|
Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
![]() |
#4651 |
Guest
|
![]()
- Ajax-vites helemaal uitverkocht is
- ik benieuwd ben of onze enige relnicht van het forum joy hier aanwezig zal zijn - ik nu me kaartjes ga halen voor enige echte klassieker - ik gvd bijna 34 euro moet betalen voor die combi - dit echt belachelijk is - ik voor 7 euro eenretourtje leiden-r`dam heb - met kaartje erbij misschien 25 euro - ik ook nog me treinkaartje leiden-a`dam moet betalen van 7 euro - het dus zonder eten en drinken al ruim 40 euro gaat kosten |
![]() |
![]() |
#4652 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Enfin: WJD.. - Mark niet moet zeuren? - Ajax RBC namelijk heeft verslagen in zake 'duurste uitvak' - Roda-fans die met combi kwamen zelfs 12 eurie's moesten dokken voor alleen het vak? - Dat incl. bus neerkwam op liefst 29 eurie's? - Ter vergelijking: NAC slechts 19 euro kostte? - Dat vak heel wat beter is dan gevangenisoord vak 416! ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4653 |
Guest
|
![]()
- bartje ook niet moet zeuren
- hij er zelf voor kiest richting Amsterdam te gaan - het uitvak idd niet echt relaxt is - ik geen kaartje heb voor fnord-Ajax - dit kwam omdat me kaart niet geldig is - er wel een kaartje voor me apart gehouden gaat worden - het lkekke weer is |
![]() |
![]() |
#4654 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() Mark zelf zeurde over de (inderdaad) schandalig dure combi naar Feyenoord? Ik slechts constateerde dat het bij Ajax op zijn zachtst gezegt niet goedkoop is ![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4655 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maaar bartje . jullie betalen 29 euro incl. jij fietst naar roda stadion om vanaf daar de bus te nemen. wij pakken de trein naar a`dam 7 euro + kaartje van 33.84= 40.84 vor alleen de reis. en dan te bedenken dat die reis 5 kwartier duurt ipv jou reis van 3.5 uur. en jij betaalt ook nog is een kleine 12 euiro minder. dus k vind dat best duur ja |
|
![]() |
![]() |
#4656 |
Guest
|
![]()
wjd
ik een score van 88% heb bij mijn tentamen van vanmorgen volgens mijn eigen berekening ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4657 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
Dan valt dat verschil ineens wel mee. Overigen doe je met de auto maar een uurtje of 2 erover naar Ajax-uit, dat de bus op zondag in 3 file's beland kan ik niks aan doen ![]() ![]() @ Ankie --> Goed bezig ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4658 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() maar we doen het wel weer goed over bij de amstel malt cup, om de traditie in stand te houden ![]() maar over die prijzen. jij woont in de weekenden niet in tilburg. als als als. als het geen combi was was ik slechts 25 euro kwijtgeweest ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4659 |
Guest
|
![]()
- bartje op tv komt?
![]() |
![]() |
![]() |
#4660 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - dit natuurlijk niet past in de negatieve NOS propaganda van Bart ![]() - het inderdaad heerlijk weer was vandaag ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4661 |
Guest
|
![]()
- ik vandaag bij een oud klasgenote en het nichtje van Guus Hiddink in de trein zat.
