|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#1551 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- ik bij deze Bartje518 doop tot Bartcore ![]()
![]() |
![]() |
#1552 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1553 |
Guest
|
![]()
- de optellingen bij "aan de bar" van de enquete niet kloppen?
![]() - ik gisteraaf echt een flinke kater van gistermiddag had? ![]() - shitt wat een koppijn bier is dat grolsch toch. ![]() - vandaag weer schaatsen? - het bos blubberig is en gewoonweg echt goor? - Wouter Bos een kansloze gast is? ![]() - het volgens hem de kiezers nix aangaat wie premier wordt als pvda de winnaar zal zijn? ![]() - hij wel een lekker kontje heeft? ![]() - onze konijn dat ook had van de kerst? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1554 |
klopt
|
![]()
-ik vanochtend mn rijbewijs heb gehaald?
![]() -t vrij vroeg was? -ik zo maar es mooi ga knarren in mams karretje? ![]()
![]() |
#1555 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
- Ik Hugo feliciteer ![]() - er bij mij nog niet veel schot inzit met het rijden - ik nog steeds me theorie moet halen (les 18 ![]() - het dus ook niet aangevraagd kan worden
![]() |
![]() |
#1556 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() @2 Ik ben wat duurder dan die ll.com-pauper-advocaten, dus zonder geld zul je het toch met iemand anders moeten stellen ![]() Vriendenprijs staat bij mij namelijk gelijk aan dubbele prijs, om de objectiviteit te garanderen ![]() @3 Moet ik eerst mijn studie eens zien af te ronden.. in het huidige tempo zal dat nog ff duren... ![]()
![]() |
![]() |
#1557 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1558 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik onlangs met mijn top 20 ben gekapt? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1559 | |
Geen Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Heb je een eigen mening en ben je niet bang om andere meningen als onzin af te schrijven ? Kick je ook op slotjes plaatsen en waarschuwingen versturen ? Meld je dan nu aan als stafflid en vind de job van je leven ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1560 |
Guest
|
![]()
ik ook nix van een enquete wist.........
ik hem nu maar ff invul dan : _____________________________________________ Wie lijkt er het meeste op een vader/moeder figuur? Bartje, Bazzemans Wie is volgens jou de grootste mannenverslindster? Bon ![]() Wie is volgens jou de grootste vrouwenverslinder? ehmm..... joy of phit denk ik Als je naar een onbewoond eiland zou moeten, en je zou 1 lid mee mogen nemen, wie zou dat dan worden? hmmm moeilijk.... Rekz_x, HugoBoss, Kezman, Phit... Welke naam komt het eerst in je op als je de volgende woorden hoort/b] Woordenboek: Bartje518 Pepsi: *moi* Snoepjes: *moi* en bazzemans (komt door die lieve kleuterfoto hehe ![]() Vliegtuig geen id Banaan Goefoe Als er een Big Brother georganiseerd zou worden onder alle forumleden, wie zou er dan gaan winnen denk je? Bartje518 Wie heeft volgens jou de leukste sign ? geen id Wie post de leukste/interessantste topics? hmm weet niet, denk dan toch tankie Wie gaat volgens jou in het echte leven later het meest verdienen ? sorry jongens dat ben ik ![]() Wie is de grootste zeikerd op dit forum? Superjood Met wie ga je buiten forum het meeste om? (MSN, real life) IRL Kezman, msn iedereen wel zo'n beetje geloof ik Wie zijn afwezigheid valt het meeste op, op het forum? Oizo... groot gemis als die er een dagje niet is Als je net als bij tv-progamma's mensen mocht weg stemmen welke 5 mensen zou jij als eerste wegstemmen? superjood Stel dat het bijbelverhaal ooit waarheid wordt en de aarde overstroomd. Jij mag in de Arc van Noah en je mag 1 iemand meenemen van het forum om een nieuwe (perfecte ?) mensheid te schapen .. wie zou je meenemen? Bartje, Rekz of Hugo Bush wordt neergeschoten.. er is een nieuwe president nodig .. wie van ll.com krijgt jouw stem? Bazzemans, Tyskie Welk mannelijk en vrouwelijk lid zouden volgens jullie nog een goed koppel vormen? geen