|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#951 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- en na het gelijkspel de sfeer niet ineens een stuk beter werd? - ![]() - Feyenoord eruit ligt - ik er toch wel van baal |
|
![]() |
![]() |
#952 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#953 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- Silvolde A2 idd net een allstars elftal is?! - Moest de voorzitter van Silvolde niet ook eens rijden voor dit elftal?! - de voorzitter van Ulftse Boys altijd na de wedstrijden van Ulftse Boys A1 (waar ik dus in speel) komt kijken?! - dat natuurlijk wel vet stoer is?! - Vragender een kut-gat is?! - daar alleen maar lompe boeren wonen?! - ze denk ik ook maar 1 A hebben?! - het een wonder is dat ze in Silvolde 2 A's hebben?! - er in Ulft 3 A's zijn?! ![]() - Ulftse Boys toch ook maar 1 A heeft?! - het echter geen lompe A is?! - de jongste speler namelijk 14 jaar oud is?! - vlak daarna 3 jongens van net 15 jaar komen?! - ik één van de oudste ben met mijn 17 jaar oud?! - er maar 4 van de 15 jongens ouder zijn dan ik?! - je dus wel mag concluderen dat wij een hele jonge A1 hebben?! - onze keeper echt super goed is?! - hij volgend jaar naar alle waarschijnlijkheid zal verkassen naar een (andere) professionele club?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#954 |
Guest
|
![]()
wat een avond...
|
![]() |
![]() |
#955 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() dit heet trouwens: achter je club staan als ze ergens voor knokken..niet tof en stoer lopen zingen als je voor staat........ ![]() trouwens ook nog ff iets over die sfeer in de Arena dinsdag..dat was natuurlijk wel geweldig..constant die zingende Italianen (ga nou niet zeggen dat je ze niet gehoord heb...) en pas toen het bericht doorkwam dat Rosenborg met 1-0 voor stond kwam er wat amsterdams gebrul en begonnen jullie te feesten en stoer te zingen (dus niet je club steunen, maar een beetje tof lopen doen, omdat je clubbie een resultaat haalt..een beetje jou 'you only sing when you're winning-id') en een terechte plaatsing?..mwah volgens mij waren jullie behoorlijk afhankelijk en hadden jullie er zo uit kunnen liggen..ten opzichte van Lyon misschien terecht, maar als zij hadden gewonnen bij Rosenborg (wat jullie daar en thuis niet konden..) dan hadden ze ook wel wat verdiend..naja 1-1 werd het, dus een terechte plaatsing voor de 2e ronde voor jullie..gefeliciteerd..de punten voor de competitie gaan jullie toch wel verspelen vlak voor of/en na een europese wedstrijd..het geld is natuurlijk wel leuk dat je verdiend door het halen van de 2e ronde (en wellicht een puntje in de 2e groepsfase)..dat jullie er een keer iets nuttigs mee doen ![]() WJD -dit niet helemaal een wjd was en ik moe ben?? ![]() ![]() [edit] of bedoelde je nou die engelsen die doodstil waren toen ze ineens zwaar onder druk stonden na de 1-2 en pas weer gingen zingen toen de op 2-3 kwamen?? dan is het niet zo bedoeld om je zo aan te vallen ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 14 November 2002 om 02:41 |
|
![]() |
![]() |
#956 |
klopt
|
![]()
-ik zowaar vanochtend om half 9 ben opgestaan om kaartjes te bemachtigen voor twente-vitesse?
-dat dat vroeg is? -het wel gelukt is? ![]() -dit onze eerste thuisoverwinning van het seizoen wordt?
