|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#3951 |
Guest
|
![]()
- het supergezellig was gister op kermis?
![]() - er super veel oude bekenden van me waren en het er niet druk was? ![]() - jonge grut dus weg was en de oude clan bij elkaar ![]() - ik nog gepaaldanst heb in oscars? ![]() - NEC niet zo moeilijke tegenstander heb? ![]() - Joy dat LOL vindt? ![]() - Malcy online komt? - vanavond gaan we naar de kermus in de stad, samen gaan we ook dan in t reuzenrad..... ![]() |
![]() |
![]() |
#3952 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3953 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Wisla Korkoz niet moet onderschatten? |
|
![]() |
![]() |
#3954 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -ik zondagochtend te vinden ben tussen Kerkrade en Heerlen?? -en dan wat kilometers gefietst gaan worden?? -ik wel naar bartje zal zwaaien als ik door zijn tuin fiets?? ![]() -de 250 misschien wel 150 gaan worden?? -dat een beetje ligt aan de weersomstandigheden, de fysieke gesteldheid, het gereden tempo en de zin van anderen?? -ik Oizo en Bartje wel verwacht met een bosje bloemen aan de finish?? ![]() -ik zondag dus niet naar Feyenoord-Nac ga?? ![]() -het af en toe wel eens misgaat als ik een wedstrijd van Feyenoord mis?? ![]() -het opzich ook vorige week met mijn aanwezigheid ook fout ging...?? ![]() -de laatste thuiswedstrijd die ik miste 2 seizoenen geleden was tegen NEC?? -of 3 seizoenen...?? -ach boeiend.. -ik ff gaat ontbijten?? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3955 |
Guest
|
![]()
wjd
ik me afvraag of hugo morgen naar Twente-PSV gaat??? ik nl wel ik dan ff naar tukkerboy wil zwaaien ![]() |
![]() |
![]() |
#3956 |
Guest
|
![]()
- De P8 wat laat op gang kwam maar toch erg gezellig was.
- veel mensen gezien die ik een tijdje niet gesproken had ![]() |
![]() |
![]() |
#3957 |
Lid
|
![]()
wjd...
-fc den bosch de trotse koploper van de 1ste divisie is ![]() -dit kwam door een geweldige overwinning op de graafschap 4-2 -terwijl ze met rust nog 0-2 achterstonden!! ![]() -alle 4 doelpunten binnen een kwartier gescoord zijn - ![]() -de graafschap een irritante ploeg is -vooral aanvoerder kooijman zat in de 1ste helft voortdurend te tijdrekken -de scheidsrechter ook weer erg slecht was -dit allemaal niet zo boeit omdat den bosch heeft gewonnen - ![]() -chivu terug is bij ajax -ik dit wel okee vind ![]() -alleen wel zielig voor hem ![]() ![]()
We were somewhere around Barstow, on the edge of the desert, when the drugs began to take hold. Laatst aangepast door Stevie : 30 August 2003 om 09:05 |
![]() |
![]() |
![]() |
#3958 | |
klopt
|
![]() Citaat:
![]() -ik het wel een spannend idee vind dat anke zo dichtbij me is vanavond? ![]() kom ff langs anders... k woon dr 10 minuutjes fietsen vandaan? ![]() -ik zowiezo in je richting zal zwaaien? ![]()
![]() |
![]() |
#3959 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik na een week ook weer terug ben uit Enschede? - ik Hugo tegenkwam bij een studentenvereniging? - ik dat best wel kansloze lui vond? - ik er echter wel om kon lachen? - het toch jammer was dat Hugo niet ff een glaasje cola kwam drinken? - ik best wel ff wat gratis had kunnen regelen? - iedereen bij ons in de groep dat immers deed? - het bij ons eigenlijk de hele week alleen maar om de drank ging? - ik zeker wel een mooie week gehad heb? - ik maandag weer terug moet? - ik er dan om half 10 moet zijn? - ik dan 3 uur eerder moet opstaan? - ik vrijdag naar Hengelo ga? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3960 | |
klopt
|
![]() Citaat:
-je als ik moet werken zeker bij mij aan de bar komt hangen?
![]() |
![]() |
#3961 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik 's middags om 14.00 uur in Hengelo ben? - ik 's avonds om 19.00 uur weer terug moet zijn in Enschede? - ik daarna weer naar huis ga? - ik het dus wel hoor? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3962 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
-Onze Oizo doet alsof hij Leerlingen niet kent ![]() - Met da zwaar tegenvalt ![]() | Session Start: 28 August 2003 | | Participants: | | ...ijn seizoenkaart nú al binnen! (H) (barturlings@hotmail.com) | | ...OFUH EINTOFUH EINTOFUH!!!" ![]() .--------------------------------------------------------------------. [17:56:33] Bart ![]() [17:57:21] ( ![]() [17:57:33] Bart ![]() [17:57:37] Bart ![]() [17:57:44] ( ![]() ![]() [17:57:46] ( ![]() [17:58:06] Bart ![]() ![]() [17:58:39] ( ![]() [17:58:40] Bart ![]() http://forum.leerlingen.com/vbb/show...p?s=&threadid= 35669 [17:58:44] Bart ![]() ![]() [17:58:50] Bart ![]() ![]() [17:58:50] ( ![]() [17:58:54] ( ![]() ![]() [17:59:09] Bart ![]() [17:59:13] Bart ![]() [18:00:22] ( ![]() gemist (A) [18:01:24] Bart ![]() ![]() [18:02:31] ( ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3963 |
Guest
|
![]()
-ik best wel beetje moe ben na de AGR van vandaag??
-ik voor de 250 simpelweg te weinig km's had getraind?? -dit dus geen goed plan geweest was om die te rijden?? -ik hard kapot ben gegaan na 100 km?? -het vrij lastig is om 6 uur lang te blijven eten?? -vooral als je na een uurtje totaal geen honger meer hebt en nix meer naar binnen krijgt?? -ik dus klein honger klopje had gekregen?? -toen de zwaarste klim nog moest komen?? -ik bang was dat ik zou moeten afstappen?? -ik toch de eyserbosweg ben opgekomen?? ![]() -welliswaar scheldend en vloekend?? -ik op de klim daarvoor (Kruisberg) nog kramp kreeg in beide liezen?? -ik daarmee door ben gefietst op die klim?? -ik nl absoluut niet wil afstappen bergop?? -dat toch 1x noodzakelijk was?? -dat op de klim bij Camerig was?? -ik daar lek reed?? -het vanaf toen met mijn vorm bergafwaarts ging?? ![]() -mijn fietsconditie in de afgelopen jaren nog nooit zo slecht is geweest?? ![]() -ik ook niet had getraind bergop?? -dat misschien wel slim was geweest?? -het opzich hier in de buurt een vrij lastig verhaal is?? -ik toen ik door Kerkrade reed hoopte dat bartje zijn hond aant uitlaten was ofzow?? ![]() -ik 'm niet gezien heb dus?? ![]() -Oizo ook nergens te bekennen was om en nabij Maastricht?? -het parkstad limburg stadion er sip en verlaten bij lag?? -ik nu eens de herhaling vant sport ga kijken en dan ga knorren?? -ik blij ben dat Feyenoord heeft gewonnen?? ![]() -ik een schitterend weekend heb gehad?? ![]() -dit een mooi verhaal is geworden?? ![]() |
![]() |
![]() |
#3964 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- Ik tot mijn grote spijt dus een ontmoeting met dhr. Kezman gemist heb? - Het regende de hele dag? - Ik dus binnen ben geweest?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3965 |
Guest
|
![]()
- schooljaar goed begint?
![]() - ik me eerste 2 uur al zowizo gemist heb? ![]() - me rooster verandert blijkt te zijn? - de kermis gister weer keigezellig was? ![]() - oizo een paupertje is als hij zo stom doet? ![]() |
![]() |
![]() |
#3966 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() -er idd veel plassen lagen in Kerkrade en Landgraaf?? -ik opzich wel kou gevat moet hebben?? -aangezien ik het vaak koud had, omdat ik in natte kleding rondreed?? -het laatste stuk de lange broek en wintershirt maar werd aangetrokken?? -ik gem. langzamer heb gereden dan 2 jaar geleden de 175 km tijdens Luik-Bastenaken-Luik?? ![]() -welliswaar maar 0,3 km/h?? -het gemiddelde nu op 23,2 lag?? -dat voor mijn doen best wel een dramatisch laag gemiddelde is?? -ik met 77 km/h van de Gulperberg afdenderde?? ![]() -ik nog nooit zo hard had afgedaald naar mijun weten?? -zelf in de alpen niet?! -dit toch wel weer lichtelijk saai aant worden is?? ![]() -ik gewoon weer moe ben na een nacht van 11 uur slaap?? ![]() -ik op de bank ga leggen?? |
|
![]() |
![]() |
#3967 |
Guest
|
![]()
- er net als 'de blonde Gullit' ook een 'de blonde LeoLeo' bestaat?