![]() |
![]() |
![]() |
#4662 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4663 | |
Lid
|
![]() Citaat:
-je zo altijd wel iets negatiefs kunt vinden ![]() -op het sportjournaal om kwart voor elf ze ook waren ![]()
![]() |
![]() |
#4664 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4665 |
Guest
|
![]()
Feyenoord er weer vroeg bij is met de brief te sturen voor het verlengen van de seizoenskaart voor 2004-2005
|
![]() |
![]() |
#4666 |
Lid
|
![]()
-alemannia aachen net ook op rtl5 was
-johan derksen postief was over bart's 2de clubje -fc den bosch het toch goed blijft doen -ze gisteren met 4-2 wonnen na een SUPERIEURE eerste helft, en een slechte tweede -dat normaal andersom is -berry powel weer eens ouderwets is vorm was -hij er echter wel 2 meer had mogen maken -hij er nu in 2 wedstrijden 5 heeft inliggen -ook kolk zijn eerste goede wedstrijd v/h seizoen speelde -hij toch wel talent heeft, maar ontzettend lui is -er maandag wat belangrijke wedstrijden op het programma staan -zoals helmond sport - sparta en heracles - excelsior -dat erg belangrijk is voor het verdere verloop van het seizoen -makaay wel een erg mooie goal maakte vanmiddag -het wel jammer is dat hij zo'n slecht team om zich heen heeft ![]() -ook rabobank het goed blijft doen -de eerste wereldbekerwedstrijd milaan-san remo werd gewonnen door freire na een massasprint -terwijl zabel al zijn handen in de lucht had ![]() -schumi morgen weer op pole staat -hij het seizoen misschien weer al zijn spanning gaat ontnemen -ik dus hoop dat raikonnen of montoya kunnen stunten -ik nu wel weer genoeg heb geluld
![]() |
#4667 |
Aachen TSV
|
![]()
- Die crimineel van VI altijd al positief was over Alemannia?
- Hij waarschijnlijk niet weet van de vriendschap met Roda? - Ik doodziek wordt van dat gebral over die Juliana? ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4668 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Dat worden wij ook van dat gebral over Aachen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4669 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4670 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4671 |
Guest
|
![]()
- zwarma en ik morgen naar het Jodendome gaan?
![]() - alkmaar zeeeeeer ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4672 |
Guest
|
![]()
- We als het mee zit in 010 kampioen worden
- ze de schaal dan wel met de heli mogen brengen - dit echt een prachtige afsluiting zal zijn van het seizoen - de schaal dan toch nog onverwacht naar 010 gaat - maar deze uiteindelijk wel met ons mee naar Amsterdam genomen zal worden - het vandaag weer met vlagen ouderwets genieten was - ik nu alweer zin heb in de komende wedstrijd - psv tegen willem 2, rkc en grunn 2 keer punten moet verspelen - Wij dan kampioen worden in de kuip!!!!! |
![]() |
![]() |
#4673 |
Guest
|
![]()
- er een kind overleden is bij lazio-as
- ik dit net tenminste gehoord heb van eimand die anal+ kijkt - dit echt extreem is -- er rellen plaatsvinden buiten het stadion - de wedstrijd al 15 min stil ligt |
![]() |
![]() |
#4674 |
Guest
|
![]()
- Lazio Roma - AS Roma nu definitief gestaakt is
![]() - ik me afvraag of Mark al weet waar de bekerfinale Ajax2 - Feyenoord 2 plaatsvindt ![]() |
![]() |
![]() |
#4675 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- je de eeerste bent die k het laat weten - er dan toch een meeting kanm komen ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4676 | |
Nostalgisch lid
|
![]() Citaat:
WJD.. De spelersbus na de afslag bij Brienenoord al vier lekke banden en geen ruiten meer zal bezitten.. Bij dit senario er genoeg werk zal zijn voor stratenmakers in Rotterdam..
![]() |
![]() |
#4677 |
Nostalgisch lid
|
![]()
De Amstel Malt Cup, misschien zelfs in Emmen gespeeld gaat worden..
![]() |
#4678 |
Guest
|
![]()
Maar er is toch maar gekozen voor Kerkrade
|
![]() |
![]() |
#4679 |
Guest
|
![]()
ja ik hoorde het net ook ja. wat een teringlijers. we komen toch wel. dus bartje nu wel ff biertje doen? we maken er gewoon een dagje van.
