|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#2351 |
Guest
|
![]()
-Dat ik weer bijna beter ben
![]() - dat het weer een heerlijk weertje is zoals thephit zei -dat ik m verveel -doegies ![]() |
![]() |
![]() |
#2352 |
Guest
|
![]()
-dat het nog 2 weken en 2 dagen duurt voordat XBOX LIVE! hier te koop is
-dat ik vrijdag op taekwondo ga -dat ik morge hetzelfde als vandaag ga doen (niets dus) -dat ik verliefd ben op iemand(nee judith, ik zal je gerust stelle, jij bent het iniedergeval niet) -dat ik me verveel in vakanties -dat ik C&C Generals heb - en iedereen doet t dus ik maar ook ![]() |
![]() |
![]() |
#2353 |
Guest
|
![]()
WJD..
- We net echt een super geinige video hebben opgenomen? ![]() ![]() - Ik echt buikpijn had van t lachen? ![]() - NEC 4e staat? - Maar qua verliespunten 6e? - Roda qua verliespunten 4e staat? - En Utreg 5e? - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2354 |
Guest
|
![]()
- ik niet dood ben?
![]() - ik net ff'n in de dichtbundel van me neef heb zitten bladeren? ![]() - die kerel dus dichter is? ![]() - zijn eerste bundel best goed verkocht, en nu zijn 2e bundel uit is? - Gerard Reeve maar 2x zoveel dichtbundels verkoopt dan me neef? ![]() - iedereen binnenkort wel gaat weten wie John de Wit is? ![]() - hehehe, liet me weer ff gaan. ![]() - Ajax vanavond moet winnen? - ik wel trots ben op mijn cluppie? ![]() - hier net joodjes waren die ik ff lekker ging intimideren met me mooie muts? ![]() - ik offline sta weergegeven? - remmie me net een email stuurt. ![]() - maar ff online ga, hem uittegaankafferen? ![]() |
![]() |
![]() |
#2355 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() hallo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2356 |
Guest
|
![]()
- de finale al steeds meer in zicht komt
- ik dus lekker wacht met het omwisselen van mijn pounden die ik over had - henry voor de wedstrijd vroeg aan de jong of hij ze shirtje mocht hebben. - dit wel iets zegt over de mogelijkheden van dit elftal - ik gister naar een schaakspel gekeken heb - ik nu echt wel tevreden ben. 6 uit 4 - we alleen nog van valencia moeten winnen en we dan door zijn - dit dan ook zeker gevierd zal gaan worden - de vlaggetjes gister weer indrukwekkend waren - ik gister nog helemaal dubbel heb gelegen - dit kwam omdat ik per ongeluk bij een hotdog kraam een klodder mayo op zijn voet deponeerde - toen hij dit wilde weg schoppen, dit op het hoofd van een klein jongetje kwam - je het gezicht van zijn pa had moeten zien - het best wel een kutstreek is, maar desondanks de pret neit minder was - ik ff ga doesjen |
![]() |
![]() |
#2357 |
klopt
|
![]()
-internet er sinds vrijdag af ligt?
![]() -ik te lam ben @home te bellen? ![]() -ik dr wel goed van kan balen? -ik nu ff bij mn pa zit om mn mail te checken? -ik al sinds dinsdag niks meer kon ontvangen vanwege mn volle account? -het me wat is? -ik jullie allemaal erg mis? -ik me vast ooit wel weer ga mengen in de boeiende discussies hiero? -dit vast nog wel ff gaat duren? ![]() -laterz ![]()
![]() |
#2358 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() -ik die wapperende vlaggetjes wel een sneu gezicht vond?? -ik het altijd al lam heb gevonden?? -er in de KUIP helaas ook wel een aantal keren vlaggetjes zijn uitgedeeld?? ![]() -ik het na 1 helft slapen wel genoeg vond gister?? -giovanni die bal in de 90e minuut wel in 1x op zijn pantoffel had mogen nemen en in het net mogen deponeren?? -me dat wel een leuk einde leek van die wedstrijd?? ![]() -het helaas niet zo mocht zijn?? ![]() -ajax nu de finale gaat halen en winnen?? ![]() -ik wel moet toegeven dat ajax tactisch goed speelde?? -arsenal me 2x behoorlijk is tegengevallen?? -ajax natuurlijk ook wel gewoon weer zo goed is?? ![]() -ik hoop dat ajax in een evt. kwartfinale eruit wordt geknikkerd door FC Basel?? ![]() -ik Vitesse zondag wel ff wil zien winnen in de Arena van die vermoeide joodjes?? -deze post wel een beetje een hoog jodengehalte heeft?? ![]() -damned ik ben sneu... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2359 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik over 12 uurtjes op vakantie ga -ik dan oostenrijk ga bezoeken -NEC gelukkig niet hoeft te voetballen -als ik terug kom meteen H4L wordt aangedaan -en de volgende dag PSV uit -al me knake op zijn -ik zo naar school moet daag |
![]() |
![]() |
#2360 |
Guest
|
![]()
- ik niet in A'dam ben?
