Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 27 July 2003, 17:21   #1
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Wat wil hij nou van me?

Dit is een lang verhaal maar alsjeblieft neem de moeite om het te lezen het is niet 'vervelend' om te lezen ofzo, heb het zo makkelijk mogelijk opgeschreven maar ik zet veel neer zodat jullie de situatie goed kunnen begrijpen..

Afgelopen schooljaar kwam er een jongen bij mij in de klas: Raemon. Eigenlijk al vanaf het begin van het schooljaar vond ik Raemon leuk. We hebben eigenlijk het hele schooljaar wel oogcontact gehad. En ook gesprekken op MSN, en wat geSMSt, maar hij SMSte bijna nooit terug. (Was alleen aan t begin van het jaar, daarna SMSte ik hem niet meer..)

Tijdens een les dat we in groepjes van 4 zaten zat Raemon tegenover mij, en iets van mij lag deels op zijn tafel. Hij lachte sneaky naar me en trok ze tafel iets naar achter en zei "Ik wil niets met jou delen!".. (kinderachtige opmerking, weet ik, maar hij bedoelde het als grapje.. en lachte er sneaky bij).. maar goed.

Aan het eind van 't jaar gingen we op kamp. We kregen wat meer contact. In het zwembad gooide hij bijv. ballen tege me reet, kwam naast mij liggen met zonnen.. deed net alsof hij me in 't water wilde gooien. En ook een avond dat er geen plaats was om te zitten en ik stond nog en een vriendin van me stond nog.. toen zei Raemon tegen mij van "je mag wel bij mij zitten hoor". Ik zat toen bij Raemon op schoot en hij streelde zeg maar n beetje met ze vinger over m'n been..

En later.. een andere keer, zat ik zeg maar half bij Raemon op schoot en half bij een andere jongen (nou ja ik lag meer half).. en toen hield Raemon ook me hand vast (Hij had wel gedronken!). Die avond wilde hij ook dat ik bij hem in ze tent kwam slapen. Hij vroeg het en eerst zei ik nee, maar later ben k toch gegaan. Hij heeft toen aan m'n borsten gezeten en wilde mijn broek in gaan maar dat hield ik tegen.

Alleen de volgende dag deed hij alsof er niks gebeurd was. Hij negeerde me niet ofzo, maar hij deed gewoon 'normaal', alsof ik niet specialer was dan andere meisjes. Dat is dus wel vaker zo, het ene moment doet hij heel leuk en het andere moment gewoon normaal.

2 vriendinnen van hem zeiden (die hem al heel lang kennen) tegen mij dat ik echt Raemon zijn type ben. Een vriend van Raemon zei tegen mij op dat kamp 'je ziet zelf ook wel dat er iets speciaals is tussen Raemon en jou..'.

Maar nou had ik Raemon een keer een SMSje gestuurd en toen kreeg ik een SMSje terug van iemand anders van 'wat moet je van Raemon?'. Dus ik werd heel boos op Reamon dat ik het leip van hem vond dat hij iemand zo'n SMSje naar mij liet sturen en dat hij voortaan ze handen thuis moest houden enzo. Ik kreeg een SMSje terug dat hij gedronken had (dat gebruikte hij als excuus dat hij aan me had gezeten). Maar zijn SMSje terug bleef wel gewoon nog normaal en aardig, terwijl mijn SMSje naar hem echt pissed was. Ik kreeg ook nog een SMSje met dat hij me wel mag, maar dat ik niet overal iets achter moet zoeken. Kortom, ik dacht.. oke. hij vind me niet leuk. (Die SMSjes stuurde hij overigens wel toen hij aardig wat gedronken had).

Maar toch, blijf ik twijfelen. Ik denk namelijk dat hij me echt wel meer dan gewoon aardig vind. Laatst kwam hij namelijk op MSN, nadat hij heeel lang niet was geweest dus ik vroeg of hij me geblokkeert had. Hij antwoorde "tuurlijk niet, waarom zou ik?". En ik had hem wat foto's van mij gestuurd en eerst deed hij wat kortaf en toen zei hij dat hij bezig was dus ik liet hem met rust en zei een uur lang niks tegen hem. Toen na een uur begon hij opeens weer tegen me te praten over de foto's die ik had gestuurd, en dat hij daarna weg ging en dat hij me nog wel zou spreken enzo. Dit deed hij anders nooit, zomaar weer tegen me beginnen met praten.

