|
|||||||
| Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Lid
|
heey..
![]() Heeft iemand misschien I gotta go my own way van Vanessa Hudgens bladmuziek??? Stuur maar naar: lysa-linda@live.nl |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
Hey,
Ik ben op zoek naar de pianopartituren van: Regina spektor - on the radio Liquido - Narcotic Robbie Williams - Angels Within Temptation - Our Farewell Yann Tiersen - Comptine D'un Autre Ete Mijn emailadres is kezietje@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Lid
|
hoi daar
ik heb veel muziekpartijen zoals harry potter within temptation het zwanenmeer pirates of the carribean 3 dido do shrek lord of the rings en nog veel meer wat ik nu even niet meer weet ik zoek nog meer muziekpartijen, dus laat maar zien wat jullie hebben ![]() ik wil vooral movie themes, bv step up Laatst aangepast door veramieke : 10 February 2008 om 21:43 |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
Heb je Harry Potter op de com staan?
Zou je die dan naar me toe willen sturen? Jegblikk@hotmail.com Bedankt groeten, ik-eline |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Banned
|
Sorry, Ik kan het gewoon niet laten
Die titel is gewoon te droog ![]() "Ik heb muziek, heb jij ook Muziek?" "Tuurlijk! Ruilen tegen mijn Muziek?" "Joah!" Oh god.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lid
|
heeft iemand de piano bladmuziek van pak maar m'n hand van nick en simon so ja graag mailen naar liliangreveling@msn.com
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Lid
|
vraag : ik ben op zoek achter een piano partituur, bladmuziek,.... van het lied shooting star van air traffic....
aanbod: eu, ik heb zot veel partituren.... kelly clarkson, evanesence, linkin park, daniel powter, james blunt, thema liedjes, en dat is het topje van de ijsberg... ik heb een hele database met liedjes..... van de voorgaande lijsten die hier gepost zijn heb ik zeker meer dan 70 % van de genoemde liedjes.... als je deze partituur in je bezit hebt, mail mij zoiezo... en dan mail ik je een lange lijst door van wat ik heb.... het is te lang om het hier te posten. email: nicolas_deweer@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Lid
|
kan iemand mij alstublieft helpen aan bladmuziek van marco borsato, en wel de speeltuin en morgen zal het vrede zijn.
IK weet niet of dat hetzelfde nummer is? bvd |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Lid
|
hoi,
ik zoek de bladmuziek voor piano van MIKA - HAPPY ENDING je mag 'm naar mij mailen.. xmiekjuhx@hotmail.com alvast bedankt!!! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
Ik ben opzoek naar blad muziek van Annie voor piano.
Graag als je het heb zou je het dan naar mijn email kunnen sturen. Jegblikk@hotmail.com Groetjes Ik-eline Laatst aangepast door ik-eline : 13 February 2008 om 16:03 |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Banned
|
Aha,
Topic voor Klassieke Muziek liefhebbers. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Lid
|
Hoi allemaal,
Ik ben opzoek naar de pianopartituur van: Amber Pacific - If I fall. Als iemand die heeft, heel fijn als je hem dan wilt sturen. Alvast heel erg bedankt. Groetjes Nicole nicole.frentz@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Lid
|
Zou degene die de midi-file van:
Live - Overcome heeft deze naar mij door willen sturen aub? (paul.schoeber@gmail.com) Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
midi? *grinnikt*
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
hey
heb je ze alle maal van hsm? ik ben al lang op zoek naar ze stuur je ze even door ? |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Banned
|
![]() Dit is echt een maffe topic
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
best wel koel, deze mensen zie je ook verder niet in andere topics.. maar dit topic is ook een beetje weird. heb er niks te zoeken.
|
|
|
|
#21 |
|
Lid
|
hoii,
zou je mij: mika - grace kelly.pdf mika - happy ending.pdf mika - love today.pdf mika - my interpretation.pdf bladmuziek kunnen sturen?? mijn email is: lonnekenijpels@hotmail.com |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Banned
|
Nee.
Want ik heb ze niet
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Liefde-is
|
Heeft iemand voor mij:
Brace - samen is sterker dan 1 Leona Lewis- Bleeding love.. alyssia__x@live.nl
|
|
|
#24 | |
|
Lid
|
Citaat:
Dus als je hem hebt zou je hem dan aub ff doorwillen sturen naar mareen_91@hotmail.com |
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Banned
|
in bladmuziek?
voor piano?
|
|
|
|
|
|
#26 |
|
Liefde-is
|
Jhaa Duhh
|
|
|
#27 |
|
Lid
|
Kan iemand mij het bladmuziek van Unfaithful sturen?
Heel erg bedankt! MIJN E-MAIL IS jimmy__1993@hotmail.comMET 2 LAGE STREEPJES |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Liefde-is
|
je hebt het
|
|
|
#29 |
|
Banned
|
GEEZ!
Allemaal Pianospelers
|
|
|
|
|
|
#30 |
|
Banned
|
Pudding!
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Banned
|
Ook een live concert
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
Banned
|
.Mja.. Ik ben er ook net achter dat het een album is. Ik houd niet zo van Mika weet je
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Guest
|
het zuigt ook >.<
|
|
|
|
#34 |
|
Banned
|
Thank You!
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Lid
|
Hoi!
