|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#301 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- iedereen dus zijn uiterste best moet doen om hem hoog te houden totdat Phit terug komt... - ik het ook zal proberen.... - de grootste onzin dus gepost zal worden... - ik nu ga eten... - ook korte wjd's helpen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#302 |
Amsterdam Original
|
![]()
- ik dit allemaal niet wist?
- dat dit een nutteloze post is? - dat is ook me laatste post hier is - ![]()
![]() |
#303 |
Guest
|
![]()
wjd:
-ik me helemaal de tering verveel? -ik een cd van KazAa aan het downloaden ben voor de Broer van een vriendin? -dat die cd Aerosmith-the big ones is? -best wel kutmuziek. -ik weer een paar mooie nieuwe skins heb voor wInamp? -als Feyenoord-tottenham is ik op vakantie ben? -ik dus me seizoenkskaart heb uitgeleend -ik dit eig. best wel kut vind. -ik nu ga stoppen.................. |
![]() |
![]() |
#304 |
Guest
|
![]()
- ik weer terug ben
- ik wel flink ben bijgekomen van het afgelopen drukke jaar - ik er dus weer helemaal tegen aan kan gaan de komende weken - het weer de eerste paar dagen in la France een groot drama was - het gelukkig daarna echt lekker warm werd - het de laatste 5 dagen zeker wel rond de 30 graden was - we afgelopen vrijdag misschien op tv waren - dit dan gebeurd moest zijn tijdens de beklimming van Plateau de Beille - Michael op 50 cm van me vandaan reed - ik vandaag met de bus ben aangekomen vanuit frankrijk - ik nu een weekje alleen thuis ben - nog niemand mijn verzonden kaartjes heeft ontvangen - dit deze week zal gaan gebeuren, hoop ik |
![]() |
![]() |
#305 |
Super Lid
|
![]()
wjd...
- er echt geen fuck te doen is vanavond?! - ik vandaag de hele dag gewerkt heb?! - ik dus niet online was?! - ik dus dacht vanavond wel wat mensen te kunnen spreken?! - dat dus vies tegen valt?! - ik daarom maar ga posten hier?! - ik werk bij het grote Aviko?! - Aviko fabrieken heeft over de hele wereld?! - ik op het hoofdbureau werk?! - op de administratieve afdeling?! - ik daar facturen moet boeken?! - dat best lullig is voor de Aviko als dat niet goed gebeurd?! - ze dan namelijk aanmaningen krijgen?! - ze dat vast niet prettig vinden?! - ik dus wel de hele dag achter de computer zat?! - het wel een klote programma is waar ik mee moest werken?! - ik het gelukkig niet de hele dag hoefde te doen?! - ik de facturuitdraaien ook nog aan de facturen mocht plakken?! - ik daarna de facturen in postvakjes moest leggen?! - ik daarna weer opnieuw kon beginnen met een pak facturen?! - ik daarna nog ff wat oude facturen voor het archief mocht uitzoeken?! - ik echt onmundig grote bedragen voorbij hoorde komen?! - het ging om miljoenen euro's?! - Ze ergens 2 miljoen euro niet konden traceren?! - ze niet wisten waar het vandaan kwam?! - ze daar dus naar moesten zoeken?! - 2 miljoen euro veel geld is?! - ze er gelukkig achter zijn gekomen?! - ze daarna over balansposten gingen praten?! - ik geregeld iets op ving van 8 ton?! - dat ook gewoon veel geld is?! - ze met elastieken schieten op mijn afdeling?! - ze proberen visjes van elkaars beeldscherm eraf te rammen?! - het dus dolle pret is op die afdeling?! - ik dus best gelachen heb?! - de afdelingleider ook bekogeld werd?! - hem dat niet boeide?! - hij er wel om kon lachen?! - die lui op maandag eigenlijk geen flikker uitvoeren?! - ze dan maar zeggen dat het aan de dag ligt?! - ze zeggen dat het op vrijdag hetzelfde is?! - ik eigen baas ben?! - ik dus zelf mag weten hoe hard ik werk?! - ik wel 2 weken proefperiode heb?! - Mensen die tot hier lezen gek zijn?! - het dus weleens zo kan zijn dat na 2 weken weer weg moet?! - ik dan iig al 2 weken verdiend heb?! ![]() - dat al zeer gunstig is?! - ik niet meer weet waarom ik 5 weken werk?! - ik maar eens ga kappen?! - ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#306 |
Guest
|
![]()
-ik nu echt heerlijk kan slapen na die post van Bazzie??
