|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3151 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3152 |
Guest
|
![]()
- Heel HVA nie meer op LL.com kan?
- ![]() - Anke misschien heb zitten kloten en de IP is gebanned? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3153 |
Guest
|
![]()
- ik vandaag alweer me 2e tentamen had
- ik na 1 van de 3 uur al weer de zaal verlaten had - mijn score 30 goed van de 44 is - dit neerkomt op ruim 2/3 en meestal dus een voldoende is - ik dus er vanuit ga deze gehaald te hbben - morgen mijn 5e les op het programma staat - ik na volgende week woensdag VAKANTIE heb!! - dat zeker gevierd gaat worden - ik nu weer ff naar rinus ga kijken |
![]() |
![]() |
#3154 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3155 |
Guest
|
![]()
- ik best een debiel ben
- ik namelijk net ben gezakt voor mijn theorie auto ![]() ![]() ![]() - ik daarmee gvd 27 euro door de plee spoel ![]() - ik nu nog een maand moet wachten tot ik weer op kan... ![]() - tering - ik dus nog meer rijlessen moet gaan dokken... ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3156 |
Guest
|
![]()
-
![]() - ik vanaf morgen een weekendje in het bos ben camperen met de hele familie - dit traditioneel is in het Pinkserweekend - we dan een keer per jaar met de hele familie bij elkaar komen - het wel suf klinkt maar het altijd wel gezellig is ![]() |
![]() |
![]() |
#3157 |
Guest
|
![]()
- dat klote is voor sjarkie
![]() - ik vanaf morgen tot met dinsdag ook met de hele familie (van mn pa's kant) bij elkaar zit - dit ook is om met zn allen bij elkaar te zijn omdat we allemaal nogal ver uit elkaar wonen en dit dus min of meer nooit voorkomt, enomdat mn opa en oma dit jara 50 jaar getrouwd waren en mn opa 80 wordt en mn oma 75 (ff voor de info ![]() - we eigenlijk naar de ardennen zouden gaan maar we vanwege een dubbelboeking ( ![]() - ik hoop dat het relaxed weer word ![]() |
![]() |
![]() |
#3158 |
Guest
|
![]()
Dan ga je Joy zien, Anke
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3159 |
klopt
|
![]()
dat was t bij mij ook zo ongeveer ja? rond de 30 euro iig
![]() |
#3160 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Complete theoriecursus 9 lessen + theorieboek + 1 CBR-theorieexamen €135,- Losse les: €12,50 Theorie-boek €15,95 1000-vragenboek €24,95 Ik heb niks gezegt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3161 |
klopt
|
![]()
heb jij theorielessen genomen ja?
![]()
![]() |
#3162 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- dat in de buurt is bij Zeddam, 's-Heerenberg enzo - of meer op de Veluwe? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3163 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3164 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3165 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3166 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3167 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3168 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3169 |
Guest
|
![]()
- ik net in Homo-boeren-city nr1 Schagen was?
![]() - er zowel boeren als bekende Homo's vandaan komen? ![]() - zo'n flikker daar mij nog steeds wil slaan? ![]() - die huilebak van een ex me er nog steeds voor waarschuwd? ![]() - kommmmm maaaarrr, kom maar kom maar ![]() - :respect: |
![]() |
![]() |
#3170 |
klopt
|
![]()
-ik net wakker gebeld ben?
-ik anderhalf uur in bed lag net ff snel uitgerekend? -het vannacht de nacht van hengelo was? -wat neerkomt op veel bier? -ik weer bij mn ouwe cafeetje heb gewerkt? -ik dr voor 2 maandjes terug ga? -ik belachelijk veel bier heb gehad onder werktijd? -we om 4 uur dicht gingen? - we rond 5 klaar waren met opruimen? -we rond 10 uur de kroeg uitgestuiterd werden door de schoonmakers? -we eerst nog ff op de markt die al enige tijd open was een weetiknietmeerwatje gegeten hebben? -we daarna nog een afterpartietje hadden bij een collega thuis? het wel een geslaagde avond was? ![]() ![]()
![]() |
#3171 |
Guest
|
![]()
Hugo
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3172 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Dit mijn 400e reply hier was? ![]() Total Posts: 3,184 User Posts bartje518 400 Phitke 379 ? |
![]() |
![]() |
#3173 | |
klopt
|
![]() Citaat:
zei ik bier? k bedoelde ranja natuurlijk!