![]() - vanochtend om half 6 me chauffeur me uiteindelijk afzette? ![]() - ik dus niet om half 10 kon opstaan? ![]() - het een te GEKKE avond was? - in de kroeg leuke dingen gebeurden? ![]() - iemand iemand wou verrassen door in de kroeg te komen? ![]() - iedereeeeen toen wel verrast was? : ![]() - ik de details over wat er toen allemaal gebeurde liever in een goed gesprek met een biertje in verhaal breng? ![]() - miel, bert en ik met anna en leonie mee gingen filmpje kijken? - Bert de hele tijd heb liggen phitten? ![]() - na afloop dus ineens 5 uur was? ![]() - het vandaag net pasen leek, met dat heerlijke weertje? ![]() - Bas net iets groots verteld heeft? ![]() |
![]() |
![]() |
#2361 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Phit net ook iets groots heb verteld ![]() - Ik om 9 over 4 de trein naar Doetinchem heb ![]() - IK aldaar Tuurke zal zien als t goed is? ![]() - Ik benieuwd ben naar de wedstrijd? - Het in een topper altijd alle kanten op kan ![]() - we wel zullen zien ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#2362 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- Phitje niet zoveel moet lullen over onze privé gesprekken? ![]() - Phitje het heel bijzonder nieuws vind? - ik eigenlijk gewoon, na een verrekte lange tijd, weer met een meid heb gezoend? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2363 |
Guest
|
![]()
- Phitje met zijn grote liefde, nonniepon heb gezoend?
![]() |
![]() |
![]() |
#2364 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- Bartje natuurlijk Phitje niet de kans geeft om dit zelf te vertellen? - er volgens mij héél wat anders was wat groots is? - Phitje dat lekker zelf mag vertellen? - hij dat eigenlijk ook zelf moet weten of hijd at verteld? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2365 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2366 |
Guest
|
![]()
- Bas een leuk meisje heeft uitgekozen
![]() - men hier geheimzinnig doet om niks ![]() - ik daarnet nog met autorijles langs de voetbaltempel waar de topper gespeeld gaat worden kwam ![]() - ik me straks naar Doetinchem CS begeef - de andere sportforummerbezoeker van de topwedstrijd daar aankomt |
![]() |
![]() |
#2367 |
Guest
|
![]()
- ik een mijlpaal in mijn leven heb bereikt
- dit namelijk post #3000 is ![]() - ik iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt graag zou willen bedanken ![]() |
![]() |
![]() |
#2368 |
Guest
|
![]()
- er weer flink geluld word?
