|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3451 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3452 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maja t hoeft niet hoor ![]() en er komt wel wat van ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3453 |
Guest
|
![]()
Mijn utlieme vraag wordt telkens ontweken: Waarom in 's hemelsnaam zouden we moeten betalen voor te reizen, als er zat mogelijkheden door de week zijn? Waarom moeilijk doen als het veeeel makkelijker kan. Waarom zouen Phitje en ik 2x heen en weer gaan reizen, als we maandag toch al in Utreg zijn
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3454 |
Guest
|
![]()
ik moet trainen
|
![]() |
![]() |
#3455 |
Guest
|
![]()
bonnie is op vakantie
|
![]() |
![]() |
#3456 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3457 |
Guest
|
![]()
al ga jij nou gewoon op maandag niet naar die megafestatie met stef dan bespaar je weer wat geld..dat je dan dus de zondag kan uitgeven
![]() en als je geen geld voor de trein over hebt dan zoek je het verder maar uit ofzow...ga dan maar lekker de hele zondag in je bedje liggen ![]() zondag 6 juli is DE dag!! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3458 |
Super Lid
|
![]()
Mij maakt het niet veel uit, mijn voorkeur gaat alleen naar maandag omdat ik dan niet hoef te betalen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3459 |
Guest
|
![]()
- ik me wel bij Bas aansluit
- ook omdat ik met hem meereis en daarnaast kan ik op beide dagen wel - ik pas de weken 38, 39 en 40 veel ga werken - we trouwens ook niet allemaal naar de Megafestatie kunnen, mocht iedereen dat al willen - er voor zover ik weet maar een beperkt aantal mensen gratis mee mag naar de MF? ![]() - mij het niet zo heel veel uitmaakt waar en wanneer de meeting komt - een belangrijke voorwaarde toch echter wel is dat iedereen kan en wil - ik zodadelijk diploma-uitreiking heb ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3460 |
Guest
|
![]()
- ik net ff geshopt heb
- dr weer een leuk bloesje aan mun klerenkast is toegevoegd ![]() - ik vanavond diploma-uitreiking heb - het best gezellig kan worden - we daarna nog met zun allen gaan chinezen ![]() - ![]() - ik na eindeloos dubben nu maar niet in een pak ga... - ik me nu marres moet gaan omkleden ![]() |
![]() |
![]() |
#3461 |
Guest
|
![]()
- kerels ik kan 6 juli niet, want dan staan zo'n band als Bob Collor, Stampvast of SeSam op het podium op de heerenweg, en daar moet ik toch dan echt heen.
![]() - 7 juli vinnik veel beter. - dusze, tot dan mensen. ![]() |
![]() |
![]() |
#3462 |
Guest
|
![]()
- ohja, ik net een 7,7 van me groep (8man) gekregen heb voor t project?
![]() - er maar 2 (1 met 7.8 en 1 met 8.3) boven me zaten? en die kerel met 7.8 wel wat pauper was door iedereen lager te geven dan ik hem, en ik anders wel boven hem zou komen als hij iedereen zoals ik had gecijferd, maar ach. ![]() ![]() - volgende week me P binnengehaald moet worden? - Me werphengel al een hele tijd daar naar staat te vissen? ![]() - me ouders een week weg benne, dus ik ff van t weekend iets moet regelen voor een 1 of ander feest ofzo hier dat ik dan iets heb ofzo? ![]() - er een slachtoffer is ![]() - sluiter 6-5 ![]() - whaa, 2 pitchers op net weer ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3463 |
Guest
|
![]()
- ik me P heb gehaald
- dit wel in mijn planning lag en dit vanavond dus maar gevierd moet gaan worden - iedereen die langs wil komen welkom is en op mijn kosten mag drinken ![]() - wij tegen vitesse thuis openen - als het goed is wij die dag heel huids aankomen in r`dam, en dus weer rechtstreek richting a`dam kunnen gaan, om daar die wedstrijd te gaan volgen - 2 jaar geleden dit ook gebeurde, en het toen ajax-celtic was - er toen met 1-3 verloren werd - het dit jaar vast en zeker stukken beter zal gaan - ik nun ff ga doesjen |
![]() |
![]() |
#3464 |
Lid
|
![]()
-7 juli is de dag
-ik vandaag wiskunde en natuurkunde pw heb gehad - ik dit vernaaid heb -ik volgend jaar wel atheneum ga doen ![]()
![]() |
#3465 |
klopt
|
![]()
-welterusten?
