|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#251 |
Guest
|
![]()
WJD
Dit de tussenstand is wat betreft 'de WJD-topic-nerd award'?Total Posts: 250 User Posts the Phit 41 Arthur 29 Il Capitano 28 Leiderdorp 651 22 HugoBoss 17 Bazzemans 16 *MOI* 15 rekz_x 14 theo tank 11 BRuGGi 9 N.E.C. NijMeGeN !!! 9 bartje518 9 MarkieyNMGN 7 Ruffryder 5 Santos 3 stff 3 FredjeGrim 2 eppo 2 Total Eclipse 2 Jointje uit Arnhem 1 BlueWolf 1 UrbanLegend 1 1120611 1 Traantje 1 mestreech4ever 1 *Het over over duidelijk is dat deze award richting miljoenenstad Heilo gaat? *Hij er blij mee zal zijn? *Ik wel weer genoeg gepost heb? |
![]() |
![]() |
#252 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD
-dit me 12e post is ![]() -het totaal van dit topic nu 251 -je hier leuke dingen mee kan berekenen -12 posts van de 251 4,78% -ik dus voor 4,78% verantwoordelijk ben voor dit topic ![]() -ik stop
![]() |
#253 |
Guest
|
![]()
wjd
ik vandaag me cijferlijst heb gehaald ik over ben ik nu EINDELIJK vakantie heb ![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
Guest
|
![]()
nee dat wist ik niet...
|
![]() |
![]() |
#255 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - ik morgen mijn rapport moet ophalen - mijn boeken ingeleverd moeten worden - mijn nieuwe boekenlijst voor volgend jaar ook ingeleverd moet worden - ik dan ook eindelijk vakantie heb ![]() |
|
![]() |
![]() |
#256 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
ik dit weekend kermis heb ![]() dat echt super is hier ![]() het een waar volksfeest is ![]() Arthur blijft logeren ![]() het dan dus wel gezellig wordt ![]() de kermistent maar 50 m. van mijn huis is ![]() ik dus naar huis kan lopen (kruipen als het moet) ![]() ik elke wjd begin zonder streepje en eidnig met een ![]() ![]() ik ga kappen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#257 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
-Ik schijtziek word van mensen die veel smilies gebruiken (noem geen namen ![]() -Ik vandaag eindelijk me lang vewachte brief binnen kreeg -Er groot instond "TOEGEWEZEN" (vakkie W) -Ik blij ben voor iedereen die over is -Ik stop
![]() |
#258 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dat er bij ons heel anders aan toegaat? - Het geld nog voor het eind van het seizoen van je rekening wordt gehaald? - Dat wel zo makkelijk schijnt te zijn? - Ik met bas meedoe? - ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#259 |
Guest
|
![]()
Wjd...
- ik dan maar weer een wjd'je maak - er zeker veel sportforummers op vakantie zijn - er verder op voetbalgebied weinig gebeurt op dit moment - het dus hopen op betere tijden is ![]() - die tijden over een paar weken vast weer komen - het dus een beetje komkommertijd is zoals dat zo mooi heet ![]() - ik zelf over anderhalve week eindelijk op vakantie ga - vanavond ik bij Bas zal slapen ![]() - zie daarvoor de post van bazzemans - het idd vast gezellig wordt - ik "een waar volksfeest" wel weer ietsje overdrven vind - de ontsnapping van Van Bon helaas net tekort kwam - Remco dus bijna gelijk kreeg - hij namelijk een Nederlands dagsucces voorspelde van deze Van Bon - ik er zo vandoor ga richting Bazzemans - ![]() Laatst aangepast door Ar-Tuur : 13 July 2002 om 17:22 |
![]() |
![]() |
#260 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik het raar vind dat je die vandaag pas kreeg?? ![]() -ik verders niks te vertellen heb...... -feyenoord met 11-0 heeft gewonnen van Lekkerkerk -Buffel 4 keer gescoord heeft -Bosvelt 2 heeele mooie goals gescoord heeft -lurling de goal van bosvelt mooi voorbereidde -de volgende wedstrijd tegen Spijkenisse volgens mij is..... -Forza_Vitesse volges mij eindelijk geband is -''what's in a name?'' |
|
![]() |
![]() |
#261 |
Guest
|
![]()
-ik sinds donderdagmiddag verliefd ben??
