Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Klaag Corner
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los !

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 8 February 2003, 09:19   #1
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard dronken...

ff klagen, ben in de mood...
ik krijg zo een hekel aan mensen die drinken...niet gewoon drinken maar echt drinken om te drinken.wat isser nu zo fijn aan dronken zijn of drinken tot je alles eruit kotst?
en ze zijn ook zoooooo vreselijk irri
ik drink zelf ook wel maar noooooo way dat ik ga drinken tot ik erbij neerval...wat is de fun daar nu aan?
help...word ik nu volwassen?of is het algemeen?
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 09:27   #2
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

k deel die mening met je
k drink zelf gewoon wanneer k er zin in heb tijdens t stappen, en een paar keer per jaar ofzo ga ik iets te ver, maar nooit expres.
drinken moet je gewoon van genieten
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 11:35   #3
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

keej,k geef toe,ben ook wel al een paar keer te ver geweest maar nooit met de bedoeling om mij echt zat te drinken...
lichtjes zijn kan wel fijn zijn,maar daar ligt de grens echt wel voor mij
  Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 11:48   #4
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

tis best lollig als je met groep bent waarvan iedereen lekker is aangeschoten,

tja je weet het he, zonder alcohol geen lol
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 February 2003, 23:36   #5
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
tis best lollig als je met groep bent waarvan iedereen lekker is aangeschoten,

tja je weet het he, zonder alcohol geen lol
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2003, 00:52   #6
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
tis best lollig als je met groep bent waarvan iedereen lekker is aangeschoten,

tja je weet het he, zonder alcohol geen lol
Best zielig als je alcohol nodig hebt om lol te kunnen maken.
Zijn jullie van jezelf zo saai, dat je een hulpmiddel nodig hebt om losser te worden.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2003, 09:57   #7
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik drink zelf wel redelijk vaak teveel, soms ook met de bedoeling beetje dronken te worden. Want ik weet gewoon van mezelf dat ik dan meer lol heb, en ik weet ook dat dat eigenlijk helemaal niet goed is, maarja.
Ik heb in ieder geval altijd zelf erg veel lol om mensen die ook een b-tje aangeschoten zijn, dus ik deel je mening niet, lief-heksje.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2003, 17:53   #8
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

k vind het echt al erg als je al moet drinken om je te amuseren :s
  Met citaat antwoorden
Oud 9 February 2003, 19:26   #9
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

Citaat:
Originally posted by lief-heksje
k vind het echt al erg als je al moet drinken om je te amuseren :s
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 16:04   #10
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero

Best zielig als je alcohol nodig hebt om lol te kunnen maken.
Zijn jullie van jezelf zo saai, dat je een hulpmiddel nodig hebt om losser te worden.
i agree i agree!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 16:14   #11
appelshampoo
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

idd, ik kon vrijdag naar 2 schoolfeesten gaan: 1 van de bovenbouw (van mezelf dus) en 1 van de onderbouw.. maar ik ben naar de onderbouw gegaan omdat daar tenminste niet iedereen dronken is..

Het is ook heel vervelend als iedereen dronken is en jij niet.. dat is saai !
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 16:24   #12
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

best zielig als je afgerekend wordt op het feit dat je soms een keer wat drinkt om de wereld is wat anders te zien om zo op een andere manier plezier te kunnen maken....

Citaat:
Zijn jullie van jezelf zo saai, dat je een hulpmiddel nodig hebt om losser te worden
Verlegenheid is een veel voorkomende eigenschap van mensen, dus om menschen er zo op af te rekenen, benadeel je veel mensen
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 16:36   #13
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
best zielig als je afgerekend wordt op het feit dat je soms een keer wat drinkt om de wereld is wat anders te zien om zo op een andere manier plezier te kunnen maken....
bij de meeste is het niet 'soms op een keer'maar minstens 1 keer per week. En wat jij onder plezier maken verstaat, kan voor anderen heel vervelend zijn. En als ik net zo veel lol kan maken zonder alcohol, heb ik er geen kater en veel geld voor over om het toch te doen.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 16:51   #14
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light
best zielig als je afgerekend wordt op het feit dat je soms een keer wat drinkt om de wereld is wat anders te zien om zo op een andere manier plezier te kunnen maken....



Verlegenheid is een veel voorkomende eigenschap van mensen, dus om menschen er zo op af te rekenen, benadeel je veel mensen
ik kan best begrijpen dat mensen wat drinken om wat losser te worden enzo,maar echt drinken tot ze zat zijn?gewoon om minder verlegen te zijn?kan er bij mij niet echt in :s
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:24   #15
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Er is niets leuker dan met een groep vrienden dronken te worden geloof me. Zonder alcohol is het lang niet zoveel fun, dat is gewoon een feit
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:27   #16
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

bij de meeste is het niet 'soms op een keer'maar minstens 1 keer per week. En wat jij onder plezier maken verstaat, kan voor anderen heel vervelend zijn. En als ik net zo veel lol kan maken zonder alcohol, heb ik er geen kater en veel geld voor over om het toch te doen.
1. Ik zei soms, veelvuldig bezopen raken heb ik niet over geoordeeld.

