Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 8 December 2007, 19:04   #1
boeleeh
Rolt door zijn leven

Stuur een bericht via MSN naar boeleeh
Standaard Moeilijk.

Daar zit ik dan achter de Computer. Nu realiserend dat het écht allemaal over is.
Je zou in eerst instantie denken dat het te maken heeft met de pubertijd, dat zou ook best kunnen!
Maar dit gaat gewoonweg te ver, en ik heb het te danken aan mezelf.
Ik heb genoeg vrienden, een hartstikke lieve vriendin, en ik woon in een leuke stad.
Totdat het moment aanbrak waar ik voor vreesde. Al heel lang ging het zo ontzettend slecht thuis, dat mijn ouders het niet meer aankonden. En vandaag, om half 7 's avonds was het dan zover.
Ik hoorde mam boven uitflippen tegen mijn vader, en toen kwam ze naar onder toe, naar mij.
Ik verstond niet wat ze zei, maar ze was nogal boos. Nog geen 5minuten laten kwam mijn vader, en zei dat dit de laatste keer was. Ik zou definitief uit het huis gezet worden, en naar een andere stad gaan.
Dat betekend dus: Weg bij mijn vriendin, weg vrienden, weg stad, weg school.
Ik heb zo ontzettend veel energie in gestoken om mijn vriendin te helpen met haar problemen, maar helaas zijn mijn eigen problemen alleen maar meer geworden.
Dit moest ik helaas even kwijt. Mijn vriendin zelf weet het nog niet. Al heb ik het wel tegen haar gezegd, maar zoals altijd luisterd ze met een half oor.
Ik zou nog bij haar oud en nieuw gaan vieren met lekker veel vuurwerk, maar dat gaat dus niet door .
En ik weet niet of onze Relatie zo nog kan doorgaan.

Natuurlijk blijf ik op dit forum.
Maar dit moest ik toch heel eventjes kwijt. Fijne avond verder!
boeleeh is offline   Met citaat antwoorden

Berichting Regels