- Bart voortaan ze mond moet houden? ![]() - er zich vreemde ontwikkelingen plaats vinden hier? ![]() - allememagggies ![]() |
![]() |
![]() |
#2369 |
Guest
|
![]()
- het gisteren een leuke "meeting" was met Bartje518
- ik eerst op het station aan het wachten was, maar Bert gewoon in de stasjonhal aan het wachten was ![]() - we daarna even naar het centrum liepen en daar wat aten/dronken - men eerst dacht dat ik Roda supporter was ![]() - wat paupertjes stoere Graafschap verhalen vertelden ![]() - de wedstrijd zelf niet zo veel voorstelde - het baggerveld daarin vast meespeelde - ik na de wedstrijd lang op mijn trein moest wachten ![]() - daarna de p8 nog werd aangedaan - het daar een leuke avond was ![]() |
![]() |
![]() |
#2370 |
Guest
|
![]()
-ik vandaag met 1-2 heb gewonnen
-we die zege nodig hadden -het dik verdiend was -ik op de paal schoot -we met een beetje geluk nu 5e staan |
![]() |
![]() |
#2371 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik vandaag voor de verandering weer eens een wedstrijd had? - het wel een oefenwedstrijd was? - ik de eerste helft moest vlaggen? - de eerste helft in 0-0 eindigde? - ik me in de rust warm moest lopen? - ik er meteen op linksbuiten in kwam? - ik ook nog ff gescoord heb? - dat lang geleden was? - ik ff een dansje deed met een goede vriend na mijn goal? - mijn schoenen ook ff werden gepoetst? - we uiteindelijk met 6-0 gewonnen hebben? - ik natuurlijk denk dat het komt door de wissels die werden doorgevoerd in de tweede helft? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2372 |
Guest
|
![]()
- ik niet vrolijk word van al die positieve zaterdagmiddag uitslagen.
- wij voor de afwisseling onze 9e nederlaag van dit seizoen leden - er iets van 7/8 keer gevist is. - ajax het dan ook zeker beter zal gaan doen vamiddag - we met zaalvoetbal afgelopen vrijdag ook vaak hebben moeten vissen - gelukkig even vaak als onze tegenstander - ik erge zin in vrijdag heb ![]() - ik helaas geen enkele toelichting kan geven hierop - ik ook niet weet of dit ooit zal gebeuren - er na de zaalvoetbal gepoogd werd, een film te bekijken - de film ene r.v. en m.v. niet echt boeide. - we dan ook druk bezig waren met andere dingen, vooral remco ![]() - er smiddags gevoetbald werd, en het hierboven vermelde resultaat behaald werd - ik me nu ga preperen voor de wedstrijd van ons aller ajax |
![]() |
![]() |
#2373 |
Guest
|
![]()
wjd
- Ajax vandaag gaat winnen? ![]() - 5-0 ofzo denk ik wel? ![]() - het vannacht wel ok was? maar dat het beter kon? ![]() - er wel genoeg interesante mensen waren. 8* - er wel een erg lang gesprek over borsthaar ging? ![]() - het erop neerkomt dat vrouwen niet van borsthaar houden? ![]() |
![]() |
![]() |
#2374 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
-Ik weer terug ben in het land -Ik zwaar verk#nkerd ben -Feyenoord - nac aan mij voorbij gaat -Strohrum niet puur gedronken moet worden -Ik ga slapen...
![]() |
#2375 |
Guest
|
![]()
- ik carnaval dit jaar aan me vooribj laat gaan
- i kme toch maar ff liever met andere dingen bezig houd ![]() - vrijdag in loco lady dana draaide - dat wel sehr ok was eigenlijk ![]() - ik volgens een vriend van me op veel foto's sta :/ - ik daar zo onwijs niet van hou - ik alleen deze ff heb gevonden met mij voor de helft helemaal links ![]() |
![]() |
![]() |
#2376 |
klopt
|
![]()
-internet het eindelijk weer doet?
![]() -ik me na een afwezigheid van anderhalve week wederom meld? ![]() -ik jullie allemaal met oizo in het bijzonder ontzettend heb gemist? ![]()
![]() |
#2377 |
Guest
|
![]()
WJD
-Feyenoord gewonnen heeft!! -in de 85e minuut de ontlading kwam -pi_air het weer deed -dit zijn 14e goal is -Van Hooijdonk Kezman in gaat halen ![]() -Buffel de gelijkmaker aantekende -Nadat boussabon kak breda op voorsprong zette -Ajakkes ook gewonnen heeft ![]() -dit wel te verwachten was tegen vitesse -Feyenoord ze zondag ook zal verslaan -Feyenoord de Cl in gaat -Deze overwinning goed smaakt |
![]() |
![]() |
#2378 |
Guest
|
![]()
Die zaagmans is nog vroeger thuis dan ik!
|
![]() |
![]() |
#2379 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Volgens mij heb ik ook niet veel gemist vandaag, toch?