-ik er toch echt vertrouwen in had dat het nog boeiend ging worren?? ![]() -dit toch ff vies tegen viel?? -elk voordeel ze nadeel heb?? -ik vandaag ben teruggekomen uit Z-Limburg (Mestreech)?? -ik daar in een kast van een huis verbleef?? 8* -dit gelukkig niet bij Oizo was?? ![]() -ik 2 halve en 1 hele dag heb kunnen trainen?? -dit een totale afstand van ietsie meer dan 200 km heeft opgeleverd?? -die korte hellingen toch best wel zwaar waren?? -ik normaal gesproken amper klim hier in Z-Holland?? ![]() -het dus ff wennen was voor de vrij ongetrainde klimbenen?? -de spierpijn nog best wel meevalt?? -daar vannacht/morgen best wel eens verandering in kan komen?? -de Keutenberg er niet echt grappig uitzag met zijn 22%?!?! -ik er toch wel redelijk fris opkwam?? ![]() -de Cauberg wel tegenviel qua moeilijkheid?? -ik er toch vooraf een beetje bang voor was?? -dit dus niet echt nodig was?? -de Eyzerbosweg wel de moeilijkste/zwaarste was?? -Boogerd daar de laatste paar jaar telkens zijn aanval plaatst?? -ik niet had kunnen pareren gister als Michael had gedemareerd?? ![]() -ik vanochtend niet eens ff fantsoenlijk kon uitslapen?? ![]() -ik serieus d8 dat er iemand voor de lol aan mijn bed stond te rammelen?? -het dus een heuse aardbeving was?? -ik op een km of 25 van het epicentrum was?? -ik iedereen kan vermelden dat ik nix mankeer?? ![]() -mijn conditie wel redelijk vooruit gaat de laatste tijd?? -ik me ff ga wegen zo?? ![]() -er nog wel minstens 3 kilootjes afmoeten om op mijn ideale gewicht te komen?? -73 kilo wel netjes staat voor iemand van 1.86?? -ik trek heb in een biertje?? ![]() -mijn gemiddelde op minder dan 1 ligt?? -dit het gem. per week is?!?! ![]() -ik bazziemannetje nog ff bedank voor gedane diensten?? ![]() ![]() -ik nog steeds 1 post minder hier heb dan Thur?? ![]() -ik nu ook van mezelf in slaap val?? - ![]() -adios... - ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 23 July 2002 om 01:22 |
![]() |
![]() |
#307 |
Guest
|
![]()
Wjd...
- Dit voorlopig één van mijn laatste wjd's is? - ik namelijk morgen op vakantie ga? - Remco me dus zo kan inhalen ![]() ![]() - ik het verhaal van Bas met grote interesse heb gelezen - ik verder nu ff geen wjd inspiratie heb ![]() |
![]() |
![]() |
#308 |
Guest
|
![]()
wjd
Boekehaarie naar ajax is ik dat een geweldige aankoop vind ik hem vanochtend nog op "de pleintje" zag op tv rijnmond zoals die dat zelf zegt. sparta wel blij zal zijn met het geld. |
![]() |
![]() |
#309 |
Guest
|
![]()
wjd
-er GEEN psv supporters naar de Willem van Hanegem Schaal gaan??? -Reden hiervoor is dat PSV geen gebruik zal maken van de eenzijdig opgelegde reisgelegenheid. -dit een Treincombi is. -dit weer zo'n jodenstreek is...... -dit dus een boycot actie is van de psvers -ik mijn seizoenskaart nog niet binnen heb? -ik nu dus best wel ongerust begint te worden? -wel een brief met toegewezen een maand geleden -dit voor vak DD is -op vak DD niet meer FatimaScholen zitten? -ik daar best wel blij mee ben -V.gobbel(en wie niet springt.....) Korneev en Jan de Visser in de wedstrijd tegen Tottenham Hotspur afscheid gaan nemen? -ik daar dus niet bij ben ![]() -Leeds weer belangstelling heeft in emerton? -v. Hooijdonk weer meedoet met trainen -ik nu ga stoppen - ![]() |
![]() |
![]() |
#310 |
Super Lid
|
![]()
- mijn stukje toch nog ergens goed voor was?!