![]() |
#957 |
Guest
|
![]()
Knrkzooi
|
![]() |
![]() |
#958 |
Guest
|
![]()
Wat hebben die knkrengelsen met het liedje: jalalala OE OE!
jeezus irritante lui daar |
![]() |
![]() |
#959 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#960 | |
Guest
|
![]() Citaat:
nou viel me gister dus op dat de kuip doodstil was na de 0-2. ik zeg terecht, teleurstelling etc. maar dan moet je niet tof lopen doen met wij zingen altijd als we achter staan. das bullshit. en de sfeer in de arena was echt goed hoor tot de 0-1, 0-2. daarna was het kut, en stil, maarja das in jullie ogen niet zo gek toch, wij toch altijd stil. na die 0-2 ben je afhankelijk, je scoort toch nooit meer 3 keer als je reeel bent, maar daarvoor hadden we alles in eigen hand. als je gewoon wint ga je door. het liep anders en daarna werden we dus afhankelijk. en uiteindelijk een terechte plaatsing voor ronde 2 dus. |
|
![]() |
![]() |
#961 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
De eerste helft was de sfeer redelijk (ook de engelse vielen opzich tegen). Maar je krijgt de 1-0 op z'n klote moment tegen, verwacht je dan dat de hele kuip uit z'n naad gaat? De 2-0 valt meteen na de rust. Totale verslagenheid in het stadion, Feyenoord speelt als een natte krant in het cruciale duel. met de komst van Bombarda veerde het publiek ook meteen op, en na de 2-1 was het weer een echte Europa cup sfeer. Als je het dan toch over 'Sing when your winning" wilt hebben had je beter op die engelsen kunnen letten. Maar voor de rest ben ik het er wel eens dat de Het Legioen meer een 'mythe' is dan werkelijkheid de laatste tijd. Want die teringherrie had er van mij vanaf minuut 1 moeten wezen. WJD.. - Dit totaal geen wjd was
![]() |
![]() |
#962 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-hier ook redenen voor zijn? ![]() -dit namelijk is dak niet had verwacht dat ik nu nog in twente zou wonen? - ![]()
![]() |
![]() |
#963 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- mijn foto wel hier in zo'n topic heeft gestaan ![]() - dat wel al heel lang geleden is - ik die blonde was (niet dat je daar wat aan hebt...) - mijn msn nikki_1806@hotmail.com is ![]() - ik het toch wel lullig vind voor al die feyenoorders hier - ze nou fijn 2de mogen worden ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#964 |
Guest
|
![]()
- het mij opviel dat er ajax vlaggen in de kuip hingen afgelopen woensdag
- ik niet weet of jullie dat ook gezien hebben - er over een uur geloot gaat worden - ik de spanning nu al beetje voel - we in principe vrij uit kunnen spelen - we namelijk niks hoeven waar te maken - ik zondag mijn 1e wedstrijd van ajax ga missen in de comp, aangezien ik tentamens heb - dit best kut is - ik nu ook fitje niet kan zien - remco post heeft gehad - wel op een raar tijdstip - ik weer ff ga leren |
![]() |
![]() |
#965 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-een groep engelsen naast mij een Amsterdam [xxx] vlag hadden en nog eens met een ajax logo... -ze echt wel stoer waren.... - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#966 |
Guest
|
![]()
- Het zeer spijtig is dat Frank Verlaat niet door is in de UEFA cup?
