|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
9 April 2007, 14:32 | #1 |
Guest
|
Leugens :(
Heeft iemand van jullie ookal meegemaakt dat je ex vanalles over jou zit te verzinnen tegen zijn vrienden, die nu ook jouw vrienden zijn geworden? Bah ik word er echt ziek van. Niemand gelooft hem en toch blijft hij maar zeggen dat ik mij anders voordoe, dat ik hem half bespring als ik hem zie, dat ik drink om over onze breuk te geraken...zever in pakjes. Hij dumpte mij door twijfels, en nu wilt hij doen alsof ik hem zit te kwetsen. Snap niets van zijn bedoelingen.
Ik probeer het maar te negeren. Hij heeft niet eens het lef mij aan te spreken want we praten al meer als een maand niet meer sinds een ruzie. Laf! Ik heb veel zin hem terug te gaan ontwijken, maar is dat dan zwakheid tonen... Moet ik meer doen of mijn neus bloedt, of juist wel eens zeggen waar het op staat? xxx |
9 April 2007, 15:01 | #2 | |
Banned
|
Citaat:
Slotje dan maar? |
|
11 April 2007, 20:25 | #3 |
Guest
|
Gewoon eerlijk zijn met zulke dingen, alyssake.. Voel je jezelf ook beter bij. En weet die 'gast' waar ie staat. =]
|
11 April 2007, 20:34 | #4 | |
Guest
|
Citaat:
En zo heb ik nog 400 voorbeelden.. betreffende dezelfde ex. Ik heb al heel snel niet eens meer de moeite genomen om mensen van de waarheden te overtuigen. Bespaar jezelf die energie |
|
12 April 2007, 10:21 | #5 |
Banned
|
Mijn ex liep tegen iedereen te zeggen dat ik dr verkracht had, heeft zelfs aangifte gedaan en alles. dat hakt er aardig in, maar ik had gelukkig genoeg mensen die me bleven steunen. uiteindelijk heeft ze ook toegegeven dat het niet zo was.
|
12 April 2007, 15:18 | #6 | |
Girlpower!!
|
Citaat:
Ik zelf heb zoiets nog nooit meegemaakt gelukkig, helemaal geen problemen met exen enzo..
12 April 2007, 19:13 | #7 |
Guest
|
Gelukkig gaan we allemaal dood he!?
|
13 April 2007, 09:17 | #8 |
Banned
|
|
23 May 2007, 22:41 | #9 |
<3 lowlands!
|
mijn ex is diep triest aan het doen en vindt zichzelf zwaar depressief. hij is namelijk érg jaloers op mijn huidige vriend.
de ex van mijn vriend verzint wel dingen. over 'ons' dus probeert zo mijn vriendinnen af te pakken. en ondertussen zeggen dat ze 'totaal geen interesse' meer heeft. nou, mij het leven zuur maken lukt haar niet. gewoon zeggen waar het op staat. dan maar even ruzie maar je echte vrienden houd je toch wel en trappen niet zomaar in zo'n stom leugentje. |
27 May 2007, 08:42 | #10 |
Guest
|
gewoon geen aandacht aan besteden... die lui zijn het niet waard om je druk om te maken...
|
14 June 2007, 18:49 | #11 |
Guest
|
|