- Remco me echt geen dank verschuldigd is?! - ik vandaag weer hetzelfde gedaan heb, alleen dan sneller en meer?! - ik morgen weer verder kan gaan?! - ik morgen allemaal nummers uit me kop moet leren?! - dat nog leuk gaat worden?! - ik dat niet zo erg vind?! - ik namelijk net kan doen alsof ik ze nog niet ken?! - ik er dan langer over doe?! - ik dan nl. langzamer kan werken?! - dat dus relax is?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#311 |
Guest
|
![]()
- ajax weer kampioen wordt
- ik nu al aan het sparen ben voor de cl - finale - morgen ajax-celtic is - alle voetballiefhebbers welkom zijn dit bij mij te komen kijken - de deuren vanaf 20.15 open zijn - bier aanwezig is - het iig in leiderdorp is - er meer dan 1 persoon aanwezig zal zijn - ik zo maar ga pitten - omdat ik morgen weer moet werken - een een of andere tering marokkaan naar ajax gaat - hij eerst een nieuw scheerapparaat mag gaan kopen - hij vooraan geen middelvingers meer mag opsteken tegenover het ajax publiek als ie gescoord heeft - hij dit wel deed 2 jaar geleden bij spartta-ajax - ik bonnie een fijne vakantie toewens |
![]() |
![]() |
#312 |
Guest
|
![]()
- Ik maar weer es heir ga posten
- ik nu een beschuitje met kaas aan het veroberen ben - ik nu ook op me werk zit en nieuwe collecties moet gaan bekijken en doormailen in het engels en in het FRANS?!?! - dat dus niet lukt ![]() - ik bijna al mijn mp3's van me pctje heb geflikkerd - er vand e 300 zoveel nog maar 77 ofzo over zijn ![]() - bij nader inzien ik er heel veel spijt van heb - ik nooit meer ga denken ''och ja daar kom ik wel overheen'' - ik ook wakker werd van den aarbeving - mijn collega nu binnen komt om te vragen of ze het tshirt dat ze nu omhoog houdt ook in kindermaten hebben - het antwoord ''nee, maar wel hetzelfde tshirt in een andere kleur'' is - ze zegt ''merci beaucoup'' - ik helaas geen Ajax-Celtic ga kijken bij LD651 - Leiderdorp me voor zo'n wedstrijd toch iets te ver is ![]() - ik wel bedankt voor de fijne vakantie ![]() - ik Remco prijs voor zijn limburgse-bergopklim-fietstocht - ik hier nu ook post om deze topic voor Fitje omhoog te halen ![]() - *moi* nu online komt - het hier in het kantoor heel netjes is... - er zoals in de hele winkel net nieuwe vloerbedekking is (vloerbedekking=rood/groen) - als we het nu toch over vloerbedekkingen hebben, ik maar es moet melden dat wij dezelfde vloerbedekking in het halletje naar de slaapkamers hebben liggen als Theo Tank - ik gister een hele goede daad heb verricht - er een of andere miep nar me toe kwam met de vraag of ik de diertjes wou helpen door een bepaald bedrag te doneren - ik dat wel wou ![]() - ik ga stoppen omdat ik weer es allerlei sites ga doorspitten - ![]() |
![]() |
![]() |
#313 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik net las op feyenoordnet dat de tribune in mijn vak is vervangen -ik dus niet meer op houten planken sta -maar op metalen plankies -die ribbels mij wel fijn lijken -het als het regent namelijk best glad was met dat hout -het wel minder zal veren bij het springen ![]() ![]() het is ook iets groter geworden zo te zien. |
![]() |
![]() |
#314 |
Guest
|
![]()
WJD
- Boogerd net heeft gewonnen ![]() - ik dat wel cool vond - ik vandaag vrij had - dat ik dat erg nodig had - ik vandaag een nieuwe telefoon heb gekocht ![]() - het een swing 600 is - die lekker goedkoop was - ik morgen weer gewoon moet werken - ik geen zin daarin heb - ik over 1 week op vakantie ga naar Italie - ik daar zin in heb - ik 3,5 week ga - dat best wel lang is ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#315 |
Guest
|
![]()
- 2 weken heb uitgerust van 12 dagen Kreta?
- dit bijna in Belgie was? - Ik geen Tofke gezien heb? - ik 2 keer TV gekeken heb? - dit de tour was met Boogerd als winnaar en de F1 van Hockenheim? - Hockenheim vorig jaar de mooiste race was? - het dit jaar toch wat tegenviel? - DJ en LD651 volgens mij nu in ArenA vertoeven? - het stadion 2x is uitverkocht? - Dit nooit is gebeurt met de Amsterdam Tournement? - Deze topic niet lang genoeg is ge-upped? - ik er toch weer van te pas moet komen? ![]() - Ik veeeeeeeeeel speciale drankjes en biertjes heb meegenomen uit het Belgenland? ![]() - Ommen dit jaar van mij de pot op kan? - deze plaats nog aangedaan zou worden, maar het veel te lekker was in Belgie? - ik eten ga, en zo weer terug ben? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#316 |
Super Lid
|
![]()
- dit een mooi tijdstip is
![]() - ik net weer terug kom... - ik nu naar bed ga ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#317 |
Guest
|
![]()
- ik schrok toen ik net de krant open deej?