Ik ben op zoek naar de bladmuziek/pianopartij van "A whole new world" uit de film aladdin. Een akkoordenschema erbij is helemaal geweldig ![]() Er schijnen nogal verschillende versies te zijn...maar ik ben op zoek naar de bladmuziek die aansluit bij deze tekst: http://www.stlyrics.com/songs/d/disn...ion784537.html Als iemand die heeft, en het zou willen mailen naar a_de_wit@live.nl zou ik het helemaal super vinden! ![]() Bedankt! |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Banned
|
Ik snap nog steeds niet waar mensen die sheets vandaan halen
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Lid
|
De bladmuziek die ik allemaal heb:
1. Abba- Thank you for the music 2. Adams Family Theme 3. Alicia Keys- Fallen 4. Alladin- A whole new world 5. Andrea Bocelli und Helene Segara- Vivo per lei 6. Beatles (Boek) 7. Beatles- Let it be 8. Beatles- Yesterday 9. Bob Marley- No woman no cry 10. Britney Spears- Everytime 11. Bryan Adams- Everything I do 12. Clouseau- Afscheid 13. Clouseau- Passie 14. Dido- thank you 15. Disney (boek) 16. Don Maclean- American pie 17. Eagles- Hotel California 18. Ella Fitzgerald- Over the rainbow 19. Elton John- Can you feel the love tonight 20. Elton John- Don’t let the sun go down 21. Elton John- Circle of life 22. Eric Clapton- Tears in Heaven 23. Every breath you take- The police 24. The Fugees- Killing me softly 25. Gary Jules- Tears for Fears 26. Gloria Gaynor- I will survive 27. Grease- Summer night 28. Harry Potter1 theme 29. Henri Mancini- Pink Panter 30. HSM- Breaking Free 31. James Blunt- Your beautiful 32. John Lennon- Imagine 33. Lord of the rings- Two Towers 34. Louis Armstrong- What a wonderful world 35. Maria Carey- Hero 36. Mario theme 37. Maroon5- Sunday morning 38. Marco Borsato- rood 39. Marco Borsato- Wat zou je doen (als er nooit meer een morgen zou zijn) 40. Michael Bublé- Everything 41. Michael Wong- Tong Hua 42. Mika- Grace Kelly 43. Moby- New York New York 44. Monsoon-Tokio Hotel 45. Phantom of the Opera 46. Pirates of the carribean theme 47. Pokemon theme 48. Queen- Bohemian Rhapsody 49. REM- Everybody hurts 50. Robbie Williams- Angels 51. Robbie Williams- feel 52. Roxette- listen to your heart 53. Shrek- Hallelujah 54. Simon and Garfunkel- Sounds of Silence 55. Sound of Music sheets 56. Star Wars Theme 57. Stevie Wonder- Isn’t she lovely 58. Titanic- My heart will go on 59. Train- Drops of Jupiter 60. Vanessa Carlton- A Thousand Miles 61. Whitney Houston- I always love you 62. You belong to me (van ?) 63. Zelda theme o,ja...ik stuur a whole new world wel naar je toe Muses! |
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Lid
|
Citaat:
zou je my alsjeblieft ; 14. Dido- thank you 58. Titanic- My heart will go on 60. Vanessa Carlton- A Thousand Miles willen sturen ? en heeft verder nog iemand ; Timbaland - the way i are Coolio - Gangsta's Paradise Toto - Africa Gary Jules - Mad world ?? > mariekecool@hotmail.com xxx |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Lid
|
Citaat:
Hey, zou je mij 'Hallelujah' van Shrek & 'Pirates of the carribean theme' willen doorsturen asjeblief? naar : sofiegoedertier@hotmail.com Dankjewel !!
|
|
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Lid
|
Citaat:
Dido- thank you Don Maclean- American pie Elton John- Can you feel the love tonight Elton John- Circle of life Every breath you take- The police Gloria Gaynor- I will survive Grease- Summer night Harry Potter1 theme HSM- Breaking Free James Blunt- Your beautiful Lord of the rings- Two Towers Marco Borsato- rood Mika- Grace Kelly Pirates of the carribean theme Pokemon theme Robbie Williams- feel Shrek- Hallelujah Sound of Music sheets Titanic- My heart will go on Vanessa Carlton- A Thousand Miles You belong to me (van ?) ok ik weet dat het noggal veel is maar zou je ze aub naar mij willen doorsturen? alvast bedankt elketje_1993@hotmail.com
|
|
|
|
#41 | |
|
Lid
|
Citaat:
oeeh , ik heb echt heel veel bladmuziek nodig , kun je er zoveel mogelijk naar mij sturen ? Isabelledekoster@hotmail.com |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Lid
|
Citaat:
geoffreygroenendaal@live.nl |
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Lid
|
Citaat:
Hee, Zou je msschn nr 55, 14, 28 en 58 willen sturen naar ilsehuybregts@hotmail.com? Alvast bedankt!!
|
|
|
|
|
|
|
#44 | |
|
Lid
|
Citaat:
Alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Lid
|
hee, zou je alsjeblieft nr 30 en nr 60 en nr 53 willen mailen naar roos96@kpnplanet.nl ?
alvast bedankt! |
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lid
|
Hallo allemaal,
Wie kan mij helpen aan de bladmuziek van het nummer Family Portrait van Pink. Ik zou hier erg mee geholpen zijn, ![]() Groetjes, mac |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Guest
|
getver, pink
|
|