Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp

Onderwerpopties Waardering: Onderwerp waardering: 1 stemmen, 1,00 gemiddeld. Weergavemodus
Oud 5 January 2009, 22:40   #1
Deegbal
Visitor Message Moderator

Deegbal's Avatar

Standaard

Ik vind alles best, als die geert wilders hem maar peert
Oud 5 January 2009, 23:36   #2
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

Geert Wilders is het beste wat Nederland ooit is overkomen sinds Pim Fortuyn.
the_darkness is offline  
Oud 5 January 2009, 23:57   #3
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Alleen z'n haar al...
Oud 6 January 2009, 00:02   #4
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

Ik ben het eens met het grootste deel van zijn ideeën.
the_darkness is offline  
Oud 6 January 2009, 15:20   #5
weerlegger
Lid

Standaard

Wilders heeft opzich wel gelijk, maar hij draaft soms wel een beetje door
weerlegger is offline  
Oud 6 January 2009, 16:51   #6
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

true.
the_darkness is offline  
Oud 6 January 2009, 19:13   #7
Vollemaan
Lid

Standaard

Not true =|
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 19:20   #8
KKOPPI
Lid

Standaard

Het zou best eens kunnen.
Alles kan onmogelijk zelf zijn onstaan
Hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de Italiaanse TV een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in Medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een Katholieke plaats in Bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van Jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen Mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op YouTube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in Medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende Italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op TV. Ook hiervan is op YouTube veel te vinden.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 19:30   #9
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door KKOPPI Bekijk Bericht
Hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de Italiaanse TV een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in Medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een Katholieke plaats in Bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van Jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen Mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op YouTube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in Medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende Italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op TV. Ook hiervan is op YouTube veel te vinden.
Een pompoen past niet in mijn hand.

Next?
Oud 30 June 2009, 20:18   #10
Hellblazer
Lid

Hellblazer's Avatar

Standaard

Waarom zou alles niet zelf kunnen ontstaan?
Dit zijn inderdaad domme argumenten, behalve die vrouw maar daar geloof ik dus geen zak van.

dus ook ik zeg next
Hellblazer is offline  
Oud 30 June 2009, 20:55   #11
KKOPPI
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Zeespons Bekijk Bericht
Een pompoen past niet in mijn hand.
zo bedoel ik het helemaal niet
ik bedoel zelfs het grootste stuk fruit is voor de mens van gewone grootte, je hebt geen fruit of groente van 30 meter doorsnede. Rotsen en bomen wel. waarom?

Citaat:
Origineel gepost door Hellblazer Bekijk Bericht
Waarom zou alles niet zelf kunnen ontstaan?
Dit zijn inderdaad domme argumenten, behalve die vrouw maar daar geloof ik dus geen zak van.
Ten eerste: noem jij jezelf slimmer dan een nationale TV? Wacht maar.
En ja hoor, de mensheid en de natuur en ons denken en een willekeurig voorbeeld: de voortplanting en het menselijk lichaam met alles dat perfect in elkaar zit; dat alles kan ontstaan uit twee atomen

