Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 21 March 2004, 00:24   #51
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pruttelpot
Oooow, ja, kijk dat verklaar dhet. Als ik de kroeg in ga met Jiste (mn beste vriend) dan gaat er makkelijk 40 euro doorheen (voor een doordeweekse avond met zn 2en). En als we echt lang doorhalen in utrecht bv kom ik met 80 euro wel uit. (Ik betaal altijd voor he,m, en hij altijd voor mij. Wisseld af, als hij geld heeft betaald hij, als ik geld heb betaal ik) Zegmaar.
bedragen van 40 en 80 euro? makkelijk? en dat is bier gek volgens mij waren die gasten van anemic ook naar strike anywhere gegaan. of volgens mij weet ik het wel zeker

met cd's heb ik het wel makkelijk ik woon >500 meter van centraal station van amsterdam en kan binnen 10 minuten heen en terug zijn van een winkeltje waar ze best vette shit verkopen.

Amsterdam is de coolste stad die er bestaat. alleen jammer van de duiven op de dam
Oud 21 March 2004, 00:31   #52
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Banaan
bedragen van 40 en 80 euro? makkelijk? en dat is bier gek volgens mij waren die gasten van anemic ook naar strike anywhere gegaan. of volgens mij weet ik het wel zeker

met cd's heb ik het wel makkelijk ik woon >500 meter van centraal station van amsterdam en kan binnen 10 minuten heen en terug zijn van een winkeltje waar ze best vette shit verkopen.

Amsterdam is de coolste stad die er bestaat. alleen jammer van de duiven op de dam
haha, nee, amsterdam zuigt. Alleen zaal100, winston en melkweg (en nog ene paar kleine venues ijn wel kool.

Verder is amsterdam gewoon ene kutstad. Utrecht. Dat is pas een leuke stad. Echt sfeer, kleine kroegjes, mensen die leuk zijn. geen en masse dingen zeg amar.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:33   #53
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
haha, nee, amsterdam zuigt. Alleen zaal100, winston en melkweg (en nog ene paar kleine venues ijn wel kool.

Verder is amsterdam gewoon ene kutstad. Utrecht. Dat is pas een leuke stad. Echt sfeer, kleine kroegjes, mensen die leuk zijn. geen en masse dingen zeg amar.
Geen duiven?
Oud 21 March 2004, 00:37   #54
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Geen duiven?
Nops. En leuke mensen, leuke kroegjes, leuke sfeer. En niet dat je van de een naar de andere kroeg ene half uur aan het lopen bent!
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:39   #55
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Nops.
Wereldstad!
Oud 21 March 2004, 00:40   #56
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Wereldstad!

Te werelds voor mij. Ik ben maar een klein dorp iemand
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:42   #57
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Te werelds voor mij. Ik ben maar een klein dorp iemand
Dorp in de omgeving van Utrecht? waar precies?
Oud 21 March 2004, 00:44   #58
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Dorp in de omgeving van Utrecht? waar precies?
Nouhja, tussen utrecht en amsterdam Bij hilversum. Blaricum heet het
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:45   #59
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Nouhja, tussen utrecht en amsterdam Bij hilversum. Blaricum heet het
Nee daar heb ik helemaal nooit van gehoort
Oud 21 March 2004, 00:49   #60
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Nee daar heb ik helemaal nooit van gehoort
Hm. Nouhja, klein kut dorp tussen Hilversum en Almere zeg maar
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 00:50   #61
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Hm. Nouhja, klein kut dorp tussen Hilversum en Almere zeg maar
Hehe komt wel bekend voor trouwens, misschien gelezen tijdens biologieles ofzo ;P

Wat is et ineens dood man op t forum. kga ook maar es pleite
Oud 21 March 2004, 01:00   #62
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Hehe komt wel bekend voor trouwens, misschien gelezen tijdens biologieles ofzo ;P

Wat is et ineens dood man op t forum. kga ook maar es pleite
Tja, jij bent ook mijn enige vervelingverdrijf hoor Ja, en mn kratje herog die nu op is

Maarem, Blaricum was afgelopen jaar de duurste gemeente van nederland
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 01:04   #63
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
Tja, jij bent ook mijn enige vervelingverdrijf hoor Ja, en mn kratje herog die nu op is