- Mijn MTB route die ik af en toe rij in de duinen bij t woud begint? - die route enkele tiental meters van het graf van Marion en Romi gaat? - Okan O de grootste smerige tering turk allertijden is? - Deze titel ook geld als de persoon al dood is? - ik hoop dat die stinkmogool veel doodse pijn heeft geleden tijdens zijn kankerschap? - Justitie veeeeel te mild is geweest voor die klootzak? - ![]() |
![]() |
![]() |
#318 |
Guest
|
![]()
Wjd...
- ik terug ben van mijn vakantie - het in Italië heel mooi was - ik voor het eerst zonder ouders op vakantie ging ![]() - we o.a. mountainbikes gehuurd hebben en we dus ook sportief geweest zijn - we een hele dag gefietst hebben, door de stad Florence en in de bergachtige omgeving - ik de man met de hamer niet ben tegengekomen? ![]() - we ook een aardige klim hebben gemaakt naar het Piazza Michelangelo - dit plein een mooi uitzicht biedt over de stad ![]() - het niet echt een zuipvakantie en strandvakantie was - meer een combinatie van strand/doe/culturele vakantie ![]() - we echt heel veel gedaan en gezien hebben - ik 10 dagen weg ben geweest ongeveer - we op 2 verschillende plaatsen in italië zaten, namelijk Florence en Genova - het openbaar vervoer in Italië apart is - dat warm/druk/chaotisch is - we iedere trein en bus van binnen hebben gezien omdat we zo actief waren.. ondanks het warme weer 8* - de terugreis met de trein lang en duur was ![]() - ik eergisteren nog aan de Middellandse Zee zat - en nu weer in de koude Achterhoek ![]() - ik wel alleen thuis ben aangezien mijn ouders nog op vakantie zijn - De Graafschap 2-2 gelijk heeft gespeeld tegen Aston Villa - we tevreden mogen zijn met dat resultaat - de rits topics over het geweldige Roda een beetje jammer zijn ![]() - ik zin heb in het nieuwe voetbalseizoen - bij de post van de afgelopen 1,5 week die ik doornam ook mijn seizoenkaart zat? - deze voor vak 16 op de Spinnenkop is - Spinnenkop een best vreemde naam is als je erover nadenkt - het toch ook wel leuk is - ik afdwaal - 17 Augustus voor mij de eerste training is - ik alleen geen idee heb waarin ik zit.. ik zal wel A junior zijn nu ![]() - deze wjd weer redelijk onsamenhangend is? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#319 |
Guest
|
![]()
wjd
ik vandaag sinds lange tijd weer in de Kuip was? ik me "oude plekje" kwijt ben want ze hebben een trap weggehaald. het wel weer gezellig was er eerst nog afscheid werd genomen van een paar spelers zoals Korneev, de Visser, Tininho en Uli we nog een keer zongen voor uli "en wie niet springt die is een jood" ik nu het nos journaal ga kijken of ze er weer schande van spreken. de wedstrijd begon met een plaatsje in de zon en eindigde in de regen van Haaren scoorde een mooi doelpunt dat heeft ie natuurlijk bij Roda geleerd (He Bart? ![]() uuh tja gewoon weer een leuk middagje was Daag |
![]() |
![]() |
#320 |
Guest
|
![]()
- ik best moe ben
- dat komt door een enerverende voetbalzondag - ik mij gister best vermaakt heb in amsterdam - we al om 2uur vertrokken, terwijl de wedstrijd pas om 20.,45 zou beginnen - we in het stadje niet echt hebben kunnen terrassen, omdat je niet met je eigen drank daar mag gaan zitten - we eerst nog met wat engelsen hebben staan praten - dit best goeie gasten waren - we rond 7 uur richting arena gingen - het toen begon te regenen - we richting arerna een heel surveivelavontuur hebben beleeft - we allemaal doorweekt waren toen we er aankwamen - ik nog even in een rolstoel heb gezeten in de arena, maar dat dit niet werd gewaardeerd door de stewards. - ik ook nog ruzioe had met een wc-juffruwtje - de wedstrijd zeer vermakelijk was - dit mede kwam door het niet al te sterk verdedigen van beide kanten - dit dan ook 7 doelpunten opleverde - we na afloop naar het leidse wilde gaan om het te vieren - we dit toch maar niet gedaan hebben - ik nui ff ga hardlopen Laatst aangepast door Superjood : 6 August 2002 om 10:19 |
![]() |
![]() |
#321 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#322 |
Guest
|
![]()
- LD651 zich niet netjes gedraagd?