![]() -dit in Bergen op Zoom gebeurde?? ![]() -ik vandaag voor de 2e keer weer ben gaan fietsen?? -ik wederom niet verder dan Langeraar ben gekomen?? ![]() -ik daar een paar weken geleden op mijn smoel ben gegaan mede door toedoen van een automobiel?? -ik dus nu weer hier strande?? ![]() -dit op 20 km van mijn huis is?? -dat redelijk ver is om te lopen?? -ik mijn pappa maar opbelde of hij me weer kwam halen?? -ik 3 kwartier in de regen heb staan wachten?? -ik deze keer gelukkig niet ben gevallen met mijn gloednieuwe racefiets?? -ik een lekke achterband had?? -dat normaal gesproken geen probleem is aangezien ik een reserve binnenband bij me heb?? -ik dat nu ook had?? -deze ook lek was?? ![]() -ik niet echt op 1 wiel naar huis kon?? -ik vooraf nog liep te dollen dat ik in hetzelfde mapei-shirt van me pa, waarmee ik was aangereden, alleen ging fietsen en dat deze keer me nix zou overkomen?? -dat shirt volgens mij ongeluk brengt?? -de wereldkampioen daar ook last van had vandaag?? -steels ook al is afgestapt?? -er dus gewoon een vloek heerst op renners die een mapei-shirt dragen?? ![]() -ik morgen maar ga fietsen in mijn rabo, festina of panasonic( ![]() -ik zo weg moet om te gaan werken?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Guest
|
![]()
WJD
-ik mij verveel -ik nu sensation luister -Marco V zeer goed draait -http://xs1.xs4all.nl:9000/ je hier sensation kan luisteren -ik wel benieuwd ben hoe Dana draait -ik geen zin heb om tot 5 uur te wachten |
![]() |
![]() |
#263 |
Guest
|
![]()
Wist je dat:
- Ik nog steeds op bartjes antwoord wacht in die ene topic. - nu ook sensation luister ![]() ![]() - ik lui ben - ik leerlingen overneem (krijg ik nu een ban ![]() ![]() ![]() - ik dus ga slapen |
![]() |
![]() |
#264 |
klopt
|
![]()
-ik net 2 dates heb gemaakt met verdacht mooie dames? (H)
-ik daar best een beetje trots op ben? -ik vannacht om half tien zonet in mn bed lag? -die zin niet klopt?
![]() |
#265 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]()
Wist Je Dat...
- dit best een leuke topic is? - het best veel werk is om hem doortelezen? - het mij doet denken aan de tijd dat ik nog voetbalde en alles netjes in het voetbal krantje stond? - ik het stokje weer door geef aan de volgende wjd-er? ![]()
![]() |
#266 |
Guest
|
![]()
WJD
- ik het stokje maar overneem - De Tour echt gaaf was vandaag - ik het die Kroon echt gun - hij net stond te janken voor de camera - ik dat echt schattig vond - ik nix boeiends meer weet te zeggen - ik daarom maar kap ![]() |
![]() |
![]() |
#267 |
Lid
|
![]()
WJD
-ik niet wist dat dit topic er was? ![]() -ik nu even niet meer wat weet om aan jullie te laten weten( ![]() ![]() -ik er dus maar mee kap ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#268 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
WJD
-ik vanmiddag maar es ging voetballen -het een mooi voetbalmiddagje was -er toch weer een loser was die mij onderuit trapte ![]() -ik daar een verdraaide knie aan overgehouden heb? ![]() ![]() -ik nu op krukken loop ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#269 |
Guest
|
![]()
- ik net terug ben?