Laatst aangepast door KKOPPI : 30 June 2009 om 21:02
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 21:28   #12
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Ten eerste: noem jij jezelf slimmer dan een nationale TV? Wacht maar.
En ja hoor, de mensheid en de natuur en ons denken en een willekeurig voorbeeld: de voortplanting en het menselijk lichaam met alles dat perfect in elkaar zit; dat alles kan ontstaan uit twee atomen
TV is meestal een domme hoop stront ja.
En aap, leer de beginselen van de evolutietheorie eens, ja? Dingen zijn zo 'perfect' omdat dingen die niet goed aangepast zijn aan de omstandigheden minder goed kunnen overleven, minder voortplanten en dus op den duur uitsterven.
blabla1993 is offline  
Oud 30 June 2009, 20:19   #13
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door kkoppi Bekijk Bericht
het zou best eens kunnen.
hoe kan de natuur zo precies en perfect in elkaar steken? Hoe kan het dat een appel precies groot genoeg is om in je hand te houden? Waarom is een boom precies hoog genoeg om eronder te schuilen?
Er was laatst op de italiaanse tv een vrouw die een ongeneeslijk letsel had aan haar benen. Dat was verklaard door dokters, die zelf ook persoonlijk in het programma kwamen. Die vrouw nam een bad in ijskoud heilig water in medjugorje, ze genas onmiddelijk. Medjugorje is een katholieke plaats in bosnië waar heel veel wonderen zijn gebeurd. Zo komt er al honderden jaren water uit een kruisbeeld van jezus stromen, dat nergens op aangesloten is. Ook huilen mariabeelden bloed, wat ook onverklaarbaar is. Als je het niet gelooft, er zijn veel bewijzen en foto's van. Ook veel filmpjes op youtube gaan erover. Het grootste wonder dat nog regelmatig voorkomt in medjugorje is de draaiende zon. De zon maakt er regelmatig dansende bewegingen, enkele bekende italianen hebben het ook gezien en vertelden het vol verbazing op tv. Ook hiervan is op youtube veel te vinden.
lsd?
blabla1993 is offline  
Oud 30 June 2009, 23:31   #14
KKOPPI
Lid

Standaard

Concentreer je dus eens op alles wat ik tot nu toe geschreven heb, en lees niet alleen mijn laatste reactie snel door en geef vervolgens niet alleen antwoord op mijn laatste zin... Jullie begrijpen er geen barst van en jullie zullen er tot je dood geen barst van begrijpen.
Daar met jullie.
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:37   #15
Vollemaan
Lid

Standaard

Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=7vUQIynCNYU

Zie je dat? Das een ufo. Weet je? Het is gefaked.

O en die natuur shit waar je het over had, dat heet biologie.
Dat je dat allemaal gelooft respecteer ik wel hoor, maar ben JIJ ooit op die plek geweest? Je zegt dat de zon daaro af en toe danst. Weet je, als je honderd km verder staat, danst die zon niet. Dat betekend dat de zon niet danst, want dan zouden we het vanaf een andere plek als die heilige plek ook moeten kunnen zien.
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 23:48   #16
KKOPPI
Lid

Standaard

Het is toch allemaal ongelofelijk met jullie... Deze pagina barst van voorbeelden of hoe je eraan kunt komen? Kan jij maar een ding tegelijk verwerken? Ik bljf dus bij mijn conclusie en zeg voor de tiende keer DAT JE JE ZELF IN MIJN REACTIES MOET VERDIEPEN, DAAR HEB JE JE VOORBEELDEN.
Zo werkt het niet met geloof, jullie begrijpen er tot je dood toch helemaal geen bal van. Maar ja ik weet nu al dat jullie nergens aan beginnen, "het is toch dom allemaal". Ik zag net een topic: Normale mensen 1 - 0 Christenen. Wat halen jullie in je genaaide kop? De 'normale mensen' eindigen onder de Christenen en NEE DAT IS GEEN ONZIN.

"WACHT MAAR"
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:51   #17
KKOPPI
Lid

Standaard

Het is toch allemaal hopeloos met jullie.
Ik stop hier en ik reageer niet meer op van die belachelijke onzinnige reacties van jullie. Je kunt nu huilen wat je wilt maar ik heb gelijk, ik zweer dat jullie mij ooit gelijk zullen geven.

Einde
KKOPPI is offline  
Oud 30 June 2009, 23:54   #18
Icarus
Super Lid

Icarus's Avatar

Standaard

Citaat:
Ik stop hier en ik reageer niet meer op van die belachelijke onzinnige reacties van jullie. Je kunt nu huilen wat je wilt maar ik heb gelijk, ik zweer dat jullie mij ooit gelijk zullen geven.

