|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
Nirvana ? slecht ? mense toch, hieruit blijkt weer overduidelijk de lompheid en zlfingenomenheid van de sean paul generatie. Nirvana heeft geniale nummers gemaakt, wat maakt het dan dat er 4akkoorden in zitte ? luister eens naar andere liedjes, de meesten tellen er slechts 3 en de tekst ervan slaat nergens op. Wel vind ik het spijtig dat het zo cool is geworden om nirvana goed te vinden ... de meeste mense die zo'n shirts drage (je kent het wel, het verwarde lachebekje en nirvana op de rug) begrijpen doorgaans nog geen twee zinnen uit hun repertoire ... Dus in die zin ...
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Lid
|
![]() Citaat:
gastje, ga jij maar lekker terug in je hol en vervolg je winterslaap (quote niemand ![]()
![]() |
![]() |
#54 |
Guest
|
![]()
ik heb een drum and bass remix van sean paul - get busy. Die vind ik eigenlijk wel vet
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
ik snap het gezeik rond nirvana niet echt
de een vind het kut, de ander geweldig. klaar. als je het geniaal vind is dat je goed recht en als je het niks vindt (zoals ik) moet dat ook kunnen. ik heb wel respect voor die band opzich omdat ze heel wat deuren voor hebben opengetrapt voor andere bands en inspiratie, maar de muziek doet me totaal niks. kan toch? |
![]() |
![]() |
#58 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 |
**Loves Anouk**
|
![]()
Aaah man dr is zoveel klote muziek tegenwoordig!
Al die neger shit (ya rule,kellis etc.) Slet shit (Xtina,miss spears etc.) En gewoon zowat die hele facking top 40! Hersenloze texten, simpele deuntjes.... ![]()
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |