|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3051 |
klopt
|
![]()
-ik donderdag 19 juni het selectiegesprek heb voor de politieschool te rotterdam?
![]() -als ik hier goed doorkom ik alleen nog t antisedentenonderzoek hoef te ondergaan, en dat ik daarna op 11 augustus kan beginnen in rotterdam? -ik om half 3 aan de witte de withstraat dien te verschijnen? -meeting? ![]() -ik benieuwd ben hoe dit gesprek gaat verlopen? johoooo ![]()
![]() |
#3052 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - als er misschien een zaaltje geregeld kan worden we misschien wel een meeting zaalvoetbal zoals geplanned kunnen doen daar? ![]() - flip de tuinkabouter in de fliptuin flipt? - morgen groot feest in Heiloo door me nu nog 49 jarige pa? :bier: - die kerl schijnbaar abraham gaat zien ofzo? ![]() - vader abraham? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3053 |
Guest
|
![]()
- mijn examens afgelopen zijn
![]() - ik als het goed is op 26 juni mijn VWO diploma heb - de uitslag op vrijdag 13 juni is ![]() - ik ondanks dat goede hoop op slagen heb ![]() - ik dus vandaag min of meer zomervakantie heb ![]() Laatst aangepast door Ar-Tuur : 27 May 2003 om 20:27 |
![]() |
![]() |
#3054 |
Guest
|
![]()
Potje voetballen in de Witte de With???
![]() |
![]() |
![]() |
#3055 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik vanavond moet werken? - Tijdens de CL-finale? - Ik klaar ben met school? - Alleen tentames nog? - ik vanavond misschien de winnaar ben van de CL-voorspellingen? ![]() - Dat een enorme eer voor me is? ![]() |
![]() |
![]() |
#3056 |
Guest
|
![]()
- Wij trouwens nieuwe betaalkaarten hebben?
![]() - Ik ze best geslaagd vind? ![]() - Ze mooier zijn dan die in de arena en het gelredome? deze: |
![]() |
![]() |
#3057 |
Guest
|
![]()
Krijg ik hier trouwens geen waarschuwing voor
![]() |
![]() |
![]() |
#3058 |
Guest
|
![]()
upcoming fifa 2002 :
geitenwollens0x - antikezman =) |
![]() |
![]() |
#3059 |
Guest
|
![]()
- je bij Kazan in Ulft lekker een broodje dönner kunt eten?
![]() |
![]() |
![]() |
#3060 |
Guest
|
![]()
Grraaaafsnanpp moet winnen,
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3061 |
klopt
|
![]()
-ik zo fijn ga fietsen cq ga consumeren cq ga zonnen cq ga lamballen?
![]()
![]() |
#3062 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik veel mensen ga blokken als nek europees haalt, en vites nacompetitie speelt? |
![]() |
![]() |
#3063 |
Guest
|
![]()
- ik focking naar de klote ben?
![]() - het liedje wel grappig was? - ik niet meer weet dat ik om 4.18 hier aan t posten was? ![]() ![]() ![]() - shit man, eerst 4 unterbergshit, toen ook nog zooot bier, en veel vieux cola en bacooos en smirnoffjes en qlimaxies. en verder weet ik niet meer, ben er iig wel vet kapoet van ![]() - het tot nu in me leven 3 keer is gebeurt dat ik nix meer weet van hoe ik naar huis gekomen ben enzo? ![]() - met "de Kast", die ene keer in amsterdam en phitten op sloterdijk ![]() ![]() - whoei - NEC europa in ole ole oleeee |
![]() |
![]() |
#3064 |
Guest
|
![]()
- Bas en ik het trieste nieuws vanmiddag op Slootermeer hoorden
- mijn club gewoon gedegradeerd is ![]() ![]() - dit echt kut en pauper is - ik allerlei clichés kan gebruiken nu - ik dit niet doe -ik het verdriet in plaats daarvan maar ga wegzuipen bij de ArenA ofzo ![]() - dit ook niet echt een goede optie is |
![]() |
![]() |
#3065 |
Guest
|
![]()
Het enige leuke moment van de dag..
allemaal mooie eindstanden... nec 0-0 roda gaat europa in Rzasa neemt afscheid en toen... de eindstand bij RKC - N.E.C. 0-1! was toch best wel grappig om toen die gele mensen te zien zitten in het uitvak inclusief een rode Ferrari vlag. Was jij dat met die Ferrari vlag Bert? of had je die Limbo vlag? |
![]() |
![]() |
#3066 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Forza Vites... || Gvd tering Simr... ongelovelijk... says: kerl Forza Vites... || Gvd tering Simr... ongelovelijk... says: wat rot mij dat Forza Vites... || Gvd tering Simr... ongelovelijk... says: KANKER NEC Tja.... says: wel een club uit Gelderland Forza Vites... || Gvd tering Simr... ongelovelijk... says: houd je bek kerl Tja.... says: ![]() The following message could not be delivered to all recipients: ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3067 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3068 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD.