![]()
![]() |
#3466 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3467 |
Guest
|
![]()
Remco.. Probeer nu niet over te komen alsof het zo'n waanzin is dat wij niet €30,- willen uitgeven...
![]() |
![]() |
![]() |
#3468 |
Guest
|
![]()
- ik Mark feliciteer met z'n P
![]() - mijn diploma gisterenavond overhandigd werd in een volgens de school min of meer officiële bijeenkomst ![]() - het wel een gezellige avond/nacht was - ik toch ook wel emotioneel was hoor vanwege dit afscheid na 6 jaar ![]() |
![]() |
![]() |
#3469 |
Guest
|
![]()
Feli Markos!! :respect:
|
![]() |
![]() |
#3470 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -bart weer eens aardig zijn zin aant doordrijven is?? -ik niet snap waar hij die 3 uurtjes vandaan haalt?? -bart dus al een programma heeft gemaakt ofzow?? ![]() -ik maandag niet thuisben?? -anke moet trainen?? -bonnie er ook niet is?? -bart WEL kan op zondag?? ![]() -hij gewoon niet WIL op zondag?? ![]() -ik me eigenlijk maar niet druk ga maken?? - ![]() -ik trouwens ook niet echt snap dat je maandag met een hele hoop wilt afspreken als je al naar de MF gaat, waar niemand echt naartoe wilt?? ![]() - ![]() -bart het niet helemaal snapt volgens mij....?? ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 27 June 2003 om 15:31 |
|
![]() |
![]() |
#3471 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3472 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() trouwens wel eens gehoord van: savonds een vent, smorgens een vent? ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 27 June 2003 om 15:59 |
|
![]() |
![]() |
#3473 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() - ![]() - ![]() - ![]() - ![]() - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3474 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3475 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-het toontje dat bart tegen mij aanslaat mij niet bevalt?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3476 |
Guest
|
![]()
-mijn signature het niet doet??
![]() edit .. ow nu wel ![]() |
![]() |
![]() |
#3477 |
Guest
|
![]()
Och wat ontzetten grappig, kneusje
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3478 |
Guest
|
![]()
Overigens heb ik je 20 euro nooit ontvangen. Ik zal nog eens moeite voor je doen. Ik kots op jou mannetje, al zal je dit toontje vast niet bevallen. Neem vooral een kickse signature
![]() |
![]() |
![]() |
#3479 |
Guest
|
![]()
betaald?
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3480 |
Guest
|
![]()
nee, niks betaald
![]() |
![]() |
![]() |
#3481 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3482 |
Lid
|
![]()
-er hier een gespannen sfeertje hangt
![]() |
#3483 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3484 |
Guest
|
![]()
Dr. Phil?
![]() |
![]() |
![]() |
#3485 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3486 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3487 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik weer terug ben in jet wjd topic?? -Mensen dit niet echt boeiend vinden -ik weer es moet afwassen van die ouders van me -ik hier echt boos om kan worden.. -kijk maar: - ![]() -ik nu maar weer ga -doeg! - ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3488 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3489 |
Guest
|
![]()
-nederland 1 plaats is gestegen op de world ranking
-WE na de volgende kwalificatie op de 3de plaats kunnen staan plaats juni 2003 /punten juni 2003///plaats mei 2003 1x Brazil 834 /// 1 2x France 814 /// 2 3x Spain 762 /// 2 4xArgentina 754 /// 5 5xNetherlands 752 /// 6 6xGermany 745 /// 4 7x Turkey 733 /// 8 8x England 727 /// 7 9 xUnited States 717/// 10 10x Czech Republic 712 /// 13 11x Italy 711 /// 12 11x Mexico 711 /// 9 13x Denmark 710/// 10 14x Ireland Republic 703 /// 15 15x Portugal 692 /// 14 16x Cameroon 691 /// 18 17x Belgium 672/// 16 18x Costa Rica 663/// 17 18x Sweden 663 /// 20 20x Paraguay 657/// 19 - ik morgen op vakantie ga naar kreta!!!!!! -ik jullie een fijne vakantie wens Laatst aangepast door maupstar : 27 June 2003 om 17:49 |
![]() |
![]() |
#3490 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3491 |
Guest
|
![]()
-de bijdrage van sommige mensen hier van een betrekkelijk niveau is??