id...... jawel bon en tankie misschien ![]() Ll.com geeft een feest en er word een slow gedraaid.. wie haal je eruit om mee te dansen? Bon ![]() Stel je voor dat een soort quiz wordt georganiseerd met vragen over de meest uiteenlopende dingen van sport over politiek over auto's naar wiskunde, en je moet deelnemen met een team met 3 leden, wie wil je bij jou in je team? Bazzemans Bartje518 Theo Tank Stel je wordt (onterecht natuurlijk ) beschuldigd van moord. Je hebt enkel geen geld en kan je enkel een leerlingen.com advocaat aanschaffen, wie van het forum mag dan je belangen verdedigen ? (en je proberen vrij te krijgen)? Bartje! Tyskie moet zich nog even bewijzen maar die heeft ook potentie ![]() Het lekt uit dat het ll.com forum eigenlijk een verzameling is van allemaal Al Quada-leden (terroristengroep) en iedereen moet de gevangenis in.. mannen en vrouwen worden echter gescheiden. Je mag zelf je kamergenoot kiezen (van hetzelfde geslacht dus) .. wie kies je? Bon Wie vind je het knapste mannelijke lid? rekz_x, hugo, en joy iig op foto's Wie vind je het knapste vrouwelijke lid? Bon Wie is de beste forumbaas? Artuur! Wie vind jij het vriendelijkste lid? Ar-tuur Wie van de mensen die je hier al ooit meette zou je graag nog eens meeten? bon, Kezman, Phit, Rekz, Hugo, Tank, Ar-tuur, Bazzemans, Bartje Wie van de mensen die je nog nooit in het echt zag zou je wel eens willen ontmoeten? Joy, Moi Met wie van het forum zou je graag eens uitgaan? Bon, Rekz, Hugo.... + eigenlijk iedereen van t rijtje 2 vragen hierboven ![]() Als je een top 3 van de leden zou moeten maken, hoe zou die er dan uitzien? dat gaat me niet lukken Je moet een gewoon lid forumbaas maken (jezelf mag niet), wie maak je forumbaas? ik hou het toch bij tuur ![]() Wie van het forum zou je het liefst als broer / zus hebben? bon, tuur, bart Welk lid heeft de leukste nickname? theo tank Welk lid heeft de leukste avatar?[b] geen id Welk lid heeft de grootste mond? joy, superjood (op internet dan) Welk lid is de liefste? kezman... maar anderen die ik niet zo goed ken zijn misschien ook wel heel lief ![]() Wat is de leukste meeting die je tot nu toe mee hebt gemaakt? amsterdam denk, en uithof was ook gezellig... of de eerste keer dak kezman zag hehe Met welk forumlid zou je wel eens sex willen hebben?p/b] dat hou ik maar voor me ![]() Met welk forumlid zou je wel graag willen samenwonen? hallo....laten we nou neit te hard op de zaken vooruit lopen ![]() Wat is jouw top 3 meest leipe/aardige/toffe/coole leden? gaat ook niet lukken... Stel, 1 van de leden moet mee gaan onderhandelen over de wereldproblematiek, wie zou je dan kiezen? bartje158 Stel, het is na 3 maanden uit met je vriendin van wie je o zo hield en je hebt alleen nog maar je internet verbindinkje met leerlingen.com. Bij wie zou je dan gaan uithuilen? bij niemand denk ik Voor wie van het forum heb je echt respect? oizo ![]() Je hebt een dj nodig en je mag 1 van onze o zo bekende groep leerlingen.com dj's kiezen. Wie heeft dan jouw voorkeur? Rekz_x Als je later met je man/vrouw kinderen hebt en je hebt het allebei hartstikke druk. Je hebt enkel de beschikking over een paar leerlingen.com oppassers. Wie mag dan jouw zoontje/dochtertje iedere avond gaan voorlezen? bartje of tuur Aan welk lid denk je bij de volgende muzieksoort Top 40 Oizo, *moi* ]Dance the phit Trance kezman.... geen id eigenlijk Hardcore Rekz_X Rock phit, bazzemans Hiphop geen id R&B: geen id [Welke 3 leden komen bij jou op de Forumslet Verkiezingen 2002 van leerlingen.com? (Dus je top 3 kan bestaan uit mannen of vrouwen) op sport niemand... |
![]() |
![]() |
#1561 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1562 |
Guest
|
![]()
Zowow, mijn naampje wordt toch nog best vaak genoemd
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#1563 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maaruh schrijf anders mijn naam ff goed ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1564 |
Guest
|
![]()
- ikke echt hard gegaan ben met schaatsen?