Er vandaag een fel zonnetje scheen... Ik nu rood-witte armen heb ![]()
![]() |
#3069 |
Super Lid
|
![]()
- ik het klote nieuws nog aan het verwerken ben?
- ik het pas realiseerde toen ik er 3x over nadacht met een blik op de stand? - ik vanavond daadwerkelijk ga zuipen? - ik hoop dat óók Roda nog europees haalt? - om de simpele reden dat Utrecht volgend jaar niets meer waard is? - ik het toch jammer vind dat Feyenoord 2 wel erin mag blijven? - Ajax 2 dan maar volgend jaar zijn opwachting moet maken in de TOTO? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3070 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Die Ferrari-vlag hek nie gezien? ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3071 |
Guest
|
![]()
Limburg vlag was tegen vak EE aan voor mij rechts en voor jou links.
de Ferrari vlag zag je alleen bij opkomst van de spelers voor mij aan de linkerkant en voor jou dus rechts. Slaap inhalen....daar heb ik stage voor. |
![]() |
![]() |
#3072 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3073 |
Guest
|
![]()
wjd
-NEC europa ingaat ![]() -dit de moosite dag van t jaar =rest is -ik dit nu ook weer ga vierne -joy mij ook bgelokt eb maar wel nog gsmst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() -oke....daag |
![]() |
![]() |
#3074 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik het hier niet mee eens kan zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3075 |
Guest
|
![]()
- vandaag 3 dagen lang internationaal toernooi in Beverwijkie?
![]() - Phitje deze al 2 keer gewonnen heeft? ![]() - er weer Duitsers, Belgen, Zwitsers, Denen en Oostenrijkers komen en k dacht ook Luxemburgertjes, maar dat weer ik niet zekr ![]() - ik er alles aan ga doen om dit toernooi een 3e keer te winnen? ![]() - dus strax bussie pakken en 3 kwartier reizen. ![]() - ik met me dronken kop eergisteravond heb beloofd aan de moeder van me nigje zaterdag avond mee te gaan naar Bunnik om daar te gaan stappen? ![]() - dit helaas niet meer zal gaan of misschien toch wel? ![]() - die discotheek wel tot uur open zal blijven en de reis 1,5 uur is ofzo? ![]() - dat dus betekend dat ik zondag ochtend om 9 uur brak uit me bedje zou stappen om mijn kampioenschap te verkutten? - Chicane - live in Palladium wel een lekker mixie ist? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3076 |
klopt
|
![]()
-ik net terug ben van hemelvaart?
-zo'n 2 minuten? -ik me zwaar goed vermaakt heb? -ik van 9 uur gisterochtend tot 4 uur vannacht aan t bier heb gezeten? ![]() -ik ben blijven slapen bij een meisje wak tegen kwam in de discotheek vannacht geloof ik? -t best gezellig was? ![]() -ik nu wel helemaal naar de tering ben?
![]() |
#3077 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - hij namelijk al in de finale van zondag zit terwijl hij nog 6 wedstrijden moet spelen? ![]() - vandaag alle 3 de partijen werden gewonnen met hoog gemiddelde, ![]() - ze dit schijnbaar al een finale plek waard vinden? ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3078 |
klopt
|
![]()
-het mooi weer is?
-ik zo lekker ga terassen? ![]()
![]() |
#3079 |
Guest
|
![]()
wjd:
-Hugo waarschijnlijk aan het spa blauw zit dan -het weer verdomd heet is -zoek Bonnie of mij... http://www.superfeesten.tv/_videos/2...xtormpower.avi |
![]() |
![]() |
#3080 |
klopt
|
![]()
-terrasje niet door ging?
-ik gebeld werd of k halsoverkop naar een of ander gehucht wou komen om een team te versterken bij een voetbaltoernooitje? -ik, brave borst, dit natuurlijk over had voor de medemens, mien moaties? ![]() -ik dus vrij fanatiek ben geweest? ![]() -ik nu ga douchen om daarna alsnog die terrasafspraak na te komen? ![]()
![]() |
#3081 |
klopt
|
![]()
-dit topic enigzins dood is?