![]() |
![]() |
![]() |
#3968 |
klopt
|
![]()
-ik spierpijn heb van fitnessen gisteren?
-ik daarom nu maar weer ga? -nog 19 posts en we op de 4000 zitten? ![]()
![]() |
#3969 |
Guest
|
![]()
- ik het errug gezellig vond in t uitvak in enschede
- de tukkers een mooie vlag hadden - ze wel tegenvallend stil waren - ik het ene leuk stadion vind - het leuk was zoveel PSVers uit regio den haag te leren kennen ![]() - ik ook naar fey-psv ga - maar dan weer als vanouds met mn neef&friends vanwege de verplichte treincombi vanuit EHV Laatst aangepast door bruggi : 2 September 2003 om 15:13 |
![]() |
![]() |
#3970 |
Guest
|
![]()
mn berichtje nog niet af was
ik op enter drukte voor de volgende regel hij toen zomaar opeens ging verzenden ![]() ik nog graag met jullie wil delen dat mijn eerste echte schooldag vermoeiend was er wel weer vee l nieuwe mensen in mn 'klas' zitten dat wel leuk is ik nu echt supergaar ben en zo moet trainen ![]() |
![]() |
![]() |
#3971 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
Naar links kijken (eerste ring) zal ik vriendelijk terug zwaaien hehe ![]()
![]() |
![]() |
#3972 |
Guest
|
![]()
- ikke nog op school zit?
![]() - achterin bij college steeds kutter word met volgen? ![]() - phitje dan maar voor dat soort zaakjes een brilletje moet gaan aanschaffen? ![]() - het ook wel opvalt dat achterin nooit iemand mee aan het pennen is met wat op t bord wordt gekalkt? ![]() - strax over 8 min me trein gaat? ![]() - morgen nog 1 dag, en dan WEEEEEKENNNDDD ![]() - k ook nog zo ff langs anke dr training kan gaan kijken ![]() - jammer voor haar, ik dat niet doe? - phitje nl al te lang in Amsterdam zit voor de 2e dag school? (van 9 tot nu ![]() - ohja - NEC BOVEN VITESSE STAAT? ![]() |
![]() |
![]() |
#3973 |
Guest
|
![]()
wjd
-MC2 weer begonnen is op tv Rijnmond Yeeeeahhhhhhhh |
![]() |
![]() |
#3974 |
Aachen TSV
|
![]()
WJD..
- ik mij afvraag waarom mvr. bruggi niet even naar kerkrade reisde toen ze toch in Venray was ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3975 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik vrijdag pas moet beginnen ![]() - ik zo nog ff ga stappen met een groepje vrienden - mn vriendin mogge al moet werken - zij dus niet mee gaat stappen - ik vanacht wel naast dr in bed kruip - ik vanacht ook nog ffkes sjeng probeer te kijken - dit alleen mogelijk is als het daaro niet meer regent en er niet teveel gedronken word ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3976 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik maar niet ben gaan stappen - het hier iets te gezellig is - ik gelukkig niet alleen voor de drankkosten hoef op te draaien - barcelona nu nog aan het voetballen is -ZIEK |
![]() |
![]() |
#3977 |
Guest
|
![]()
-ik zo dadelijk weer eens naar school ga??