Einde
Ik zou je gelijk kunnen geven als je je mening kon bewijzen ipv altijd van onderwerp te veranderen.En ik ben blij dat je denkt dat je gelijk hebt.
Oud 30 June 2009, 23:55   #19
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Citaat:

Einde
Zo, en nu terug naar limburg jij.

aap
Oud 1 July 2009, 00:52   #20
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

KKOPPI je lult poep omdat:

1. je geef totaal geen antwoord op de voorbeelden en punten die aangevoerd worden door bovenstaande forummers, je ontwijkt ze alleen.

2. Als je ook maar het vaagste idee had hoe moleculen en atomen in elkaar zaten en de basis van gen wetenschap begreep wist je dat uiteindelijk al het leven op aarde overeenkomsten vertoont en uiteindelijk uit dezelfde bouwstenen bestaan die enkel een andere richting op zijn ontwikkeld. Dus jouw punt dat dit onwaarschijnlijk is faalt. Stop aminozuren in een potje en doe er electriciteit bij, en alleen al de eencellingen die zich gaan vormen zullen zich steeds meer van elkaar gaan verschillen, ookal komen ze uit het zelfde aminozuur en dus dezelfde bouwstof voort.

3. Je redenatie achter het feit dat als je iemand van een afgelegen stam in het westen op gaat voeden en dat hij dan net als ons is is hier misplaatst.
Dit heeft er mee te maken dat in de laatste ijstijd de mensen soort Cro Magnon hun hersen inhoud ontwikkelde tot onze huidige capaciteit. Dit is een gevolg van evolutie, en is niet altijd zo geweest. Een Neanderthaler zou zich niet kunnen settelen, nog niets begrijpen, ookal zou je hem vanaf het moment dat hij een baby was opvoeden.

4. Je beweert dat er oude schedels zijn gevonden die er precies zo uitzien als de moderne mensenschedel, maar je voert geen bron aan. Ik beschouw dit punt dan ook als ongefundeerd, en verwerp het.

5. Je noemt ons dom omdat wij zeggen dat God niet bestaat. Toch kan je zelf niet bewijzen dat hij dit wel doet. Als wij hier dom roepen, dan doe jij hetzelfde. Mensen hebben in vroegere tijden namen bedacht voor alle dingen die ze begrepen, en de dingen die ze niet begrepen noemden ze Goden. Heel lang vereerden de mensen de Zon als een God. nu weten we dat het gewoon een ster is. God is niks anders dan een naam voor het onverklaarbare. En de wetenschap reduceert het aantal onverklaarbare verschijnselen elke dag. de term "God" legt het af tegen de wetenschap, en het aantal onverklaarbare "wonderen" waaruit godsdienst fanatici putten wordt met de dag kleiner.

6. Je roept dat Christenen de enige normale mensen zijn. Ik woon in een dorp waar tegen mij wordt verteld dat ik naar de hel ga omdat ik me zwart kleed, metal luister, en metalen kettingen draag. Daarnaast heeft religie, en dan met name het Christendom in de tijd dat ze dag macht had de vooruitgang van de mensheid compleet stilgezet met haar dogma's en het verbranden van iedereen die anders dacht of zaken aan de kaak stelde waar de bijbel geen antwoord op had. Hallo Middeleeuwen.

7. Het is erg makkelijk om te roepen dat we het pas na onze dood zullen begrijpen. Dan leven we niet meer om deze discussie te hervatten niet waar?
Een erg zwak punt dat niet meer dan een maskering is voor het feit dat je door je munitie heen bent en nu door middel van cliché uitspraken de aftocht probeert te blazen.