![]() |
![]() |
#2380 |
Guest
|
![]()
Wat je vandaag gemist hebt
-zomaar kunnen doorlopen op het station zonder kaartje te laten zien -naccers met pruiken, gele pakken, gekleurde balonnen en andere carnaval outfits -een opvallend vrolijke Edwin Zoetebier -de kans om je aan te melden voor Feyenoord sms en zo heb je je kans gemist op 1 van de 5 gratis seizoenkaarten -Pierre van Hooijdonk die z'n 10000 kans miste -toen zong men: Johan Elmander Johan Elmander en Dirkie Kuyt, sommigen gingen in de tijd terug en riepen om Peter Houtman en Jozef Kiprich -ook heb je temmink natuurlijk niet uit zien vallen en dat was het wel zo'n beetje geloof ik ![]() |
![]() |
![]() |
#2381 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik 40 graden koorts heb ![]() -ik niet heb gezegd dat ik ben gegaan -rekz dat wel weet |
|
![]() |
![]() |
#2382 |
Guest
|
![]()
- gelukkig tukkerboy weer terug is?
![]() - ajax vandaag met 10-0 had moeten winnen? ![]() - Ibrahimo we erg veel miste? ![]() - ik het niet kan uitstaan dat vitesse door dat gekluns maar met 2-0 verliest? ![]() - niemand dan ik thuis is? ![]() - ik dus voor mezelf nu eten moet gaan maken? ![]() |
![]() |
![]() |
#2383 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- ik gisteren tijdens de wedstrijd de scheidsrechter ook nog een wijze les heb geleerd? - ik, met een doeltrap, 2 meter achter de verdediging van de tegenstander stond? - de grensrechter vlagde? - de scheidsrechter toen vloot voor buitenspel? - het dus duidelijk was dat beiden de regels neit kende? - buitenspel namelijk niet strafbaar is bij een doeltrap? - dit staat omschreven bij Regel 11 - Buitenspel van de spelregels veldvoetbal? - ik dat natuurlijk wel wist? - ik daarom als een gek naar de scheidsrechter ben gerend? - ik heb hem toen heb gezegd: "GVD, je kan nóóit buitenspel staan bij een doeltrap!!!"? - hij toen zei: "Dat kan wčl!!!"? - ik toen zei: "NEE DAT KAN NIET!!!"? - ik toen weg liep? - hij toen met zijn mond vol tanden stond? - hij mij er niet eens meer uit durfde te sturen voor deze actie? - ik die scheidsrechter net nog tegen kwam? - hij een beetje teveel gezopen had? - hij me net wel gelijk gaf? ![]() - hij zei dat hij gisteren had afgefloten omdat hij een opstootje wilde voorkomen? - ik hem niet geloof? - hij het gewoon opgezocht heeft? - mijn trainer het volgens mij wel een mooie actie vond? - ik gewoon de spelregels beter weet dan iemand die al jarenlang scheidsrechter is? - dit mij eigenlijk wel zwaar teleursteld? - ik volgende week dezelfde actie weer doe? - ik dan wil kijken of de scheidsrechter er weer voor fluit? - ik volgende week een wedstrijd heb wat bijna zeker wel eindigt in rellen? - we namelijk de vorige wedstrijd tegen hen net aan gewonnen hebben? - het een lompe wedstrijd was? - ze iemand het ziekenhuis in getrapt hebben van ons? - ze ook iemand een snee in zijn been geschotp hebben? - ze ook nog iemand een kopstoot verkocht hebben? - hun scheidsrechter onze aanvoerder neerschopte? - iedereen aan het eind van de wedstrijd mank liep? - ik zaterdag dus, als ik er in sta, ook flink erop ga klatsen? - ik zin heb om die gasten net zoals gisteren flink te dollen? - ik gisteren achter elkaar 4 man zoekspeelde? - er uit die actie ook nog gescoord werd door een medespeler? - ik er ook voor zorgde dat 2 tegenstanders van mij door mijn actie tegen elkaar knalde? - dit een super lachuh moment was? - ik me vermaakt heb gisteren in het veld? - deze hele wjd over sport ging? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2384 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2385 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- de handsbal van die de nooijer wel erg opzichtig was - die duw van dat vieze biertje ook niet onopgemerkt voorbij gegaan zou kunnen zijn - ajax goed speelde, alleen de aanvallers de kansne niet benutten |
|
![]() |
![]() |
