|
|||||||
| Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#51 | |
|
Guest
|
Citaat:
Over dit ben ik het echter principieel niet eens. Ik vind het schandelijk op welke wijze dit gegaan is. Daar zou ik graag een fatsoenlijke discussie over hebben (idee misschien, een discussie-room voor de die-hards, zodat niet het hele forum hoeft mee te lezen?), en niet van dat halve werk, van het komt toch niet, of zwaai-smilies. Daar zit ik niet op te wachten eerlijk gezegt.. |
|
|
|
|
#52 | |
|
Guest
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#54 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#55 |
|
Guest
|
uh ja...
|
|
|
|
#56 | |
|
Lid
|
Citaat:
En naar mijn weten is er een discussie forum.
|
|
|
|
#57 | |
|
...
|
Citaat:
En hoezo ooit online, ben bes vaak alleen, ja nu vanaf donderdag niet ofzo maar ik was der gewoon het hele weekend niet... En ik kom al hoor!! |
|
|
|
|
|
|
#58 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#59 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ik bedoel een soort forum om over het beleid van gedachten te wisselen.. En dan ook echt goed, dus niet op feedback, maar alles aan de orde stellen, erover praten, en kijken wat er te regelen valt.. (daar hoeft niet alles van geregeld te worden, maar in ieder geval erover PRATEN, wat hier dus níet gebeurt.. )
|
|
|
|
|
#60 | |
|
...
|
Citaat:
![]() Maar blijf je wel hier??
|
|
|
|
|
|
|
#61 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#62 | |
|
...
|
Citaat:
Maar ik kom MSN nog steeds niet op ![]() Probeer het fnaaf nog wel dan kennen we ff praten!!
|
|
|
|
|
|
|
#63 |
|
Guest
|
Ik ben het DUIDELIJK eens met bartje
|
|
|
|
#64 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#65 |
|
|
Bij deze neem ik me sowwy aan Bart weer terug omdat ie er toch nog onderuit probeert te komen met een leugentje om bestwil
|
|
|
#66 |
|
Lid
|
Kun je ook nog ff uitleggen wat er dan aan de hand is?
![]() Dan snapt de leek (=ik) ook weer waar die posts precies over gaan
|
|
|
#67 |
|
Guest
|
later bart
|
|
|
|
#68 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#69 |
|
Über Mensch
|
ciao
|
|
|
|
|
|
#70 |
|
Super Lid
|
Bart, het mag duidelijk zijn dat je mijn steun hebt. Ik weet alleen, jammer genoeg, uit ervaring dat het een onbegonnen strijd is tegen deze achterlijke vol met vriendjespolitiek overgoten FB's.
Op LoeLoe heb ik 1 ding te zeggen. Bart is een gewoon lid die in het meidenforum kan (zoals 50% van de mannen hier geloof ik) en jij was een FB+ die in het mannenforum ging en ook nog eens van alles wat erin stond doorlulde en er een ramp van maakte. Jij hebt het mannenforum kapot gemaakt en meer niet. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
krrraak
|
Jullie leggen de schuld nou wel puur bij de beheerders, maar kijk ook is naar jezelf. Mensen gaan de discussie al in met het idee van "die stomme beheerders".
Ik kan het gedrag van beide kanten wel begrijpen. De beheerders worden gestoord van de andere leden die maar blijven zeuren, alles wat ze doen is fout en niemand is ook maar enigzins bereid om zijn standpunt aan te passen. Aan de andere kant begrijp ik Bartje en de zijnen ook wel. Hoewel beheerders volgens mij best bereid zijn hun mening te geven als je er normaal om vraagt is het natuurlijk behoorlijk irritant als ze bijvoorbeeld als reactie met zwaai smilies komen en eigenlijk hoort dat ook niet (maar zij zijn ook niet perfect). Over het mannenforum: youssiewoussie ( ) heeft me eigenlijk wel overtuigd dat het maar beter weggelaten kan worden. Er werd gewoon veel te veel troep gepost, er waren maar enkele topic die echt nuttig waren. Het kost de beheerders zo veel werk, en het levert weinig op.QQQ heeft gesproken *kuchkuch*
|
|
|
#72 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#73 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#75 |
|
Guest
|
snoes,don't go
![]() kan je mening volledig volgen (nuja,niet over bluewolf,dies schattig ) maar verder...maar niet gaan,dr gaan je teveel mensen missen...
|
|
|
|
#76 |
|
Lid
|
houdoe
|
|
|
#77 | |
|
Banned
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#78 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Lid
|
Citaat:
)
|
|
|
|
#81 | |
|
Banned
|
Citaat:
(bestaat er een kleuterforum.nl? )
|
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Amsterdam Original
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 | |
|
Banned
|
Citaat:
en omdat wij geen misbruik van ons macht mogen maken
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Guest
|
ik wil later ook forumbaas worden als ik groot ben
|
|
|
|
#87 | |
|
Guest
|
Citaat:
Ach ja, iedereen heeft wel een kritiek, soms wil ik ook wel eens een topicje openen, want ik denk ik zo ook ga doen.... Maar aan de andere kant, fuck it... het is maar een forum.. moet je niet zoveel waarde aan hechten. |
|
|
|
|
#88 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
Wat maak jij toch altijd een intelligente opmerkingen hier
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Guest
|
Ligt het nu aan mij of zijn er gisteren een heleboel reply's van mij verwijdert? IK meende dat ik meerdere dingen hierin nog had gezegt
Of was dat in het topic over jongensforum? En had ik hier een kleine chat met COTN ..
|
|
|
|
#90 | |
|
Guest
|
Citaat:
Niet boos zijn bert
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#92 |
|
Super Lid
|
Jah idd Bart, is wéér eens wat van je weggehaald. Dat is de absolute macht die de FB's hier op je kunnen uitvoeren.
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Guest
|
Ik ben een beetje te laat voor deze discussie, dus heb op dit moment even geen zin om het hele topic nog eens te gaan lezen. Maar Bertje mot blijven, en ik laat het niet toe dat je van Sport weggaat. Maar ik zag dat je dat ook niet van plan was.
|
|
|
|
#94 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|