Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 239 stemmen, 4,98 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 13 November 2002, 21:36   #951
Ar-Tuur
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Superjood

- dit weer een typisch geval van YOU ONLY SING WHEN YOU`RE WINNING
- dat het wel weer mooi is om zoiets te constateren.
- het na de 0-2 tegen Inter zeker een gekkenhuis in de Arena was?
- en na het gelijkspel de sfeer niet ineens een stuk beter werd?
-
- Feyenoord eruit ligt
- ik er toch wel van baal
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2002, 21:38   #952
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur

- het na de 0-2 tegen Inter zeker een gekkenhuis in de Arena was?
- en na het gelijkspel de sfeer niet ineens een stuk beter werd?
-
zeg ik dat dan? nee. nou dan. ik constateer het toch nu??!! welk gelijkspel? van rosenborg? zeker dat er gefeest werd, niet lang, maar eventjes. maar kijk je verliest, en dat heeft zeker het 1e uur na de wedstrijd best een impact op je. daarna gaat het weer, en ga je de plaatsing vieren.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2002, 22:17   #953
Bazzemans
Super Lid

Bazzemans's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Bazzemans
Standaard

wjd...

- Silvolde A2 idd net een allstars elftal is?!
- Moest de voorzitter van Silvolde niet ook eens rijden voor dit elftal?!
- de voorzitter van Ulftse Boys altijd na de wedstrijden van Ulftse Boys A1 (waar ik dus in speel) komt kijken?!
- dat natuurlijk wel vet stoer is?!
- Vragender een kut-gat is?!
- daar alleen maar lompe boeren wonen?!
- ze denk ik ook maar 1 A hebben?!
- het een wonder is dat ze in Silvolde 2 A's hebben?!
- er in Ulft 3 A's zijn?!
- Ulftse Boys toch ook maar 1 A heeft?!
- het echter geen lompe A is?!
- de jongste speler namelijk 14 jaar oud is?!
- vlak daarna 3 jongens van net 15 jaar komen?!
- ik één van de oudste ben met mijn 17 jaar oud?!
- er maar 4 van de 15 jongens ouder zijn dan ik?!
- je dus wel mag concluderen dat wij een hele jonge A1 hebben?!
- onze keeper echt super goed is?!
- hij volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid zal verkassen naar een (andere) professionele club?!
Bazzemans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2002, 22:45   #954
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

wat een avond...
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 02:35   #955
AntiKezman
Guest

Standaard

Citaat:
- het nu 2-2 is
- dit weer een typisch geval van YOU ONLY SING WHEN YOU`RE WINNING
- dat het wel weer mooi is om zoiets te constateren.
- ajax toch wel verdiend doorging
goh wat een humor heb jij man..ik geloof toch echt dat we niet eens voor hebben gestaan, dus winnen gingen we ook nog niet echt (reactie op hetgeen wat jij loopt te roepen; jullie zingen alleen als jullie winnen) ok, ik geef toe..het was een beetje tam na de 0-2..ook wel vrij logisch..iedereen baalt natuurlijk flink en rekent eigenlijk nergens meer op, want Feyenoord dwong amper wat af..toen die 1-2 viel begonnen we er weer meer in te geloven en dan ga je massaal 8er je club staan...tot de 91e minuut..het had echt heel erg mooi kunnen zijn (juve werkte zowaar ook mee..), maar het werd ietsie minder..jammer

dit heet trouwens: achter je club staan als ze ergens voor knokken..niet tof en stoer lopen zingen als je voor staat........

trouwens ook nog ff iets over die sfeer in de Arena dinsdag..dat was natuurlijk wel geweldig..constant die zingende Italianen (ga nou niet zeggen dat je ze niet gehoord heb...) en pas toen het bericht doorkwam dat Rosenborg met 1-0 voor stond kwam er wat amsterdams gebrul en begonnen jullie te feesten en stoer te zingen (dus niet je club steunen, maar een beetje tof lopen doen, omdat je clubbie een resultaat haalt..een beetje jou 'you only sing when you're winning-id') en een terechte plaatsing?..mwah volgens mij waren jullie behoorlijk afhankelijk en hadden jullie er zo uit kunnen liggen..ten opzichte van Lyon misschien terecht, maar als zij hadden gewonnen bij Rosenborg (wat jullie daar en thuis niet konden..) dan hadden ze ook wel wat verdiend..naja 1-1 werd het, dus een terechte plaatsing voor de 2e ronde voor jullie..gefeliciteerd..de punten voor de competitie gaan jullie toch wel verspelen vlak voor of/en na een europese wedstrijd..het geld is natuurlijk wel leuk dat je verdiend door het halen van de 2e ronde (en wellicht een puntje in de 2e groepsfase)..dat jullie er een keer iets nuttigs mee doen

WJD
-dit niet helemaal een wjd was en ik moe ben??