![]() -dit mijn mening maar is...?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3492 | |
Guest
|
![]() Citaat:
-ik mij af vraag wie antikezman bedoelt ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3493 |
klopt
|
![]()
-ik morgen brommers ga kiekn in assen?
![]()
![]() |
#3494 |
Guest
|
![]()
WJD:
- ik weer wat nieuws geleerd: gers met de kettingzaag 'g' |
![]() |
![]() |
#3495 |
Guest
|
![]()
- Lizz de 3500e post had?
![]() - ik me verveel? ![]() - maaammmaaaaa!!!! jij bent de allerliefste van de HEEEELEEE weeeeereld.. ![]() - ik haar mis? - al namelijk 3 dagen ikke voor eten moete zorgen? - daarom ![]() - prieuw ![]() |
![]() |
![]() |
#3496 |
Guest
|
![]()
- het een beetje jammer is dat er niet één datum gevonden kan worden gevonden voor iedereen
![]() - Bartje en Stef niet op zondag kan/wil en Remco niet op maandag - dat nog geen reden is om kinderachtig te gaan doen ![]() ![]() - zijn er nog meer mogelijkheden? ![]() |
![]() |
![]() |
#3497 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - als dat in Twente dezelfde betekenis heeft als hier in de buurt, dan geef ik je groot gelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3498 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- ik egniet zondag kan omdat ik met 2 maten wat heb afgesproken en kermis is? - dusz ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3499 |
Guest
|
![]()
-thea tank een mooi postaantal heeft??
![]() -ik absoluut niet kinderachtig doe?? -ik heb aangegeven dat ik bijna altijd wel kon, alleen 1 t/m 5 juli niet en maandag de 7e?? ![]() -anke volgens mij in principe ook niet kan maandag?? -stef ook al eerder zei niet 2x in korte tijd naar Utreg te willen?? ![]() -het dan wat hem betreft ook niet echt opschiet?? -maandag de 7e gewoon niet opschiet, omdat bart, stef en lizz naar de MF willen?? -naar mijn weten NIEMAND daar verder naartoe wil?? -ik dus niet kinderachtig doe, maar slechts de feiten weergeef?? -ik niet snap dat bartje helemaal naar Heerlen moet gaan met de trein als hij op maandag weer naar Utreg gaat?? ![]() -hij toch echt in Tilburg ook wel kan overnachten?? -hij dan ook niet eerder terugmoet, omdat er dan geen treinen meer naar Heerlen rijden?? ![]() -het maar een ideetje is?? - ![]() -ik zo weer ff ga hardlopen?? ![]() -leuk!! |
![]() |
![]() |
#3500 |
Guest
|
![]()
WJD..
- Jij al lang geleden hebt aangegeven niet de 7e te kunnen? - Stef en ik en Lizz al een maandje terug ofwat hebben aangegeven de 6e niet te kunnen? - Dat dus exact hetzelfde is? - Remco nog niet weet dat ik in het weekend nooit op mijn kamer mag? - Ik van maandag t/m vrijdag daar mag zijn? - Dat altijd al zo is geweest? - We heus niet de hele dag naar de megafestatie gaan? - We sowieso daarna nog bier gaan drinken? - En dat nog uren mogelijk is? - Wij dat dus gewoon doen ![]() - Er voor de andere meeting welicht andere opties zijn? ![]() - Ik dat niet weet? ![]() |
![]() |