|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#51 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#52 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: Omdat ze hot or not is
10 chica- Alpha: Omdat ze lekker kan pijpen 11 frox - Forza: Homies 4 life, jeweettog ![]() 12 Bazzemans - Kampie: Een uitermate olijke knaap 13 bartje518 - Chrizlybeer: Omdat het de opvolger van bartje517 is 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Omdat ie mn leven gered heeft in de heiloosche ghetto ![]() 15 elvenkindje - 2-D: Elvenkindje heeft wel goeie humor maar 2-D is een urban dance neger 16 dext0r- ash-hôôle: Relaxte gast en zn haar ruikt lekker ![]()
![]() |
#53 |
Amanda
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane, gaaf wijffie en gaat misschien ook naar Lowlands
![]() 10 chica - Alpha, LIJKT ME DUIDELIJK 11 frox - Forza, Leuk koppie 12 Bazzemans - Kampie, weet niet waarom, moeilijke keuze 13 bartje518 - Chrizlybeer, geen reden voor 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah, ook geen reden voor eigenlijk 15 elvenkindje - 2-D, de ander mag ik niet zo 16 dext0r - ash-hôôle Pff moeilijk moeilijk moeilijk, dan toch maar voor het vrouwelijke geslacht gekozen ![]()
![]() |
#54 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane
ik heb niks met beiden, maar ik moest toch een keuze maken ![]() 10 chica - Alpha Alpha is kansloos en zit op golf 11 frox - Forza Forza ![]() 12 Bazzemans - Kampie 13 bartje518 - Chrizlybeer ik mag die reserveduitser wel ![]() 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah die andere gast ken ik niet 15 elvenkindje - 2-D elvenkindje is wel ok 16 dext0r - ash-hôôle ken ik gewoon langer |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Edit: Ben je nu eigenlijk nog steeds voor het aanblijven van AriesNL? ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
ik kan wel 50 forumleden opnoemen die geschikter zouden zijn als forumbaas dan elvenkindje
|
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane. Heb met beide niet zo veel maar moest er 1 kiezen
10 chica - Alpha. Omdat ze leuk is 11 frox - Forza. Omdat hij vaak leuke reacties heeft en leuke humor 12 Bazzemans - Kampie. Gewoon leuke forummer en Kampie heeft me een keer een OW voor niks gegeven ![]() 13 bartje518 - Chrizlybeer. Omdat hij aardig is 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah. Hij is wel grappig 15 elvenkindje - 2-D. Moet vaak lachen om zijn reacties, die andere ken ik niet echt. 16 dext0r - ash-hôôle. Gewoon wel aardig meisje (denk ik) ![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Lid
|
![]()
kampie noemt mij een bitch
![]()
![]() |
#60 |
...
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane Spontane lieverd!
10 chica - Alpha Aardig meisje.. 11 frox - Forza Moeilijk, Frox is ook leuke jongen, maar Forza ook! 12 Bazzemans - Kampie Leuke jongen. 13 bartje518 - Chrizlybeer Gewoon een schatje! 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah Lieff!! 15 elvenkindje - 2-D Ouwe gouwe ![]() 16 dext0r - ash-hôôle Leuke jongen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#61 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
gelukkig in de volgende ronde tegen bartje, als ik er uit vlieg, toch liefst door de beste FB ever.