![]() |
![]() |
#3174 | |
Guest
|
![]() Citaat:
is toch een half avondje uit.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3175 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3176 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3177 |
Guest
|
![]()
-de borrel en spare-ribs na werk overheerlijk smaakten??
![]() -ik maar eens gordijnen moest gaan kopen voor mijn kamer...?? - ![]() -de luxaflex echt geen tyfus tegehouden?? -overdag slapen niet echt geweldig is...?? -vogeltjes ook altijd vrolijk zijn?? ![]() -ik vandaag weer eens op politieburo zat?? ![]() ![]() -voor 2e keer in 2 maanden?? ![]() -agentjes best aardige mensen zijn?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3178 |
Guest
|
![]()
- foute rem
![]() - vannacht dom mokkel man. ![]() ![]() - strax verkerkje kijke ![]() - ff ge-afterpartiet nog - zelfs in een leeg winkelcentrum nog wat gedaan ![]() - wel lachen als iemand daarvan de sleutel heeft ![]() - de vogeltjes idd wel vaak vrolijk zijn om een uur of 5/6. ![]() - Oscars wel ff leuk was? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3179 |
Guest
|
![]() ![]() -ik net wakker ben ![]() -ik gisteravond eerst naar de stad ging, rond 03:00 naar Brakkestein(Jesper) daar toen de kroeg ook dichtging, we toen naar Duives gingen(Daniel), en rond half 7 kwamen we op het achterlijke idee om naar de Siep te gaan om te zwemmen ![]() -we daar nog ruzie hebben gemaakt met die hoogopgeleide vuilnisophaler man -we rond half 10 richting huis gingen omdat we liever een matras hebben -ik tot nu heb geslapen en wakker werd omdat het hier heet is -we ons vanochtend nog ontzettend aan een vrolijke KOEKOEK hebben lopen ergeren... over vrolijke vogeltjes -naja ik hou me mond wel ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3180 | |
Guest
|
![]() Citaat:
50 euro op een avond gaat dr wel doorheen.. ![]() en idd, een lekkere ranja kost snel zon 4,20 ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3181 |
klopt
|
![]()
-ik altijd mn eigen fles roosvicee meeneem naar de kroeg?
-ik dit dan aanleng met kraanwater? -ik zo ook het risico om prikdik te worden uitsluit? ![]()
![]() |
#3182 |
Guest
|
![]()
Roosvicee
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3183 |
Guest
|
![]()
- Ik heb verkering heb
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - En nee, het is niet van leerlingen.com!! ![]() |
![]() |
![]() |
#3184 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
mijn hart gebroken is ![]()
![]() |
![]() |
#3185 |
Guest
|
![]()
- 50 euro op een avond wel verschikkelijk veel is met uitgaan?
![]() - ik dan niet vaak uit zou kunne gaan? ![]() - indrinken nog altijd gewoon populair is en ook gezellig. ![]() - verder vandaag geen meidenmarkt gedaan maar lekker thuis verjaardag gevierd van zwarmas dochtertje die 2 werd en twas verschikkelijk gezellig? ![]() - dat kind heeft nog meer gehad vandaag dan ik in me hele jeugd ![]() - wat wil je ook met 6 oma's 6 opa's allemaal gescheiden (behalve die oudjes van mij dan) ![]() - ik die kale kerel van Smashing Pumpkins op TV zie bij pikpop? ![]() - geluid uitstaat en amorphis gedraaid word? ![]() - whoei ![]() - ohja, wjd, ik denk dat ik gestalked ga worden ![]() |
![]() |
![]() |
#3186 |
Guest
|
![]()
- mijn pinksterweekend wel leuk was met mijn familie
![]() - ik net terug ben en wel helemaal naar de klote ben |
![]() |
![]() |
#3187 | |
Guest
|
![]() Citaat:
WJD arie en hugoboss hier waarschijnlijk van verpletterd zullen zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3188 | |
klopt
|
![]() Citaat:
je moest es weten ![]() ![]() ![]() judith.... ben ik niet goed genoeg voor je? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3189 |
Guest
|
![]()
- i kterug ben!