- hij maar eens manieren moet leren? - hardlopen slecht is voor je gezondheid? - dit echt zo is? - je je beter ken vervoeren met auto, trein, tram, bus, boot, metro, helicopter of vliegtuig? - NEC weer Kampioen is? - Ajax 2 en AZ respectievelijk met 5-1 en 4-1 werden ingemaakt? - Groen op kampioen rijmt? - ![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Guest
|
![]()
WJD
*Dat alleen maar komt omdat Roda niet meedeed, phit? *Roda daar altijd won als ze meededen? ![]() *Ik ff heb gekeken wat ik heb gemist in deze WJD-topic? *Dat niet al teveel is? ![]() *Ik me afvraag waarom RemCo niet ff langs is geweest toen hij in 's lands mooiste provincie was? *Ik waarschijnlijk nog dichter bij het epicentrum zat? *Mijn lamp op mijn nachtkastje omviel? *Mijn zus toen net terugkwam van haar werk (nachtdienst)? *Zij dus op het toilet zat ![]() *Zij bang was dat het hele huis instorte ![]() *Ik dit weekend met een maat naar heilo en omgeving kom? *Ik hem alvast erop heb voorbereid dat daar geen moer te beleven valt? *Ik naar het wielercriterium in Heerlen ben geweest? *Robbie McEwen hier won? *Dat toch al van tevoren bekend was eigenlijk? *Ik erg nat ben geworden bij het concert van Rowwen Hèze? *Dat niet van de regen kwam? *Bier over je hele kleren erg kan stinken? *U2 erg maffe muziek maakt? *Stuck in A moment and you can't get out of erg mooi is? *RemCo uiteraard geen klimbenen heeft aangezien bij hem in de omgeving geen bergen zijn? *Je de Keutenberg met een soort van sprint moet oprijden? *Ik anders halverwege altijd al stil sta ![]() *Ik Daelhemmerweg (in Valkenburg de naar links voor de Cauberg) toch zwaarder vind? *Die mietjes van een wielrenners die altijd af in plaats van op rijden? *Ik hem altijd naar mijn werk moest opfietsen ![]() *Ik vind dat ik erg lang (en dus triest) bezig ben? *Ik dus maar eens kap? * ![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Guest
|
![]()
- ik niet de enige ben die manieren moet leren
- als ik phitje zijn verhalen moet geloven ![]() - hij zijn handjes niet kon thuislaten ![]() - ik straks weer ga hollen - ik dit doe om mijn conditie op peil te krijgen voor het aankomende voetbalseizoen - ik eerst ff het eten laat zakken - ik morgen de dvd van ajax ga kijken |
![]() |
![]() |
#325 |
Guest
|
![]()
-ik weer terug ben uit de regenachtige alpen??
-ik 585km heb gefietst?? -ik wel een beetje ziek en vermoeid ben?? -ik dus nu ga phitten?? -ik morgen wel wat fotos ga posten?? -mooi. - ![]() |
![]() |
![]() |
#326 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Een Zwols meisje die me hele tijd in de kont kneep zei dat ik dat niet kan? ![]() - Remco gemiddeld bijna 100 KM per dag heeft gefietst? - ik dat best wel een knappe prestatie vind? - voor mij vakantie iets heel anders betekend? - Onze FB maar 1 pils heb gedronken in z'n vakantie. ![]() - ik denk dat ik wel ff wat meer heb gedronken? - in september nog een vakantie op me staat te wachten? - er in Amsterdam-noord ook Campings zijn? - Ik liever heb dat de Hoogeschool ergens anders in Nederland (een rustig plekje in de buurt van Ommen bijv.) een camping had gereserveerd? - ik me afvraag of de afdeling van Bruggi daar ook heen moet? - ik zo maar eens een vouwwagen ga mollestreren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#327 |
Guest
|
![]()
wjd
-ýk nu ýn turkenland zýt -het hýer heel erg warmpýes ýs -de toetsenborden hýer zwaar sucken -ýk er nu geen last meer van heb aangezýen ýk overal schýjt aan heb -als jullýe dýt dus nýet begrýjpen jullýe t ook maar nýet moeten proberen te begrýjpen -de zee hýer ong. 30 graden ýs -voor de rest het hýer 40 graden ýs - ýk dus eýgelýjk nýks te klagen heb -ýk ook nýet klaag -ýk hogu boss vanuýt hýer van harte gefelýcýteerd met je verjaardag wens -van harte gefelýcýteerd met uw verjaardag -ýk hýer býkkel wordt genoemd -jahoee -de turken hýer erg leuk zýjm -de turk dýe achter mýj staat ook wel leuk ýs -hýj mee leest maar geen nederlands kan -hýj er dus geen flýkker van begrýjpt -ýk hýer veel tarkan hoor -dat mýnder ýs -ýk me daaraan nýet stoor -er hýer een onmens knappe gozer rondwandelt -ýk jullýe de detaýls bespaar -ýk stop -maandag bonnýe weer om 01,00 arrýveert ýn adam en hoopt op aanwezýgheýd van een van jullýe -mýjn vlucht vanuýt ýzmýr ýs -dýkke kusssss |
![]() |
![]() |
#328 |
Super Lid
|
![]()
wjd..