Maarem, Blaricum was afgelopen jaar de duurste gemeente van nederland
In Amsterdam vielen er afgelopen maar 17 doden ben ik heel trots op. nog wel iets om toch ontopic te blijven () in amsterdam durven de meeste politieagenten niet meer marokkanen aan te spreken op bijv vandalisme. In noord is het zo datje alleen een stel scheldende kinderen over je heen krijgt als politieagent. maar ik heb meegemaakt dat als er een politie auto langskom dat er dan met stenen gegooit wordt. en das dan een kleine voorbeld. in zulke buurten wil je gewoon echt niet rondlopen als niet-moslim zijnde want dan wordt er een aanslag op je gepleegt.
Oud 21 March 2004, 01:09   #64
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
In Amsterdam vielen er afgelopen maar 17 doden ben ik heel trots op. nog wel iets om toch ontopic te blijven () in amsterdam durven de meeste politieagenten niet meer marokkanen aan te spreken op bijv vandalisme. In noord is het zo datje alleen een stel scheldende kinderen over je heen krijgt als politieagent. maar ik heb meegemaakt dat als er een politie auto langskom dat er dan met stenen gegooit wordt. en das dan een kleine voorbeld. in zulke buurten wil je gewoon echt niet rondlopen als niet-moslim zijnde want dan wordt er een aanslag op je gepleegt.
En wie doet er wat aan?
En wie hoor je erover?
En waarom word er verdomme niks aan gedaan?
En waarom word je nog steeds voor racist uit gemaakt als je zegt dat ik dat soort tievusleiers hier niet wil?
En waarom mag je er niks over zeggen zoder een boete te krijgen wegens discriminatie?
En waarom mag je iemand die je bedreigd niet helemaal doodslaan?

Hypocrsie.....
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 01:18   #65
Banaan
Amsterdam Original

Banaan's Avatar

Standaard

Citaat:
En wie doet er wat aan?
En wie hoor je erover?
En waarom word er verdomme niks aan gedaan?
En waarom word je nog steeds voor racist uit gemaakt als je zegt dat ik dat soort tievusleiers hier niet wil?
En waarom mag je er niks over zeggen zoder een boete te krijgen wegens discriminatie?
En waarom mag je iemand die je bedreigd niet helemaal doodslaan?

Hypocrsie.....
Ik ken wel een goeie marokkaan hier in de straat. Ik ken hem al... sinds ik 4 was en hij heeft de zelfde mening als ons. De meeste allochtonen volgen nog steeds het geloof. volgens mij brengt dat gewoon verwarring. als je besluit in nederland dat moetje gewoon in je eigen huis iets aan je eigen cultuur doen. buiten dat ben je gewoon nederlander. Ik heb ook een geloof, hindoeisme, maar ik volg het niet meer en heb het nooit echt gevolgt. ik spreek mn moedertaal niet, gewoon nederlands. en als ik dat kan, waarom kunnen die duizenden marokkanen dat dan niet.. ik vind het eerlijk gezegt hopeloos. als er iets aan dit probleem gedaan moest worden, zou het jaaaaaaren geleden moeten worden uitgevoerd. nu krijg je allerlei klachten over je heen.
Oud 21 March 2004, 01:28   #66
Pruttelpot
Guest

Standaard

Citaat:
Ik ken wel een goeie marokkaan hier in de straat. Ik ken hem al... sinds ik 4 was en hij heeft de zelfde mening als ons. De meeste allochtonen volgen nog steeds het geloof. volgens mij brengt dat gewoon verwarring. als je besluit in nederland dat moetje gewoon in je eigen huis iets aan je eigen cultuur doen. buiten dat ben je gewoon nederlander. Ik heb ook een geloof, hindoeisme, maar ik volg het niet meer en heb het nooit echt gevolgt. ik spreek mn moedertaal niet, gewoon nederlands. en als ik dat kan, waarom kunnen die duizenden marokkanen dat dan niet.. ik vind het eerlijk gezegt hopeloos. als er iets aan dit probleem gedaan moest worden, zou het jaaaaaaren geleden moeten worden uitgevoerd. nu krijg je allerlei klachten over je heen.
Er zijn inderdaad een enorme hoeveelheid goeie marrokanen. Maar die zie je niet. Niret in de media. Op school kom ik ze nouwelijks tegen. De gene die mn zakken rollen zijn het ook al niet. En dus reken je de marokaan niet als individu. Want de individu ken je neit. Maar als groep. Want die ken je wel. En dat is op zioch best hypocriet van "ons" maar het is wel zo.
Kan je evrgelijken met dat neit elke duitser in de 2e wereldoorlog fout wasd. Maar in onze ogen wel.

Het probleem met de multiculturele samenleving waar wij nu in leven is opzich nog niet eens het geloof. Het is het negeren van de andere mening. De moslim weigert uberhaupt iets aan te nemen van een niet moslim. En dat is iets wat een christen volgens mij nooit gedaan heeft. Zelfde met hindoe's (die dude die toen daar aan de grens gewoon amsaal ging zitten is echt ene held. Kan even neit op zn naam komen). Zo zul je ongetwijfeld nog veel meer geloven hebben waarmee alles goed gaat. En dat is weer precies waarom ik die geloven niet ken. het gaat goed. Ze respecteren andere geloven. En dat is wat moslims niet doen. Althans, neit in nederland. En blijkbaar internationaal ook niet, kijk maar naar zo'n man als Bin Laden en zn gevolg.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 March 2004, 10:14   #67
Mozzel
Guest

Standaard

kan dit niet naar dissucsie ofzow ?
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels