|
Verkiezingen 2006 Wie wordt de grootste partij? Mag jij al stemmen? Of waar zou je op gestemd hebben en waarom? Bespreek het hier! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#51 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lid
|
![]()
Ik vind het voor het idee wel leuk als er tenminste een nieuw topic voor geopend wordt, misschien zelfs nieuw subforum ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Guest
|
![]()
ja misschien wel. Maar moet dat dan niet afgesloten zijn van andere leden zodat alleen de mensen van de partij kunnen debateren. Anders krijg je steeds post's tussendoor
![]() En dan na het debateren dat het topic dan weer openbaar wordt. 't is maar een idee. |
![]() |
![]() |
#54 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Verder wil ik best leidster zijn, maar dat wordt wel lastig, want ik heb het aardig druk met school enzo. |
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Dat ís heel lastig, kijk maar naar mij bij het Weerwolvenspel. ![]() Kijk maar ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Guest
|
![]()
Gezien.
![]() ![]() Dus ik wil liever niet te veel verantwoordelijkheid in deze tijd dat ik nog erg aan school wen enzo. ![]() Maar ik heb al wel een stelling gegeven! ![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Guest
|
![]()
Ik wil trouwens best af en toe wat stellingen geven enzo, hoor. Ben ik best wel goed in.
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Guest
|
![]()
Stevie is een incompetente bestuurder!
|
![]() |
![]() |
#59 |
Guest
|
![]()
Tja PFP heeft maar 1 struikelblok en dat is dat de stem van de dames maar 50% telt.. beetje jammer is dat dan weer
|
![]() |
![]() |
#60 |
pudiecat
|
![]()
ik zou erg diep teleurgesteld zijn in het nederlandse volk als pvda gl en sp een coalitie vormen
![]()
![]() |
#61 |
Lid
|
![]()
zullen we in een ander topic gaan debateren?
![]() |
#62 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Lid
|
![]()
Ik stem voor PFP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Super Lid
|
![]()
je mag op jezelf stemmen eh?
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Aachen TSV
|
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Aachen TSV
|
![]()
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Partijstandpunt: geen zinloze links in andere topics plaatsen ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Guest
|
![]()
Jullie vroegen toch naar een topic waarin jullie konden duscuseren? Daar ging dit hele topic over!
![]() |
![]() |
![]() |
#70 |
Guest
|
![]()
Ik zou graag willen dat de overige partijen ook iets op het debattopic posten... Anders wint Ash-Hôôle automatisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Super Lid
|
![]()
jullie hoeven niet te posten hoor!
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Ja gozert, geen idee wie dat is. Je neef?
![]()
![]() |
#73 |
Guest
|
![]()
Ik vraag nog 1 keer of de andere partijen ook wat in het onderstaande topic willen plaatsen. Anders kunnen die hele verkiezingen niet doorgaan.
![]() http://forum.leerlingen.com/vbb/showthread.php?t=60448 |
![]() |