|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3301 |
Guest
|
![]()
- Judith wel een beetje aangeschoten lijkt?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3302 |
Guest
|
![]()
- ik Frans Adelaar wel een goede keuze als nieuwe trainer vind
- nu nog een paar versterkingen, paar dure en matige spelers lozen en de beteren behouden en we kunnen wel die eerste divisie in ![]() ![]() - David Beckham naar Real Madrid gaat hoor ik net - hehe lekker voor de Barça-socios ![]() |
![]() |
![]() |
#3303 |
Guest
|
![]()
- Ik te doen heb met judith?
- Wij hier niet zo lullig doen? - Phit, Theo en ik het feit dat judith voor een andere jongen heeft gekozen niet laten doorschemeren in ons gedrag? - Ik wel aanneem dat ze net als ik verdrietig zijn? ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#3304 |
klopt
|
![]()
-ik net terug ben uit Amsterdam?
-het concert in de Arena echt zekers te vet was? ![]() -naast eminem ook Xzibit, cypress hill, D12, ObieTrice en 50cent optraden? ![]() -het stadion zo vrij acceptabel was ingericht? ![]() -ik nuchter ben? -ik namelijk de BOB ben geweest? zo ben ik dan ook wel weer ![]() -ik nu ga slapen? -johooo ![]()
![]() |
#3305 |
Guest
|
![]()
-Sommige mensen echt raar doen..
-Zit er een vriend van mijn vriendje een beetje te stoken over mij!!! -Wat een eikel!! - ![]() |
![]() |
![]() |
#3306 |
Guest
|
![]()
-Ik zo moet werken
-ik nog moe ben van gisteren -ik gisteren 12 uur heb gewerk -het aanvoelde alsof het 30 uur was -ik vandaag betaald krijg van de afgelopen 2 weken -ik in de afgelopen 2 weken zo'n 80 uur heb gewerkt -ik me straks erg hard ga bezatten -hik |
![]() |
![]() |
#3307 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3308 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-Jullie zijn wel lief hoor ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3309 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() moet eerlijk bekennen dat ik afgelopen dagen wel redelijk in een psychisch dal verkeerde ten gevolge van het voor jou vast en zeker geweldige, doch voor mij zeer schokkende nieuws dat je mij/ons passeerde voor the lucky guy die zichzelf nu trots het vriendje van jou mag noemen ![]()
![]() |
![]() |
#3310 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3311 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dat concert me best goed lijkt - 50 cent voor mij niet zo nodig hoeft te komen ![]() - ik hen niet verschrikkelijk bagger vind maar toch wat vind verbleken bij de overige namen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3312 |
Guest
|
![]()
-Ik echt depressief word...
-mensen echt schijnheilig doen -ik me afvraag waarom mensen mij juist moeten hebben.. -ik het gewoon niet meer aankan voor mij gevoel ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3313 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-ik dr alleen geen enkel nr van kende? ![]() -50 verder zwaar goed was? -ik hem ook op papier duidelijk niet vind verbleken bij die andere namen? ![]() -allesbehalve? ![]() -geen enkel optreden eigenlijk tegenviel? ![]()
![]() |
![]() |
#3314 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ze 50 cent echt superlekker vond zo op t podium, vond jij dat ook huug?? - ze ook iets zei over eminem in een reuzenrad ofzo? |
|
![]() |
![]() |
#3315 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Rappers verbleken?
Het moet niet gekker worden tegenwoordig ![]()
![]() |
#3316 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ja joh, is toch niet meer normaal joh |
|
![]() |
![]() |
#3317 |
Guest
|
![]()
DINsDAG 8 JULI
JA OF DE NEEN? |
![]() |
![]() |
#3318 |
Guest
|
![]()
phuu... de helft ken al weer nie 8juli... KERLLL
|
![]() |
![]() |
#3319 |
Guest
|
![]()
Hee! verneuk jij het "wist je dat" is niet zo man!
|
![]() |
![]() |
#3320 |
Guest
|
![]()
- het laatste nieuws 6 Juli was, dacht ik?
|
![]() |
![]() |
#3321 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() enne... ja, dat was met de opkomst van eminem.... gingen de gordijnen open en kwam hij idd uit zo'n lichtgevend reuzenrad naar beneden.... best geinig ![]()
![]() |
![]() |
#3322 |
klopt
|
![]()
-dat post 3333 was?