- k vandaag san marco heb zien voetballen - hij nog steeds leuke trucjes toonde - ik me kaartje fnord-Ajax heb gehaald - ik er super veel zin in heb - we eerst zondag richting alkmaar gaan - het dan een korte naxcht wordt aangezien de klok een uur voor uit gaat - hugo borst geen sv krijgt voor een eenvoudige belediging - alles slaat - er namelijk een verbod van 6 maanden voor staat - hij alleen zijn excuses hoeft aan te bieden om dit te voorkomen - dit meten met 2 maten is - ik nu ffga eten |
![]() |
![]() |
#4680 |
Guest
|
![]()
- ik me afvraag of t nou echt amstel malt cup heet?
- red scorpion op foto plaatjes een stoere fotoot heeft geplaatst? ![]() - vandaag ff 12 studiepuntjes naar binnen zijn gehaald? ![]() - simpele shit zeg ![]() - van me theatervoorstelling vandaag vast nog wel een dwaze shot genomen zal zijn? ![]() - ik koppijn heb van die klote schmink? ![]() - gister met psv op het einde wel slapen was? ![]() - het wel jammer is voor ankje dat bruggi niet tegen psv mag spelen? ![]() - Adriaanse net zei op TVNH dat ze van Ajax gaan winnen met 2-1? ![]() - hij ook zegt dat WillemII altijd wint thuis van PSV en nu ook? ![]() - Kezmans prijsje omhoog gaat? ![]() |
![]() |
![]() |
#4681 |
Aachen TSV
|
![]()
Klopt inderdaad
![]() ![]() Bekerfinale Jong Feyenoord - Jong Ajax in PLS De bekerfinale voor beloftenteams tussen Jong Feyenoord en Jong Ajax wordt gespeeld in het Parkstad Limburg Stadion in Kerkrade. Hoe laat het duel op donderdag 13 mei begint, is nog onbekend. De keuze voor Zuid-Limburg komt nadat de stadions van FC Utrecht en Emmen afvielen. Ook de speeldatum werd veranderd, in eerste instantie zou de kraker op maandag 17 mei plaatsvinden. Maar vanwege verplichtingen van Jong Oranje werd besloten de wedstrijd een aantal dagen te vervroegen. De winnaar van de wedstrijd in Kerkrade plaatst zich voor het hoofdtoernooi van de Amstel Cup. ![]() bron: feyenoord.nl
![]() |
![]() |
![]() |
#4682 |
Guest
|
![]()
- Van Beukering een geniale aanwinst blijkt te zijn
![]() - de bezwaren tegen Vitesse even niet meer zo belangrijk zijn voor de stoere supporters die altijd afgeven op de Arnhemmers ![]() - Het dakraam van mijn kamer in Utrecht naar de tering is ![]() - dit binnenkort maar eens gemaakt moet worden door de huisbaas. - komende twee weken twee tentamens, nog wat colleges en dan een weekje vrij in april - hoewel de wedstrijd niet in Utrecht plaatsvindt, een meeting er toch nog wel in kan zitten denk ik? - Kerkrade wel ver weg is, maar hemelvaartsdag natuurlijk wel een vrije dag is ![]() |
![]() |
![]() |
#4683 |
Nostalgisch lid
|
![]()
Hemelvaart is toch een week later?
Ik baal overigens wel van de datumverschuiving
![]() |
#4684 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#4685 |
Aachen TSV
|
![]()
Downloadtip voor Heerenveen-supporter Theo Tank:
http://www.heerenveenfanatics.nl/gel...heerenveen.mp3 Het bekende Olé olé olé. Begin Refrein: Aan de kant, ik moet naar 't stadion, Heerenveen, ús Heerenveen. Naar 't Abe Lenstra Stadion, Heerenveen, ús Heerenveen. Pompeblêden, Fryslân boppe, gooi de rest mar yn de groppe. Daarom roept en zingt nu iedereen Heerenveen, ús Heerenveen. Olé, olé, olé, olé, olé, olé. Ja, ze zingen met ons mee. Olé, olé, olé, olé, olé, olé. Overal hoor je nu dit olé Einde Refrein Prachtig ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#4686 |
Guest
|
![]()
Toch altijd aardig, die folklore.
![]() |
![]() |
![]() |
#4687 |
Guest
|
![]()
- t niet zo goei gaat met NEC?