8. Je noemt ons star, maar jij bent degene die gaat schelden, en alleen maar roept "maar ik heb gelijk". Dit is star, een kokervisie, en gigantisch bekrompen. Naast het feit dat alleen dit al aanduidt dat je de discussie verloren hebt, belichaam je voor mij ook nog eens de zielige bekrompen stereotype zelfvergenoegzame domme rot christenen die ik elke dag over me heen krijg en waar ik een rothekel aan heb.

ik dank u voor de aandacht.
the_darkness is offline  
Oud 14 July 2009, 17:09   #21
HomoTriSapien
Lid

Thumbs down

Neen, uiteraard!

Geschiedenis van geloof:
- Eén met de natuur: god van een vulkaan, god van een oude eik
- Zelfbewust: god van de lifde, god van de oorlog
- Bovennatuurlijk: één god, één boek,één strijd, één achterleven

Geloof versus Wetenschap:
- Vroeger moesten wetenschappers in elke theorie god vermelden of toch zeggen dat god dit fenomeen heeft verwekt, om de vlammen te vermijden.
- Nu zijn theologen gretig opzoek naar gaten in de wetenschap, of nemen ze halfafgewerkte theoriën, om de mogelijkheid van hun gods bestaan levende te houden. (denk aan stringtheorie die niet klopte, tenzij we dimensies gingen bijvoegen, het zijn er nu 11 ondertussen, en het klopt nog niet) (denk aan big-bang theorie die uitgaat van een begin en een explosie maar die ondertussen niet blijkt te kloppen, en die toch halstarrig levende wordt gehouden door inventieve nieuwe onbegrijpbare zaken waardoor we MOETEN logica bekijken als een simpele wens van ons en niet iets natuurlijks)

De religieuze boeken:
Een vrouwenboek geschreven voor de "women suffrage" is makkelijk te herkennen door ons. Zo zijn ook de gedateerde religieuze boeken zeer herkenbaar. Als god van alle tijden is, zou hij toch de democratie moeten zien aankomen (hebben). Het gaat er duidelijk over tijden van despotisme en dictators. Daarom is god ook een dictator, met ovens klaar, net als Hittler.

Rotsvast NEEN dus!
Want als hij er toch is, zal hij moeten zeggen dat die boeken en die geboden niet van hem zijn, of ik kies de hel. Want nooit zal ik buigen voor een tiran. (denk dat het de jezusfiguur in mij is)
HomoTriSapien is offline  
Oud 6 January 2009, 19:47   #22
weerlegger
Lid

Standaard

Toch wel
weerlegger is offline  
Oud 6 January 2009, 21:17   #23
Vollemaan
Lid

Standaard

Vind ik niet (6)
Vollemaan is offline  
Oud 6 January 2009, 23:32   #24
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

the_darkness is offline  
Oud 7 January 2009, 14:34   #25
microsoftman
bleach is da shizz xD

microsoftman's Avatar

Standaard

u foto is er niet U FAIL
Oud 7 January 2009, 16:09   #26
Vlinder
Guest

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door microsoftman Bekijk Bericht
u foto is er niet U FAIL
als je heel erg graag wilt zien hoe het plaatje er uit ziet dan kun je ook gewoon de link in een nieuw tabblad openen.. die doet et nl wel.

Oud 7 January 2009, 16:45   #27
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Ik heb gekeken, een dobbelsteen...
Oud 25 June 2009, 15:12   #28
RoseMacNair
You will bleed in Hell

