|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2101 |
Guest
|
![]()
- Alwin me wees op dit topic?
![]() - Ik het nog steeds nie geloof? ![]() - De persoon boven me simpelweg zaagmans niet KAN zijn ![]() - The nightmare returns? - Ik me afvraag wat hij hier komt doen? - Niemand op hem zit te wachten? - ![]() |
![]() |
![]() |
#2102 |
Guest
|
![]()
-ik ontzettend naar de tering ben
-ik net loempias heb gebakken -ik zo ga slapen -ik heel beniewd ben hoe Bon heeft gedraaid? -Miss Bonnie mij morgen maar moet bellen hoe het is gegaan vandaag de groete |
![]() |
![]() |
#2103 |
Guest
|
![]()
-mark en ik kampioenuh waren vanavond??
![]() |
![]() |
![]() |
#2104 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2105 |
Guest
|
![]()
- Ik weer terug ben van een avondje p8
![]() |
![]() |
![]() |
#2106 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
- Ik gisterennaacht een sms kreeg van Bonnie - Ze goed heeft staan draaien - ze namelijk is uitgenodigd om in Rotterdam te mogen komen draaien (7 maart?? ![]() - BonCore Records nu slechts een kwestie van tijd is hehe - Ik Bon feliciteer ![]()
![]() |
#2107 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2108 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-niemand daar een traan om zal laten
![]() |
![]() |
#2109 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2110 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2111 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het toch goed is voor de onderlinge relatie - remco gister heeft bewezen dat ie vaker geselecteerd kan worden voor het zaalvoetbal - het enige wat gister ontbrak de supporters waren - de volgende keer, over 2 weken, de hele fanclub mee mag komen - ik bij deze al de entreekaarten voor me rekening neem - ik dan ook een ongekende belangstelling verwacht - nederland een kutland is - je pas begin maart normaal kan gaan voetballen - het nu al de 3e keer is dat we afgelast worden - ajax vanavond aan het doelsaldo zal gaan werken - we volgende week gaan beuken op bitte ein beat in zoetermeer - er toch zeker verwacht wordt dat anke ook van de partij is - ik nu ff een lekkere douch ga nemen |
|
![]() |
![]() |
#2112 |
Guest
|
![]()
- Zaage Zaage Wiede Wiede Waaage?
![]() - dit nr is made by PhittBazz?? ![]() - Zaagman een druiloor is? - die kerel meteen moet oprotten naar zn holmaatjes op dat ongelooflijke pauperforum? - oizo nog wel een lief manneke is? ![]() - zaagje beweert naar heeeeel veeeeel uitwedstrijden te zijn geweest van Feyenoord? ![]() - dit bij naderinzien maar 4 wedstrijden waren ofzo? ![]() - ach ja, dat kereltje is dus ongelooflijk dom en irritant en een allergrootse pauper, dat ie hier dus niet welkom is? ![]() - zijn zus een kerstboom is? ![]() |
![]() |
![]() |
#2113 | |
klopt
|
![]() Citaat:
goed plan jung!
![]() |
![]() |
#2114 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2115 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik ook die 4 uitwedstrijden nie geloof, stuf ![]() - Pardon, stef ![]() - Hij hooguit woudestijn en het kasteel gezien heb? - Ikke om 5 uurtjes op P7 bij het stadion mot zijn? - We dan richting Tilburg gaan? - Nog steeds niemand mee wil naar Rutterdam woensdag? - Zaagie, jij misschien? - Je van harte welkom bent ![]() - Ikke nu ga douchen? - Houdoe - ![]() |
![]() |
![]() |
#2116 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik daar ook misschien 1 x in de week kom, of zelfs minder? ![]() - zaagmans optieveh |
|
![]() |
![]() |
#2117 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2118 | |
Guest
|
![]() Citaat:
7Maart? ik zie d'r naam hier nog niet tussen http://www.b2s-events.nl/ ----> Hardcore 4 life ![]() Ik vind het eigenlijk maar een tering line-up voor 7 maart. Rotterdam Terror(????) Corps :r de volgende h4l een stukkie beter is: Line up: Stunned Guys, Paul Elstak, Neophyte, Tommyknocker, Impulse Factory, Art Of Fighters (LIVE), Nico & Tetta, Mad Dog, Outblast, Vince, J.D.A., D-Spirit, Bass-D & King Matthew, Dark Raver Maaruh, ik ben benieuwd 7 maart ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2119 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Enne voordat ik het raad... doe eens ff wat aan je spelling jung, raadt met dt, schandalig. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2120 |
Guest
|
![]()
heheheh
![]() |
![]() |
![]() |
#2121 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2122 |
Guest
|
![]()
- ik net voor de grap de 1e pagina van de wjd doorlas
- het best grappig is om te lezen - we nu al op de 43e pagina bezig zijn - ik me afvraag of we nog een doel voor ogen hebben? - he dan wel leuk is om dit met zijn allen te gaan vieren? - als dit in de zomervakantie moe gaan gebeuren er dan nog flink gepost mag gaan worden - de eerste post van 8 juni dateert - het nu 8 maande later is - we dus nog 5 maanden hebben tot juli - er dus nog ff flink doorgepost moet gaan worden - ik zo naar onze capital ga |
![]() |
![]() |
#2123 |
klopt
|
![]()
-ik het opzich wel een leuk doel vind om het muziektopic in te halen?
