Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Gezondheid & Lifestyle
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven.

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 15 September 2006, 16:31   #1
little girl
Guest

Talking Ongesteld

Ik ben 14 en word nu 2 jaar ongesteld. na 1.5 jaar was mijn ongesteldheid eindelijk regelmatig. En toen had ik een cyclus van 3 weken jeeh het word er allemaal niet veel beter op sinds kort heb ik ook ontzettende rugpijn als ik ongesteld ben en buikpijn heb ik altijd wel gehad een beetje. Ik ben nog een beetje jong voor de pil plus dat ik hem toch telkens ga vergeten. Maar ik heb er tohc wel eens over nagedacht om er aan te beginnen.
Al met al heel vervelend plus dat het altijd een rotzooi word verwisselen doorlekken vol maandverband blablba bla.

En toch vind ik het altijd heel erg leuk om ongesteld te worden echt vet raar. Ik word er meestal ook wel vrolijk van.

In elk geval hoe voelt het bij jou als je ongesteld. wanneer weet je het. hebben mensen in je omgeving er last van omdat je shaggo bent ofzo. hoelang duurt je cyclus wat voor soort tampons of maandverband gebruik je?(gebruik eht zelf allemaal door elkaar heb 3 soorten maandverband en tampons.)en als je al aan de pil bent begonnen waarom en help dat tegen menstruatie pijn?
daar ben ik nauw echt nieuwschierig naar kweet het wel van aantal vriendinnen maar verder niet echt.
  Met citaat antwoorden

Berichting Regels