|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Helleuowh!
Aangezien ik hier nieuw ben en uhm veel aandacht nodig heb of zo, ga ik maar m'n eigen topic openen *muhaha* Zal even in het kort vertellen wie ik ben en wat mij zoal bezighoudt. Naam - Joanie Nickname - Eigenlijk Sjonnie maar een of andere grapsok heeft die naam al afgepakt. ![]() Kent - JEANUS! Ja ik ken jou ![]() ![]() Irriteert zich aan - 'Bepaalde mensen' en tuinhekjes die niet automatisch dichtgaan ![]() Verslavingen - Dingen achterstevoren zeggen, appelmoes, kikkers, mensen irriteren, sjaaldingen, springen, Jeff Buckley en Henk natuurlijk Muziek - Ja... Uuhmm Jeff Buckley for president, en z'n papa Tim Buckley ook. Foo Fighters is geweldig! Aaah! En uuhm Muse en I Am Kloot ![]() Hoompeedsj Wat doe ik hier? - Ach ja, ZIJN of zo. Zo, dat moest er even uit. Dank dank dank. En uuhrm, wie zijn jullie? ![]() |
![]() |