Standaard

Ik 'geloof' in het modern Satanisme. Nee ik ben geen sataan -.- ik offer geen debiele Christenen nee. Ik geloof dat ik mijn eigen lot kan bepalen en met de kracht en de 9 statements van Satan kan ik dat ook. Ik geloof wel in leven na de dood. Er zijn inderdaad zoveel dingen om te geloven. Ik geloof niet in beeld van 'god'. Van een man die vanuit de hemel op ons neerkijkt en mensen beloont die 'goed' zijn en straft die 'slecht' zijn. Ik ben ook zeer geïnteresseert in de Noorse Mythology. Nee ik denk inderdaad niet echt dat Thor de bliksem veroorzaakt, en dat als ik geen schaap (noemt willekeurig dier) offer aan Skadi, dat mijn oogst dan mislukt ofzo. Ik zou alleen willen dat het zo was. Na de dood Walhalla, of helaas voor sommige Nifflheim. Hoe mooier kan het zijn? Helaas leef ik niet in een maatschappij waar dit beeld van denken nog mogelijk is. Met de kennis die we inmiddels hebben. Ik geloof wel nog steeds in Walhalla en Nifflheim. Ik geloof ook in reïncarnatie. Na dit leven volgen er meer, en als je geest er klaar voor is mag je Walhalla betreden. Maar over het algemeen probeer ik de 9 statement of Satan te volgen, aangezien dit ook een 'religie' is die mij aantrekt.

Ik vind dat er in heel veel godsdiensten wel iets in zit waar ik mij in kan vinden. Maar het meest in het Satanisme. Vandaar dat ik Satanist wil worden.
RoseMacNair is offline  
Oud 25 June 2009, 16:52   #29
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door RoseMacNair Bekijk Bericht
Ik 'geloof' in het modern Satanisme. Nee ik ben geen sataan -.- ik offer geen debiele Christenen nee. Ik geloof dat ik mijn eigen lot kan bepalen en met de kracht en de 9 statements van Satan kan ik dat ook. Ik geloof wel in leven na de dood. Er zijn inderdaad zoveel dingen om te geloven. Ik geloof niet in beeld van 'god'. Van een man die vanuit de hemel op ons neerkijkt en mensen beloont die 'goed' zijn en straft die 'slecht' zijn. Ik ben ook zeer geïnteresseert in de Noorse Mythology. Nee ik denk inderdaad niet echt dat Thor de bliksem veroorzaakt, en dat als ik geen schaap (noemt willekeurig dier) offer aan Skadi, dat mijn oogst dan mislukt ofzo. Ik zou alleen willen dat het zo was. Na de dood Walhalla, of helaas voor sommige Nifflheim. Hoe mooier kan het zijn? Helaas leef ik niet in een maatschappij waar dit beeld van denken nog mogelijk is. Met de kennis die we inmiddels hebben. Ik geloof wel nog steeds in Walhalla en Nifflheim. Ik geloof ook in reïncarnatie. Na dit leven volgen er meer, en als je geest er klaar voor is mag je Walhalla betreden. Maar over het algemeen probeer ik de 9 statement of Satan te volgen, aangezien dit ook een 'religie' is die mij aantrekt.

Ik vind dat er in heel veel godsdiensten wel iets in zit waar ik mij in kan vinden. Maar het meest in het Satanisme. Vandaar dat ik Satanist wil worden.
Wtf is dit voor idiote kruising van Hindoeïsme, Noorse mythologie en High Fantasy bullshit? Oja, ik bepaal ook m'n eigen lot. Zonder satanbullshit.
blabla1993 is offline  
Oud 25 June 2009, 16:53   #30
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

is dat alles niet gewoon samen te vatten onder de noemer kansloos?
the_darkness is offline  
Oud 25 June 2009, 16:04   #31
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Waarom kunnen mensen gewoon voor zichzelf regels maken (principe.. blabla)
Je kan alles zeggen wat je wilt. Maar die 9 statements beinvloeden ook je leven en niet jij zelf.
Oud 25 June 2009, 16:25   #32
blabla1993
Super Lid

blabla1993's Avatar

Standaard

Satanisme is het triestste geloof ooit. Puur gebaseerd op een personage uit een ander geloof.
blabla1993 is offline  
Oud 25 June 2009, 16:45   #33
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ik kom na mijn dood in de fail hemel
Oud 25 June 2009, 16:46   #34
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

heb ik daar toestemming voor gegeven dan?
the_darkness is offline  
Oud 25 June 2009, 16:47   #35
Sander
Medewerker

Sander's Avatar

Standaard

Ik bid al elke ochtend en avond tot je, wat wil je nog meer.
Oud 25 June 2009, 16:48   #36
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

een offer natuurlijk.
the_darkness is offline  
Oud 25 June 2009, 22:09   #37
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Hij is gek.