Wat vindt hij nou van me? Denken jullie, want jullie kunnen het natuurlijk ook nooit zeker weten.
Alvast bedankt,


P.S. Hij is eigenlijk niet echt spraakzaam op MSN, begint zélf bijna nooit een gesprek. Als er iemand een gesprek begint ben ik het. En vaak is hij dan niet zo srpaakzaam (hij is ook vaak bezig met anderen dingen). Als ik hem wat vraag antwoord hij bijvoorbeeld wel maar toont geen interesse door zelf een vraag terug te stellen. Maar laatst wel, hij was bezig maar chatte wel met me. Ik vroeg of hij nog uit ging die avond en dat ging hij, en hij vroeg gelijk of ik ook nog ging (hij ging uit naar de plek waar ik normaal ook uit ga.. en hij eigenlijk niet zo vaak).

x Rachel
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 18:32   #2
dupke
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je bent gewoon een beetje verliefd hij denk ik ook maar jullie willen beide niet toegeven aan je gevoelens.

of je moet niet met um omgaan als ie gedronken heeft////
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 18:35   #3
mootje86
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

haay!!!

ik denk dat je gewoon moet afwachten.... mischien wil hij je eerst beter leren kennen ofzo...

jongens zijn soms maar rare wezens

het beste kun je gewoon een jongen vragen

greetz

mootje
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 18:48   #4
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

eerlijk gezegd geef ik je weinig kans...de keren dat hij echt interesse toonde,of de eerste stap zette,was hij zat?het kan natuurlijk altijd,maar wil je wel iemand die zulke dingen doet als ie gedronken heeft,of zelden tegen je praat als je zelf de stap niet zet,enz?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:13   #5
raxhel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik hou niet van dat soort jongens...
ik vind hetmaar een sukkel
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 19:17   #6
mootje86
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

je meot ehm gewoon vragen (als ie nuchter is ) wat ie nou van ej vind ... wel persoonlijk niet via msn ofzo
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 21:07   #7
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou als ik jou was voorlopig ff niks tegen hem zeggen over msn, kijken of hij een keer een gesprek met je begint...
Alsie na een weekje ofzo ( ik weet niet hoe vaak jullie met elkaar chatten ) nog steeds niks tegen jou heeft gezegd uit zichzelf, dan denk ik eerlijk gezegd niet dat hij in jou geinteresseerd is ... Klinkt hard, maar om verliefd te zijn op iemand die niks voor jou voelt is toch ook niks ?
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 21:43   #8
SpiNe
Trots van het noorden.
 
SpiNe's Avatar
 
Geregistreerd op: 13 August 2002
Locatie: grunn
Berichten: 3.893
Stuur een bericht via MSN naar SpiNe
Standaard

Birthday April 4, 1996

omfg.....
__________________
Sick liaisons raised this monumental mark the sun sets forever over Blackwater park.
SpiNe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 21:56   #9
Headliner
Slechtst Geklede Forummer
 
Geregistreerd op: 14 January 2002
Berichten: 15.298
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
Birthday April 4, 1996

omfg.....

Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 22:29   #10
Helenaa
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Headliner



Vind dat ze dat knap doet, op haar 7e al borsten hebben
  Met citaat antwoorden
Oud 27 July 2003, 22:31   #11
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Originally posted by SpiNe
Birthday April 4, 1996

omfg.....
ik kan net zo goed mijn geboortejaar veranderen in 1963 dus dat boeit nie veel

nu weer ontopic graag
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 00:37   #12
MDX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hij was zat.

Dat zeg je zelf..

Dan moet je er maar niks achter zoeken.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 17:07   #13
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die keer in de tent, toen had hij gezopen ja. Maar die keren dat hij beetj emet me flirtte over dag bij 't zwembad, en het hele jaar lang op school dat we oogcontact hadden, nee, toen had hij niet gedronken..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:09   #14
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

nou ik zou er ook nie teveel achterzoeken, hij vond je leuk toen ie aan je mocht zitten maar heeft ie ook nog aardig tegen je gedaan en leuke dingen gezegd toen ie niet aan je kwam

veel plezier nog met je 1e liefde affaire
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 July 2003, 18:50   #15
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Nou 't is nie me 1e liefdes affaire, 't is gewoon strondvervelend omdat ik hem gewoon echt onwijs leuk vind, maar ik durf nie echt met hem te praten verder ofzo.
Elke x als ik een vriend heb dan gaat dat uit omdat ik merk dat ik toch gek blijf op die jongen waar dit bericht over gaat haha
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 09:23   #16
psychobunny
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by MDX
Hij was zat.

Dat zeg je zelf..

Dan moet je er maar niks achter zoeken.
jaah,als je zat bent mag je alles he
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 10:35   #17
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by psychobunny

jaah,als je zat bent mag je alles he
Ik denk eerder dattie ermee bedoeld, dat hij toen niet wist wat hij deed, dus dat hij dat niet wil doen wanneer hij nuchter is zeg maar
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 11:40   #18
MDX
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Jamiel
Ik denk eerder dattie ermee bedoeld, dat hij toen niet wist wat hij deed, dus dat hij dat niet wil doen wanneer hij nuchter is zeg maar
Juist.

En ik weet er alles van..
  Met citaat antwoorden
Oud 29 July 2003, 16:11   #19
_Rachel_
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hm ja zou kunnen.
Maar jullie hebben het nou alleen over die ene keer dat hij wat gedronken had, maar niet over de rest van het jaar dat hij ook oogcontact met me zocht en die keren dat hij met me flirte terwijl hij niks gedronken had..
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 18:28.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.