![]()
![]() |
#3082 |
klopt
|
![]()
-ik lekker lekker gezpen heb?
-ik niet eens van alcohol houd? -dat stomme gezuip nergens voor nhiodig is? -joehoeeee(K)
![]() |
#3083 |
Guest
|
![]()
-ik pas met ankke zat te praten dat er toch echt eens een meeting moet gaan komen binnenkort??
-huugje absoluut ook meewil?? -we de zaterdag voor vaderdag uit hadden gekozen?? -iedereen die werkt dan maar ff vrij moet vragen ofzow?? -14 juni de dag moet gaan worden?? -we beginnen met bieren in Utreg?? -we wel zien waar het schip zal stranden?? -dit de betere plannen zijn?? -wie komen er nog meeeeeerrrr?? ![]() -juist en nu echt slapen... -kusje voor huugje ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3084 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() en ja... kben dr wa... ![]()
![]() |
![]() |
#3085 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik gek word van me keelontsteking - ik 2 dagen nauwlijks heb gegeten -ik nauwlijks kan drinken -ik hoop dat me antibioticatabletjes helpen... -ik over 2 uurtjes moet gaan werken in de brandende zon... ![]() -ik dit een KUT vakantie vind.. ![]() |
![]() |
![]() |
#3086 |
Guest
|
![]()
- Shit man, kanker zooit, ik ben dus al op?
![]() - Brothers best wel lache tent is, maar ikke niet begrijp waarom ze nou de beste van Nederland zouden zijn? ![]() - Jim van Idols mij aan het na-apen is? ![]() - hij mijn/zijn flikkerooms nu ook ome ruud en tante ted noemt? ![]() - ff broodje smeren en dan OP naar Beverwijk again? - Rafael vd Vaart er gister net als vorig jaar weer was? ![]() - brodchen smere ![]() |
![]() |
![]() |
#3087 |
Guest
|
![]()
ik echt fucking gaar ben
ik vaak gaar ben maar het vandaag HEEL erg is ik gister met mn bezopen kop mn tel weer ergens heb laten liggen kantik dat weer gaan ophalen ![]() |
![]() |
![]() |
#3088 |
Guest
|
![]()
-wjd
ik gelukkig niet hoeft te werken... |
![]() |
![]() |
#3089 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-waarom toch altijd dat overmatige alcoholgebruik meissie? ![]()
![]() |
![]() |
#3090 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3091 |
klopt
|
![]()
dat wou k maar ff zeggen
![]()
![]() |
#3092 |
Guest
|
![]()
wjd
-het tijd wordt dat Bruggie die "?" achter Kampioenen weghaalt... |
![]() |
![]() |
#3093 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3094 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3095 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dat best goed is om de dorst te lessen - k nu ff ga bbq-en |
|
![]() |
![]() |
#3096 |
Guest
|
![]()
- ik weer internationaal kampioen ben?
![]() ![]() - ik in de finale een wijf moest verslaan? - dat best spannend was? - ze volgens mij pools is ofzo? ![]() - het 1-0 is nu? |
![]() |
![]() |
#3097 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-is dat een date? ![]()
![]() |
![]() |
#3098 |
Guest
|
![]()
- er twee clubs helemaal niet hebben
- roda geen europees heeft - dit matig voor bartje is - ik het hem wel gegund had - roda eigenlijk zelf een puntje in de kuip had moeten pakken - fnoord tenminste nog europees heeft - bertje weer een badjas heeft - we met tennis met 8-0 gewonnen hebben - we nu OOK tweede zijn geworden - wij hier niks aan hebben - ik weer ff de ac ga kijken |
![]() |
![]() |
#3099 |
Guest
|
![]()
-HELEMAAL NIETS
![]() |
![]() |
![]() |
#3100 |
Guest
|
![]()
- het vandaag wederom goed toeven was in en nabij Slootermeer
- dit meer niet een sloot is zoals de naam wellicht doet vermoeden ![]() - het verder ook niet de kenmerken van een sloot heeft - ik de club uit mijn toekomstige woonplaats de beker wel gunde - tenminste, als ik een kamer vind ![]() - ik wel te porren ben voor de meeting die Remco voorstelde - er ook nog een voetbalmeeting komt als het goed is? ![]() - ik wel veel tijd heb vanwege mijn vakantie ![]() - Bas wel even meemoet, omdat ik hem lief vind ![]() - het feit dat hij een OV heeft natuurlijk ook een rol speelt ![]() |
![]() |