|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4551 |
Guest
|
![]()
- gave belevenissen van Anke
![]() - Het me doet denken aan die keer in Silvolde lang geleden dat Hiddink hotel Herberg Jan kwam openen ![]() - hij toen ook relaxed een praatje maakte en me een handtekening gaf (met 'veel geluk' erbij ![]() - dat Guuseum in Varsseveld toch wel een beetje pauper is - en die vage Koreaanse toeristen ![]() - ik afdwaal - het internet in Utrecht nu goed lijkt te functioneren ![]() - het leuk is om af en toe eens oude WJD pagina's te bekijken - het topic in juni alweer 2 jaar oud is? ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4552 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() fotoo met sjonnie ![]() edit: te groot ![]() Laatst aangepast door bruggi : 24 February 2004 om 22:12 |
|
![]() |
![]() |
#4553 |
Guest
|
![]()
Verkleinen die hap en opnieuw posten!
![]() |
![]() |
![]() |
#4554 |
Aachen TSV
|
![]()
Als ik eerlijk ben heb ik het niet zo heel erg op Hiddink
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4555 |
Guest
|
![]()
- ik op school zit?
![]() - over 3 uur het alweer vakantie is? ![]() - de showbizz dan trouwens gewoon door gaat? ![]() - Ankiee de foto gewoon weer moet plaatsen? ![]() |
![]() |
![]() |
#4556 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4557 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Alleen ik bedoelde nu gewoon dat ie erg vriendelijk was ![]() Ik zal de foto nog wel ff verkleinen morgen ofzo... zit nu op school nl dus heb m hier niet. |
|
![]() |
![]() |
#4558 |
Guest
|
![]()
Trouwens onder PSVsupporters wordt er juist heel veel over geklaagd en geouwehoerd... dus dat je er echt niemand over hoort is zeker niet zo.
|
![]() |
![]() |
#4559 |
Guest
|
![]()
ankje om een uur of 1 best een interessant hoorcollege had?
in collegezaal C102? ze aandachtig aan het luisteren was? er niet eens ff gezwaaid werd? ![]() ik gewoon 4 uur lang op school was? dat wel een record is? ![]() ik ook nog op de ondergrondse etage van steffie was? dit niet over sport gaat? ![]() mijn modena met 0-2 heb gewonnen...? ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4560 |
Guest
|
![]()
- C102 die gele is toch?
![]() - ik altijd in de groene zaal zit? ![]() - het echt pauperzalen zijn met die irritante airco ![]() - je op C410 lekker achter alle andere kopjes kan verschuilen? ![]() - de ondergrondse verdieping Koel is? ![]() |
![]() |
![]() |
#4561 |
Guest
|
![]()
wjd
-Ajax momenteel een pak slaag aan het krijgen is -het nu 3-0 staat voor Heerenveen ![]() |
![]() |
![]() |
#4562 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4563 |
Guest
|
![]()
- Heerenveen de competitie nog enigzins spannend heeft gehouden
![]() - ik de Champions League wedstrijden tot nu toe best leuk vind om naar te kijken - er vannacht een studiegenoot bleef pitten - wij zonet met moeite uit bed wisten te komen en ons een weg wisten te banen door de bergen sneeuw in Utrecht - het nu blijkt dat dit goede gedrag niet wordt beloond - de docente er namelijk niet is - en dat terwijl er over dachten gewoon te blijven liggen ![]() - ik nu wel weekend heb ![]() |
![]() |
![]() |
#4564 |
Guest
|
![]()
Heerenveen heeft gister van Ajax gewonnen! HAH!
![]() 4-1 ![]() |
![]() |
![]() |
#4565 |
Medewerker
|
![]()
- Dit de eerste keer is dat ik in dit topic post
![]() |
#4566 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() wjd tering die sneeuw/hagel in je bek is hard als je er tegen in fiets |
|
![]() |
![]() |
#4567 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - er tijdens dat college allemaal middelbare scholiertjes langs kwamen huppelen (massa's! ![]() - meneer toen vriendelijk verzocht er niet meer op te letten - jouw koppie me niet opgevallen was tussen alle anderen ![]() - het trouwens wel echt een interessant college was idd (sportsponsoring van Rob van den Heuvel) |
|
![]() |
![]() |
#4568 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4569 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() wij wel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4570 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4571 | |
Lid
|
![]() Citaat:
ik dat ook vind.. Heb het idee dat Hiddink zichzelf als een God is gaan zien en dat de journalisten hem ook niet durven aan te pakken... Want qua resultaat is PSV gewoon nul opgeschoten... Talenten zijn er niet doorgebroken. Bepalende spelers zijn niets beter geworden... En de resultaten met deze groep zijn ook niets. Champions Legue was helemaal niets, beker trieste uitschakeling en in de competitie is het dit jaar ook huilen met de pet op... En Hiddink? Door dat gedoe met hem vertrekt de in mijn ogen zeer belangrijke en talentvolle Erwin Koeman... Ik hoop dat ze een Stevens of Jol als veldtrainer weten aan te trekken, want dat zijn mannen die spelers beter maken. En dat idee heb ik niet bij de 'luie' Hiddink.
