|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#51 | |
|
Lid
|
Citaat:
jij bent gewoon laura, met n typische euh.. laura-stijl... heb ik ook geloof ik... mjah geen laura-stijl dan he.. ik doe aan wat ik leuk vindt en das echt vanalles! als t maar geen wijde broek of n te wijd shirt is ozzo... beetje casual toch wel ![]() met veel rood
|
|
|
|
#52 | |
|
klopt
|
Citaat:
lezen bartje... nergens staat dat ik jou een nazi noem
|
|
|
|
#53 |
|
Guest
|
k heb hele felle kleuren in me kleding...en de volgende keer juist weer helemaal niet...niet 1 1 hokje dus..gewoon mezelf
|
|
|
|
#54 |
|
Guest
|
broek: halve skaterstijl
trui: afwisselend -> lekker warme fleecetruien , 'sportieve' truien (nike-dingen enzow die bij een trainingsbroek horen), en casual truien (denk toch dat dat soort ermee bedoelt wordt )en altijd een t-shirt (nooit spannende) schoenen: vans vwala! Brollie
|
|
|
|
#55 |
|
veteraan
|
lonsdale wordt volgens mij ook vaak geassocieerd met nazi omdat t woord NSDA er zo in zit.... en juist die groep zich graag met deze kleding associeerd... bij gevolg worden andere groepen die deze kleding van dit merk ook dragen vaak ook bestempeld als nazi, wat inderdaad niet altijd terecht is..
|
|
|
#56 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#57 |
|
Guest
|
Ik draag die kleding gewoom omdat ik m mooi vind, nergens anders om
En zo is t ook met al mijn andere kleding
|
|
|
|
#58 |
|
Guest
|
Lonsdale ? Onsdale !
|
|
|
|
#59 | |
|
Storend Lid
|
Citaat:
aaight!!!!!!!
|
|
|
|
#60 |
|
Guest
|
ik denk gewoon casual.. ik heb wel opvallendere kleding in mn kast zitten maar die draag ik niet echt
|
|
|
|
#61 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#62 |
|
Guest
|
volgens mij val ik onder de skaters
|
|
|
|
#63 |
|
Guest
|
Casual.
Ik draag gewoon Nike / Puma / Cars. Al die shit. Ik val onder de 'gewone' groep, als je dat zo kan noemen. |
|
|
|
#64 | |
|
Guest
|
Citaat:
Maarehm mijn stijl: Tjah meestal wat wijde broeken,bloesjes,adidas schoenen,leren armbanden,te grote truien,veel leger kleur/print kleertjes mie lofs die trent en tjah wat voor stijl dat is?????
|
|
|
|
|
#65 |
|
Guest
|
Ik weet niet hoe m'n look heet, maar het bestaat uit verschillende stylen en dan op een alternatieve manier.
|
|
|
|
#66 |
|
Guest
|
ik val niet binnen een bepaald hokje...
ik draag gewoon alles wat ik mooi vind. |
|
|
|
#67 |
|
Guest
|
altijd overzeas kleding en schoenen van het beste skatemerk alller tijden
'''dc'' met 2 verschilende veters erin ''rood en geel''ben van plan om er 3 veters in te doen .. ik wil echt met felle kleuren rondlopen.......een echt skater ben ik dus die ook echt meegaat met de skate-kleding
Laatst aangepast door mystorious : 2 August 2003 om 01:33 |
|
|
|
#68 |
|
Lid
|
Bij mij is het altijd anders...
De ene keer draag ik weer een spijkerbroek, dan ben ik weer heel "netjes" ofzo dan weer in een rokje.. |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Guest
|
Casual en ik draag vaak broeken met zakken(kan 'k veel in wegsteken).Met dit weer verandert dat in een short
|
|
|
|
#70 | |
|
veteraan
|
Citaat:
|
|
|
|
#71 | |
|
-
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 |
|
Looking at you
|
Mwah ik heb niet echte een vaste stijl. Draag veel zwart ben ik gewoon gewend
Weet wel dat iedereen speciaal naar een gala kwam om mij in een jurk te zien dus ik kleed me nogal jongensachtig
|
|
|
#73 |
|
Guest
|
me kledingstyle is vnl skater en gewone kleren zeg maar
|
|
|
|
#74 |
|
Guest
|
Ik soms wat kakkerige kleren, soms wat meer skater soms casual.. Alles wel zon beetje. Gewoon niet te extreem. M.a.w: Ik ben normaal
|
|
|
|
#75 |
|
Guest
|
ik ben type zwerver....
zoiets?,,, ik ben een koopjesfreak... als ik iets nodig heb koop ik gewoon het goedkoopste... ik heb nog een tik... alles moet van katoen of tenminste niet polyester zijn... spijkerstof is ook wel ok,... mits geen spijker jas... zijde is heerlijk, en wol ook.... ach beoordeel me maar wat voor'n type ik ben, t maakt mij niet uit ik maak me er geen zorgen om,... |
|
|
|
#76 | |
|
Guest
|
Citaat:
dat is dan ookd e eerste skater die overzeas broeken draagt... en gekleurde veters...
|
|
|
|
|
#77 |
|
Guest
|
ik ben meer het type zoals jullie zeggen kakker....replay broeken...ralph en tommy polo'tjes en bloesjes en punt schoentjes....maak me niet uit wat ze zeggen draag wat ik leuk vind
|
|
|
|
#78 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#79 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#80 |
|
Lid
|
Ikdenk toch wel in de categorie mode/kakker.. Verder trek ik gewoon aan wa tik mooi vind intreseert me vrij weinig wat andere er van zeggen..
|
|
|
#81 | |
|
Guest
|
Citaat:
free beer for the punx !!!! |
|
|
|
|
#82 |
|
Guest
|
ben gewoon punk das zalig
|
|
|
|
#83 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#84 |
|
Guest
|
kakker geloof ik.. of modetut.. T boeit me niet zoveel wat ik ben.. Heb wel veel verschillende kledingstylen...
|
|
|
|
#85 | |
|
klopt
|
Citaat:
damn, dan ben je geen meelopertje, maar duidelijk een blijvertje... 20 minuten terug ook al! respect!
|
|
|
|
#86 |
|
Lid
|
ik ben van alles een beetje... ik draag wijde broeken, maar ook g-star spijkerbroeken. ik draag polo (RL) t-shirts maar ook voetbalshirts
. en mijn kapsel verschilt ook van tijd tot tijd heel erg ![]() er is eigenlijk niet veel waar ik níet mee zou willen lopen. alleen lonsdale zou ik weigeren te dragen.
|
|
|
#87 |
|
Bianca
|
ik ben té normaal
Draag wat ik leuk vind en als t in de mode of een merk is is t mooi meegenomen! Alhoewel ik kleding van cars altijd wel leuk vind en het zit ook heerlijk...maar verder als ik iets leuks zie koop ik t, of t uit een merkwinkel komt of uit een gewone zaak boeit me niks...de prijs ook niet veel, meestal valt die wel mee Dus doe mij maar gewoon casual
|
|
|
#88 |
|
Guest
|
Kweenie hoor, ik heb niet echt een look? Ik neig hier een daar een beetje naar kak maar eigenlijk zit ik d'r gewoon een beetje tussenin?
|
|