[edit] of bedoelde je nou die engelsen die doodstil waren toen ze ineens zwaar onder druk stonden na de 1-2 en pas weer gingen zingen toen de op 2-3 kwamen?? dan is het niet zo bedoeld om je zo aan te vallen [/edit]

Laatst aangepast door AntiKezman : 14 November 2002 om 02:41
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 09:58   #956
HugoBoss
klopt

Standaard

-ik zowaar vanochtend om half 9 ben opgestaan om kaartjes te bemachtigen voor twente-vitesse?
-dat dat vroeg is?
-het wel gelukt is?
-dit onze eerste thuisoverwinning van het seizoen wordt?
Oud 14 November 2002, 11:55   #957
MarkNMGN
Guest

Standaard

Knrkzooi
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 11:57   #958
MarkNMGN
Guest

Standaard

Wat hebben die knkrengelsen met het liedje: jalalala OE OE!
jeezus irritante lui daar
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 13:38   #959
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by HugoBoss
-ik zowaar vanochtend om half 9 ben opgestaan om kaartjes te bemachtigen voor twente-vitesse?
-dat dat vroeg is?
-het wel gelukt is?
-dit onze eerste thuisoverwinning van het seizoen wordt?
Echte fans hebben een seizoenkaart TUKKERBOY!! Olé!!
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 14:45   #960
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman

goh wat een humor heb jij man..ik geloof toch echt dat we niet eens voor hebben gestaan, dus winnen gingen we ook nog niet echt (reactie op hetgeen wat jij loopt te roepen; jullie zingen alleen als jullie winnen) ok, ik geef toe..het was een beetje tam na de 0-2..ook wel vrij logisch..iedereen baalt natuurlijk flink en rekent eigenlijk nergens meer op, want Feyenoord dwong amper wat af..toen die 1-2 viel begonnen we er weer meer in te geloven en dan ga je massaal 8er je club staan...tot de 91e minuut..het had echt heel erg mooi kunnen zijn (juve werkte zowaar ook mee..), maar het werd ietsie minder..jammer

dit heet trouwens: achter je club staan als ze ergens voor knokken..niet tof en stoer lopen zingen als je voor staat........

trouwens ook nog ff iets over die sfeer in de Arena dinsdag..dat was natuurlijk wel geweldig..constant die zingende Italianen (ga nou niet zeggen dat je ze niet gehoord heb...) en pas toen het bericht doorkwam dat Rosenborg met 1-0 voor stond kwam er wat amsterdams gebrul en begonnen jullie te feesten en stoer te zingen (dus niet je club steunen, maar een beetje tof lopen doen, omdat je clubbie een resultaat haalt..een beetje jou 'you only sing when you're winning-id') en een terechte plaatsing?..mwah volgens mij waren jullie behoorlijk afhankelijk en hadden jullie er zo uit kunnen liggen..ten opzichte van Lyon misschien terecht, maar als zij hadden gewonnen bij Rosenborg (wat jullie daar en thuis niet konden..) dan hadden ze ook wel wat verdiend..naja 1-1 werd het, dus een terechte plaatsing voor de 2e ronde voor jullie..gefeliciteerd..de punten voor de competitie gaan jullie toch wel verspelen vlak voor of/en na een europese wedstrijd..het geld is natuurlijk wel leuk dat je verdiend door het halen van de 2e ronde (en wellicht een puntje in de 2e groepsfase)..dat jullie er een keer iets nuttigs mee doen

WJD
-dit niet helemaal een wjd was en ik moe ben??