![]() - ![]() -het opzich vandaag niet zo'n leuke dag is, maar er wel gedronken gaat worden vanavond?? ![]() -ik steffie nog wel ff belletje ga geven strax?? -hij nl zei dat er ergens op gedronken moest worden?? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#3978 |
Guest
|
![]()
- ik nog behoorlijk verpauperd en brak ben
- ik een paar dagen op kamp ben geweest vanwege de introductie van mijn opleiding en studievereniging - je dit niet dient te verwarren met een corporale studentenvereniging. - het de afgelopen twee nachten laat en ochtenden vroeg was ![]() - er wel leuke mensen tussen mijn 240 mede eerstejaars zitten - ik maar even naar huis ben gegaan aangezien het kamp in Zevenaar was en het programma morgen weer verder gaat ![]() - mijn kamer in Bilthoven nabij Utrecht ingericht is - ik daar als het goed is ook internet ga krijgen binnen niet al te lange tijd - ik morgen en overmorgen nog twee introductiedagen heb met o.a. een feest aan de Oude Gracht. ![]() - maandag mijn studie dan echt begint - ik vrijdag's vrij heb ![]() |
![]() |
![]() |
#3979 |
Guest
|
![]()
- we idd ergens op moeten drinken?
![]() ![]() - Zo te zien Remmie alle aanwijzingen naar iets heeft verwijdert dus geen topic wil? ![]() - ik die ook niet maak omdat ik "het" al gedaan heb? ![]() - het nu weekend is? ![]() - |
![]() |
![]() |
#3980 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3981 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#3982 | |
klopt
|
![]() Citaat:
hey, gefeliciteerd nog trouwens! ![]() ![]() slecht zeg, dat iedereen dat vergeet.. zoiets weet je toch? ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#3983 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik zwaar baal dat het nog steeds regent in New York - ik namelijk wel zin heb om een potje tennis te kijken - helemaal zin heb om Sjeng in aktie te zien - de finale v/d mannen waarschijnlijk op maandag word gespeeld ipv zondag |
![]() |
![]() |
#3984 |
Guest
|
![]()
Maupstar, welke sporten volg jij eigenlijk niet?
|
![]() |
![]() |
#3985 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3986 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#3987 |
Aachen TSV
|
![]()
4000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#3988 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3989 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3990 |
Guest
|
![]()
ook leuk maar blijf er niet voor thuis
![]() wel voor dat programma 2 jaar geleden met marylene(als ik het goed spel) dat programma over k1 ging toen vooraal om die grote zwarte nederlander en die andere nederlander (de houthakker ofzo was zn bijnaam) dat was altijd erg gaaf om te zien. maar ook net zo apart dat ze in die landen razend populair zijn en hier eigelijk niet. Voor de rest jah heb 2 jaar op judo gezeten dat is de enige binding die ik met vechtsport heb. |
![]() |
![]() |
#3991 |
Guest
|
![]()
wjd
- ik door de discussie met bart anderhalve set (schalken-schuettler) heb gemist -sjeng nu met 5-2 voor staat in de 3de set (1-1 in sets) -ik morgen om 11:15 op school moet zijn -ik dus deze partij met mn duffe kop zeker ga afkijken -SJENG |
![]() |
![]() |
#3992 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Die zwarte was Ernesto Hoost ![]() en die andere was inderdaad de houthakker "The Dutch Lumberjack" Peter Aerts En het is daar idd een stukje populairder als hier ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3993 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3994 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En hoe... Met z'n irritante surinaamse muziek en dan dat vreselijke dansje van hem met die arrogante rotkop plus de Surinaamse vlag op z'n broek(soms dan). Ohja, hij was op tv noord holland ofzo he? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3995 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#3996 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3997 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#3998 |
Guest
|
![]()
hehe ok dan lol. komt dat prog nog terug? en wanneer is het op eurosport dan? kom het nooit tegen tijdens het zappen
|
![]() |
![]() |
#3999 | |
Guest
|
![]() Citaat:
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...982#post626982 hou die maar in de gaten ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4000 |
Guest
|
![]()
-ik gaar ben??
-ik eigenlijk wil gaan slapen?? -ik met mijn domme kop heb gezegd dat ik wel wilde werken vanavond?? -ik schalken ook wel wil zien?? -ik nu domme negers moet gaan helpen?? ![]() -ik nog steeds ergens een datum voor moet gaan zoeken?? -ik iedereen alvast uitnodig?? ![]() -er misschien wel helemaal nix gaat komen?? ![]() -ik nu toch ff om mijn nestje ga liggen?? ![]() -graafschap ff 2-3 moet maken?? --> top oss - mvv 5-0 ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst aangepast door AntiKezman : 5 September 2003 om 20:32 |
![]() |