- bovenstaand verhaal echt interessant was?! - ik maandag jammernoeg niet kan ![]() - ik namelijk moet werken?! - er granaten worden gevonden bij mij op werk?! - dat een lang verhaal is?! - ik hoorde dat het in Turkije nog warmer zou worden?! - tegen de 50 graden aan?! ![]() - dat wel erg warm is?! |
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Guest
|
![]()
-ik de Col de Jambaz (1027m), Col de Feu (1117m), Col de Cou (1116m), Col de la Colombiere (1618m), Col du Marais (837m), Col des Esserieux (775m), Col de la Forclaz (1157m), Col de Glieres (1440m), Col des Aravis (1498m), Col de la Croix-Fry (1467m), Mont Saxonnex (???m), Mont Seleve (???m), Col d’Evires (810m), Col de Fleury (920m, 4x) heb beklommen vorige week??
-het niet in deze volgorde was?? -ik nog wel meer heb geklommen, maar dat ik daar de namen niet van weet?? -ik nu ff ga voetballen?? - ![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Guest
|
![]()
- Bon voortaan maar eens de i onder de ctrl+V moet hebben?
- ik namelijk helemaal gek wordt van de ý in dr mail en in deze wjd topic? - deze "ý" me teveel doet denken aan een bepaald ras? - ![]() - ik heel fout aan de groslch beugelfles zit te lurken? - Jean le Blanc op de kutPC zit? - hehehe - Bon het wel kan shaken dat ik nar schiphol kom? - ik graag was gekomen als het op een normaal tijdstip was? - er tussen 1 en 6en snachts geen treinen naar Heiloo rijden vanuit A'dam? - ik dus niet zou weten wat ik dus moet doen al die tijd in Amsterdam op maandag nacht? - Alkmaar ook net als Amsterdam met een A begint? - A de eerste letter van t alfabet is? - Otje net als ik goed is in voorspellen? (hoop ik) ![]() - ik zo maar een nieuwe foute (grolsch) biertje ![]() - Sex op het strand wel kinkie is? - SCOB'en hier heel normaal is? ![]() - Alkmaar ook vanavond veilig is? - iedereen wel uitkijkt als superPhit langskomt? ![]() - ik trouwens net een panorama las van de week dat Fortuyn werd neergeknald? - Daar ook een F-noord foto in stond? - ik daar iemand van t forum daarop herkende? - ik hiervoor deze wjd plaats? - deze scan zodirect op de wjd te zien is? - ik m nu dus ga scannen? - toedels. :^ |
![]() |
![]() |
#331 |
Guest
|
![]()
- Hier dan die foto is?
- Hij nu verkleint is? - Je minder goed kan zien dat het hier dus de FB betreft? - Panorama nr. 21 maar moet openslaan om het goed te zien? - Capitano echt niet kan ontkennen dat hij het niet is? - u gelieve verzocht wordt wel de witte pijl te volgen en niet direct naar die asofiguur te kijken? - ![]() |
![]() |
![]() |
#332 |
Guest
|
![]()
- er 2 forummers gesignaleerd zijn in noordwijk.
