|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Wat heb je veel muziek! Ik zou graag de volgende nummers willen: Geef mij je angst - Guus meeuwis.pdf Roxette - Listen To Your Heart.pdf Volumia - Afscheid.pdf Volumia - hou me vast.pdf beyonce - listen.pdf Blof - alles is liefde.pdf Guus meeuwis - Brabant (trompet 1).pdf guus meeuwis - tranen gelachen.pdf Guusmeeuwis-Hetiseennacht.pdf Zou je ze naar hilde.van.andel@live willen sturen? Alvast bedankt, Hilde van Andel |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hoi,
zou jij mij een pdfje willen sturen van de trompetpartij van Brabant van Guus Meeuwis. Zou me een bende tijd schelen als ik het niet hoed uit te schrijven. Alvast bedankt. Elly |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Beste Debje,
Zou ik de partituur van Can you feel the love tonight van Elton john willen doorsturen naar: leo_vandorpe@hotmail.com? Bedankt alvast Laatst aangepast door Henkus : 6 June 2009 om 11:20 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Je zou me er heel erg blij mee maken... ![]() Bee Gees - Stayin Alive.pdf Beethoven - Theme From The 5th Symphony.pdf Bill Haley - Rock around the clock.pdf Billy Joel - Piano Man.pdf Blof - alles is liefde.pdf Bee Gees - Stayin Alive.pdf Beethoven - Theme From The 5th Symphony.pdf Bill Haley - Rock around the clock.pdf Billy Joel - Piano Man.pdf Blof - alles is liefde.pdf cascada - everytime we touch(langzame versie).pdf Celine Dion -My Heart Will Go On.pdf Disney - It's A Small World.pdf Disney - You Can Fly! You Can Fly! You Can Fly!.pdf Elton John - Hakuna Matata.pdf Elton John - Sorry seems to be the hardest word.pdf Elvis Presley - Jailhouse Rock.pdf Ice Queen - Within Temptation.pdf James Blunt - You' re Beautiful.pdf Krezip - I Would Stay.pdf Limp Bizkit - Take a look around.pdf Linkin Park - In The End.pdf Robbie Williams - Angels.pdf robbie williams - feel.pdf Rolling Stones - Paint It Black.pdf Theme - Forrest Gump.pdf U2 - With or Without You.pdf Alvast (heel erg) bedankt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
eeeeeeeeeeej
Heeft er iemand het patituur van: Anouk - girl Anouk - Nobody's wife gr charley_94@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
Hey,
Ik ben op zoek naar de pianopartituren van: Regina spektor - on the radio Liquido - Narcotic Tori Amos - Cornflake girl Mijn emailadres is kezietje@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Mijn emailadres is Kezietje@hotmail.com
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
ey elva
kijk is op deze site bij bladmuziek (niet op het forum) en daar vind je een site met bladmuziek van tori amos ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Origineel gepost door pianomateur
Ze staan in 2lijsten, de 2de lijst is allemaal acrobat reader, de 1ste lijst is vanalles A thousand miles Alicia Keys Afscheid Volumia All my life (2versies) KC and Jojo All or nothing O’Town Always Bon Jovi Angels Robbie Williams Beauty and the beast Disney Bed of roses Bon Jovi Bohemian Rapsody Queen Complicated Avril Lavigne Don’t speak No doubt Drops of Jupiter Train Everything I do Bryan Adams Fallin Alicia Keys Foolish games Jewel Heaven Bryan Adams Hero Enrique Iglesias Het is een nacht Guus Meeuwis Hou me vast Volumia In my place Coldplay Kom maar bij mij Marco Borsato My way Herman Brood Nobody’s Wife No doubt Per spoor Guus Meeuwis Put it on me Ja Rule Sorry seems to be Elton John Speeltuin Marco Borsato Thank you Dido The Rose Bette Midler Titanic Celine Dion U remind me (2 versies) Usher Unbreak my heart Toni Braxton Wereld zonder jou Marco Borsato Wherever you will go The Calling You are so beautiful Joe Cocker Against all odds (2 versies) Collins All the small things Blink 182 Anything for love Meatloaf Ballade pour Adeline Richard Claydeman Beautiful Christina Aguilera Let it be Beatles Belle en het beest Disney Bohemian Rapsody Queen Candle in the wind Elton John Every breath you take Sting and Police Flying without wings Westlife Heart and soul I would stay (slechte versie..) Krezip I’m with you Avril Lavigne In my place Coldplay In the end Linkin Park Killing me softly The Fugees Love and marriage The bundees November rain Guns’n Roses Overcome Live She’s the one Robbie Williams Tomorrow Musical Annie Vivo per lei Andrea boccelli Wedding Richard Wagner Wherever you will go The Calling When you believe Whitney Houston & Mariah Carey Zombie The Cranberries Hallo, ik zou het fijn vinden als je me deze zou kunnen sturen. A Thousand Miles – Vanessa Carlton Angels – Robbie Williams Complicated – Avril Lavigne Don’t Speak – No doubt Everything I do – Bryan Adams Sorry Seems To Be – Elton John Speeltuin – Marco Borsato Wereld Zonder Jou – Marco Borsato Beautiful – Christina Aguilera |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
hey, ik had graag de partituur van linking park: numb gehad, kan iemand me deze opsturen?