- wel SUPERgaar - ik echt kilo's dr aan heb gevreten en gezopen (ranja he) - dat er echt weer afgetraind moet gaan worden - het wel echt gezellig was - ik weer aan t tennissen ben tegenwoordig ![]() ![]() - het eigenlijk nog best goed gaat na t jaren niet gedaan te hebben - mn ooms en neven me gelijk de naam TennisKip hebben gegeven - ik net hoor dak geselecteerd ben voor t team van Kring Amsterdam/t Gooi om nederlands kringkampioen te gaan worden - we dan dus als team tegen allerlei andere regio's in NL moeten - A'dam vorig jaar 1e of 2e was - ik toen nog bij Kring Den Haag zat - wij toen 3e waren - ik niet had verwacht in de selectie te zitten ![]() - ik morgen maar weer ff goed ga trainen dan |
![]() |
![]() |
#3190 |
Guest
|
![]()
-ik net weer eens lekker gefietst heb??
-het eigenlijk helemaal niet lekker was?? ![]() -er TE harde wind stond?? -pfff -het dan niet leuk is als je alleen fietst en dus al het kopwerk moet doen?? -ik dus ook best wel kapot ben nu?? -ik de laatste 2 en een halve week 400 km heb gereden?? ![]() -zogoed als alles solo?? ![]() -het groepje waar ik vroeger mee ging te weinig en te langzaam gaan?? ![]() -ze in dat groepje nog niet boven de 30 gemiddeld uitkomen?? ![]() -ik niet tevreden ben als ik dat alleen zou rijden...?? -mijn limiet dit jaar tot nu toe op 32,6 km/h zit?? -de plannen voor de Amstel Gold Race op losse schroeven staan?? ![]() -vriend van me niet de 250 km durft te rijden?? ![]() -hij de 150 wil.....?? ![]() -ik dat geen uitdaging vind?? -ik dus misschien maar de 250 in mijn uppie ga rijden de 31e van augustus?? ![]() -ik donderdag naar Theo Maassen ga in Zoetermeer?? ![]() -ik potverdimme nog wel een kaartje over heb?! ![]() -pfff dit wordt een lang verhaal ![]() |
![]() |
![]() |
#3191 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Ik mijn propedeuse heb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() - Ik zowaar een 9 had voor mijn hertentamen? - Ik DUS een nerd ben ![]() - Ik volgens mij de eerste op sport ben die deze mijlpaal behaalt heeft? ![]() - Phitje ongetwijfeld volgende week ofzo volgt ![]() - En ik niet weet hoe het met Ankje en Basjemans en Huugje enzo staat ![]() - Ik dat vanaaf ga vieren? - dus niet morgenaaf zoals ik tegen Phit zei geloof ik ![]() - Houdoe ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3192 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik bart feliciteer - ik mn propedeuse nog niet KAN hebben - we nog niet klaar zijn - ik hem over 3 weken binnen hoop te hebben - ik dan wel nog een lastig tentamen moet halen |
|
![]() |
![]() |
#3193 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3194 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
-Ik het attent van Bartje vind dat hij zich ook afvraagd hoe het mijn P staat ![]() -Ik bart overigens wel feliciteer met z'n P
![]() |
![]() |
#3195 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik al een jaar niet meer op school zit? -ik dus koosje kansloosje ben? ![]() -dit komt door die verdomde vacaturestop afgelopen najaar bij korps Amsterdam-Amstelland? -ik volgende week donderdag mn selectiegesprek heb in Rotterdam? -ik, als ik daar goed door heen kom, 11 augustus eindelijk kan beginnen met de politieopleiding, te R'dam? -ik dus..... volgens mij mn P nog niet heb en die ook nooit zal krijgen?
![]() |
![]() |
#3196 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3197 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -bartje me in een hokje stopt?? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3198 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3199 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() en verder wil ik gewoon op Tukkerboy lijken natuurlijk..MIJN voorbeeld... ![]() wjd bartje eigenlijk niet moet oordelen over dingen waar hij geen verstand van heeft?? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3200 |
Guest
|
![]()
- ik bartje al gefeliet heb?
![]() - me P ook nog gehaald ken worden dit jaar? ![]() - als ik dat haal ik toch wel ff bij de 15 eerste mensen van NEDERLAND die zijn P heeft voor EDI? ![]() - Judith pietje 14 mij heeft geblocked en verwijderd? ![]() - dit vast komt door dat achtung mailtje van vanmiddag? ![]() |
![]() |