Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 24 March 2006, 16:19   #1
pokervogel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard probleem 2 :)

Elke keer als ik met mijn vriendin sex wil / ga hebben :-) dan ist zo super strak.....
maakt niet uit hoe het voorspel was en of ze nou wel of niet nat is, blijft straks, en het doet haar pijn om dan er doorheen te komen zeg maar, het verpest dus een beetje het gevoel.

Nou was hier een naam voor geloof ik, misschien dat iemand die weet? maar belangrijker nog, wat kan ik er tegen doen?

Ideeen?
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 16:41   #2
Impressions
Lid
 
Impressions's Avatar
 
Geregistreerd op: 21 October 2003
Locatie: Brabant
Berichten: 10.885
Standaard Re: probleem 2 :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervogel
Nou was hier een naam voor geloof ik, misschien dat iemand die weet?
Spanning

Citaat:
maar belangrijker nog, wat kan ik er tegen doen?
Even doorbijten

Citaat:
Ideeen?
Alcohol
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 16:50   #3
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: probleem 2 :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pokervogel


Nou was hier een naam voor geloof ik, misschien dat iemand die weet? maar belangrijker nog, wat kan ik er tegen doen?

Vaginisme

Nu niet te hard van stapel lopen, 9/10 is het dus geen vaginisme, hoe vaak hebben jullie het al gedaan? De eerste keren is het vaak wat lastig dat betert wel. Extra glijmiddel gebruiken en eerst wat laten wennen met vingers doet vaak wonderen.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 March 2006, 23:05   #4
pokervogel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: probleem 2 :)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bommelding
Vaginisme

Nu niet te hard van stapel lopen, 9/10 is het dus geen vaginisme, hoe vaak hebben jullie het al gedaan? De eerste keren is het vaak wat lastig dat betert wel. Extra glijmiddel gebruiken en eerst wat laten wennen met vingers doet vaak wonderen.
we gaan nu 1 jaar met elkaar. we doen het sinds maand 4 ongeveer 2 tot 3 keer per week.

je zou zeggen dat we het vaak genoeg gedaan hebben. (althans geprobeerd) :-) maar idd ik ga glijmiddel proberen en misschien wat langer met de vingers aant werk.

hoe kun je btw vaststellen dat het vaginisme is?
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 08:44   #5
kurobu
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

mijn vriendin had daar ook last van.

ze was te gespannen omdat het altijd pijn deed.
toen hebben we het zo opgelost :

voorspel ... tot ze goed nat was. dan met 1 vinger vingeren en stilaan 2 en dan afentoe een derde erbij .. dan overgestapt op penetratie .. zeer voorzichtig hem erin laten glijden ( niet duwen ) en dan gewoon een minutje of twee stil blijven liggen.
en dan gelijdelijk aan zeer voorzichtig begin bewegen .. na een keer of 3 zo te doen was het probleem van de baan ..
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 10:37   #6
bommelding
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hier vind je meer info ivm vaginisme: http://www.sexwoordenboek.nl/vaginisme.html

Maar aangezien je zegt dat je het al langer dan een jaar doet lijkt het me sterk dat het vaginisme zou zijn hoor, wel raar heb je dan nooit te voren problemen gehad?

Ligt het probleem niet eerder psychologisch? Spanningen de laatste tijd, stress, ...
  Met citaat antwoorden
Oud 25 March 2006, 11:55   #7
Sander
Medewerker
 
Sander's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 December 2003
Locatie: Noord-Brabant
Berichten: 13.129
Standaard

Misschien is ze toch gewoon te gespannen.

Het voorspel kan erg lekker zijn, maar misschien is ze steeds weer bang dat de sex pijn zal doen. En dan ga je onbewust toch spieren aanspannen.
__________________
six is afraid of seven. because 7 8 9
Sander is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.