- mijn vakantie toppie was? - ik het zwembad met de geile wijven wel mis? - er maar liefst 3 Bob's Saloon tenten zijn in Chersonissos? - de reunie op 29 november in Bob's Uitgeest is? - vertragingen flink zuigen? - ik van 9 tot 4 (savonds) bezig ben geweest met vliegen? - Alleen Il Capitano mij gemist zou hebben? - Bartje mij nog meer nerd vind als hij ziet dat ik dit post op een dom tijdstip? - niet alleen Mark een kaart heb gehad? - Mark van mij veel plezier mag hebben in France? - ik maar phitten ga? - Ja tiba loebloe (das Russies) ![]() - Jorge elska dej (das Zweeds) ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#270 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- hij namelijk de moeite neemt om alle replys te gaan tellen per lid? - Hij net als ik b'ter naar t strand kan gaan? - Mijn bruine drol kleur nog zwarter zal worden? - 8* |
|
![]() |
![]() |
#271 |
Guest
|
![]()
-ik vandaag verschillende badplaatsen aan heb gedaan??
-ik niet op het strand heb gelegen?? -wel ff op een terrassie?? ![]() -de appelsap echt goddelijk is in Zandvoort?? ![]() -ikke sportief bezig was op deze zomerdag?? ![]() -ik door de duintjes heb gefietst?? -ik ook een heuze berg heb beklommen?? -het eigenlijk toch maar een duin is?? -het het Kopje van Bloemendaal was?? -deze bult toch best wel pijnlijk is voor de benen?? -ik de 3e keer dat ik um beklom kramp in me bovenbeen kreeg?? ![]() -het dus nog lang niet goed zit met mn benen en conditie?? -het op de terugweg door de duinen ontzettend hard ging?? -stukken 43 km/h?? 8* -ik de laatste 10 km toch wel helemaal kapot ging?? -dit ook best wel een hongerklopje kan zijn geweest?? -ik in totaal 90 km heb gefiets in 3 uurtjes?? -ik werkelijk kapot was toen ik thuiskwam?? -ik zelfs bijna verzoop in bad toen ik in slaap viel?? ![]() ![]() -ik nu opzoek ga naar een vrouwelijke masseur?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#272 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
- Je dat gewoon kunt aflezen?? - Dat kan door hier te klikken: http://forum.leerlingen.com/vbb/misc...threadid=14146 ?
![]() |
![]() |
#273 | |
Guest
|
![]() Citaat:
op welk knopje moet je drukken om dat te kunnen zien? |
|
![]() |
![]() |
#274 |
Guest
|
![]()
wjd
-deze thread ![]() -Feyenoord heel veel blessures heeft -Ook van Hooijdonk naar huis is voor een botscan en dus niet mee kan doen in het toernooi in Oostenrijk? -Zoetebier en Lodewijks ook geblesseerd zijn? -vanavond dus L'ami onder de lat staat -Feyenord vanaaf tegen hamburg speelt? -dus de spelers: Zoetebier, Van Haaren, Kalou, Van Hooijdonk, Elmander, Paauwe, Van Persie, Loovens en Lodewijks niet meedoen? -Feyenoord een boete van maar liefst(?) 17.000 euro heeft gekregen voor het afsteken van vuurwerk/ -Ono wel meedoet....... -ik nu ga stoppen? - ![]() |
![]() |
![]() |
#275 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
- dat gewoon onder: Replies staat? - je je topic opzoekt en dan op het aantal replies drukt? - je nu wel weet welk knopje??
![]() |
![]() |
#276 |
Lid
|
![]()
- je anders maar een druiloor bent
- je aan die informatie eigenlijk heel weinig hebt... - net als aan de informatie dat ik de hele dag door winden laat - ik maar beter kan gaan slapen dus...