![]() - het net leek of er Ernheim op de TV stond gister? ![]() - ik zo nog 2 uurtjes autoCAD'en heb? - de rest van me klas nu zit te Soldier of Fortune 2'en? ![]() - ik moet toegeven dat ik dat net ook deej? ![]() ![]() - ik altijd dik laatste word tegen PC - nerds? ![]() - iedereen zich afvraagt hoe Oizo dit weekend door komt? - hij vast wel weer naar Celebration toe gaat? ![]() - ik dat ook wel een toffe kroeg vind? - de Bascule niet meer zo''n vijver was als eerst? ![]() - vroeger het me bijna elke week wel lukte om een visje te vangen? ![]() - dit denk ik nu voorkomen word door een zeer irritant en dom mokkel? ![]() - ze moet oprotten? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#967 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Over sfeer enzo bij anderen maak ik me niet druk. Bij Ajax heb ik nog nooit sfeer meegemaakt, maar dat is mijn mening. Bij Feyenoord valt het overigens de laatste jaren ook tegen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#968 |
Guest
|
![]()
WJD:
- hier weer een reply komt waar jullie met smacht op zaten te wachten??? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - ik gister weer naar mijn cluppie ben gaan kijken? - Bartje bijna in het Volendam-vak was beland? ![]() - hij toch niet is gekomen? ![]() - ik me afvraag hoe het met hem was afgelopen als-ie in vak B van de Celebration Tribune had gezeten? ![]() ![]() - ik in het vak er naast altijd zit? ![]() - het weer een vrij goed sfeertje gister was? - toch de supporters halverwege de tweede helft wat uit verveling gingen zich in plaats van uit strijd? - het namelijk een vreselijk saaie wedstrijd was? - Volendam een tikkeltje beter was? - zij enkele kansjes kregen in de eerste helft in de persoon van Esajas en Faria? - Heymans het meest gevaarlijk was voor MVV met een vrije trap en een vrije doortocht op de goal waarbij hij een beweging te veel maakte? - Gerets en Mutsaers terug waren van blessures? - ze daarom op de bank zaten? - ook Van Dooren op de bank zat? ![]() - Ralf een echte sjeng is? ![]() - we dus niet alleen Belgen in ons elftal hebben? ![]() - de tweede helft hetzelfde slaapverwekkende beeld vertoonde? - Volendam toch minder gevaarlijk was? - Taiwo, Heymans en Wau de grootste kansen kregen in de tweede helft? - het op een typische 0-0-wedstrijd af ging stevenen? - daarom de supporters maar "alles of niets" gingen scanderen? - het niets werd? ![]() - het namelijk Luirink was die een vrije trap in de allerlaatste minuut binnen schoot? - ik van tevoren had ged8 dat we wel ff met 2-0 zouden winnen? - ik me schaam dat Fortuna en AGOVV hier wel van gewonnen hebben? ![]() - Fortuna ook in de laatste minuut verloor uit een vrije trap tegen Go Ahead? ![]() ![]() ![]() - wij daar volgende week tegen motten (uit)? - dat een zware kluif wordt? ![]() - we toch gisteren veel strijd hebben geleverd? - er gister een paar rijen boven me een aantal vet irritante kindertjes van 5 jaar zaten? - ik het wel irri vond maar van de andere kant d8 van: "zo ben ik ook geweest"? ![]() - in de 70e minuut een wissel plaatsvond bij Volendam? - voor Ouhsaine namelijk ene Jan Smit inviel? ![]() ![]() - ik toch 90 minuten lang op de tribune heb gezeten en niet op het veld heb gestaan? ![]() - ik denk dat het de echte Jantje niet was? ![]() - hij namelijk niet zingend over het veld liep? - hij anders wel in de rust een liedje had gezongen? - ik toch liever luister naar de muziek van de DJ van de Celebration? ![]() - ik er vanavond weer zit? ![]() - ik niet precies weet of ik alleen in Maastricht blijf vanavond? - ik vanochtend weer ben gaan fitnessen? - ik dat woensdagavond dat ook heb gedaan? - ik daar voor het eerst een meissie heb gezien waarmee ik niet echt zo'n florisante band heb? ![]() - die ook altijd in de Cella zit? ![]() - het gister oeisaai was op mijn stage? ![]() - ik het de dagen ervoor wel druk heb gehad op mijn stage? - mijn stageverslag lekker opschiet? ![]() - ik een 7 had voor de tussenbeoordeling van de stage? - ik de stage dus wel haal? ![]() - me opeens nix neer te binnen schiet? ![]() - ik daarom maares een eind maak aan deze reply? ![]() - jullie nu zeker wel staan te huilen? ![]() - JA SORRY JONGENS!!! ![]() ![]() Laatst aangepast door Oizo : 16 November 2002 om 14:03 |
![]() |
![]() |
#969 |
Guest
|
![]()
OOOOOOOOOOW JAAAAAAAA:
![]() ![]() WJD: - dit mijn top 20 van deze week is? ![]() Mijn top 20 per 15-11-2002: 1 (2) Nelly feat. Kelly Rowland - Dilemma 2 (5) Raymzter – Kut Marrokanen??! 3 (1) T.A.T.U. – All The Things She Said 4 ( ![]() 5 (11) DJ Boozy Woozy – One More Try 6 (9) Madonna – Die Another Day 7 (4) Eminem – Cleaning Out My Closet 8 (7) Parla & Pardoux – Forever And Ever 9 (-) Shaggy – Hey Sexy Lady 10 (3) Las Ketchup – The Ketchup Song (Assereje) 11 (13) Missy Elliot – Work It 12 (6) Eve feat. Alicia Keys – Gangsta Lovin’ 13 (16) Shakira - Objection 14 (10) Junior Senior – Move Your Feet 15 (14) Anouk - Everything 16 (12) Jan Wayne – Only You 17 (-) Café Del Mar – Energy 52 (Marko V Remix) 18 (17) Pink – Just Like A Pill 19 (15) DJ Alive & Kicken – I Wanna Dance With Somebody 20 (-) Jurgen Vries – The Theme |
![]() |
![]() |
#970 |
Guest
|
![]()
- Ik weer heb genoten van Oizo's Reply?
