|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
dit is mischien wel een leuk onderwerp om over te discuseren. hou het netjes en ga niet te ver!
maar saartje ik vind het fake, jij zal hoogst waarschijnlijk nooit met buitelanders in aanraking zijn geweest omdat je in een veilige buurt en in veilige leefomgeving zit. MAAR als je verder kijkt dan je eigen straatje kom je er achter dat het toch wel vaak de buitelanders zijn die de problemen maken, ze kome op school presteren slecht door hun taal, ze krijgen problemen, gaan geld verdiene door iligale dingen. en ze zijn zwaar gefrustreerd omdat weinig meisjes ze willen, en omdat weinig mense buitlanders als wernemer willen. ik bedoel vorige week nog, vriend van mij loopt stage in rotterdam, zit daar gewoon in een kamer,hij wordt sochtends wakker gebeld om te vrage of hij iets gehoord heeft over iemand die neer gestoken was precies voor zijn kamer. ja het ware buitelanders. Bus chaufeur die neergestoken werd...buitelander. En ga zo maar door. ik ken ook goeie buitelanders hoor, maarja dat zijn vaak de opgeleide. het is jammer dat het maar een klein deel is. Maar door de vele problemen ben ik dan ook tegen een totale stop van asielzoekers |
![]() |