-dit met vereende inspanning zeker mogelijk is? ![]()
![]() |
#2124 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Dit een nobel streven is
![]() |
![]() |
#2125 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- ik dat ook vind - voetbal dit weekend is afgelast ![]()
![]() |
![]() |
#2126 |
Lid
|
![]()
WJD
- mijn vorige wjd uit maar liefst 50% sport bestond - om ook in deze wjd aan het quotum te voldoen ga ik toch ff over sport lullen - hup psv - hup psv - hup psv - zo, zal BW ook weer tevreden zijn ![]()
![]() |
#2127 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-dat dat een prima score is? ![]() -dit mij in mijn gehele wjd-verleden volgens mij nog nooit gelukt is? -dit ook nu niet gelukt is? -ik denk dat je dat wel wist? - ![]()
![]() |
![]() |
#2128 |
Guest
|
![]()
- mijn voetbalwedstrijd inderdaad ook is afgelast
- ik dit helemaal niet zo erg vindt, aangezien ik liever in de lente speel ![]() - ik zin krijg in zaalvoetbal als ik teampje van Mark en Remco zie - de P8 gisteren gezellig druk was - Basje geen foto's heeft genomen ![]() |
![]() |
![]() |
#2129 |
Guest
|
![]()
- Ik na deze post geloof ik nog maar eentje van Phitje verwijdert ben?
![]() - Ik dan opper WJD-er ben ![]() - Er veel animo is voor een B&A-meeting? ![]() - Mij dat deugt doet? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#2130 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- dit bij jou gerechtvaardigd is - dit zo is omdat jouw naam sport uitstraalt - daarmee bereik je al 50% sport in dit topic ![]() - mijn naam niets anders is dan een pools pilsje - ik dus iets beter mijn best zal moeten doen om 50% sport te halen - ik trouwens zondag helemaal niet had hoeven te voetballen - we een rustdag hadden - ik in het nieuwe jaar pas een wedstrijdje gespeeld heb ![]() - we toen 1-1 speelden tegen de koploper - wij ergens onderin staan - de liefhebber onder u mag op knvb.nl zoeken naar RKVV Den Dungen 6 - of een kijkje nemen of http://go.to/rkvvdendungen kan ook - toedels ![]()
![]() |
![]() |
#2131 |
Guest
|
![]()
- ik dit jaar nog geen wedstrijden gespeeld heb
![]() - ik alleen nog maar 2 trainingen afgewerkt heb ![]() - de omstandigheden in de Achterhoek dan ook Siberisch te noemen zijn ![]() - mijn voetbalclub ook een leuke en mooie website heeft - www.sportclubsilvolde.nl ![]() |
![]() |
![]() |
#2133 |
Guest
|
![]()
- Dit een historische WJD is?
- IK STEF VOORBIJ BEN??!?!?!?!?! ![]() ![]() ![]() ![]() - JAHOOOOOOO ![]() |
![]() |
![]() |
#2134 |
Lid
|
![]()
WJD
- ik ga strijden voor de cadeaubon - ik wel graag zou horen van de kenner van het Achterhoekse voetbal bij uitstek, Ar Tuur, bij welk elftal de carričre eindigde van het talent in spé, Mau Steverink? - de site er verder leuk uitziet, maar ik het forum mis ![]()
![]() |
#2135 |
Guest
|
![]()
- we weer gelijk staan?