Heeft te veel fantasy films gekeken.
Oud 25 June 2009, 22:11   #38
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

het is een zij.
the_darkness is offline  
Oud 25 June 2009, 22:12   #39
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Kwam ik net achter, toen ik in een ander topic keek.
Oud 30 June 2009, 00:37   #40
Vollemaan
Lid

Standaard

Kvind haar niet gek. Das haar geloof. Jij vind jezelf toch ook niet gek omdat je christen bent?

Ik deel het geloof dan wel niet, maar dat betekend niet dat ze kansloos of gek is.
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 00:45   #41
Zeespons
Geen zin.wat isdit dan?

Zeespons's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Kvind haar niet gek. Das haar geloof. Jij vind jezelf toch ook niet gek omdat je christen bent?

Ik deel het geloof dan wel niet, maar dat betekend niet dat ze kansloos of gek is.
Jawel.
Oud 30 June 2009, 00:48   #42
Vollemaan
Lid

Standaard

Ja?:

ze gelooft in leven na de dood, so what.Meer mensen geloven dat. Zijn die ook kansloos? ze offert geen christenen, mooi toch? Niet gek iig. Of, als we gek zijn als we dat niet doen, offer ik Deegbal maar effe. lot bepalen, chill. Kan ook zonder dat geloof, is eigenlijk ook zo, maar hea, who cares :S. ze gelooft niet in een beeld van god als een man die op de wereld en beloont en straft, das haar geloof, ik denk ook niet dat het zo zit, jij waarschijnlijk ook niet. Ze is geinteresseerd in de Noorse Mythology, omdat ze graag WOU dat het zo was. Who cares? OMG ZIJ IS GEK. Nah. Ze gelooft niet dat het zo is, ze wou dat het zo zou zijn. OMG ZIJ IS KANSLOOS.

Nah.

Walhalla = Hemel voor christen.
Nifflheim = hel voor christen.
nog steeds niets gestoords aan haar.

Laatst aangepast door Vollemaan : 30 June 2009 om 00:50
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 00:54   #43
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

volgens mij verwar jij Walhallah en Niflheim kerel.
Dat is een andere godsdienst, en zeker niet het christendom.
en bovendien ben je de Muspulli, de Nidhogg, en Ygdrassil vergeten.
the_darkness is offline  
Oud 30 June 2009, 00:59   #44
Vollemaan
Lid

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
volgens mij verwar jij Walhallah en Niflheim kerel.
Dat is een andere godsdienst, en zeker niet het christendom.
en bovendien ben je de Muspulli, de Nidhogg, en Ygdrassil vergeten.
Nee, ik bedoelde die Walhallah van die meid vergelijkbaar is met de hemel van het christendom, en Niflheim vergelijkbaar met de hel
Vollemaan is offline  
Oud 30 June 2009, 01:04   #45
the_darkness
F0rum God +

the_darkness's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door Deegbal Bekijk Bericht
Over welke film hebben we het?
Noorse Mythologie

Citaat:
Origineel gepost door Maraska Bekijk Bericht
Nee, ik bedoelde die Walhallah van die meid vergelijkbaar is met de hemel van het christendom, en Niflheim vergelijkbaar met de hel
Dat had ik even niet begrepen, mijn excuses.
the_darkness is offline  
Oud 30 June 2009, 01:07   #46
Deegbal

Deegbal's Avatar

Standaard

Citaat:
Origineel gepost door the_darkness Bekijk Bericht
Noorse Mythologie
Verdeurie, die ken ik nog niet.
Oud 30 June 2009, 01:12   #47
Zeespons