- dit de foto is ![]() - ik me echt wel vermaakt heb - er ook best wat vrouwelijk schoon aanwezig was '- enkele heel erg arrogant waren - ik hoop jullie ons te herkenne - ik de 2e van links ben en remco rechts sta - morgenavond weer zo een soort feeste ergens is - de dag erna we richting hoofdstad trekken om ajax te zien winnen - ik nu ff studio sport ga kijken |
![]() |
![]() |
#333 |
Guest
|
![]()
Wist je dat:
Je in café het Zeepaardje in Noordwijk heel goed met Twente kunt vechten. Je eigenlijk overal wel met Twente kan vechten. Er in Lloret geen hooligans meer zitten, behalve die van Veendam. Je beter in Nederland vast kunt zitten dan in Spanje. Ze daar slechte koffie hebben. Er mensen zijn die binnen 5 minuten alle 10 de uitgaansregels kunnen overtreden. Het kansloos is om naar Hoogeveen te rijden, terwijl je weet dat je met SV niet naar de wedstrijd mag. Hoogeveen de K-Side heeft. De Graafschap nog steeds erg snel is. Het stoer is om hard te gaan op Britney Spears. Sikora al z’n fans in Deventer kwijt is. Sex op de middenstip van de Adelaarshorst nog kinkyder is! DJ Darkraver aids heeft in z’n lul. Meisjes uit Zwolle Fries praten; veel liefs en tuutjes????????? Echte hooligans niet met hun vriendin op vakantie gaan. Je respect krijgt als je niet vreemd gaat. Je ook respect krijgt als je 26 keer vreemd gaat. Je ook hard kunt gaan op Bacardi Breezer Spinazie. |
![]() |
![]() |
#334 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik het nl niet ben?? -deze foto genomen is tijdens de finale?? -ik toen niet op een parterrevak zat?? -deze foto daar wel genomen is?? -ik nl op s stond (1e ring)?? -ik ook niet zo kort haar had toen?? -ik dr volgens mij ook totaal niet op lijk?? ![]() -Fitje dit toch zou moeten weten na mij meer dan 1x gezien te hebben?? ![]() -ik tevens een pet&sjaal-supporter ben en de aangewezen persoon geen hoofddeksel op het hoofd draagt?? -ik nu op de excuses van Fit wacht?? -ik ook nog op over een schadevergoeding zit te denken?? ![]() -iedereen mijn kop dus wel op de foto onder die randebiel met Fortuyn op z'n buik kan zien?? -ik wel een beetje jaloers ben op Fit met zijn werkende scanner?? -die van mij het dus niet doet?? ![]() -ik mijn fotos uit de Alpen vandaag wilde inscannen?? -jullie hier toch nog dan maar ffies op moeten wachten?? ![]() -ik me er van bewust ben dat dit voor sommigen hier een zware klus zal zijn?? -het mij spijt?? ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 10 August 2002 om 01:55 |
|
![]() |
![]() |
#335 |
Guest
|
![]()
- Die gast op die foto een Remco look-a-like is?
- die scanner van mij niet zo super is? - jullie daardoor niet zo duidelijk zien als ik dat t verdomd veel op Remmie lijkt? - als er een volgende meeting komt ik die blz uit de panorama scheur? - ik vannacht alweer heb ervaren dat sommige meiden te snel hun conclusies trekken? - de desbetreffende meid zich nu denk ik wel klote voelt? - hmmm, jaahw. eehhh ![]() - doei ![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Guest
|
![]()
wjd:
-ik dinsdag naast de Turken zit - ![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
klopt
|
![]()
-ik gisteren de uitslagen kreeg van mn sporttest voor de politieschool?
-ik gewoon op alle punten bovengemiddeld scoorde? -ik op conditie zelfs bij de beste 5% zat over alle selectiegenoten van de afgelopen jaren? -dat me best wel meeviel na 2 jaar totaal nix aan sport doen? -ik alleen afgelopen maand btje getrained heb? -ik dr stiekem best trots op ben? ![]()
![]() |
#338 |
klopt
|
![]()
-ik weer thuis ben na een nachtje hard werken/drinken?
-ik mn bedje maar es oo ga zoeken? die denk k wel vrij zacht zal liggen??
![]() |
#339 |
Guest
|
![]()
WJD
- ik op het moment in Italie zit - het kut weer is - dat dat echt belachelijk is - het in Nederland ook het geval is toch?????????? - ik nix boeiends te zeggen heb |
![]() |
![]() |
#340 |
Guest
|
![]()
- het in Noord Holland al 2 dagen niet heeft geregend?
- Ik MOI het blijde nieuws kan vertellen dat de rest van Nederland wel helemaal onder water is gelopen? - ik moi'tje verder een prettige vakantie toe wens? |
![]() |
![]() |
#341 |
Guest
|
![]()
Wjd..
- het tijd wordt voor een nieuwe wjd van de hand van Arthur? ![]() - het hier op dit moment ook niet regent - dit voor het eerst sinds een tijd het geval is - mijn broer gisteren een groot feest gaf hier? - ik nu vakantiefoto's aan het inscannen ben? - dit behoorlijk veel werk is - wij daarvoor wel een negatievenscanner hebben? ![]() - het lijstje cols van Remco indrukwekkend is 8* - hij binnenkort op MSN maar eens zijn belevenissen moet delen met mij ![]() - volgend weekend de competitie weer begint? ![]() - De Graafschap uit speelt tegen RKC Waalwijk - ik me weer op het scannen stort ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Nostalgisch lid
|
![]()
WJD..
-ik weer in het land ben -ik voor bart alle oostenrijkse muntjes heb -hij binnenkort een foto daarvan mag zien -hij dan zo alle muntjes kan uitknippen ![]() -ik zin heb in de wedstrijd tegen Fenerbarche (?) -amsterdammse buren vervelend zijn, vooral als ze telkens in dat accent hun hondje roepen -een Jack Russel als hond bijna nog vervelender is dan een amsterdamse buur.....