lorenz7009_7@msn.com is het e-mail adres. dankje ^^ |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben al een lange tijd aan het zoeken naar bladmuziek van "Ik heb je lief" van Paul de Leeuw, en van "De Pijn is weg" van Paul de Leeuw. Deze graag voor Trompet/Bariton (in Bes dus). Wie deze heeft, graag een mail sturen naar: servewouters[AT]hotmail[PUNT]com [AT] vervangen door "@" [PUNT] vervangen door "." Alvast bedankt !!! Mvg, Servé Laatst aangepast door servé : 7 March 2009 om 16:24 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
pastafari
|
![]()
ja idd. raar, normaal kan dit wel
edit: en ik kan het nog wel gewoon dus volgens mij kon je gewoon het knopje niet vinden
![]() |
#15 |
Lid
|
![]()
Hallo,
Ik ben inmiddels voorzien van beide liedjes, waarvoor mij dank !!! Ik kom jullie nog 1 keer lastig vallen ![]() Heeft er iemand de bladmuziek van "Blijf Bij Mij" van Paul de Leeuw ??? Deze dan graag voor piano ![]() Wie deze heeft, graag een mail sturen naar: servewouters[AT]hotmail[PUNT]com [AT] vervangen door "@" [PUNT] vervangen door "." Mvg, Servé Ja, ik heb inmiddels de "edit-knop" gevonden ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
wil iemand mij
Go the distance van de Disney film Hercules sturen? en waar je die kan vinden? stuur naar: roosy-roosy@hotmail.com alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Lid
|
![]()
ey heeft er iemand de bladmuziek van all i ask of you van de phantom of the opera en the point of no return van the phantom?
![]() dank je stuur maar naar marijke.tdb@hotmail.com Laatst aangepast door life : 22 January 2008 om 20:07 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Hallo mensen,
Ik ben op zoek naar bladmuziek van Within Temptation. Heeft iemand hier heel toevallig bladmuziek? (Of weet waar ik het gratis vandaan kan halen) Zou men als ie wat heeft het alsjeblieft willen sturen naar: poesiecat_suus@hotmail.com Alsvast bedankt |
![]() |
![]() |
#19 |
You And Me Is.....DONE!