![]()
![]() |
#62 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - is een schatje
10 chica - ook ;p 11 frox - logisch ![]() 12 Bazzemans - lache gozer (: 13 bartje518 - ook! 14 Ancalagon - tja, ken ik beter en is meer mijn type ![]() 15 2-D - die vond ik wel moeilijk! ik vind mark namelijk wel een schatje ![]() 16 dext0r - mijn dour en drum&bass-maatje ![]()
![]() |
#63 |
Guest
|
![]()
pf al mijn tentamens ook, nu heb ik gewoon de eerste ronde gemist al
![]() Anyhow: ronde 1b 9 AmbyPur - MrInsane : want chick en ja ik ben bevooroordeeld. 10 chica - Alpha : den bosch enzo? 11 frox - Forza : frox vaker gezien en leuke jongen ![]() 12 Bazzemans - Kampie : ken beiden niet zo goed maar toch bas, aardig iemand. 13 bartje518 - Chrizlybeer : tsja duidelijk. 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah : ken ik beter en muziekforum/leiden natuurlijk 15 elvenkindje - 2-D : omdat mark niet op mij gestemd heeft omdat ik emo bent stem ik niet op hem omdat hij gothic is ![]() ![]() 16 dext0r - ash-hôôle : moeilijk, maar toch martijn natuurlijk, want ken ik langer en concertmaatje, soms ![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Lid
|
![]()
9 AmbyPur - omdat ze lief en gezellig is
10 chica - aardige meid 11 frox - leuke jongen 12 Bazzemans - idem 13 bartje518 - mede uvt'er en perongeluk al 2x 'gemeet' 14 The Phit / 3rdboetah - omdat hij vaker op het forum is 15 elvenkindje - idem, en het lijkt me een sympatieke gast 16 ash-hôôle - leuke meid
![]() |
#65 |
Guest
|
![]()
kijk dit is wel het jammere, eigenlijk had eerst alles anoniem moeten gaan
Forzaaa says: zooo dus jij stemt niet op mij Maaik..' says: was wel een moeilijke keus Forzaaa says: haha maakt niet uit hoor Maaik..' says: hehe nee want jij had ook niet op mij gestemt Maaike = Meliss en wat krijg je, ik stem niet op haar, dus zij stemt niet op mij. Beetje songfestival pariekelen. |
![]() |
![]() |
#66 |
Super Lid
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: omdat we van die leuke engelse brieven schrijven
![]() 10 chica - Alpha: een van de leukste chicks van het forum! 11 frox - Forza: mijn geheime liefde 12 Bazzemans - Kampie: leuke jongen 13 bartje518 - Chrizlybeer: ja wat is dit nou weer voor kutkeuze ![]() ![]() 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: vanuit londen msnen met iemand in peru is grappig ![]() 15 elvenkindje - 2-D: hij heeft me bedreigd dus tja ![]() 16 dext0r - ash-hôôle: dextor 'ken' ik langer ![]()
![]() |
#67 |
Guest
|
![]()
al 31 ingevuld, nog 5 te gaan!!!!!!!!
|
![]() |
![]() |
#68 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
-
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane Amber, omdat ze een schatje is, en MrInsane ken ik eigelijk niet
10 chica - Alpha Chica, omdat ik stiekem Alpha maar een nep-kakker vind ![]() 11 frox - Forza Ik ga hier Forza kiezen denk ik... Frox ken ik ab-so-luut niet, spijtig ![]() 12 Bazzemans - Kampie Die andere heb ik al lang niet meer gesproken... 13 bartje518 - Chrizlybeer Bart is fijn. 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah Omdat ik hem altijd al een schatje gevonden heb denk ik :-) 15 elvenkindje - 2-D Sorry, elvenkindje is mijn stijl niet... 16 dext0r - ash-hôôle Bwaaaaah, moeilijke keuze, onze nieuwe forumbaas is ook een tof wijfie, maar ik ga toch bij mijn keuze voor martijn blijven denk ik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
...
|
![]() Citaat:
Haha idd dat is echt bullshit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Beheerder
|
![]()
Ik vind t niet eerlijk dat ik tegen bartje moet
![]() ![]()
![]() |
#74 |
architect of life
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: toffe madam die oprecht is en lieve mailtjes/pm's stuurt als je het nodig hebt
10 chica - Alpha: ik houd niet zo van golfen 11 frox - Forza: woont in mijn achternaam ![]() 12 Bazzemans - Kampie: Bas ken ik beter 13 bartje518 - Chrizlybeer: moeilijke; met Chrizlybeer kan ik 'spontanere' gesprekken hebben 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: zijn muzieksmaak leunt dichter aan bij de mijne dan die van The Phit 15 elvenkindje - 2-D: 2-D ken ik totaal niet 16 dext0r - ash-hôôle: sjah, met dext0r kan ik gesprekken hebben die niet over het forum gaan ( ![]()
![]() |
#75 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() .. ![]() ![]() Oh, en ik ben uiterst positief verrast met alle stemmen op mij! Alsof ik zoveel humor heb ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Aachen TSV
|
![]()
Ja, ik sta ook perplex want in de regel vind ik jou totaal niet grappig
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Lid
|
![]()
Maar ik vind jou dan ook een nvd'er
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat leuk
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Lid
|
![]()
Hoe gaat het met de vrouwtjes?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Aachen TSV
|
![]()
Ja, z'n gangetje z'n gangetje.. Bij jou?
