|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Het is alweer een paar weekjes geleden, maar ik wil er toch nog een topic over plaatsen.
Ik heb de politiek in Belgie de afgelopen tijd een beetje gevolgd en heb dus ook vernomen dat het Vlaamse Blok, door zijn racistische trekjes, niet mee mocht doen met de verkiezingen (ik weet niet precies wat nog meer redenen waren). Nu denken ze dat ze slim zijn en hebben zij enkel hun naam veranderd in Vlaams Belang. Voor de rest hebben zij hun ideeen behouden. Echt zo DOM! Want nu lopen ze toch weer het risico dat ze niet mee mogen doen aan de verkiezingen! Ze moeten gewoon hun ideeen aanpassen. Want ik zag laatst zo'n bijeenkomst, en ik moet zeggen dat ik echt geschrokken ben!!! Zaten ze daar met honderden in een zaal als zombies te roepen: 'Eigen volk eerst! Eigen volk eerst!' Dit is gewoon te freaky voor woorden en begint op iets te lijken wat de WO2 deed opstaan. Hoe kun je nou in een multicultureel land een bepaalde groep voortrekken?! Dat is toch tegen alle wetten en regels (ook de 1e regel van de grondwet) in! Dus in de praktijk zou dit betekenen dat een goed opgeleide Marokkaan minder snel in aanraking zou komen voor een goede baan, dan een (even) goed opgeleide Vlaming..?! Hoe kan nou zo'n grote bevolkingsgroep zo'n partij steunen? Wat zijn de redenen voor een Belg om het Vlaams Belang te stemmen?? Dat zou ik graag eens willen weten! Want ik ben erg boos! :@ Stelletje ![]() |
![]() |