![]() |
![]() |
![]() |
#2136 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- ik BW zou willen verzoeken om de posts van Bartje in dit topic aan een nader onderzoek te onderwerpen - ik namelijk het gevoel heb dat hij de boel voor de gek houdt - ik niet tot de 50% sport kom bij Bartje's posts - als dit niet helpt mij een slotje de enige uitkomst lijkt ![]()
![]() |
![]() |
#2137 |
Guest
|
![]()
wjd
-gister wel een topper was -voordat ik begon met draaien er al en uitnodiging was of ik in Rotterdam wou gaan draaien over een tijdje -ik ook wacht op een telefoontje of ik dus met neophyte/promo/mainframe/mc ruffian of endymion kan -die vent wel vertelde dat dat erin zat -ik wel een beetje naar de t-e-r-i-n-g ben -ik zo gewoon moet werken -het publiek erg enthou was (ole) -ik 3 uur voordat ik daarheen gign nog iets moest veranderen aan me set aangezien ik ook wat hardstyle moest draaien -dat precies 2 platen ware -ik toen met mijn eige set begon -ik zo werd aangekondigd ''uit de mooiste, oudste, gezelligste en hardste stad van Gelderland, Bonnie'' ![]() -er ook foto's zijn gemaakt, maar de vraag is of die allemaal gelukt zijn ![]() -me set volges mij wel opgenome is -ik ook maar Rotterdam Hooligans erbij heb gepleurd -iedereen mee ging zingen ![]() -ik nog aan Remco Ali en Remko moest denken -op het bijna eind met Rotterdam Posse, er werd geroepen ''Voor de Rotterdammers hier'' -naja nu ben ik wel genoeg enhtousiast geweest later! |
![]() |
![]() |
#2138 |
Guest
|
![]()
Ik zelfs met de helft van het aantal posts in de top sta, tyskie?
- Ik weer bovenaan sta? ![]() |
![]() |
![]() |
#2139 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het niet boeit hoe je daarkomt, als je er maar komt |
|
![]() |
![]() |
#2140 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() Maar dus niet op 7 maart naar Rotterdam? hehe
![]() |
![]() |
#2141 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en die set mail ik als ik m zelf heb ![]() kost wel geld he, moet er zelf ook wat aan hebbe ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2142 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#2143 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2144 |
Guest
|
![]()
- iemand mij ff moet helpen?
![]() - ik het volgende nr als MP3 zoek? DJ PAUL & TEENAGE WARNING - BROHYMN (THIS ONE'S FOR PUNKS) - dus niet die andere versies, maar dus voor de punks. - die punk versie brengt me nl allerlei jeugherhinneringen naar boven. ![]() - Ik zo weer dichter bij Bart kom met posts? ![]() - de kans niet groot is dat iemand t nrtje heeft voor me omdat ie dus 6 jaar oud ofzow is? - Rempje vanavond bij me komt spelen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2145 |
Guest
|
![]()
-Oizo me geblokkeerd heeft op msn??
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2147 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik nog nooit iemand heb geblokkeerd op MSN? ![]() - het dus een zeer ernstige kwestie is? ![]() - ik vanaaf lekker ga zuipen in de Cella? ![]() - het een gezellige avond gaat worden? ![]() - iig gezelliger dan gisteravond en vanmiddag? ![]() - het gister namelijk weer bagger was in de Geusselt? - we in de eerste helft wederom de beste kansen kregen maar wel vaak heel veel ballen verkeerd raakten? ![]() - Telstar met 2 goede kansen uit de startblokken kwam in de tweede helft? - MVV daarna het heft in handen nam? ![]() - we een serie corners kregen? - Deckers uit 1 van die cornors scoorde? ![]() - toen Inia rood kreeg het feest meteen compleet leek? ![]() - de rode kaart terecht was? - we daarna op 2-0 hadden motten komen? - we dat nalieten? ![]() ![]() - Telstar in de persoon van Lettinga toen 2x scoorde? - het toen weer voorbij was? ![]() - iedereen aant schelden was op de tribune? - aan al deze ellende geen eind aan lijkt te komen? ![]() - ik vandaag ff lekker 2˝ uur gestudeerd heb? ![]() - het vanaaf toppie wordt? ![]() - ik maar reply nr. 133 ga afsluiten aangezien ik nix meer weet? - mzzltjes ![]() Laatst aangepast door Oizo : 15 February 2003 om 16:53 |
|
![]() |
![]() |
#2148 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik dit alles behalve plezant vind van oizo? ![]() -ik me afvraag waarom hij deze zeer wrede actie heeft uitgehaald? ![]()
![]() |
![]() |
#2149 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-dit absoluut een feit is? ![]()
![]() |
![]() |
#2150 |
Guest
|
![]()
-ik nie uit ben geweest
-ik me geld moet bewaren ![]() -iik nu Radio 538 luister -ik naar Trance Energy luister -dit heel soft is -maar da tik toch ga luisteren -ik de 6.00 ga proberen te halen -de koffe klaar is ![]() ![]() ![]() -ik wakker moet blijven -dit wel lekker klinkt... -ik verder ga luisteren... xxxxxx |
![]() |