|
![]()
ja, ik ben ook opzoek naar het officieele nummer van phantom of the opera alsjeblieft sturen naar
honey_cool14@hotmail.com groetjes,,
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
eeeeeeeeeeeeej
heeft er iemand partituren vn de liedjes vn Mega Mindy?? ![]() (maakt niet uit vn welk liedje) grtz Charley charley_94@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Lid
|
![]()
Dag allemaal,
ik heb mij net geregistreerd omdat ik op zoek ben naar 2 piano partituren. Toen ik mijn zoektocht begon, zag ik dat een zekere PIANOMATEUR hier op dit forum een partituur had van herman brood : my way maar intussen dateert zijn bericht van 2003 en ik kan die niet bereiken. Zijn er andere mensen die misschien ooit aan die partituren zijn geraakt? Ik zoek eigenlijk al jaren. Eigenlijk zoek ik ook 'Amsterdam' van Kris De Bruyne Please... De persoon die mij kan helpen wil ik wel belonen. Je geeft je adres door en ik stuur je een DVD met ongeveer 900 partituren van populaire hitsongs en nog 40 real books of Jazz erbij. (in totaal 14 000 partituren) De eerste die kan helpen krijgt de DVD. Hopelijk reageert er iemand. Bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lid
|
![]()
Beste mensen,
ik heb een lijst van mijn pianopartituren laten maken door een programma. Het zijn er meer dan 900 en er zijn er wel heel veel die jullie zoeken. ALs je daar iets van wilt. Moet je mij een mail sturen!!! Doe het niet via jullie forum, want ik weet niet of ik hier altijd ga kunnen komen kijken. Onder de lijst zijn de partituren die ik zelf zoek. Als jullie mij kunnen helpen...laat maar weten. Anders zijn andere lijsten ook welkom. Bekijk de lijst op de volgende link http://www.morpheus5123.be/partituren.txt Mijn email is : francois_hanton@hotmail.com De partituren die ik zoek: Herman Brood : My Way Kris de Bruyne : Amsterdam Regina Spektor : Samson iets van The Killers Stevie Wonder : Lately Partituren van de film : meet joe black Badankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lid
|
![]()
Haayy
Ik ben op zoek naar de pianopartituren van high school musical 1 Ik wil ze ook wel ruilen voor die van high school musical 2 Bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Lid
|
![]() Citaat:
evivermeulen1@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
hallo,
heeft er iemand de bladmuziek voor piano van funkin' for jamaica van tom browne ? alvast bedankt ! roel |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Heey, ik ben verzot op die muziek. ik heb geen enkele partituur ![]() zou je mij de partituren van HSM2 kunnen doorsturen? Toch bedankt ![]() hannelore_bergmans@hotmail.com |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
heeft er iemand een midifile van:
geef me vleugels/give me wings - kleine zeemeermin zodat ik piano partituur ervan kan maken? partituur van dit liedje is ook altijd welkom hoor ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Lid
|
![]()
ik ben opzoek naar bladmuziek van Shaina Twain-That don't impress me much voor dwarsfluit.
Als je weet waar ik hem kan vinden of je hebt hem mail dan naar marindewind@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
ik ben al een tijdje op zoek naar someone watching over me- hillary duff
kan iemand mij helpen bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lid
|
![]()
iedereen die nog van die lijst met mijn bladmuziek wat wil hebben
stuur ff een mailtje naar debbie_boskoper@hotmail.com anders wordt het hiet nogal onoverzichtelijk |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Music was my first love
|
![]()
Hey Debbie, bedankt al alleszins, je moet wat verschrikkelijk veel werk hebben met al die mensen die constant vragen om partituren, dankje!!
![]() En 'life', ook bedankt voor de tip!! Xx
![]() |
#33 | |
Lid
|
![]() Citaat:
het valt best mee hoor! ene ik doe het graag want ik weet hoe vervelend het is om dagenlang te zoeken naar een stuk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Lid
|
![]()
Disney - A Whole New World.pdf
deze heb ik voor vierhandig ?:S
![]() |
#35 |
Lid
|
![]()
heeft iemand piano bladmuziek uit hsm 2 en hairspray
voor jullie heb ik: -i can't take my eyes off you hsm1 -breaking free hsm 1 -when there was me and you hsm 1 -alle liedje uit grease -beauty and the beast -circle of life (lion king) -can you feel the loe tonight (lion king) -hakuna matata (lion king) -edelweis (sound of music) - favourite things (sound of music) en een site voor piano bladmuziek ps. hier boven is ook allemaal piano www.pianothemes.com heb je muziek van hsm 2 of hairspray of wil je 1 van mijn bladmuziek mail naar liliangreveling@msn.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Lid
|
![]()