![]() |
#277 |
Guest
|
![]()
wjd
-dit een hele lange wjd wordt -jullie er dus maar es goed voor moeten gaan zitten -ik vluchtig het forum heb gelezen -er niks nuttigs bijstaat ![]() -ik sinds +\- 00:35 weer bek ben in het mooiste stadje van Nederland -en het mooiste landje van Europa -Dat eerder was dan verwacht aangezien ik zaterdag pas terug zou gaan -het weer in Frankrijk toch wel begon te sucken -de zon zich niet meer liet zien -dat niet uitmaakt aangezien ik toch al bruin ben ![]() -ik thuiskwam en er 23 kaarten op me lagen te wachten (zuchtttt) -een van die kaarten een seizoenskaart was -mijn hele nacht helemaal goed was! -ik er ook een van Fitje heb gehad -het er daar wel toppie uitzag ![]() -Frankrijk tof was -Frankrijk lelijke jongens kent -er gelukkig veel hollanders waren ![]() -ik me dus wel vermaakt heb -ik blijkbaar een lopende attractie was volges de turken en algerijnen daar(ze zitten ook overal) -ik ruzie heb gehad met een turk -die turk alleen frans kon en ik begreep er dus geen ruk van -dat het erover ging dat ik het niet op prijs stelde als hij aan me zat -een jongen hem daar toen op zn bek heb geslagen -toen de hele turkenclan eraan kwam -we toen maar verder zijn gegaan ![]() -een of andere lamme teringlijer mijn NEC shirt van het waslijntje heeft gejat ![]() -Ik een klein lief jongetje zag die ongelofelijkkkk voorlul liep met zn geel/zwarte-amoah-incl. sponsor-en broekje outfit van mn Arnhemse buren -ik hem dus ook uitlachte ![]() -ik vind dat mijn wjd posts wel dubbel mogen tellen aangezien ik altijd hele lange posts heb ![]() -ik ook in het beverly hills van Frankrijk ben geweest! -Het daar godddddelijk was en de drank minstens 4 Euro goedkoper! -ik zondag moet wedstrijden terwijl ik dat niet wist -iemand me in frankrijk herkende -ik hem driedubbel uitlachte toen hij zei dat hij me van de EK klasseringen kende -ik dus in Frankrijk op tv ben geweest ![]() -ik het fitse ''whieuww'' ecght schattig vind -ik niet over ben -omdat ik o.a een 3 voor wiskunde had ![]() -er 4daagse in Nijmegen in -dat betekent vierdaagsefeesten -dat een van de mooiste dagen in Nijmegen is - ![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Guest
|
![]()
- WJD-nerd phit weer aan t woord is?
- ![]() - deze stakker zo weer maar gaat sporten? - de Bowling baan dit keer het terrein zal zijn die onveilig gemaakt word? - ik bonnie een warm welkom heet in Nederland? - Mark daar in Frankrijk klote weer heeft als ik Bon mag geloven? ![]() - ik het wel met hem te doen heb? ![]() ![]() - er hier in Heiloo as zaterdag een groot hard-trance feest gegeven word in dit huis? 8* - Dit ter gelegenheid is van mijn dj-broer z'n verjaardag? |
![]() |
![]() |
#279 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- het wel slecht is dat jij als "Feyenoord-fan" niet eens weet dat Ono nog op vakantie is?! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
WJD
Ik dacht dat ono nog altijd geblesseerd was ? ( ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#281 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-De graafschap supp. zich niet met Feyenoord moeten bemoeien - als ze dat wel willen doen, dat ze dan hadden moeten weten dat Ono zich weer bij de groep heeft gevoegd ![]()
![]() |
![]() |
#282 |
Guest
|
![]()
Wjd..
- het tijd wordt voor een WJD deel XIII? - ik de tweede WJD-nerd ben ![]() ![]() ![]() - op respectabele afstand van Phit - hij de eer heeft het nieuwe overzichtelijke topic te openen ![]() |
![]() |
![]() |
#283 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#284 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- het me geen moer boeid dat ik word aangezien op het internet als nerd? - ik irl namelijk alles behalve nerd ben? ![]() - Arthur ook wel geen echte nerd zal zijn? - hij namelijk gewoon vaak post in de leukste topic van het forum? - ik geen nieuwe topic open? - deze WJD topic het nog errug goed doet? - plannen gewijzigd zijn en ik zondag pas naar Luyksgestel gaat? - ik zaterdag nl aanwezig wil zijn op de trance party hier? - ik trouwens 3 potjes bowlen heb gewonnen? 8* - het wel wat weg heeft van Curling? - scores van 162, 157 en 154 niet eens zo super slecht zijn? - je hiervoor toch een paar strikes voor nodig moet hebben? - me vingers er wel pijn van gaan doen? - ik nooit bij het baanrecord van 300 punten zal komen? - dit het hoogst haalbare is? ![]() - rijke Russische meiden niet zo sterk zijn in Engels? - je dan makkelijk engels moet gaan typen? - dit best moeilijk is. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#285 |
Banned
|
![]()
wist je
- dat ik alweer flink bezopen ben en dat is me 5e keer deze week ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 |
Guest
|
![]()
-ik gister voor het eerst sinds tijden weer eens een biertje heb genuttigd??
