|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]()
ze willen robintje hebben
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lid
|
![]()
Dat zou natuurlijk een geweldige stunt zijn, maar helaas wordt Hofland als ruilmateriaal genoemd. Jammerlijk dat Hofland bij PSV zo weinig krediet heeft, het blijft toch een topverdediger.
![]() |
#53 | |
Lid
|
![]()
En hier ben ik het mee eens:
Citaat:
![]() |
![]() |
#54 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik ga een groot gedeelte mee in deze collumn, al wil ik wel nog een lans(je) breken voor Guus. Zelf ben ik bijvoorbeeld nooit kapot geweest van Vogel, van Bommel vind ik simpelweg een betere speler. En Kezman heeft Hiddink vorig jaar in zijn eentje zowat de titel bezorgt, die passeer je dan niet zo snel. Wel vind ik het uiterst merkwaardig dat Hofland niet in de basis staat. Naar mijn smaak is hij de beste verdediger op de Nederlandse velden. Tegen Auxerre maakte hij dat wederom waar, maar wel meerdere keren de laatste weken (toen hij tegen Roda toen ik hem ook live aan het werk zag in het veld kwam was het ineens afgelopen met de overmacht van ons, terwijl Faber stond te schutteren). Overigens staat er een storende fout in het artikel; de riante voorsprong vorig jaar werd juist opgebouwd ná de winterstop, en toen ook weer weggegeven..
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]()
De interesse voor Mark van Bommel neemt toe
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#56 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#57 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Ze willen nu ook Van der Meyde hebben... Als dat maar niet gebeurd! Laat Andy maar lekker terug naar de Arena gaan, daar kunnen we hem goed gebruiken.
|
![]() |