|
Films, Tv en Radio Praat hier over jouw favoriete films, de nieuwste tv-series en de leukste radio-programma's! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Amsterdam Original
|
![]()
De bedoeling van dit topic is om mensen te introduceren in film. Dit gaan we dus doen om recente films aan te raden. Klassieke films en Genres worden apart besproken.
![]() ![]() ![]() 1. Fight Club Zie avatar ![]() ![]() 2. Mulholland Drive Ik kan me nog goed herinneren hoe lang ik aan het puzzelen was voordat ik deze film goed begreep. Deze geweldige film is afkomstig van DAVID LYNCH. Deze film verteld het verhaal van een meisje met geheugen verlies. Ze eindigt bij een huis waar ze vriendinnen wordt met de huisoppasser. Bij de zoektocht komen allerlei vreemde objecten omhoog. Ergens midden in de film krijgt de film een memorabele twist die ik nooit zal vergeten. Je ogen zullen gewoon niet van het beeld afgaan. Dit is ook weer een thriller die niet gemist mag worden door een filmfan. Mocht je deze film gezien hebben raadt ik je meer films aan van David Lynch Ik zal later zekerrr meer film naar voren schuiven. Ik laat het voorlopig aan jullie over ![]()