-mijn voornemen helemaal nix meer te drinken voor me fietsvakantie toch niet helemaal haalbaar was?? -je na dag 18 in een kritieke fase terecht komt?? -de verleiding gister op me werk wel heel groot was aangezien dit voor een aantal mensen de laatste avond was voor hun vakantie?? -dus ook voor mij?? ![]() -daar dus op gedronken moest worden?? ![]() -het maar 2 bieries waren?? -ze toch wel vrij hard aankwamen?? ![]() ![]() -ik morgen voor 3 dagen naar Lemburrug goa?? -ik aan een stad aan de Maas verblijf?? -ik allerlei steile kut heuveltjes ga beklimmen?? ![]() -de Keutenberg, Cauberg, Eyserbosweg, Kruisberg, Gulpenberg enz?? -ik inmiddels wel als fietsverslaafde wor gezien hiero?? -het spijtig genoeg niemand interesseert?? ![]() -ik tijdens mijn alpenvakantie 601,5 km ga rijden?? ![]() -er ook een bergtijdrit bijzit van 13,5 km?? 8* -het startpunt van elke rit Thorens Gličres is?? -dit tussen Annecy en Genčve ligt?? -ik benieuwd ben in welke staat ik terug ga keren over 2,5e week?? -ik die 2e plaats van Arthur wel wil overnemen?? ![]() -Fit int echt ook wel een beetje een kneus is?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik remco net gedag heb gezegd -ik hetzelfde bij jullie ga doen -het komt omdat de stad me roept -''boooooonnnnnieeeeeee!!! je moet komen feesten!!!'' - ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#288 |
Guest
|
![]()
- Rem toch altijd een stuk erger kneus zal zijn dan mij?
- dit komt door z'n FB-schap? - Bonnie om 10 uur al zo zat was als een kikker? - Ze een keer moet stoppen met pastis drinken? - dat spul nl helemaal niet goed voor je is? - LOTR al te huur is in de videotheek? - ik net klaar ben met het kijken? - ik deze film in bios, op internet, en thuis heb gezien? - Hij nog vette goed blijft? - Basje vaag deed? - ik vraag waarom? - hij het eerst bij iemand anders afmaakt? - zijn humeur niet denderend overkomt? - de rest voor jullie een vraag zal blijven?? - ![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Super Lid
|
![]()
- ik het ook echt niet uit ga leggen hier...
- ik iig hele domme dingen heb gedaan... - ik daar nu heel erg van baal... - dit ook allemaal heel vaag klinkt... - ik er nogal van baal... - mensen nogal een verkeerde indruk kregen van mij ![]() - dat uiteraard niet de bedoeling is... - de persoon in kwestie nu moet werken... - ik het dus niet uit kan leggen... - ik namelijk nooit naar die winkel ga... - het heel raar is als ik daar kom om het uit te leggen... - dat ook tamelijk kansloos zou zijn... - Phitje vind dat ik gisternacht nog daarheen had moeten gaan... - ik gisteren een uitnodiging kreeg van een zeker iemand... - ik met mijn domme kop zei dat ik niet mocht ![]() ![]() ![]() - ik het helemaal niet gevraagd had... - het dus een hele domme actie was... - ik gewoon niet durfde... - ik een groot deel van mijn verhaal wel verteld heb... - ik alleen de reden van mijn vaagheid nog niet verteld heb... - dat achteraf helemaal niet interessant is... - ik nu ontzettend baal... - ik kut geslapen heb vannacht... - ik de reden daarvan wel weet... - ik voor 2 weken enigskind ben... - mijn zus namelijk op vakantie is... - nu alleen mijn ouders nog maar weg moeten... - ik dan namelijk helemaal alleen ben... - ik dan ook iemand kan uitnodigen ![]() - ik hoop dat er dan niet "nee" wordt gezegd... - ik dus nu ff moet afwachten... - ik ga kappen... - ik namelijk al meer gezegd heb dan de intentie was... - sorry... - ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 |
klopt
|
![]()
-ik gisteren een brief kreeg vd korpschef v politie amsterdam-amstelland?