![]() - het nog moeilijk gaat worden om nacompetitie te voorkomen? ![]() - de dag wat korter is geworden? ![]() - ik morgen zal horen of ik een 10 heb? ![]() - het daar wel in de buurt zal zitten? ![]() |
![]() |
![]() |
#4688 |
Guest
|
![]()
En dan hier de mascotte van de wedstrijd; Bart!
en de zon scheen |
![]() |
![]() |
#4689 |
Guest
|
![]()
-ik van de week tentamenweek heb?
-ik daar geen zin in heb ![]() -ook geen zin om te leren ![]() -dat dus ook bijna niet gedaan heb -ik benieuwd ben wat mijn cijfers worden -twente weer verloren heeft ![]() |
![]() |
![]() |
#4690 |
Guest
|
![]()
- die takke Utreggers zeeeer onverdiend hebbe wonne?
![]() - onze limbo schalken gediskwalificeerd is? ![]() Laatst aangepast door The Phit : 28 March 2004 om 19:51 |
![]() |
![]() |
#4691 |
Lid
|
![]()
- fc den bosch - top oss 1-0
![]() - het seizoen voor de ossenaren weer compleet verpest is ![]() - fcdb gewoon in de race is voor de titel - dat niet van psv gezegd kan worden - ik gewoon ga hopen dat feyenoord psv nog gaat inhalen ![]() ![]()
![]() |
#4692 |
Guest
|
![]()
- Volgens zeer betrouwbare en ingeweide bronnen op dit forum onze vriend en topschutter Jhonny van Beukering gisteren in discotheek Achterhoek Arena gesignaleerd is?
- ik hem zelf niet gezien heb - hij er al wel 5 heeft inliggen ![]() - Tim Bakans er ook laatst was ![]() |
![]() |
![]() |
#4693 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4694 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
- ik naast de heer Jhonny stond? - hij kleiner is dan ik? (< 175 cm) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4695 |
Guest
|
![]() ![]() - dit altijd leuk blifjt om in die hekken te klimmen - de kenners me wel zullen zien - alkmaar jaarlijks leuker wordt - het kut is dat het 1-1 werd - we nu bijna geen kampioen meer worden in de kuip - we ze dan maar flink moeten vernederen - nog 2 weekjes en dan is het zo ver - ik me gister verslape had - dit niet kwam door dat de klok 1 uur vooruit ging maar door het feit dat ik er al om 0630 in lag - en ik dus blijkbaar lekker aan heyt slapen was en door me wekker heen sliep - ik me afvraag of er nog veel mensen van hier naar kerkrade gaan? |
![]() |
![]() |
#4696 |
Guest
|
![]()
- ik het net te doen had met die arme Kees Rijvers tijdens Studio Voetbal
![]() |
![]() |
![]() |
#4697 |
Guest
|
![]()
Ik vandaag de MMA schoenen van Alexy Ignashov in de winkels zag liggen!!!
alleen weet ik niet of ik ze ga kopen... zijn best verwijfd die dingen en wit |
![]() |
![]() |
#4698 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() - relaxed zo'n weekie vrij zeg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4699 |
Guest
|
![]()
Dat vraag ik mezelf ook af....
de pest is dat het dit weekend live in Zweden zou worden uitgezonden, en dat er dan van die gasten dat opnemen en op internet gooien. Nu is het daar (nog) niet uitgezonden dus zijn er nog geen beelden van. Misschien komt het deze week nog. Zoniet, dan moet ik maar gewoon naar de uitslagen gaan kijken |
![]() |
![]() |
#4700 |
Guest
|
![]()
- kerkrade niet eens zeker is van de amstel malt cup finale
- de knvb dit bevestigt heeft - ook de datum nog niet vast staat - als het aan de ofa ligt de finale in ernhem gespeeld gaat worden vanwege de goede voorzieningen daar, en ook het feit dat beide clubs gemakkelijker geplaatst kunnen worden |
![]() |