Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 18 June 2003, 12:09   #1
gizzie_girl
Guest
 
Berichten: n/a
Unhappy heyz iedereen

ik heb op 30 april een hele leuke jongen ontmoet sinds die tijd gaan we met elkaar geen relatie maar zoenen enzo meer niet
maar ik wil graag een relatie met hem maar hij denkt dat het niks wordt omdat hij is 23 en ik ben 14 en hij is een dikke meiden gek en hij verneukt me waar ik zelf met bij sta hij heeft me een keer laten zitten voor een andere meid ik weet niet meer wat ik moet doen ik ben echt zo verliefd op hem elke keer als ik hem zie krijg ik al de kriebels in me buik en ik heb ook echt gevoelens voor hem gekregen maar het is een player en een gebruiker en hij houdt meisjes aan het lijntje iedereen zegt tegen m,e zet hem aan de kant hij wil alleen maar met je naar bed en meer niet maar ik ben echt zo gek op hem zulke dingen ik wil het niet eens geloven ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft hij ook tegen me gezegd dat alles wat er is gebeurd dat het voor herhaling vatbaar is maar een relatie zit er niet in tussen ons ik vind dat het ook wel voor herhaling vatbaar is maar i kwil meer met hem dan alleen maar zoenen en dat soort dingen maar hij wil dat alleen maar maar ik wil meer en ik laat me niet gebruiken alleen maar voor de sex enzo wie kan me helpen ik heb echt hele goeie tips nodig ?? PLEASE

hele dikke
knuffel + kisses
DiAnA
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 12:34   #2
WishfulDreaming
-
 
WishfulDreaming's Avatar
 
Geregistreerd op: 6 January 2003
Berichten: 15.680
Standaard Re: heyz iedereen

Citaat:
Originally posted by gizzie_girl
ik heb op 30 april een hele leuke jongen ontmoet sinds die tijd gaan we met elkaar geen relatie maar zoenen enzo meer niet
maar ik wil graag een relatie met hem maar hij denkt dat het niks wordt omdat hij is 23 en ik ben 14 en hij is een dikke meiden gek en hij verneukt me waar ik zelf met bij sta hij heeft me een keer laten zitten voor een andere meid ik weet niet meer wat ik moet doen ik ben echt zo verliefd op hem elke keer als ik hem zie krijg ik al de kriebels in me buik en ik heb ook echt gevoelens voor hem gekregen maar het is een player en een gebruiker en hij houdt meisjes aan het lijntje iedereen zegt tegen m,e zet hem aan de kant hij wil alleen maar met je naar bed en meer niet maar ik ben echt zo gek op hem zulke dingen ik wil het niet eens geloven ik weet niet meer wat ik moet doen nu heeft hij ook tegen me gezegd dat alles wat er is gebeurd dat het voor herhaling vatbaar is maar een relatie zit er niet in tussen ons ik vind dat het ook wel voor herhaling vatbaar is maar i kwil meer met hem dan alleen maar zoenen en dat soort dingen maar hij wil dat alleen maar maar ik wil meer en ik laat me niet gebruiken alleen maar voor de sex enzo wie kan me helpen ik heb echt hele goeie tips nodig ?? PLEASE

hele dikke
knuffel + kisses
DiAnA
Vergeet em meisje... Hoe hard het ook mag klinken. Ten eerste is het al een vrij groot leeftijdsverschil. De kans dat iemand van 23 het gaat menen met een 14jarige is zowiso klein, maar als jij zelf al zegt dat hij een player is, en alle meisjes aan het lijntje houd, kan je het beter vergeten. Verliefdheid is mooi, als men er geen misbruik van maakt. Die jongen weet dat jij verliefd op hem bent, en wil ook zoenen enzo met jou, maar het feit dat hij geen relatie met jou wil, én jou aan het lijntje houd, zegt genoeg... Je bent nog maar 14j, profiteer nog wat van het leven... En zoek misschien een vriendje dat het serieus meent... Als je die jongen nu niet uit je hoofd gaat zetten, en hem met je gevoelens laat spelen, ga je achteraf hard gekwetst zijn vrees ik... Denk er eens over na zou'k zeggen

