|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Nerd
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#52 | |
the bearded lady
|
![]() Citaat:
maar goed...misschien ist nie allemaal zoals hier, so be it, dat iets anders is hoeft nie per definitie te betekenen dat iets ook slecht is, en tja...dat er vaak offtopic gegaan word...je haalt de gezelligheid d'r wel uit als je dat echt helemaal nie meer zou mogen
What do the innocent know, except what the guilty teach them. Laatst aangepast door Bird Of Prey : 5 April 2003 om 14:03 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
wat een gezellige mensen daar toch
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
geef me dan eens een deftige reden ? 1 spamberichtje had ik gezet in die loze maartenroom en die jeroen heeft me geband.. als ik dan om uitleg vraag bant ie me weer .. vraag jij anders maar eens voor de reden, je zal ook wel merken dat ie er geen heeft wat een omhooggevallen sukkel ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() die ronald scheld daar op alles en iederen en die is admin moet je het voorstellen ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Nerd
|
![]()
als hij geen uitleg geeft, mag BoP als contactpersoon dienen of die Jeroen mag meer uitleg geven
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#58 |
Geen Super Lid
|
![]()
nah ik had eens in 2 berichtjes offtopic gegaan, wat iedereen daar doet, gaat ie over zeiken en dan een week later zet ik 1 spamberichtje en ik ben gebanned ?
Sorry hoor maar das dikke shit ![]() 't Zal wel geweest zijn omdat ik zei dat ze teveel offtopic gaan ![]() Dat soort slaat door als ze commentaar hebben ![]() En BoP wanneer word ik unbanned ? ![]() Gelukkig heb ik 70 verschillende Ip's tot mijner beschikking ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
arme jij moet je maar goed doen zit er na half jaar nog dus bewijst ook maar weer dat het anders kan
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
jij niet maar andy wel
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Amsterdam Original
|
![]()
is die ronald daar admin?
jezus das echt nie leuk daarow, Jeroen admin betekend dus ook Ronald admin(niet die ene ronald van hierow, denkik ![]() mjah als je van ll.com bent, ben je slecht zelfde als hier, ben je van s.com, ben je slecht hebbik al es gezegt maar toch ![]()