![]() - daarbij ook dus een harde val hoort? ![]() - me knieetje nu een gigantisch grote knie is geworden. ![]() - allemaal van die kleine schoolmeisjes van een jaar of 15 toen moesten lachen - ik ook weer mocht lachen omdat tha little bitches telkens wel de grootste flaters maakten? ![]() ![]() - Karel zegt dat ie slecht is, maar hij wel zomaar ff over dingen heen springt en nog meer trucks met de schaats kent? ![]() - ik dat vroeger wel met me inlineskates kon? ![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#1566 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1567 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ze de laatste tijd duidelijk van elkaar houden?? ![]() - ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1568 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- je dus niet altijd alles hetzelfde moet vinden en denken - ik van anke, gelukkig op een hele andere manier houd dan ik va jou |
|
![]() |
![]() |
#1569 |
Guest
|
![]()
- ik die enquete ook ingevuld heb
- ik helaas de antwoorden niet allemaal meer weet en geen zin heb om hem opnieuw te maken ![]() - er iig regelmatig sportforummers in voorkwamen ![]() - Phit een leuke nieuwe avatar heeft ![]() - ik nu naar school ga ![]() - we voor nederlands namelijk een film moeten kijken en daar als tentamen een recensie over moeten schrijven |
![]() |
![]() |
#1570 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik doodziek ben |
![]() |
![]() |
#1571 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Er doden vallen als Ankje met Markje zou gaan? ![]() - Binnen 5 minuten nog wel ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik helemaal nie van Pepsi hou ![]() - wel van snoepjes haha - ik binnenkort m'n haar ga knippen, en dan wel een keertje een foto neerzet - ik die enquete had weggeklikt aangezien ik daar geen zin in had... ![]() ![]() - ik midden in een pw week zit en vandaag de eerste alweer verknalt heb ![]() - het GS2 was en ik wel goed geleerd had.... - daarna Nederlands kwam en die wel ging - dit vast heel interessant is om te lezen ![]() ![]() - ik gisterenavond dat programma 2020 op ned2 heb gekeken - ze daar gingen terugkijken op het WK van 2006 (wat wij -uiteraard- hadden gewonnen) - ik dat echt melig vond - ik me afvraag of nog meer mensjes dat hebben gezien? - ik maar es stop ![]() Laatst aangepast door -MOI- : 14 January 2003 om 18:24 |
|
![]() |
![]() |
#1573 |
Storend Lid
|
![]()
wjd...........
-clawfinger koffie aan het drinken is en tegelijk james bond aan het kijken is - ik hazes luister en ook een beetje james aan het kijken ben.....
![]() |
#1574 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en ik wist niet dat jij naar hardcore luisterde ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1575 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1576 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wjd ik met me doodzieke kop ook bond heb gekeken |
|
![]() |
![]() |
#1577 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1578 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1579 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik altijd in beelden denk? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#1580 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- wij geen vlieg kwaad doen -ik zeker niet - en anke oook niet - ik niet weet waar jenhet over hebt |
|
![]() |
![]() |
#1581 |
Guest
|
![]()
Jah ik wil jou ook nog wel eens een keer meeten hoor Anke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#1582 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1583 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Ik hugo nog mot feliciteren met ze rijbewijs? - Ik gelukkig zelden in Hengelo e.o. kom? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1584 |
Guest
|
![]()
- ik het heb gehad op leerlingen.com?
- ik dus terug verkas naar Scholieren.com? - ik daar weer de strijd zal aangaan met mitros en tofke en het daar een stuk levendiger is dan hier? ![]() - Bartje met me meegaat? ![]() |
![]() |
![]() |
#1585 |
Guest
|
![]()
- ik deze foto net ergens tegenkwam op cu2
![]() - dit 3 jaar geleden bij de 1e training van ons aller ajax was. - we met deze foto de voorpagina haalden van de ajaxlife - ik vandaag weer is vrij ben - gister een nieuwjaarsborrel op werk was - het dus best relaxed is dat je nederlander bent - we in de zomer misschien naar terschelling/salou/turkie gaan - we hard aan het overleggen zijn, he remco - ik me afvraag of we een plekkie moeten inruimen voor je nieuwe vlam - ik weer ff sjeng ga kijken Laatst aangepast door Superjood : 15 January 2003 om 10:17 |
![]() |
![]() |
#1586 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Ik niet verwacht dat het WJD-topic evengroot zal worden als hier hehe
![]() |
![]() |
#1587 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - Je wel je naam een beetje moet aanpassen? - Ik Bartke518 heb? En stef The Phitt? - Ik nu écht weg ben? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#1588 | ||
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
post 7 mitros: Citaat:
![]() |
![]() |
#1589 |
Guest
|
![]()
- iedereen gewoon weer op sport van S.com moet komen kutten?