- Ik inmiddels ben gestegen naar een stevige 4e stek van triestelingen op dit forum? - Ik Tuur in zicht heb? - Slechts 5 posts scheiden tussen hem en mij? - Ik bang ben dat ik Fit niet meer in ga halen? ![]() - RemCo nog wel te pakken moet zijn ![]() - Kwa kansloos lange posts Oizo toch de kroon spant ![]() - Dat echt niet meer in te halen is? - We wel voor de 2000 posts gaan? - IK voorspel dat de 1000e door Remco gedaan wordt? ![]() - Bij deze de voorspellingen geopend zijn? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#971 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- errug stoer - we met voetbal met 6-4 gewonnen hebben - ik dus niet op korfbal zit - we met rust 3-0 voor stgonden na een assist op de 2-0van mij - we na de rust op 4-0, 4-1 kwamen - onze spits toen de stsand opm 6-1 bracht - het ddaarna nog 6-4 werd - er ook ngo flinke irritsaties over en weer waren, dat leidde tot een rode kaart voort ons - die kaart ook nog opgheschreven werd - die scheids echt lomp was - arsenal vandaag geboekt is - het wel 110 euro kosstee - ik zo ff kopspijkers ga kijken |
|
![]() |
![]() |
#972 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik weer helemaal op de hoogte ben over alles wat maar met Oizo heeft te maken -ik uit zijn top 20 2 nummers ken -dat de ketchup song en kut marokkanen zijn -ik de andere 18 niet wil kennen -ik net ineens dit tegenkwam ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#973 |
Guest
|
![]()
-mark volgens mij ook duidelijk heeft genoten van de 3e helft??
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#974 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- en jij hopelijk van je kaartje |
|
![]() |
![]() |
#975 |
Guest
|
![]()
Ik vond deze nog, rekx
![]() ![]() Beste Arnhem en bartje518, ik ben het beu om die vervelende niets bijdragende reacties van jullie te zien op SPORT, als ik na deze mail nog dergelijke post zie, laat ik je bannen. Wil je een reden hebben? Lees de forumgeboden maar en dan vooral nr'tje 14. Zie dit maar als een mooie waarschuwing. Groeten, Tofke_H En deze: Gregoor van dijk, Aka Bartje518/anastasiouinoranje!! Je bent geband voor 2 dagen wegens spammen op sport. Als je geunbanned wilt worden stuur dan over 2 dagen een mailtje naar mitros@scholieren.com Mitros, Forumbaas Sport From : "Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com> Reply-To : "Tofke_H" <tofke_h@scholieren.com> To : "Bart Urlings" <barturlings@hotmail.com> CC : <barturlings1@hotmail.com> Subject : ik heb niemand geblokkeerd op MSN Date : Thu, 4 Oct 2001 18:13:47 +0200 Reply Reply All Forward Delete Put in Folder...InboxSent MessagesDraftsTrash Can Printer Friendly Version ik was gewoon niet online op MSN Deze post snap ik nog steeds niet waarom ik die ontvind.. *zucht* wat een tijden ![]() |
![]() |
![]() |
#976 |
Guest
|
![]()
WJD..