![]()
![]() |
#3323 |
Guest
|
![]()
-Ik morgen met mijn vriendje naar 2 fast to furious ga!!
-Ik een dik goed plan heb bedacht om mijn 'fake' vrienden dwars te zitten.. -ik eigenlijk heel veel zin in morgen heb -Kus!! ik ga maar weer es - ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3324 |
Guest
|
![]()
Hehe, vinden jullie Judith ook niet hét prototype Br33Zah? Ik weet nie of jullie haar in jullie lijst hebben, maar die nicknames.. Fan zijn van MSN, veel Breezers drinken, altijd ruzie met vrienden.. Voldoet ze nog aan meer punten van die lijst die ik ooit van ene mvr. Muijzers in mijn mailbox gedropt kreeg
![]() ![]() WJD.. - 6e NEE?! - Ik vandaag in de trein zat met andere kanslozen die naar eminem gingen ![]() - Ik een 2e baan erbij heb? - Ik naast telemarketing in Vizion ga werken? - Dat betekent elke week gratis uitgaan in de vakantie? ![]() - Houdoe ![]() |
![]() |
![]() |
#3325 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -Nou, ik weet genoeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3326 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3327 |
Guest
|
![]()
haha, grappig hier op tv steken allemaal mensen zichzelf in de fik
![]() - in rome, in bern overal ![]() - enne, judith is niet breezeh, want breezehrs zijn sletjes, en dat is judith niet ![]() - ik de donald duck ga lezen? ![]() |
![]() |
![]() |
#3328 |
Guest
|
![]()
-vanmiddag het hele forum plat lag
-wel de pagina kon openen, maar geen enkele thread kon zien -dat dat er best geinig uit zag |
![]() |
![]() |
#3329 |
Guest
|
![]()
-Bart mij al eerder een breezer sletje heeft genoemd
-Ik een beetje boos op hem ben.. -Hij maar weer aardig moet doen -dan ben ik niet meer boos -Ik ga meer es -Enne, ow jah Bart...ik heb geen ruzie met mensen, die mensen hebben ruzie met mij... -Ik ga zometeen naar 2 fast 2 furious ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#3330 |
Lid
|
![]()
- je bart nooit serieus moet nemen
- hij irritant is - ![]()
![]() |
#3331 |
klopt
|
![]()
-ik onder voorbehoud van het antesedentenonderzoek en de medische keuring aangenomen ben bij de Politie Rotterdam?
![]() ![]() ![]() -mijn korpsgesprek goed liep vandaag? -het zelfs gezellig was? ![]() -ze me konden feliciteren? ![]() -ik aan t eind vh jaar kan beginnen, waarschijnen in district R'dam Oost of de Noordhoek? -ik dr teveel zin in heb? -ik me nu naar de tering ga zuipen? johoooo ![]()
![]() |
#3332 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() WJD.. - Judith niet boos moet zijn? - Ik inderdaad nog te puberaal ben soms? - Ik trouwens altijd lief ben? ![]() - Anke dat ook vond trouwens ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3333 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() nou jonge, zo zie je maar ik bne de slechtse niet, heel soms ben ik nog best positief over je ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3334 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3335 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3336 |
Guest
|
![]()
-ik heerlijk 2,5 weekjes uit huis ben??
![]() -ik in Leiden zit?? -er geen feestjes gegeven mogen worden?? ![]() - ![]() -vandaag mijn ketting van mijn fiets het begaf?? ![]() -ik verder kon lopen naar het station?? -er zo ff een fiets geregeld moet gaan worden hier?? -dit toetsenbord zuigt?!?! ![]() -ik van de komende 18 dagen/nachten er 15 moet werken?? ![]() -pffff |
![]() |
![]() |
#3337 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maarre jongen, wat doe jij in dat geheime forumpje dan dat mag niet he |
|
![]() |
![]() |
#3338 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3339 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maarem, pssst.. ik had zelfvertrouwen nodig, en Phitje zei dat er iets liefs stond ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3340 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3341 |
klopt
|
![]()
-ik nu alweer thuis ben?