- we dat forum moeten overnemen? ![]() - ik al een aanvraag heb ingediend om in het FOTOBOEK ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - whoei,,, ik ga er echt weer plezier hebben als een kleine guppekup in een gigantische oceaan. ![]() |
![]() |
![]() |
#1590 |
Guest
|
![]()
- ik daar nog steeds gebanned ben
|
![]() |
![]() |
#1591 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik niet wist wat voor programma het was en me 10 minutenheb zitten afvragen waar het over ging?!!? - ik me afvroeg of ik gek was geworden ofzo?? - me vader me toen eindelijk vertelde wat het was - ikhet eigenlijk maar raar vind - ze volgende week gaan terug kijken op de watersnoodramp van 2015 - me dat helemaal zwaar vaag lijkt - ik het eigenlijk een beetje een wanhopige poging vind om maar weer met een nieuw concept voor een programma te kunnen komen achja |
|
![]() |
![]() |
#1592 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik zo moet werken -ook ik wel evt. terug wil naar sch.com -ik een nieuwe telefoon heb, die ik voor vanaf 50 euro verkoop: Siemens c45, simlock vrij, goede staat, zonder adapter, met internet en spelletjes, blauw frontje, incl. batterij -kopen? ![]() -school saai was -ik eigelijk moet nablijven, maar na 1 uurtje ben ik m genokt -dat moest omdat ik me gister 3 uur had verslapen ![]() -mijn mama veilig is aangekomen in Australie -ze overe 5 weken en 4 dagen alweer terug komt -ik me afvraag of AZ-uit combi is(zal wel niet, is het nooit) -als dat zo is, ik dan w'schijnlijk niet ga ![]() -we zondag tegen Hertha BSC spelen -die net als ons 9 staan met 23 punten uit 17 wedstrijden ![]() -ik hele goede cijfers terug heb: economie: 7.5 telt 1x, Aardrijkskunde Orientatie: 6.3 telt 3x, Levensbeschouwing: 7.4 telt 3x, Natuurkunde, 7.1 telt 3x, Engels: 7.7 telt 3x -ole! -jah daar ben ik trtos op ![]() ![]() -ik mar ga werken dan ![]() -het gelukkig niet zo lang is -ik dus vrij snel weer zuruck ben ![]() dag |
![]() |
![]() |
#1593 |
Guest
|
![]()
ANKE, wat heb jij daar dan misdaan?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#1594 |
Guest
|
![]()
wjd
ik geen zin heb om te wjd'en |
![]() |
![]() |
#1595 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() -tezamen met deze? ![]()
![]() |
![]() |
#1596 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1597 |
Guest
|
![]()
- ik Hugo feliciteer met zn rijbewijs
- ik geen behoefte heb om naar s.com te gaan - dat forum daar veel te groot is, er veel paupers zijn, niets mag, ik er niet forumbaas ben en je hier tenminste een paar leuke forums heb die ook nog te volgen zijn zonder er elk uur te zijn - dat enkele argumenten zijn ![]() - Phit maar moet zien of die op s.com gaat klooien - als iedereen ook maar hier blijft ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#1598 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1599 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1600 |
Guest
|
![]()
- mijn dag goed begon.
- we namelijk na 0000 nog volop aan het bier zaten op de nieuwjaarsborrel - mijn dag rond 1700 een negatieve wending kreeg - een vriend /collega van mij, dus na dat feest is aangereden - hij gelukkig alleen zijn scheenbeen heeft gebroken en een lichte hersenschudding heeft - dit ook zwaar klote is - we namelijk naar wat feesten zouden gaan - hij nu niet echt kan dansen met een stijf been - er maandag door een collega geld gestolen is, dat we hadden opgehaald om een cadeau te kopen voor een collega die weg zou gaan - er uiteindelijk een cadeau gekocht is, en dat gefinancieerd is uit de personeelspot - het cadeau gister gegeven werd - hij in zijn speech ons bedantk voor 2 fantastische dagen ![]() -iedereen hier om moest lachen - ik na de winterstop in vakkie 126 tevinden ben - ik zo ff naar de tv ga loeren |
![]() |