|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
Guest
|
![]() Citaat:
K geef je gelijk enzo, maar zeg eens eerlijk, als je een jongen in trainingspak ziet, met een petje en een oorbel, ga je hem nog een kans geven om zich te bewijzen hoe hij werkelijk is, of niet? K vind gewoon dat je zoiets niet mag vergeten. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Guest
|
![]()
Geen van de twee, het is een normale reactie om eerst naar het uiterlijk te kijken, of naar de uitstraling. het draait er eerder om wat je ermee doet, ga je ze negeren of verwijten omdat ze niet aan je normen voldoen, of gee fje hen een tweede kans?
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
yo als je mij in mn werkkleding ziet vind ik ook wel dat ik een tweede kans verdien. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
HET IS DE EERSTE INDRUK ALS JE IEMAND ZIET
|
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
uiterlijk en innerlijk is gewoon allebei belangrijk, een goed innerlijk met een slecht uiterlijk en een slecht innerlijk met een goed uiterlijk zijn allebei bij de meeste mensen niet zo in waardering.
Ik denk trouwens dat veel mensen het uiterlijk van zichzelf belangrijker vinden dan dat andere mensen dat vinden. Ik ken zelf niemand die alles mooi vind aan zichzelf, zelfs de hele mooie mensen niet... maar voor liefde moet je jezelf toch tot een persoon aangetrokken voelen, op het innerlijk, uiterlijk of allebei ![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
ik vind deze discussie wel grappig.. omdat ik het er laatst over had met mensen. We waren aan het praten en er komt opeens een meisje bij ons staan. Ik kijk naar haar en vind haar heel erg mooi, omdat ze heel erg eerlijk was en respect had voor dingen. Toen ze weg was zei ik: dat was een mooi meisje zeg..
die mensen keken me raar aan ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() goeie eigenschap van je dan ![]()
![]() |
![]() |
#60 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() net zoals shallow hal ![]() was iedereen maar zo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#61 |
Guest
|
![]()
Alleen naar "het innerlijk" kijken is een term die natuurlijk nergens opslaat.
Iedereen heeft een ideaal beeld of schept die ter plekke als hij of zij met een persoon praat. Maar bieden zijn benodigd voor een serieuze match, dus dan moet ze er en lekker uitzien, en innerlijk top zijn, naar het beeld van de betreffende persoon mannelijk of vrouwelijk |
![]() |