Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 October 2007, 19:57   #1
eltjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Help mij!!! Hoe weet ik of hij mij leuk vind, wat moet ik doen???

Ik heb een poosje geleden, ongeveer een maand geleden een hele leuke jongen ontmoet op internet... Normaal doe ik dat nooit via internet jongens 'oppikken' maar verveelde me dus deed t eigenlijk voor de gein. Ik begon met hem te chatten op die site, met hem gemsnt...mijn nummer gegeven en zijn nummer gekregen. En sms nu best vaak met hem.
Hij is echt heel erg leuk, heel lief enzo.... Maar ik heb hem nog nooit gezien. We zouden een keer afspreken, maar hij is erg druk met basketballen... (hij schijnt erg goed te zijn.)
Nou denken jullie wat is het probleem??

Het smsen en msnnen enzo is allemaal erg leuk en hij reageert ook altijd METEEN op mijn smsjes (alssie zn telefoon bij de hand heeft) en daar is dus niks mis mee. Maar ik weet niet wat hij van mij vindt. Hij weet denk ik wel dat ik hem leuk vind (ik schijn erg obvious te zijn daarin) maar durf hem niet te vragen wat hij van mij vindt, omdat ik hem natuurlijk ook nog nooit gezien heb.

En hij zei ook tegen me een keer dat hij geen tijd heeft voor een relatie.... vanwege basketbal, waar hij carrière in wil maken eerst.. Maar hij zei ook dat dat heus nog wel zou komen...

Nou is mijn vraag aan jullie... wat moet ik doen? en wat denken jullie over deze situatie??
  Met citaat antwoorden
Oud 27 October 2007, 20:25   #2
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

Hij is een kansloos figuur en daarom reageert hij meteen en jij bent ook kansloos omdat je ook denkt dat je iets moois aan de haakt hebt.

Maar dat is maar wat ik denk
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 01:52   #3
lapje
Lid
 
Geregistreerd op: 28 December 2007
Berichten: 12
Standaard

natuurlijk kun je altijd vrij make voor een relatie!! of basketbalt hij de hele dag door?:S spreek gwoon un keer af (als ie dr tijd voor heeft)! en als ie daar al geen tijd voor heeft is ie wel erg sielig!!! als hij een cariere wil make met basketballen das zijn probleem. maar als hij verder geen 'ontspanning' kan vinden is dat sielig..

dat zou ik denken.
lapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 09:22   #4
-GameGirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

stuur een brief naar de Girlz! man...
  Met citaat antwoorden
Oud 3 January 2008, 09:27   #5
Vlinder
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ugh dat is zo'n kuttig iets, die Girlz!
Marree tsja, ik had ook zoiemand via het internet leren kennen [weliswaar woonde hij iets verder weg..]. En hij had het ook heel druk met basketbal de hele tijd. Totdat hij naar 1 of ander basketbalkamp ging, sindsdien heb ik nooit meer iets van hem vernomen.. Maar als het een leuke jongen is, en jullie willen een keertje afspreken.. Doe gewoon, merk je meteen of hij in het echt ook leuk is
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 07:03.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.