![]() |
#343 |
Guest
|
![]()
- ik me afvraag wanneer dit topic vol zit
![]() |
![]() |
![]() |
#344 |
Guest
|
![]()
-ik vandaag m'n 1e voetbaltraining had??
-het met de conditie nog wel mee leek te vallen?? -hardlopen toch echt nog steeds niet leuk is?? ![]() -ik last had van mijn knie?? ![]() -dit waarschijnlijk kwam omdat ik gistern8 op m'n smoel was gelazerd op mijn fiets zonder remmen?? ![]() ![]() ![]() -ik arthur kan verwijzen naar mijn dagverslagen van elke gereden etappe?? -deze alleen nog uitgetypt moeten worden?? ![]() -ik potverdikkie bijna 13 paginas heb geschreven over mijn belevenissen in les Alpes?? -het toch wel voor een groot deel vrij saai is?? ![]() ![]() -het dus ook nog wel ff zal duren voor ik het uitgetikt heb?? -de fotos iig morgen gescand gaan worden?? ![]() -ik nu al moe ben?? ![]() -mijn ritme weer eens een complete wending gemaakt heeft de afgelopen 2 weken?? -ik nu vrij regelmatig actief ben in de ochtenden?? ![]() ![]() -ik tot een tijdje geleden niet eens van het bestaan van ochtenden afwist?? ![]() -ik ontzettend blij was dat mijn ouders gistern8 om 3:45 uur opbelden dat ze binnen een uur thuis kwamen?? -dit #*@^@$#$@^#$% een dag te vroeg was?? ![]() -ik dus in sneltreinvaart, midden in de n8, het huis moest opruimen?? -het 1 grote chaos was?? -de halve keuken volstond met lege bierkratten?? ![]() -deze er nu nog steeds staan?? ![]() -ik rond 5 uur in mijn nest lag?? -ik er om 9 uur alweer uitmoest om fijn te gaan trainen?? -het toch wel heerlijk was om weer vers gras te ruiken?? -ik morgen spierpijn ga hebben?? -ik het nu eigenlijk al behoorlijk goed voel?? ![]() -ik dinsdag ff goed ga opletten of ik Rekzie zie in vakkie X1?? ![]() -hij mij misschien ook wel kan herkennen?? -ik vandaag een voorbeschouwing zat te kijken op trt voor de wedstrijd van dinsdag?? -ik er vrij weinig van begreep, maar dat de beelden van DE finale wel weer leuk waren om te zien?? ![]() -ik nooit veel smilys gebruik in mijn zeer interessante posts?? ![]() -ikke slaapie ga doen?? ![]() - ![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jah, wel een kaart voor X1, maar dan zit je bij een cornervlag, en aangezien je op heel vak X kan staan en die nummers niet uitmaken sta ik in het midden. En dan voor als je in het vak staat sta ik achter het rechterdoelpaal ongeveer in het midden ![]() ![]() ohja, je had het over die "malloot met Pim Fortuyn op ze buik" die staat ook altijd wel in de buurt daar, maar dan met een bomberjack met achterop Ruffneck Soldier (tenminste... hij lijkt er op) en trt..... staat gelukkig niet op me tv |
|
![]() |
![]() |
#346 |
Guest
|
![]()
- ik jullie eerst ff waarschuw?
![]() - deze post onder zeer veel invloed is? ![]() - k nu n buinbroodje met sandwichspread in me bek heb zitteh? - aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah - ik ben moe? ![]() - de Sjonnies te snel stopten? ![]() - het eigenlijk nog maar 2 uur is? - ik al vanaf 5 uur dus al eigenlijk aan t bieren ben? - aaaaah, k wor gek. ![]() - kusje ![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Guest
|
![]()
FEYENOORD AKKOORD MET KOREAAN SONG
Feyenoord heeft overeenstemming bereikt met de Koreaan Chong-gug Song. De international werd vandaag in Rotterdam medisch gekeurd en tekent binnenkort een contract dat hem voor vijf jaar aan de Rotterdamse club verbindt. ![]() |
![]() |
![]() |
#348 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Welke positie speelt ie en wat moeten we ermee? |
|
![]() |
![]() |
#349 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- F-noord hiermee veel Koreaanse harten zal proberen te stelen? - Dit wel gelukt is met een Jap? - ik eerder denk dat de Koreaantjes voor PSV kiezen? |
|
![]() |
![]() |
#350 |
Guest
|
![]()
gaan ze natuurlijk ook weer fanshops in zuid korea openen en al die koreantjes snel alles waar Feyenoord op staat kopen natuurlijk..
![]() |
![]() |