![]() |
![]() |
![]() |
#81 |
Lid
|
![]()
Gaat goed.. Ik heb weer forumliefde gevonden hier he, bij piraatje, amf, nivea1987 en melisss, dus ik kan weer gelukkig slapen
![]() Dag Bedoelde je dit met wannabe grappig? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#82 |
Aachen TSV
|
![]()
Ja, hiervan krijg ik nog niet eens een glimlach op mijn gezicht
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Lid
|
![]()
hou op met die wannabe-grapjes in mijn topic
![]()
![]() |
#84 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#85 |
Aachen TSV
|
![]()
Ze zal wel Liesselotte Capelle ofzo heten
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#87 |
FORE!!!
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane
10 chica - Alpha: In deze onthoud ik mij van stemming ![]() 11 frox - Forza: al weet ik niet precies waarom 12 Bazzemans - Kampie: goeie gast 13 bartje518 - Chrizlybeer: ook een goeie gast 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: iene miene mutte 15 elvenkindje - 2-D : krijgt toch mijn voorkeur over elfje 16 dext0r - ash-hôôle : vriendelijker
![]() |
#88 |
Guest
|
![]()
9 AmbyPur - MrInsane: Weet alleen wie Amber is en ze lijkt me altijd wel ok
10 chica - Alpha: Lastige, toch maar niet voor de golfer/kakker/rare posts op sport over voetbal - kerel gekozen 11 frox - Forza: Frox was ok in Walibi ![]() ![]() 12 Bazzemans - Kampie: Niets ten nadele van Kamper, maar Bas is één van mijn betere vrienden 13 bartje518 - Chrizlybeer: Bart al paar keer ontmoet, mooie kerel, al mag ik Chrizlybeer ook wel 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah: Zie uitleg Bart. 15 elvenkindje - 2-D: Allebei ook eens gezien, 2-D in Utrecht een keertje gesproken, aardige gast. Elvenkindje was in Eindhoven ook ok, maar minder gesproken 16 dext0r - ash-hôôle: Dext0r is relaxed, ook irl, en ash-hoole's nick staat me niet aan Laatst aangepast door Ar-Tuur : 2 June 2006 om 15:00 |
![]() |
![]() |
#89 |
Super Lid
|
![]()
Stemmen?
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#91 |
pudiecat
|
![]()
fijn... bedankt... Nee, Leuk dat je het er ook ff met mij over hebt
![]()
![]() |
#92 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() En waarom zou je er niet in staan? |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Lid
|
![]()
Dat zal O.o
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Lid
|
![]()
ja lau ik vind je reactie ook een beetje vreemd
![]()
![]() |
#95 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik mocht het dus niet weten? ![]()
![]() |
![]() |
#96 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoelde er alleen maar mee te zeggen dat ik sowieso op dennis had gestemd, maar ik vond het gewoon leuk om mark beetje te plagen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#97 |
Lid
|
![]()
Je zit me gewoon uit te dagen *bespringt*
|
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
Lid
|
![]()
ik begin met tellen
![]()
![]() |
#99 |
Lid
|
![]()
Opschieten, slome aap
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Lid
|
![]() Citaat:
9 AmbyPur - MrInsane 31 - 3 10 chica - Alpha 28 - 5 11 frox - Forza 22 - 11 12 Bazzemans - Kampie 29 - 5 13 bartje518 - Chrizlybeer 29 - 4 14 Ancalagon - The Phit / 3rdboetah 8 - 26 15 elvenkindje - 2-D 19 - 14 16 dext0r - ash-hôôle 22 - 12 battle 15 werd gewonnen door elvenkindje maar wegens het beledigen van de organisator wordt hij gediskwalificeerd en gaat 2-D door ![]()
![]() |