[edit] of bedoelde je nou die engelsen die doodstil waren toen ze ineens zwaar onder druk stonden na de 1-2 en pas weer gingen zingen toen de op 2-3 kwamen?? dan is het niet zo bedoeld om je zo aan te vallen [/edit]
ach joh ga toch weg. er zijn talloze discussies gevoerd waarin het ajaxpubliek telkens wordt bestempelt als you only sing..... en telkens maar zeggen dat fnoord altijd zingt dit en dat. niet dus. en ben je nou zo dom of niet, je weet toch zeker wel wat er bedoeld wordt met you only sing. als je dat niet weet kan ik beter ophouden met het voeren van deze discussiue.

nou viel me gister dus op dat de kuip doodstil was na de 0-2. ik zeg terecht, teleurstelling etc. maar dan moet je niet tof lopen doen met wij zingen altijd als we achter staan. das bullshit. en de sfeer in de arena was echt goed hoor tot de 0-1, 0-2. daarna was het kut, en stil, maarja das in jullie ogen niet zo gek toch, wij toch altijd stil. na die 0-2 ben je afhankelijk, je scoort toch nooit meer 3 keer als je reeel bent, maar daarvoor hadden we alles in eigen hand. als je gewoon wint ga je door. het liep anders en daarna werden we dus afhankelijk. en uiteindelijk een terechte plaatsing voor ronde 2 dus.
  Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2002, 16:00   #961
theo tank
Nostalgisch lid

Standaard

Citaat:

ach joh ga toch weg. er zijn talloze discussies gevoerd waarin het ajaxpubliek telkens wordt bestempelt als you only sing..... en telkens maar zeggen dat fnoord altijd zingt dit en dat. niet dus. en ben je nou zo dom of niet, je weet toch zeker wel wat er bedoeld wordt met you only sing. als je dat niet weet kan ik beter ophouden met het voeren van deze discussiue.

nou viel me gister dus op dat de kuip doodstil was na de 0-2. ik zeg terecht, teleurstelling etc. maar dan moet je niet tof lopen doen met wij zingen altijd als we achter staan. das bullshit. en de sfeer in de arena was echt goed hoor tot de 0-1, 0-2. daarna was het kut, en stil, maarja das in jullie ogen niet zo gek toch, wij toch altijd stil. na die 0-2 ben je afhankelijk, je scoort toch nooit meer 3 keer als je reeel bent, maar daarvoor hadden we alles in eigen hand. als je gewoon wint ga je door. het liep anders en daarna werden we dus afhankelijk. en uiteindelijk een terechte plaatsing voor ronde 2 dus.
Ik heb nog nooit een club meegemaakt waar het een compleet een gekkenhuis was bij een 2-0 achterstand....
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten.
Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen.

WJD..
- Dit totaal geen wjd was
Oud 14 November 2002, 16:52   #962
HugoBoss
klopt

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518

Echte fans hebben een seizoenkaart TUKKERBOY!! Olé!!
-het volgens mij een bekend feit is dak geen seizoenskaart heb?
-hier ook redenen voor zijn?
-dit namelijk is dak niet had verwacht dat ik nu nog in twente zou wonen?
-
Oud 14 November 2002, 20:00   #963
dawnie
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
- ik geen idee heb hoe Nikki eruit ziet?
- dat komt doordat ik nog nooit een foto van haar gezien heb en dus geen beeld heb
- ik wel benieuwd ben
- ik bij bijna alle andere sportforummers wel een gezicht voor me zie door foto's
- haar e-mail (MSN) adres mij ook niet bekend is
Wjd:
- mijn foto wel hier in zo'n topic heeft gestaan
- dat wel al heel lang geleden is
- ik die blonde was (niet dat je daar wat aan hebt...)
- mijn msn nikki_1806@hotmail.com is
- ik het toch wel lullig vind voor al die feyenoorders hier
- ze nou fijn 2de mogen worden
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2002, 09:20   #964
Superjood
Guest

Standaard

- het mij opviel dat er ajax vlaggen in de kuip hingen afgelopen woensdag
- ik niet weet of jullie dat ook gezien hebben
- er over een uur geloot gaat worden
- ik de spanning nu al beetje voel
- we in principe vrij uit kunnen spelen
- we namelijk niks hoeven waar te maken
- ik zondag mijn 1e wedstrijd van ajax ga missen in de comp, aangezien ik tentamens heb
- dit best kut is
- ik nu ook fitje niet kan zien
- remco post heeft gehad
- wel op een raar tijdstip
- ik weer ff ga leren
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2002, 10:10   #965
MarkNMGN
Guest