-ik zo sjikke als een spreekwoordelijk batje ben? ![]() -ik nog steeds echgt te blij ben dak eindelijk ben aangenomen? ![]() -wanneer s de meeting nou? -ik van de artij zal zijn? -ik nu namelijkk toch 100% vrolijk ben en zeker erbij zal zijn? -(B) ![]()
![]() |
#3342 |
Guest
|
![]()
- bert moet optieven met mij de schuld geven?
- hij ook niet van die zeer vage smsjes moet sturen waar ik dus geen snars van begrijp? - het ook ken betekenen dat die kerl al om 8 uur gisteren al een biertje teveel op had? ![]() - stadje vannacht toppie was? - zaterdag geskipped gaat worden? (althans, dat probeer ik) ![]() - ![]() Laatst aangepast door The Phit : 20 June 2003 om 12:00 |
![]() |
![]() |
#3343 |
Guest
|
![]()
Hier is ff het vriendje van Judith:
-he watjes ik ben jullie lekker te snel af want Judith is lekker puuuuh van mij en dat blijft ze ook. Dus ga maar achter iemands anders reet aan lopen slijmen Desnoods ga je achter je lerares van 65 aan die heeft toch genoeg tijd want ze gaat met pensioen . Maar toch kan je maar een paar weken '' plezier '' maken want jij rijd zo hard dat ze '' stuk '' gaat. en ze binnen de korste tijd dood is Veeel succes Hier is Judith weer ff: Hej mensjes...dat bedoeld ie maar als een grapje geloof ik ![]() -Hij zegt: Jah, het is een grapje, ik ben nogal melig, als jullie dat maar weten. -mja...wij nu maar weer gaan wachten op jullie reacties... -ENNE...TOM BEDOELDE HET ALS EEN GRAPJE.. EGT WAAR!!!!!! ![]() |
![]() |
![]() |
#3344 |
Guest
|
![]()
-ik Tom maar een pauperig, agressief, door de maatschappij verpest, kneuzig en humorloos kleutertje vind??
![]() -Judith veeeel beter verdient?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3345 |
Guest
|
![]()
Inderdaad hey, en jij vindt dat humor
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3346 |
Guest
|
![]()
-Tom idd een paar flinke rossen voor zijn muil verdiend??
![]() ![]() -ik me afvraag of hij nog hersenloos is ook?? ![]() -ik erg teleurgesteld ben in de smaak voor mannen van Judith?? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3347 |
Guest
|
![]()
ik deze thread nu op zich wel grappig begin te vinden.
deze thread dan ook begin te waarderen. ik tom en judith niet ken ik denk dat tom een piemeltje van 11 jaar en 3 maanden is ik vanaf vandaag OFFICIEEEEEEEL VAKANTIEEE HEB TOT EN MET 3 SEPTEMBER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!! |
![]() |
![]() |
#3348 |
Nostalgisch lid
|
![]()
tom is dom
![]()
![]() |
#3349 |
Guest
|
![]()
- ik een beetje bang voor Tom ben
![]() |
![]() |
![]() |
#3350 |
Guest
|
![]()
- tom idd een beetje stommie doet?
![]() - hij niet snapt wat ik (de 17 jarige phit) ziet in judith? ![]() - Judith mij (met mijn 17 ![]() ![]() - er uit een 1 of andere test kwam dat ik 14,5 jaar ben? ![]() - gedrag er wel in de buurt komt iig? ![]() - ik hugo nog ff feliciteer met zijn baan als Rotterdam terror Cop? ![]() - ik ff hierop een biertje heb drinkt gister? - die Volendam Lay-Out (oranje) van LL.com best stoer is? ![]() - ik de sms van bartje nu snap en er wel lol mee heb? ![]() - whoeloehoeloe ![]() |
![]() |