Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

 
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Prev Vorige Bericht   Volgende Bericht Next
Oud 21 November 2005, 19:24   #1
Amecka
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Aanslagen (het vervolg)

Jullie, bijna iedereen van de hele forum is er zeer van overtuigd dat er aanslagen zijn geweest op deze datums:

De eerste: 9/11 (Twin Tower)
De tweede: 7/7 (Londen metro)

Nou ben ik zeer zeker dat op een van de onderstaande datums een aanslag wordt gepleegd:

8 mei 2006
OF
5 augustus 2006

Jullie vraag aan mij is simpel: Waarom!?

Nou allereerst moeten jullie kunnen bedenken dat een tijd terug in de krant heeft gestaan dat wanneer de nederlandse troepen in Irak niet snel weg zijn dat dan een terreuraanslag zal worden gepleegd. Ok, ze hebben een kleine verandering aangebracht en deze was dat het de eerst volgende maand zal zijn en om nog preciezer te wezen de EERSTE WEEK van de maand. Dan zou er een aanslag komen... Echter, na een maand bleek geen aanslag te komen alleen zag je duidelijk dreigementen. Nu ben ik er alleen van overtuigd dat er de eerste week en precies op 8 mei een aanslag gepleegd wordt.. misschien is het om een rede omdat het kan zijn want dat weet ik even zo niet of er op die datum een speciaal evenement is.

En toch kunnen jullie mij niet geloven! Dus geef ik jullie nog iets informatie. Ik heb op de avond dat het dus al in de krant stond een berekeningetje gemaakt en daar kwam duidelijk 8.5 uit en omdat ik denk dat ze de engelse notatie bedoelen is het simpelweg 8 MEI 2006 geworden omdat de bedoelde 5 augustus 2005 niet is doorgegaan omdat ze het hebben verplaatst naar volgend jaar.

Wel kan ik jullie het dan vast waarmaken dat het dan ook heel erg wordt. Want ze gaan dan activiteiten doen die heel precies zijn uitgewerkt.

Dus als jullie meningen of opmerkingen hebben kunnen jullie die natuurlijk hieronder plaatsen!

Hou je hoofd koel
 
 


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 06:52.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.