![]() |
![]() |
#4572 |
Guest
|
![]()
- ik het persoonlijk vrij dubieus vind of PSV wel het beste materiaal heeft van Nederland?
![]() - Robben, van Bommel, Bouma en Ooijer top zijn - ik de rest niet vind overtuigen - er zoals gezegd door Tijs ook geen talent is buiten Robben |
![]() |
![]() |
#4573 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Ik ken Huub nog goed uit zijn gouden Roda-periode. Een man van de provincie, van oudsher PSV'er. Geslaagd in Limburg en Geslenkirchen, typsche arbeidersstreken. Mislukt in de glamour van Berlijn. In Eindhoven zou hij perfect op zijn plek zijn. Overigens dat Hiddink niemand beter gemaakt heeft deel ik niet. Bouma en Robben zijn ontegenzeglijk (al dan niet door Hiddink) gegroeid. Maargoed, daar kun je dan weer over twisten of die niet door zichzelf gegroeid zijn enzo ![]() ![]() Jol lijkt me niet geschikt voor PSV. Maar dat komt omdat ik met de mens Jol moeite heb. Het kan zijn dat hij bij RKC verandert is, maar ik denk dat als hij weer bij ee grotere club terechtkomt vervalt in oude fouten..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4574 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4575 |
Guest
|
![]()
gasten wake up. heitinga, de jong zijn echt wel goed hoor. zlatan is dan wel geblesseerd maar wel een topper. verder sneijder en vd vaart, vind ik laatste tijd slecht presteren maar hebben leuke dingen laten zien. verder vind ik soetaers en sikora drie maail niks. een mitea moet je zeker een kans geven en dhij heeft al vakeer bewezen over veel talent te beschikkekn. de ridder kan een leuke worden, en ik vind galasek nou niet onder doen voor een lothar van bommel. ene hatem trabelsie in nederland tot de top tien spelers behoort en deze door velen vergeten wordt. deze speler misschien wel rijper is voor man united dan robben! iedereen kan lullen wa tie wil, maar in mijn ogen, ondanks dat ik Ajacied ben, Ajax kwalitatief een betere selectie vind hebbe dan psv en een veel ebteren dan fnnorord
en over anke. tsja k kan een klein beetje genieten van de h`veen doelpunten. ajax was zoals vaker dit jaar nergens, maar deze keer zonde rpunten. maarja bij mijgaat het er ook niet in dat je met zo een kwalitatief elftal zo weggespeeld kan worden, terwijl je een leuk 11-tal op de been brengt |
![]() |
![]() |
#4576 |
Aachen TSV
|
![]()
Ik vind die eerste jongens in POTENTIE beter, maar dat zijn ze nog niet. PSV is gelouterder, maar niet talentvoller. Das wat anders. Zlatan vind ik matig, maargoed, dat zijn ook persoonlijke meningen
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4577 |
Guest
|
![]()
de enige echt goeie spelers van psv vind ik robben en kezman. van bommel was goed, maar het enige wat ie de laatste jaren deed, is zichzelf niet populair maken bij zijn eventuele toekomstige werkgevers. bouma vind ik ook erg sterk en goed. maar ooijer tsja dat vind ik niet zo een bijzonder speler. beetje vergrlijkbaar met obrien. verder was ik maxwell helemaal vergeten. een van de spelers die thuis hoort bij de toppers van dit Ajax.
|
![]() |
![]() |
#4578 |
Guest
|
![]()
-er best een ander topic aangemaakt mag worden voor het gezever van 2 bovenstaande heren?