- mijn sollicitatie wordt stopgezet ivm een verandering in het Regeeraccoord? -ik maandag eigenlijk de sporttest had? -ik nu 3 weken lang voor nop in de sportschool heb gestaan? -dit wel een verdomde grote teleurstelling was? -ik nu maar ga kijken of ik bij een ander korps kan solliciteren?
![]() |
#292 | |
Guest
|
![]() Citaat:
wjd.......... -ik nergens gelezen had dat ono op vakantie was ![]() -ik wel gelezen had dat Ono weer hersteld was -en daarom ook bij de selectie in Oostenrijk zat..... ![]() -dat eig. Behoorlijk stom van me was.... -Gister de laatste en afsluitende dag van de ZomerFeesten in Nijmegen was......... -Di-rect eigenlijk best wel goed is ![]() -Def Rhymz weer behoorlijk gek zat te doen -Het heeeeeeeeeeel druk was.... -Ik voor de eerste keer in me leven een aardige Buschauffeur heb gezien....... -deze buschauffeur ons met de nachtbus gewoon in onze wijk afzette omdat wij de laatste waren en we de verkeerde bus hadden genomen...... -Ik heb moeten Kotsen?? -Ik dat heb gedaan op een bankje onder het Valkhof op een heuvel..... -Dit kwam door veel drinken, eten en daarna nog een keer blowen erbij...... -Kotsen eigenlijk best wel oplucht? ![]() -Ik dinsdag bij de Zomerfeesten.... Hersi, Demouge(met zun Flaporen) en die zonneveld ofzo heb zien lopen..... -Hersi wel ene grappig kapsul heeft........ -ik nu stop...... |
|
![]() |
![]() |
#293 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#294 |
Guest
|
![]()
Wjd..
- Het verhaal van Il Capitano mij wel degelijk interesseert - ik nl. ook van wielrennen houd - Bazzemans zich niet zo druk moet maken - hij gisteren een goede bui had - dat dus gezellig was - hij helemaal niet dom/kansloos deed - ![]() - het nog goed komt met de persoon in kwestie (Y) |
![]() |
![]() |
#295 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- ik vanavond wel merk hoe dom mijn acties waren?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#296 |
Guest
|
![]()
Wjd:
- ik verschrikkelijk moe ben - dit komt omdat ik de hele week gewerkt heb van 9 tot 6 en elke dag een uur heb gefietst - ik gisteren ook nog es nie echt vroeg in bed lag ![]() - ik vanavond maar es optijd naar bed ga - ik dus maar thuis blijf - ik het wel lullig vind voor Boogerd - ik geen idee heb wat er verder is gebeurd in de Tour vandaag - ik dat vanavond wel zie in het "tour journaal" - ik zoiezo nog maar heel weinig heb gezien van de tour ![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
Guest
|
![]()
wjd
ik net de brievebus heb geleegd er post voor mij was dit er namelijk lag ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#298 | ||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst aangepast door Bon : 20 July 2002 om 20:43 |
||
![]() |
![]() |
#299 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- die party nu begint te minderen? - de people hier moe aan t worden zijn? - ik net ff naar de stad geweest ben? - weer 2 meiden stapel zijn van me? - ik hier echt niets aan kan doen? - 1 van die 2 zich heeft moeten overleveren aan mij? - ik de details niet vertel? - het erop neer kwam dat ze om half 9 al de Texaco in Heerhugowaard moet openen? - dat wel rot is voor mij? - zij het wel rot vind dat ik over een uur of 8 de trein neem naar me volgende vakantie? - Jullie dat niet rot zullen vinden? - wjd dan nog verder naar beneden zakt? - hij alleen kan overleven als jullie m helpen? - ik weer ga dansen? - nu Joygenizzer aan staat? - whieeehw. ![]() ![]() ![]() - ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#300 |
klopt
|
![]()
-ik al weer thuis ben?
![]() -ik maar es ga pitten denk ik maar? -ik de motivatie niet kan vinden op te staan? -ik het nog wel een paar x zal gaan proberen.. -slaap lekker..