Standaard

Citaat:
- het mij opviel dat er ajax vlaggen in de kuip hingen afgelopen woensdag
- ik niet weet of jullie dat ook gezien hebben
- er over een uur geloot gaat worden
- ik de spanning nu al beetje voel
- we in principe vrij uit kunnen spelen
- we namelijk niks hoeven waar te maken
- ik zondag mijn 1e wedstrijd van ajax ga missen in de comp, aangezien ik tentamens heb
- dit best kut is
- ik nu ook fitje niet kan zien
- remco post heeft gehad
- wel op een raar tijdstip
- ik weer ff ga leren
wjd:
-een groep engelsen naast mij een Amsterdam [xxx] vlag hadden en nog eens met een ajax logo...
-ze echt wel stoer waren....
-
  Met citaat antwoorden
Oud 15 November 2002, 13:26   #966
The Phit
Guest

Standaard

- Het zeer spijtig is dat Frank Verlaat niet door is in de UEFA cup?
- het net leek of er Ernheim op de TV stond gister?
- ik zo nog 2 uurtjes autoCAD'en heb?
- de rest van me klas nu zit te Soldier of Fortune 2'en?
- ik moet toegeven dat ik dat net ook deej?
- ik altijd dik laatste word tegen PC - nerds?
- iedereen zich afvraagt hoe Oizo dit weekend door komt?
- hij vast wel weer naar Celebration toe gaat?
- ik dat ook wel een toffe kroeg vind?
- de Bascule niet meer zo''n vijver was als eerst?
- vroeger het me bijna elke week wel lukte om een visje te vangen?
- dit denk ik nu voorkomen word door een zeer irritant en dom mokkel?
- ze moet oprotten?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 13:24   #967
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by theo tank

Ik heb nog nooit een club meegemaakt waar het een compleet een gekkenhuis was bij een 2-0 achterstand....
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten.
Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen.

WJD..
- Dit totaal geen wjd was
Bij Twente-Roda dit jaar was het een gekkenhuis toen Roda met 1-3 voorstond Die gasten bleven maar zingen en zingen aan één stuk door. Echt indrukwekkend was dat. Maargoed, dat weet niemand omdat de NOS het te druk heeft met Utrecht de hemel in prijzen.
Over sfeer enzo bij anderen maak ik me niet druk. Bij Ajax heb ik nog nooit sfeer meegemaakt, maar dat is mijn mening. Bij Feyenoord valt het overigens de laatste jaren ook tegen
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 14:00   #968
Oizo
Guest

Standaard

WJD:
- hier weer een reply komt waar jullie met smacht op zaten te wachten???
- ik gister weer naar mijn cluppie ben gaan kijken?
- Bartje bijna in het Volendam-vak was beland?
- hij toch niet is gekomen?
- ik me afvraag hoe het met hem was afgelopen als-ie in vak B van de Celebration Tribune had gezeten?
- ik in het vak er naast altijd zit?
- het weer een vrij goed sfeertje gister was?
- toch de supporters halverwege de tweede helft wat uit verveling gingen zich in plaats van uit strijd?
- het namelijk een vreselijk saaie wedstrijd was?
- Volendam een tikkeltje beter was?
- zij enkele kansjes kregen in de eerste helft in de persoon van Esajas en Faria?
- Heymans het meest gevaarlijk was voor MVV met een vrije trap en een vrije doortocht op de goal waarbij hij een beweging te veel maakte?
- Gerets en Mutsaers terug waren van blessures?
- ze daarom op de bank zaten?
- ook Van Dooren op de bank zat?
- Ralf een echte sjeng is?
- we dus niet alleen Belgen in ons elftal hebben?
- de tweede helft hetzelfde slaapverwekkende beeld vertoonde?
- Volendam toch minder gevaarlijk was?
- Taiwo, Heymans en Wau de grootste kansen kregen in de tweede helft?
- het op een typische 0-0-wedstrijd af ging stevenen?
- daarom de supporters maar "alles of niets" gingen scanderen?
- het niets werd?
- het namelijk Luirink was die een vrije trap in de allerlaatste minuut binnen schoot?
- ik van tevoren had ged8 dat we wel ff met 2-0 zouden winnen?
- ik me schaam dat Fortuna en AGOVV hier wel van gewonnen hebben?
- Fortuna ook in de laatste minuut verloor uit een vrije trap tegen Go Ahead?
- wij daar volgende week tegen motten (uit)?
- dat een zware kluif wordt?
- we toch gisteren veel strijd hebben geleverd?
- er gister een paar rijen boven me een aantal vet irritante kindertjes van 5 jaar zaten?
- ik het wel irri vond maar van de andere kant d8 van: "zo ben ik ook geweest"?
- in de 70e minuut een wissel plaatsvond bij Volendam?
- voor Ouhsaine namelijk ene Jan Smit inviel?
- ik toch 90 minuten lang op de tribune heb gezeten en niet op het veld heb gestaan?
- ik denk dat het de echte Jantje niet was?
- hij namelijk niet zingend over het veld liep?
- hij anders wel in de rust een liedje had gezongen?
- ik toch liever luister naar de muziek van de DJ van de Celebration?
- ik er vanavond weer zit?
- ik niet precies weet of ik alleen in Maastricht blijf vanavond?
- ik vanochtend weer ben gaan fitnessen?
- ik dat woensdagavond dat ook heb gedaan?
- ik daar voor het eerst een meissie heb gezien waarmee ik niet echt zo'n florisante band heb?
- die ook altijd in de Cella zit?
- het gister oeisaai was op mijn stage?
- ik het de dagen ervoor wel druk heb gehad op mijn stage?
- mijn stageverslag lekker opschiet?
- ik een 7 had voor de tussenbeoordeling van de stage?
- ik de stage dus wel haal?
- me opeens nix neer te binnen schiet?
- ik daarom maares een eind maak aan deze reply?
- jullie nu zeker wel staan te huilen?
- JA SORRY JONGENS!!! ...