#2386 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2387 |
Guest
|
![]()
wjd
-naar intenze ben geweest -dat een party is hierro voor 5000 man -ik flink heb lopen beuken daarro... ![]() -half arnhem daar weer aanwezig was ![]() -ik daarvoor van 17.00 tot 23.30 moest werken ![]() -ik 8.00 sliep vanmorgen -iedereen weer helemaal space was ![]() -ik nog steeds loop te knarsen ![]() -ik vandaag weinig heb gedaan -ik de hele dag eros ramazotti luister ![]() -ik t ook nie begrijp waarom -Solo Con Te een mooi nummer is -ik zwaar verkankerd ben -me vrouwtje maar carnaval blijft vieren -zij niet snapt dat carnaval totaal niet leeft hierro ![]() -ik dus er ook geen zin in heb... ![]() -dat we tege de jode moeste vadnaag -ik langs de lijn had geluisterd in bed... -we weer eens verpauperd speelden... ![]() -alle spelers van vites ook naar die party waren ![]() -ik nie snap waarom we slecht verlore hebben met 2-0 ![]() -ik dacht dfat t mininmaal 5-0 zou worden -ik gister 5kg ben afgevallen met dat gehak -ik na een tijdje ook maar half uit de kleren ging daarro.. -dat lekker fris was... -me broertje naar bove komt... ![]() -dit echt kansloos is wat ik aan t doen ben ![]() - ik zin heb om flink te rollebollen... ![]() -niemand gereageerd op reply op t id-t forum -alles feestgangers nog liggen te maffen... ![]() ![]() -ik zo maar jackass the movie ga kijken ofzo -Dana gister herd draaide... -ik niks nuttigs meld ![]() \asdfgiojdfcd ac.................................e ![]() ltr |
![]() |
![]() |
#2388 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Laatst aangepast door JoY_RFJK : 3 March 2003 om 10:48 |
|
![]() |
![]() |
#2389 |
Guest
|
![]()
tjahhh da hejje wel es he.. beetje wazige reply als je verpauperd ben... pf
|
![]() |
![]() |
#2390 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#2391 |
Guest
|
![]()
- men eerder kan spreken over lucky psv en lucky feyenoord dan lucky ajax?
![]() - dit weekend wel duidelijk was waarom? ![]() - Erik Bijvoet een vieze vuile kanker dief is? ![]() - ik altijd wel goed met m op kon schieten eigelijk? - hij vannacht de tas van me zusje gestolen had in cafe de wit? ![]() - het heel dom van hem was om dit te doen, omdat hij die kroeg niet meer ik kan komen, en heel heiloo strax hem op zn nummer zet? ![]() |
![]() |
![]() |
#2392 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#2393 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#2394 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- jij niet overal op in moet gaan - je zo een topic verpest - volgende week zondag het prestigieuze DD-toernooi op het programma staat - dit gaat tussen het 6e, 7e en 8e elftal van RKVV Den Dungen - de winnaar waarschijnlijk een paar bladen bier krijgt ![]()
![]() |
![]() |
#2395 |
Guest
|
![]()
[QUOTE]Originally posted by tyskie
[B] WJD - jij niet overal op in moet gaan - je zo een topic verpest -ik me afvraag waar jij je in godsnaam mee bemoeit -je niet moet zeiken -ik zou er juist op in ga... |
![]() |
![]() |
#2396 | |
Lid
|
![]() Citaat:
- dit een openbaar forum is - het dus dan ook de bedoeling is dat iedereen overal op in kan gaan - ik je er dus slechts voor waarschuw dat je een topic op deze manier verpest - je, gezien je tot nu toe tentoongespreide intellectuele capaciteiten, waarschijnlijk wel weer zult reageren ![]() - dat wel een prachtige volzin was...
![]() |
![]() |
#2397 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-als dit een openbaar forum is mag ik ook overal op reageeren |
|
![]() |
![]() |
#2398 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- niemand hier op aan het wachten is - je dus beter eerst nadenkt en dan post, dan andersom - ik hier geen woorden meer aan vuil zal maken |
|
![]() |
![]() |
#2399 |
Guest
|
![]()
omg is zaagmans weer terug ?
- ik zeer benieuwd ben naar zijn verhalen & foto's uit Glasgow? ![]() |
![]() |
![]() |
#2400 | |