-Ik vrij moe ben? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#977 |
Guest
|
![]()
-ik zin in morgen heb??
|
![]() |
![]() |
#978 |
Guest
|
![]()
-bartje best wel een kicke avatar heeft??
|
![]() |
![]() |
#979 |
Guest
|
![]()
- Ik morgen naar Roosendaal ga?
|
![]() |
![]() |
#980 |
Guest
|
![]()
-ik morgen naar Eindhoof ga??
![]() |
![]() |
![]() |
#981 |
Guest
|
![]()
- Ik Remco's avatar ook mooi vind?
|
![]() |
![]() |
#982 |
Guest
|
![]()
-we ineens hard op weg zijn naar de 1000??
![]() |
![]() |
![]() |
#983 |
Guest
|
![]()
Ik me afvraag wie de 1000e doet?
|
![]() |
![]() |
#984 |
Guest
|
![]()
-phitje concurrentie krijg??
![]() |
![]() |
![]() |
#985 |
Guest
|
![]()
Remco een paar posts meer heb dan ik?
|
![]() |
![]() |
#986 |
Guest
|
![]()
- Ik Tuur wel voorbij ga?
![]() |
![]() |
![]() |
#987 |
Guest
|
![]()
-ik bang ben dat Thur dit allemaal weg gaat halen??
-hij dit niet moet doen?? -het wjd topic steeds stroever ging lopen naarmate we dichter bij de 1000 kwamen?? -bertje en ik de rotste niet zijn?? -we dus ff dit probleem oplossen?? - ![]() |
![]() |
![]() |
#988 |
Guest
|
![]()
-ik niet weet op hoeveel we nu zitten??
![]() |
![]() |
![]() |
#989 |
Guest
|
![]()
- Tuur dat niet doet?
- Tuur een kickse gast is? - Tuur nl zelf ooit liedjes heb zitte maken op dit forum? - Hij dus geen recht van spreken heb? ![]() |
![]() |
![]() |
#990 |
Guest
|
![]()
- Dit echt allemaal WJD-tjes zijn?
- Ik ook geen idee heb? |
![]() |
![]() |
#991 |
Guest
|
![]()
-bartje best KANSLOOS is??
-een normaal mens uitgaat op een zaterdagavond?? -ik meteen aan OIZO moet denken?? -het vast geweldig zal zijn in de Cela?? ![]() -bartje en ik maar eens saampies daar heen moeten gaan?? -er ook meer mensen mee mogen?? |
![]() |
![]() |
#992 |
Guest
|
![]()
-het volgens mij Bazzie en Fit waren die liederen componeerden opt forum??
|
![]() |
![]() |
#993 |
Guest
|
![]()
- Ik en Remco dus naar de Cela gaan?
![]() - Ik me er nu al op verheug? - Ik Remco pas kansloos vind? - Beetje midden in de nacht WJD-en? ![]() |
![]() |
![]() |
#994 |
Guest
|
![]()
-ik me afvraag hoelaat Bertje de trein moet pakken naar Roosendaal??
-hij daar met DIEZ heeft afgesproken?? ![]() |
![]() |
![]() |
#995 |
Guest
|
![]()
- Fit ik en Tuur ook een lied hebben gemaakt?
- Dat Mr. Oizo ging uitvaren was? ![]() |
![]() |
![]() |
#996 |
Guest
|
![]()
-we dr volgens mij bijna zijn??
![]() |
![]() |
![]() |
#997 |
Guest
|
![]()
- Ik graag met Diez had afgesproken?
- Hij mij niet als vriend ziet? - Ikd an dus maar met da auto ga? - Met mijn zus? |
![]() |
![]() |
#998 |
Guest
|
![]()
-ik die hit helemaal vergeten was??
-dit (hopelijk) de 1000e is?? |
![]() |
![]() |
#999 |
Guest