*knuffel*
WishfulDreaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 13:55   #3
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je zegt zelf al dat hij een player is

waarom laat je je dan zo door hem playen? en zeg niet dat je verliefd op hem bent, want als hij je zo gebruikt dan klinkt dit misschien hard ofzo.. maar dan is het dus duidelijk niet wederzijds

zoals ik het hoor, is het gewoon een geile beer van 23 die graag met meisjes van 14 speelt.. simpel

dumpen en de eer aan jezelf houden meid
  Met citaat antwoorden
Oud 18 June 2003, 18:51   #4
biffyclyro
Lid
 
biffyclyro's Avatar
 
Geregistreerd op: 1 September 2002
Locatie: leidschendam
Berichten: 11.855
Standaard

fijn dat je geen punten na een zin zet

maar meid, ik zou hem echt dumpen, je bent 14 en het zou zooo zonde zijn als je nu al gebruikt wordt door een of andere eikel die je helemaal niet waard is!!
je komt er echt wel overheen en dan zul je beseffen dat het goed is geweest dat je hem uit je leven hebt gehaald
en je weet zelf al dat hij een player is, en zoals angel zegt: hij heeft dus niet echt sterke gevoelens voor jou.. dus kan het niet worden zoals jij het graag zou willen
__________________
We are two mariners, our ships' sole survivors in this belly of a whale

Laatst aangepast door biffyclyro : 18 June 2003 om 18:53
biffyclyro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 15:44   #5
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb ook hele goede vriend van 23
hij is zozo lief
maar het woord player komt niet voor bij hem
gelukkig want dan zou ik niet weten wat ik met hem aan zoumoetuh
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 15:48   #6
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik denk dat als het een player is
Misschien gebruikt hij je voor de afwisseling hoe hard het ook klinkt,het lijkt allemaal zo lief en aardig maar het kan uit de hand lopen
vooral als hij ff zonder meid zit klopt die bij jou aan
misschien moet je erover praten met hem
wat hij nou echt wil van je
want later wordt het veel moeilijker
  Met citaat antwoorden
Oud 20 June 2003, 18:50   #7
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203
Ik denk dat als het een player is
Misschien gebruikt hij je voor de afwisseling hoe hard het ook klinkt,het lijkt allemaal zo lief en aardig maar het kan uit de hand lopen
vooral als hij ff zonder meid zit klopt die bij jou aan
misschien moet je erover praten met hem
wat hij nou echt wil van je
want later wordt het veel moeilijker
je weet toch dat er ook werkelijk een edit-knop is hé?


ontopic: verneuk je leven er niet mee meis,i know it's hard,maar zet 'm uit je hoofd...

  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2003, 11:42   #8
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

wat ik zie bij deze topicstarter is dat ze zelf heus wel weet wat ze moet doen ik bedoel ze WEET dat het een player is, en ze wil niet voor de sex gebruikt worden, dus weet ze wat haar te doen staat

Alleen et is rot, en zeker moeilijk als je hem leuk vindt, maar het beste kun je doen of zijn vlijerij je niet meer kan schelen dan houdt ie vanzelf op en mss worden de kriebels dan wel vanzelf minder

__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2003, 12:35   #9
Jennifer1203
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

je weet toch dat er ook werkelijk een edit-knop is hé?


ontopic: verneuk je leven er niet mee meis,i know it's hard,maar zet 'm uit je hoofd...

die werkt bij mij niet
of wel?
ja dus
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2003, 16:59   #10
L_angeldc
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by jennifer1203

die werkt bij mij niet
of wel?
ja dus
waarom gebruik je die dan niet?
  Met citaat antwoorden
Oud 22 June 2003, 17:23   #11
Larsjuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by 0Vera
wat ik zie bij deze topicstarter is dat ze zelf heus wel weet wat ze moet doen ik bedoel ze WEET dat het een player is, en ze wil niet voor de sex gebruikt worden, dus weet ze wat haar te doen staat

Alleen et is rot, en zeker moeilijk als je hem leuk vindt, maar het beste kun je doen of zijn vlijerij je niet meer kan schelen dan houdt ie vanzelf op en mss worden de kriebels dan wel vanzelf minder

ben ik het helemaal mee eens
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 12:33   #12
Robby
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

BrEeZaH
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 14:05   #13
EternalShadow
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Robby
BrEeZaH
ahem... (houd flame nog op tijd binnen...)
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 14:32   #14
secretgirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

meid laat hm gaan let it go en zoek een andere want hij komt niet bij je terug je zegt het zelf al hij is een player
  Met citaat antwoorden
Oud 23 June 2003, 18:17   #15
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dumpen die hap, als je nog wat zelfrespect wilt houden.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 June 2003, 05:40   #16
devilisch_lady
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wow..hoe bedoel je arrogant..weet je cker dat je dit nog een relatie kan noemen? k vin van nie..kzou em zo hard dumpen..dis egt ni goed voor je zelfvertrouwen..voelt egt goed als je em gedumpt heb! En je komt zo een andere WEL leuke jongen tegen die meer respect voor je heeft SUC-6
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:09.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.