2.wat een NIET-dronken persoon onder 'lol maken' verstaat, kan ook vervelend zijn, dat is dus een zeer slap argument.

3. Kater heeft niet iedereen, veel geld, sja...cola is ook duur tegenwoordig, dus ook dat is neit echt een argument dat je nog helpt
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 17:29   #17
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by lief-heksje


ik kan best begrijpen dat mensen wat drinken om wat losser te worden enzo,maar echt drinken tot ze zat zijn?gewoon om minder verlegen te zijn?kan er bij mij niet echt in :s
beetje drinken om minder verlegen te zijn....kan best (zeg je ook zelf)

door drinken om op een andere manier plezier te hebben, gaat er bij mij ook in....

ik denk dat vrij weinig tot geen mensen zich echt helemaal lam drinken om niet meer verlegen te zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:09   #18
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


beetje drinken om minder verlegen te zijn....kan best (zeg je ook zelf)

door drinken om op een andere manier plezier te hebben, gaat er bij mij ook in....

ik denk dat vrij weinig tot geen mensen zich echt helemaal lam drinken om niet meer verlegen te zijn
µ

ik ken er jammer genoeg wel een paar :s
maar zoals ik zeg,drinken voor minder verlegen te zijn of voor gelijk welke reden kan geen kwaad vind ik,maar dan alleen met mate...
wat is er nu van fun aan als je derna niet eens meer weet wat je hebt gedaan de avond ervoor?
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:15   #19
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


1. Ik zei soms, veelvuldig bezopen raken heb ik niet over geoordeeld.

2.wat een NIET-dronken persoon onder 'lol maken' verstaat, kan ook vervelend zijn, dat is dus een zeer slap argument.

3. Kater heeft niet iedereen, veel geld, sja...cola is ook duur tegenwoordig, dus ook dat is neit echt een argument dat je nog helpt
1. ik had het ook niet over jou, maar over het algemeen.
2.over het algemeen vind ik dronken mensen vervelender dan nuchtere mensen, maar smaken verschillen.
3. dit ging over mijzelf. ik weet niet of ik een kater zou hebben als ik dronken werd, maar heb geen zin t risico te nemen. aangezien ik vrij weinig geld heb, en alcohol(op bier na dan) toch duurder is dan frisdrank, hou ik t op frisdrank, of water.
als jij t geld er voor over hebt, en geen kater krijgt, prima joh. vind het alleen wel vervelend als je "vervelend" dronken bent.
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 18:32   #20
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weten gewoon niet waar jullie het over hebben. Ik denk dat het jaloezie is
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 19:19   #21
lief-heksje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
weten gewoon niet waar jullie het over hebben. Ik denk dat het jaloezie is
wat een lame reactie is dit?ik weet best wel waar ik het over heb,ben al keer of drie zwaar bezopen geweest,maar heb erna gezegd vanit nooit meer...
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 20:10   #22
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri

2.over het algemeen vind ik dronken mensen vervelender dan nuchtere mensen, maar smaken verschillen.
3. dit ging over mijzelf. ik weet niet of ik een kater zou hebben als ik dronken werd, maar heb geen zin t risico te nemen. aangezien ik vrij weinig geld heb, en alcohol(op bier na dan) toch duurder is dan frisdrank, hou ik t op frisdrank, of water.
als jij t geld er voor over hebt, en geen kater krijgt, prima joh.

4.vind het alleen wel vervelend als je "vervelend" dronken bent.
2. Om zo'n prachtige generalisering te gebruiken. Vaak gaat dit op voor een bepaalde catagorie menschen....
3. oh naja, aangezien veel mensen bier drinken, nam ik juist bier als vergelijking met fris....
4. Dank je OVerigens vind ik het even vervelend als ik/je/men dronken is/bent en vervelend als niet dronken en vervelend.... Vaak zijn zatlappen nog redelijk met moeilijke taal te kalmeren (omdat ze er toch niks van snappen) terwijl iemand zonder alcohol juist in zijn woede blijft hangen, amar dat is een andere discussie. Ik doelde er alleen op dat er ook veel lastige mensen zijn die niet gedronken hebben, evenals mensen die wel drinken en lastig zijn. De ene wordt juist niet lastig van drinken, de anders juist wel
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2003, 21:19   #23
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


2. Om zo'n prachtige generalisering te gebruiken. Vaak gaat dit op voor een bepaalde catagorie menschen....
3. oh naja, aangezien veel mensen bier drinken, nam ik juist bier als vergelijking met fris....
4. Dank je OVerigens vind ik het even vervelend als ik/je/men dronken is/bent en vervelend als niet dronken en vervelend.... Vaak zijn zatlappen nog redelijk met moeilijke taal te kalmeren (omdat ze er toch niks van snappen) terwijl iemand zonder alcohol juist in zijn woede blijft hangen, amar dat is een andere discussie. Ik doelde er alleen op dat er ook veel lastige mensen zijn die niet gedronken hebben, evenals mensen die wel drinken en lastig zijn. De ene wordt juist niet lastig van drinken, de anders juist wel
2. klopt. toevallig kom ik die ' categorie' regelmatig tegen. dus heb ik er last van.
4. ik weet niet of jij vervelend dronken bent of niet. ik snap trouwens de zin van overigens...tot vervelend niet helemaal. en ik heb t ook neit alleen over woede-aanvallen, maar bijvoorbeeld lastigvallen van meisjes en in hun dronken bui denken dat ze alles kunnen maken. of niet kunnen ophouden met praten. etc.
En inderdaad, je hebt mensen die sowieso lastig zijn, en je hebt dronken mensen die niet lastig zijn. ik heb dan ook nooit gezegd dat dronken mensen altijd irritant zijn. maar aangezien dit een klaagforum is, wordt de negatieve kant van de zaak belicht, en daar ben ik het mee eens.
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 07:28   #24
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero

Best zielig als je alcohol nodig hebt om lol te kunnen maken.
Zijn jullie van jezelf zo saai, dat je een hulpmiddel nodig hebt om losser te worden.

Wat is daar nou mis mee?
Straal bezopen word ik nooit, daar let ik zelf ook wel op.
1 keer min of meer geweest, liever niet nog een keer.

Laatst aangepast door A-Man : 18 February 2003 om 07:38
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 07:31   #25
A-Man
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by PFP
Er is niets leuker dan met een groep vrienden dronken te worden geloof me. Zonder alcohol is het lang niet zoveel fun, dat is gewoon een feit
Met een groep vrienden is dat ook niet erg denk k als je het allemaal bent.
en "vervelend dronken" naja dat hangt ook van het soort mens af.

Laatst aangepast door A-Man : 18 February 2003 om 07:40
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 09:44   #26
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

jullie willen mij niet meemaken als ik nuchter ben
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 15:40   #27
Fade of Light
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
jullie willen mij niet meemaken als ik nuchter ben
dan ken ik je alleen bezopen 8*
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2003, 15:45   #28
DarkAngel
Looking at you
 
DarkAngel's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 February 2002
Locatie: tuut tuut tuut tuut
Berichten: 8.408
Standaard

Citaat:
Originally posted by Fade of Light


dan ken ik je alleen bezopen 8*
standaard dronken

(en dat zonder druppel alcohol )
__________________
tuut tuut
DarkAngel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 12:24   #29
gottie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ben dronken geboren
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 12:54   #30
kimkeuh
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Heb er persoonlijk geen problemen mee met dat drinken, als je maar niet elke week scheef thuiskomt.
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2003, 13:07   #31
Freak775
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

sommige mensen drinken veel omdat ze dan losser komen
ik drink altijd vrij veel tijdens uitgaan, gewoon om het gezelliger te maken, maar op een feest of avond zonder alcohol kan ik me ook prima vermaken, binnenkort heb ik ook een auto en zal ik waarschijnlijk meer de bob moeten worden bij een avond uit. maakt mij eigenlijk niet zo heel veel uit. maar ik vind het ook zo irritant van sommige mensen als ze dronken zijn. met sommige kan ik best lachen maar aan sommige erger ik me dood. mensen motten met drinken eens grenzen leren trekken. als ze voelen: bij het volgende glas ben ik dronken of is de kans groot dat ik begin te kotsen moeten ze gewoon ophouden met drinken. en ALS ze kotsen (in een kroeg, op een feest of waar dan ook) ze zijn daar zelf verantwoordelijk voor, dus mogen ze het wat mij betreft ook zelf opruimen!

Laatst aangepast door Freak775 : 20 February 2003 om 13:19
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 18:03   #32
BlondMysterie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik drink soms best wel veel...
maar ik heb me maar een keer echt helemaal klem gezopen... het is wel geinig om zo dronken te zijn... tot dat je naar huis moet... vind ik dan...
ik ga liever met iemand mee die zich heeft klemgezopen, dan heb je ook lol om die vage dingen die dat persoon doet...
+ Je bespaard jezelf de ellende die je in de morgen hebt
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2003, 18:23   #33
The6thgate
Lid
 
The6thgate's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 April 2002
Berichten: 11.029
Standaard

vermoeidheid en drank gaan niet samen dus je hoeft nog niet eens zoveel te drinken
ben het verder eens met blondmysterie. tijdens het feesten is het nog wel te doen, maar daarna is het zwaar klote

Laatst aangepast door The6thgate : 3 March 2003 om 18:25
The6thgate is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 20:15   #34
Assasin
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by DarkAngel
jullie willen mij niet meemaken als ik nuchter ben
Ik wil jou helemaal niet meemaken
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:43   #35
PFP
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Assasin


Ik wil jou helemaal niet meemaken
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2003, 21:53   #36
Pakspul
Banned
 
Pakspul's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 February 2002
Locatie: Hengelo
Berichten: 12.521
Standaard

en dan nog, er is niks mis mee met dronken zij, laatste zaterdag met ze allen helemaal klem gezopen, dikke lol gehad is toch lachen
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2003, 08:07   #37
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik drink a 5 maanden helemaal geen druppel alcohol en ik mis echt niets. Ik heb de dikste lol en heb geen shit nodig om me ''los'' te gaan voelen. Ik denk dat sommige personen serieus eens werk van hun persoonlijkheid moeten gaan maken.
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2003, 18:34   #38
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic
ik drink a 5 maanden helemaal geen druppel alcohol en ik mis echt niets. Ik heb de dikste lol en heb geen shit nodig om me ''los'' te gaan voelen. Ik denk dat sommige personen serieus eens werk van hun persoonlijkheid moeten gaan maken.

*valt op knieën en begint anemic zn voeten te kussen*
toch nog iemand met hersenen
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2003, 19:52   #39
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb 10 maanden geleden besloten om te stoppen met drinken, ik was toen elk weekend ladderzat. ik dronk idd om te drinken, om dronken te worden. nu ik niet meer drink voel ik me veel beter, en maak ik eigenlijk nog meer lol, omdat ik het nu bewust meemaak. ik heb een hekel gekregen aan dronken mensen, en schaam me dat ik ook zo was.

lief-heksje, het hoort niet bij ouder worden, je bent gewoon slim ;D.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 March 2003, 22:34   #40
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot
Ik heb 10 maanden geleden besloten om te stoppen met drinken, ik was toen elk weekend ladderzat. ik dronk idd om te drinken, om dronken te worden. nu ik niet meer drink voel ik me veel beter, en maak ik eigenlijk nog meer lol, omdat ik het nu bewust meemaak. ik heb een hekel gekregen aan dronken mensen, en schaam me dat ik ook zo was.

lief-heksje, het hoort niet bij ouder worden, je bent gewoon slim ;D.
sxe for life
  Met citaat antwoorden
Oud 14 March 2003, 13:11   #41
bloon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik zuip me altijd helemaal harstikke kapot...

[size=1]deze post berust voor 0% op de waarheid[/seize]
  Met citaat antwoorden
Oud 16 March 2003, 21:23   #42
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by anemic


sxe for life
yeah!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 March 2003, 09:42   #43
Narya
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: dronken...

Citaat:
Originally posted by lief-heksje
ff klagen, ben in de mood...
ik krijg zo een hekel aan mensen die drinken...niet gewoon drinken maar echt drinken om te drinken.wat isser nu zo fijn aan dronken zijn of drinken tot je alles eruit kotst?
en ze zijn ook zoooooo vreselijk irri
ik drink zelf ook wel maar noooooo way dat ik ga drinken tot ik erbij neerval...wat is de fun daar nu aan?
help...word ik nu volwassen?of is het algemeen?
ik deel de mening.... daarom ben ik met carnaval ook ver ver ver weg gegaan (Groningen...)
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2003, 19:13   #44
Sterretje7
Guest
 
Berichten: n/a
Exclamation

Citaat:
Originally posted by yo-de-plo
tis best lollig als je met groep bent waarvan iedereen lekker is aangeschoten,

tja je weet het he, zonder alcohol geen lol
Er is GEEN alcohol nodig om je te amuseren!!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2003, 19:15   #45
Sterretje7
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by earshot
Ik heb 10 maanden geleden besloten om te stoppen met drinken, ik was toen elk weekend ladderzat. ik dronk idd om te drinken, om dronken te worden. nu ik niet meer drink voel ik me veel beter, en maak ik eigenlijk nog meer lol, omdat ik het nu bewust meemaak. ik heb een hekel gekregen aan dronken mensen, en schaam me dat ik ook zo was.

lief-heksje, het hoort niet bij ouder worden, je bent gewoon slim ;D.
Da's ik weet ni hoe goed da ge daarmee zijt gestopt! Echt waar, chapeau!
  Met citaat antwoorden
Oud 19 March 2003, 20:42   #46
earshot
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Sterretje7

Da's ik weet ni hoe goed da ge daarmee zijt gestopt! Echt waar, chapeau!
well, thank u :}
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 10:23.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.