Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Sport
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Sport Alles wat met sport te maken heeft, professioneel en je eigen sport!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 January 2004, 12:08   #1
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Verbeek

Haha verbeek nieuwe trainer van heerenveen, dit betekent de ondergang voor Heerenveen , bij heracles kon hij al niet imponeren waarom bij heerenveen wel?
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 12:11   #2
Stapper
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

nieuwe trainer bij heerenveen
wist niet eens dat foppe weg was

maarja moet eerst zien hoe die het doet voordat ik er een oordeel over geef
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 12:29   #3
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij kent de club, Heerenveen, door en door en heeft lang onder de Haan gewerkt. Past in de clubcultuur en kan het werk van zijn voorganger doorzetten en is dus naar mijn idee een goede trainer voor heerenveen.

Bij Heracles kon hij niet imponeren? Volgens mij heeft hij niet zulk slecht werk geleverd? Heracles is een vaste subtopper in de eerste divisie, heeft al een periodetitel op zak en doet gewoon mee. Of verwacht je dat hij Heracles kampioen maakt en minder is zowieso slecht? Dan ken je de wetten van de eerste divisie niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 13:40   #4
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Stapper
nieuwe trainer bij heerenveen
wist niet eens dat foppe weg was

maarja moet eerst zien hoe die het doet voordat ik er een oordeel over geef
aan het eind van het seizoen gaat hij weg...
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 13:41   #5
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Hij kent de club, Heerenveen, door en door en heeft lang onder de Haan gewerkt. Past in de clubcultuur en kan het werk van zijn voorganger doorzetten en is dus naar mijn idee een goede trainer voor heerenveen.

Bij Heracles kon hij niet imponeren? Volgens mij heeft hij niet zulk slecht werk geleverd? Heracles is een vaste subtopper in de eerste divisie, heeft al een periodetitel op zak en doet gewoon mee. Of verwacht je dat hij Heracles kampioen maakt en minder is zowieso slecht? Dan ken je de wetten van de eerste divisie niet.
Let maar op mijn woorden Heerenveen gaat volgend seizoen gigantisch de mist in :respect:
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 16:33   #6
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by rotzak
Let maar op mijn woorden Heerenveen gaat volgend seizoen gigantisch de mist in :respect:
Volgend seizoen of eigenlijk afgelopen jaar al en dit jaar is het nog steeds niets Overigens ken ik de man niet echt, en Heracles ook niet zo. Helaas weet Tuur daar dus meer van En die is vrij positief
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 22:17   #7
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

okeee heerenveen is ook al niets meer dan een boereclub met wat nuchtere mensen en een stijf publiek, maar verbeek brengt ze trug naar de eerste divisie, cambuur speelt volgend jaar uiteraard gewoon weer in de ere !
  Met citaat antwoorden
Oud 2 January 2004, 22:28   #8
Ar-Tuur
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rotzak
okeee heerenveen is ook al niets meer dan een boereclub met wat nuchtere mensen en een stijf publiek, maar verbeek brengt ze trug naar de eerste divisie, cambuur speelt volgend jaar uiteraard gewoon weer in de ere !
Als Bruin in bloedvorm verkeert, kan het raar lopen, maar een promoverend Cambuur lijkt me net zo sterk als een degraderend Heerenveen. Zie in dat, hoe saai de club ook is, Heerenveen de laatste tijd wel een prima beleid gevoerd heeft. Het bracht ze van provincieclub in de eerste divisie tot subtopper in de eredivisie. En ik begrijp ook wel dat dat enige jaloezie teweeg brengt bij de doorgewinterde Leeuwarder
  Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2004, 09:08   #9
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

goed een korte samenvatting van HerAcles(klemtoon op de A ja) Almelo...
Heracles deed vorig seizoen een hele lange tijd mee om het Kampioensschap. Ze hadden zelfs meerdere wedstijden met dikke cijfers gewonnnen (uit bij Cambuur 0-9 ofzow). Het mag dus duidelijk zijn dat de trainer Verbeek wel duidelijk goed zicht heeft op het spelletje. Ook dit jaar heeft hij een goed draaiend Heracles op de rails. Met een periodetitel. Dat betekend dus weer Nacompetitie innavolging van vorig seizoen.

ik denk dat heerenveen een goede trainer in huis heeft gehaald. Maar zoals Rotzak zei, ik hoop ook dat het de ondergang van Heerenveen word, want ik kan die club echt niet uitstaan...

hij heeft iig een goed aankoopbeleid want hij heeft rose, topscoorder GGD momenteel, al naar de club gehaald terwijl ik die zo graag naar twenne wou zien gaan.
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 11:30   #10
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Als Bruin in bloedvorm verkeert, kan het raar lopen, maar een promoverend Cambuur lijkt me net zo sterk als een degraderend Heerenveen. Zie in dat, hoe saai de club ook is, Heerenveen de laatste tijd wel een prima beleid gevoerd heeft. Het bracht ze van provincieclub in de eerste divisie tot subtopper in de eredivisie. En ik begrijp ook wel dat dat enige jaloezie teweeg brengt bij de doorgewinterde Leeuwarder
Volgens mij heeft bruintje de laatste tijd te veel seks voor de wedstrijd , want hij is neit meer de Jan bruin van toen hij 32 was
  Met citaat antwoorden
Oud 11 January 2004, 22:47   #11
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by rotzak
Let maar op mijn woorden Heerenveen gaat volgend seizoen gigantisch de mist in :respect:
Pas maar op dat jij de mist niet ingaat
  Met citaat antwoorden
Oud 12 January 2004, 20:08   #12
rotzak
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by gewoongek
Pas maar op dat jij de mist niet ingaat
waarom zou ik de mist in gaan
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 09:08   #13
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Omdat je dom lult
Verbeek is een goede trainer.
Loopt al aardig wat jaar mee.
Heeft al lang bij Heerenveen gelopen en weet dus precies hoe het gaat.

hij heeft een goede selectie voor volgend seizoen.
Nieuwe spelers erbij zoals:

Yuri Rose
Ugur Yilidrim

en natuurlijk goede talenten
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 09:39   #14
Mozzel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by gewoongek
Omdat je dom lult
Verbeek is een goede trainer.
Loopt al aardig wat jaar mee.
Heeft al lang bij Heerenveen gelopen en weet dus precies hoe het gaat.

hij heeft een goede selectie voor volgend seizoen.
Nieuwe spelers erbij zoals:

Yuri Rose
Ugur Yilidrim

en natuurlijk goede talenten

niet te positief over hoerenveen doen

hoerenveen is een kutclub ja
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 10:53   #15
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Mozzel
niet te positief over hoerenveen doen

hoerenveen is een kutclub ja
Tis en blijft een kutclub
Ik stoa altied achter mien Twente

Maar zo te zien hef Hoereveen het wel beter eengepakt.
Rose gehaald en Yilidrim ook
  Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 10:59   #16
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

waarom zou heerenveen de mist in gaan?
op 2 nieuwe aankopen en misschien wat jeugdspelers na hebben ze nog altijd dezelfde selectie hoor

en een nieuwe trainer na zo'n lange tijd zorgt misschien wel voor wat verfrissing en opluchting binnen de selectie
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 January 2004, 11:50   #17
gewoongek
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner
waarom zou heerenveen de mist in gaan?
op 2 nieuwe aankopen en misschien wat jeugdspelers na hebben ze nog altijd dezelfde selectie hoor

en een nieuwe trainer na zo'n lange tijd zorgt misschien wel voor wat verfrissing en opluchting binnen de selectie
Ik ben het eens met headliner..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 09:47.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.