Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 10 January 2004, 05:13   #1
JEANUS
Guest

Standaard Jeanie`s Japan Journal.

Hallo allemaal !!!!!!!! Hier ben ik dan vanuit Tokyo , je zal wel denen wat doet zij midden in de nacht op het forum , maar hier is het 14:00 nu !!!

Ik heb niet zo heel veel tijd , maar ik kom elk weekend online en dan update ik jullie via dit topic

Oke , buiten dat ik Tim heel erg mis en de Oma-kwestie , is het hier echt GEWELDIG. De stad , alles is hier GROOT en de grote avenue`s zien er ent uit als New York , groot en overal verlichte reclame, de mensen , iedereen heeft hier respect voor elkaar , de mensen zijn superaardig (soms te , ze zeggen 100 x sorry als ze perongeluk ej aanraken enzo ) en het werken gaat supergoed , ik heb meteen de dag nadat ik aankwam gewerkt , gister voor Louis Vuitton gewerkt , morgen werken voor Laura Ashley , dinsdag werken en donderdag een advertentie schieten voor Canon Camera Whehehe.

Modellen wordne hier heel erg aangestaad en begroet op straat omdat wij er zo anders uitzien dan de rest antuurlijk, tussen al die kleine aziaten vallen wij lange slungels natuurlijk heel erg op. En als je dan terug buigt ( dat doen ze hier bij wijze van begroeting ,hoe dieper de buigging hoe meer aanzien die persoon die je groet heeft ) zijn aanzien die persoon die je groet heeft ) zijn ze helemaal blij hahahaa , heeft ) zijn ze helemaal blij hahahaa , vet lollig !

het apartement waarin ik zit ik wel een beetje zuur , erg oud , maar alles wat ik nodig heb is er en de 2 andere meisjes zijn superleuk.

Het is hier wel HEEEEEL hard werken. Woensdag ochtend kwam ik aan met een enorme jetlag ( want mijn tijd was het 2 uur snachts maar daar was het 10 uur sochtends ) en toen moesten we METEEN mee (we = Egle, apartement genoot die ik toevallig in hrt vliegtuig ontmoette) castings doen tot 11 uur savonds (jahwel) en de dag ernaa moest ik om half 6 op om te werken, en na het werken weer tot 11 uur castings doen !!! De volgende dag weer om 6 uur op en werken voor Louis Vuitton , darna weer castings , en vabdaag heb ik vrij , morgen weer weken om half 5 opstaan , maandag vrij want dan is het hier een feestdag , en dinsdag dan is het hier een feestdag , en dinsdag en donderdag weer werken en voor de rest castings. De1e avond was ik ook helemaal kapot, ik moest heel erg huilen oma ik z moe was.
Ja daar moet ik wel ff aan wennen , maar aan de andere aknt ik verveel me niet , en dan ga ik niet aan Tim denken.

Oke dit was het voor nu Tot morgen na het werken of maandag!!!

Kus vanuit Tokyo !!!
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels