-uitkering kan je dus echt geen kind laten studeren.... |
![]() |
![]() |
#54 |
Guest
|
![]() Citaat:
en verder, ik heb al je posts s nagelezen en af en toe staan er dingen tussen waarvan ik denk moet dat nou...zo van jij bent dom nee jij bent dom ....beetje kinderachtig |
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
van beide kanten,w aar we niet op in gaan, of ik ga deleten EN/OF sluiten, en dat is neit wat we willen wel? |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
klopt, t kwam van beide kanten. daar sprak ik alleen mn ergernis over uit..
|
![]() |
![]() |
#57 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Uiteraard zijn er ook mensen die door allerei omstandigheden in een 'arme' (wat dat ook in Nederland mag inhouden) situatie zijn gekomen. Ik vind dat je deze mensen ook moet helpen. Maar gasten die van hun 12e tot 22e een groot feest van hun leven wilden maken en vervolgens beginnen te klagen dat ze het zo slecht hebben daar beginnen mijn haren echt recht overeind van te staan. Ik vind extreem links en extreem rechts allebei fout, ik ben ook bang als we de ideeen van de SP gaan opvolgen dat weer eerder in gezamelijke armoede terecht komen dan gezamelijk weelde.
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Ik heb ernstige twijfels bij de capabelheid van vele kiezers in Nederland. Eerst lopen ze als ene kip zonder kop achter de LPF aan, dan nu weer de SP. Overigens acht ik de SP toch wel een stuk volwassener dan de LPF. Ik denk dat het best een stabiele partij is. Ik stem zelf gewoon PvdA. En dan Wouter Bos. Ik heb eerst Groen-Links gestemd vorig jaar. Maar dat is toch wat minder geworden. Ik denk dat de SP ook een eendagsvlieg is, maar dat is minder erg dan de LPF denk ik. Ach, we zien wel
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
ik vind de sp een goede partij...
|
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
omdat ze uit de EU willen hehe
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Guest
|
![]()
nee ik vin Jan heel normaal eigenlijk.....gewoon...helemaal niet uit de hoogte etc...en dat zijn er veel wel in de politiek
|
![]() |