Laatst aangepast door Oizo : 16 November 2002 om 14:03
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 14:04   #969
Oizo
Guest

Standaard

OOOOOOOOOOW JAAAAAAAA:

WJD:
- dit mijn top 20 van deze week is?
Mijn top 20 per 15-11-2002:

1 (2) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma
2 (5) Raymzter – Kut Marrokanen??!
3 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said
4 ( Kelvin – Dance 4 Me Baby
5 (11) DJ Boozy Woozy – One More Try
6 (9) Madonna – Die Another Day
7 (4) Eminem – Cleaning Out My Closet
8 (7) Parla & Pardoux – Forever And Ever
9 (-) Shaggy – Hey Sexy Lady
10 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje)
11 (13) Missy Elliot – Work It
12 (6) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’
13 (16) Shakira - Objection
14 (10) Junior Senior – Move Your Feet
15 (14) Anouk - Everything
16 (12) Jan Wayne – Only You
17 (-) Café Del Mar – Energy 52 (Marko V Remix)
18 (17) Pink – Just Like A Pill
19 (15) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody
20 (-) Jurgen Vries – The Theme
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 18:59   #970
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Ik weer heb genoten van Oizo's Reply?
- Ik inmiddels ben gestegen naar een stevige 4e stek van triestelingen op dit forum?
- Ik Tuur in zicht heb?
- Slechts 5 posts scheiden tussen hem en mij?
- Ik bang ben dat ik Fit niet meer in ga halen?
- RemCo nog wel te pakken moet zijn
- Kwa kansloos lange posts Oizo toch de kroon spant
- Dat echt niet meer in te halen is?
- We wel voor de 2000 posts gaan?
- IK voorspel dat de 1000e door Remco gedaan wordt?
- Bij deze de voorspellingen geopend zijn?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 19:09   #971
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by MarkNMGN

wjd:
-een groep engelsen naast mij een Amsterdam [xxx] vlag hadden en nog eens met een ajax logo...
-ze echt wel stoer waren....
-
- wjd jij ook stoer bent
- errug stoer
- we met voetbal met 6-4 gewonnen hebben
- ik dus niet op korfbal zit
- we met rust 3-0 voor stgonden na een assist op de 2-0van mij
- we na de rust op 4-0, 4-1 kwamen
- onze spits toen de stsand opm 6-1 bracht
- het ddaarna nog 6-4 werd
- er ook ngo flinke irritsaties over en weer waren, dat leidde tot een rode kaart voort ons
- die kaart ook nog opgheschreven werd
- die scheids echt lomp was
- arsenal vandaag geboekt is
- het wel 110 euro kosstee
- ik zo ff kopspijkers ga kijken
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 19:15   #972
Arie-Kanarie
Guest

Standaard

wjd

-ik weer helemaal op de hoogte ben over alles wat maar met Oizo heeft te maken
-ik uit zijn top 20 2 nummers ken
-dat de ketchup song en kut marokkanen zijn
-ik de andere 18 niet wil kennen
-ik net ineens dit tegenkwam

Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 19:17   #973
AntiKezman
Guest

Standaard

-mark volgens mij ook duidelijk heeft genoten van de 3e helft??

Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 19:35   #974
Superjood
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by AntiKezman
-mark volgens mij ook duidelijk heeft genoten van de 3e helft??

- ik wel
- en jij hopelijk van je kaartje
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:23   #975
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik vond deze nog, rekx Goeie tijden waren dat toch

Beste Arnhem en bartje518,

ik ben het beu om die vervelende niets bijdragende reacties van jullie te zien op SPORT, als ik na deze mail nog dergelijke post zie, laat ik je bannen. Wil je een reden hebben? Lees de forumgeboden maar en dan vooral nr'tje 14. Zie dit maar als een mooie waarschuwing.

Groeten,

Tofke_H

En deze:

Gregoor van dijk, Aka Bartje518/anastasiouinoranje!!

Je bent geband voor 2 dagen wegens spammen op sport.
Als je geunbanned wilt worden stuur dan over 2 dagen een mailtje naar mitros@scholieren.com

Mitros, Forumbaas Sport

From :
"Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com>

Reply-To :
"Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com>

To :
"Bart Urlings" <barturlings@hotmail.com>

CC :
<barturlings1@hotmail.com>

Subject :
ik heb niemand geblokkeerd op MSN

Date :
Thu, 4 Oct 2001 18:13:47 +0200

Reply Reply All Forward Delete Put in Folder...InboxSent MessagesDraftsTrash Can Printer Friendly Version

ik was gewoon niet online op MSN

Deze post snap ik nog steeds niet waarom ik die ontvind.. *zucht* wat een tijden
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:56   #976
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

WJD..
-Ik vrij moe ben?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:56   #977
AntiKezman
Guest

Standaard

-ik zin in morgen heb??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:56   #978
AntiKezman
Guest

Standaard

-bartje best wel een kicke avatar heeft??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:56   #979
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Ik morgen naar Roosendaal ga?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:57   #980
AntiKezman
Guest

Standaard

-ik morgen naar Eindhoof ga??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:57   #981
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Ik Remco's avatar ook mooi vind?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:57   #982
AntiKezman
Guest

Standaard

-we ineens hard op weg zijn naar de 1000??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:58   #983
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Ik me afvraag wie de 1000e doet?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:58   #984
AntiKezman
Guest

Standaard

-phitje concurrentie krijg??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:58   #985
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

Remco een paar posts meer heb dan ik?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:59   #986
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Ik Tuur wel voorbij ga?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 22:59   #987
AntiKezman
Guest

Standaard

-ik bang ben dat Thur dit allemaal weg gaat halen??
-hij dit niet moet doen??
-het wjd topic steeds stroever ging lopen naarmate we dichter bij de 1000 kwamen??
-bertje en ik de rotste niet zijn??
-we dus ff dit probleem oplossen??
-
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:00   #988
AntiKezman
Guest

Standaard

-ik niet weet op hoeveel we nu zitten??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:00   #989
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Tuur dat niet doet?
- Tuur een kickse gast is?
- Tuur nl zelf ooit liedjes heb zitte maken op dit forum?
- Hij dus geen recht van spreken heb?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:01   #990
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Dit echt allemaal WJD-tjes zijn?
- Ik ook geen idee heb?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:01   #991
AntiKezman
Guest

Standaard

-bartje best KANSLOOS is??
-een normaal mens uitgaat op een zaterdagavond??
-ik meteen aan OIZO moet denken??
-het vast geweldig zal zijn in de Cela??
-bartje en ik maar eens saampies daar heen moeten gaan??
-er ook meer mensen mee mogen??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:02   #992
AntiKezman
Guest

Standaard

-het volgens mij Bazzie en Fit waren die liederen componeerden opt forum??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:02   #993
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Ik en Remco dus naar de Cela gaan?
- Ik me er nu al op verheug?
- Ik Remco pas kansloos vind?
- Beetje midden in de nacht WJD-en?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:03   #994
AntiKezman
Guest

Standaard

-ik me afvraag hoelaat Bertje de trein moet pakken naar Roosendaal??
-hij daar met DIEZ heeft afgesproken??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:03   #995
GregoorvanDijk
Guest

Standaard

- Fit ik en Tuur ook een lied hebben gemaakt?
- Dat Mr. Oizo ging uitvaren was?
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:04   #996
AntiKezman
Guest

Standaard

-we dr volgens mij bijna zijn??
  Met citaat antwoorden
Oud 16 November 2002, 23:04   #997
GregoorvanDijk
Guest

Standaard