![]() |
![]() |
![]() |
#4579 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nos.nl/sport/artikelen/20...verdeknie.html En dan rechts klikken op enkele beelden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4580 |
Guest
|
![]()
- ik een squash partner heb gevonden?
![]() - alkmaar 'wel' 750 jaar bestaat dit jaar? ![]() - het wel betekend dat er flinke feesten zullen zijn? ![]() - Alkmaar net als Heiloo 'oooit' de grootste kermis van Nederland heeft gehad? ![]() - dat nu Tilburg is? ![]() - ik blij ben met de vakantie? ![]() |
![]() |
![]() |
#4581 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- doe dat dan. ik houd je niet tegen - we vandaag staande gehoudenw erden door 3 agenten - ze gelukkig alleen een tip hadden om ons lichten te laten maken - ik dus deze keer geen geld hoef over te maken aan het jib - nog 16dagen! - morgern er een optreden van onze sponsort op het programma staat - er ieerst hier een bodem gelegd dient te worden - ik ff ga pitten Laatst aangepast door Superjood : 28 February 2004 om 02:23 |
|
![]() |
![]() |
#4582 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4583 | |
Guest
|
![]() Citaat:
heb je nu werkelijk geprobeerd de typfouten eruit te halen? en misschien moet je eens wat vroeger naar je mandje gaan, zodat je wat beter te genieten bent... ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4584 |
Guest
|
![]()
- ik hoorde dat Van Vossen misschien naar Vitesse gaat
- de aftakeling van Vitesse dan echt duidelijk zou worden ![]() |
![]() |
![]() |
#4585 |
Lid
|
![]()
-ik bartje niet gezien heb in eindhoven
![]() |
#4586 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
- Ik je post op zich vrij snel na de wedstrijd vindt? - Het zou kunnen dat je net als 15.000 andere PSV'ers het al na 75 minuten voor kansloos achtte? ![]() - Roda de eerste helft het beste voetbal liet zien dat ik sinds maanden heb gezien? ![]() - Ik dacht dat die bal van Kone naast ging ![]() - Die bal van Cristiano daarentegen geweldig tergend langzaam het doel inrolde? - Er dan sprake is van het ja..... Jaaa.. JAAAAA... JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! ![]() - Ik een mooie middag heb gehad? ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4587 |
Guest
|
![]()
de M van Mc Donalds?
|
![]() |
![]() |
#4588 |
Guest
|
![]()
oh kut nou staat m'n post bovenaan en zien we het kaartje van bertus niet en slaat het dus helemaal nergens meer op
![]() |
![]() |
![]() |
#4589 | |||
Lid
|
![]() Citaat:
- ik daar ook bang voor ben. - ik niet geloof dat PSV een topper zal kunnen aantrekken voor deze positie. - ik iig zeker niet verwacht dat ze een betere dan Erwin Koeman zullen vinden. Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#4590 |
Whooohooo
|
![]()
- de sofbalcompetitie weer gaat beginnen!!
![]() |
#4591 |
Guest
|
![]()
wjd
-ik zo weer rijles heb? -wij vandaag nieuwe vloerbedekking krijgen? -ik deze niet heb uitgezocht? -dit voor mn oude en nieuwe kamer is? -dit de eerste dag van mn vakantie is? -ik heel erg zin in deze vakantie heb? ![]() |
![]() |
![]() |
#4592 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4593 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4594 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4595 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() en nou ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4596 |
Guest
|
![]()
- ik er ook nog ben
- ik ook bijna jarig ben - dat over uh 12 dagen is - ik misschien ga werken bij de Opel Dealer ![]() - Van vossen idd naar Vitesse gaat hehe - Arie nog naar H4L op mijn verjaardag? |
![]() |
![]() |
#4597 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#4598 |
Guest
|
![]()
Vandaag kaarten gehaald ja, dus ik ga.
|
![]() |
![]() |
#4599 |
Guest
|
![]()
- psv zo maar ff moet winnen maar?
![]() - het babysitten vandaag goed af ging? ![]() - je echt je hande vol heb aan zo'n 2 jarig kind? ![]() - die namelijk alle kastjes, deuren etc kunnen openmaken en ook de trap op enzo ![]() - morgen weer bowle ![]() - dat een sport is? ![]() |
![]() |
![]() |
#4600 |
Guest
|
![]() Laatst aangepast door Ar-Tuur : 5 March 2004 om 10:58 |
![]() |