eey
heeft er echt niemand de partituren van 'out here on my own' van fame?? ![]() echt super bedankt als iemand het doorstuurd. ![]() men mailadres is marijke.tdb@hotmail.com ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Lid
|
![]()
@debje3,
zou je mij alsjeblieeeeft de nummers: moulin rouge - come what may the fray - over my head the fray - how to save a life pirates of the carribean - he's a pirate harry potter - main theme guus meeuwis - het is een nacht grease - summer nights elton john - hakuna matata willen sturen? mijn e-mail adres is: snijders_ilya@hotmail.com alvast heel erg bedankt!! en heeft iemand nog het liedje van acda en de munnik: het regent zonnestralen (en dan niet alleen de begeleiding, ook zang!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lid
|
![]()
hallo allemaal,
ik ben op zoek naar trijntje & marco borsato- wereld zonder jou ruth jacot-ik ga door celine dion-my heart will go on ik ben net begonnen met keyboard spelen weet iemand een site waar ik die liedjes kan vinden het liefst nog met CDEFGABCD zulke letters, is makkelijker voor mij nu nog groetjes x_denora_x@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Lid
|
![]()
Hey,
nog altijd niemand met een partituur van Herman Brood : My Way? Die werd een paar jaar geleden door pianomateur in een topic gepost maar ik heb zo het gevoel dat pianomateur niet meer bereikbaar is. Of weten jullie meer? Bekijk alvast onderstaande link en mail me maar als je iets nodig hebt. Groetjes Beste mensen, ik heb een lijst van mijn pianopartituren laten maken door een programma. Het zijn er meer dan 900 en er zijn er wel heel veel die jullie zoeken. ALs je daar iets van wilt. Moet je mij een mail sturen!!! Doe het niet via jullie forum, want ik weet niet of ik hier altijd ga kunnen komen kijken. Onder de lijst zijn de partituren die ik zelf zoek. Als jullie mij kunnen helpen...laat maar weten. Anders zijn andere lijsten ook welkom. Bekijk de lijst op de volgende link http://www.morpheus5123.be/partituren.txt Mijn email is : francois_hanton@hotmail.com De partituren die ik zoek: Herman Brood : My Way Kris de Bruyne : Amsterdam Regina Spektor : Samson iets van The Killers Stevie Wonder : Lately Partituren van de film : meet joe black Badankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Lid
|
![]()
Allow,
Vraagje, heeft iemand hier toevallig de bladmuziek van Mad World van Gary Jules (voor op keyboard) ? Alvast bedankt ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
beste liedej ooit
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Super Lid
|
![]()
STERFT!
![]() |
#43 |
Lid
|
![]()
Ik heb niet dit blat maar een tutorial bestaat daarvoor op Youtube
![]() Er bestaat enkele videos op dat onderwerp. Hier is de duideluikste volgens mij : http://www.youtube.com/watch?v=LoBag...eature=related. NB: De video is in Engels. Have Fun! |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
niet uppen
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Lid
|
![]()
hey, heeft iemand voor mij de bladmuziek van Thank you for the music en lay all your love on me, die uit de film mamma mia of die van ABBA ?
alvast bedankt ![]() groetjes Rebec rcdegraafster@gmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Lid
|
![]()
Welk instrument?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Lid
|
![]()
heeeeelp
ik zoek al zoooo lang het liejde destination calabria (voor saxofoon) wie kn me helpen.. ? stuur please nr kelseyderksen_16@hotmail.com |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Lid
|
![]()
heeft iemand de partituur van 'struggle for pleasure' van wim mertens, dat is dat liedje van de proximus reclame.
als iemand het heeft wil die dit dan doorsturen naar biekedeckers@hotmail.com alvast bedankt x |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Lid
|
![]()
kan iemand mij bladmuziek geven van:
linkin park:in the end en faint red hot chilli peppers:unter the bridge en tell me baby aub gr. fredie |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Lid
|
![]()
beste pianomateur
ik zag net in je lijst je een aantal interesante nummers staan maar ik heb een vraagje kun je de nummers (natuurlijk tegen verzend kosten) opsturen of kun je ze mailen ect. ik zou eventueel geintereseerd zijn in de volgende nummers: Bohemian Rapsody Queen Sorry seems to be Elton John You are so beautiful Joe Cocker Beauty and the beast Disney( met namen het nummmer van haat te houden) Let it be Beatles ik weet alleen niet zo goed hoe alles werkt op deze site wand ik ben net nieuw en ik vraag jullie ook mij rechtstreeks te mailen mijn mail addres is marcoisdebaas@hotmail.com groetjes en vast bedankt marco ![]() |
![]() |
![]() |