Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 December 2003, 19:13   #1
Lon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard diermishandeling

Wat vinden jullie van diermishandeling? Moet er strengere wetgeving komen voor dierenwelzijn? Of vind je het juist goed dat minister Veerman het Honden-en kattenbesluit(ziet toe op het welzijn van honden en katten bij fokkers, pensions, asielen enz.) gaat afschaffen?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groeten Lon
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 21:08   #2
myrthe13
Guest
 
Berichten: n/a
Angry Re: diermishandeling

Citaat:
Originally posted by Lon
Wat vinden jullie van diermishandeling? Moet er strengere wetgeving komen voor dierenwelzijn? Of vind je het juist goed dat minister Veerman het Honden-en kattenbesluit(ziet toe op het welzijn van honden en katten bij fokkers, pensions, asielen enz.) gaat afschaffen?
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Groeten Lon
Hoi Lon,

K vind het echt niet normaal!!!ik vind het gewoon zielug voor die beestjes!!!Ja er moet echt een strengere wetgeving komen!En die imbeciel van een Veerman kan me de pot op!

Gr-Myrthe:kwaaist:
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 21:19   #3
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Vind je het ook erg wanneer dode dieren gebruikt worden voor anatomische projecten zoals practica die ik heb gevolgd?
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2003, 22:59   #4
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Die dieren zijn al dood. Die voelen dus geen pijn. Het is dan ook geen dierenmishandeling.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 11:43   #5
Chatty
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Dierenmishandeling : ben ik fel tegen samengevat, gewoon achterlijk, waarom zou je ze willen mishandelen
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 12:40   #6
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Die dieren zijn al dood. Die voelen dus geen pijn. Het is dan ook geen dierenmishandeling.

De konijnen, kikkers en vissen worden ervoor gefokt.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 13:36   #7
eneri
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Die dieren zijn al dood. Die voelen dus geen pijn. Het is dan ook geen dierenmishandeling.
denk je dat ze dan in t bos gaan zoeken naar dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven om die te gebruiken voor practica?
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 14:35   #8
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ben zwaar tegen dierenmishandeling. Het is gewoon te erg en ziek voor woorden en kan me niet voorstellen dat een mens instaat is om een dier pijn te doen of doden. Dat mensen elkaar doden en pijn doen, oke, maar dieren...

Dieren zijn niet zoals mensen van nature agressief en geweldadig, daarom zou een mens zich altijd beter kunnen verdedigen dan dieren, en dieren zijn te naïef naar mensen toe, mensen naar elkaar niet.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 16:21   #9
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Dierenmishandeling vind ik nog zwakker dan vrouwenmishandeling
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 16:42   #10
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Dierenmishandeling vind ik nog zwakker dan vrouwenmishandeling
Wat is er nou zo zwak aan vrouwenmishandeling, als een vrouw wilt kan ze heus wel zich verdedigen.
  Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 20:47   #11
bartje518
Aachen TSV
 
bartje518's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 January 2002
Locatie: Friedrichshain
Berichten: 13.372
Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Wat is er nou zo zwak aan vrouwenmishandeling, als een vrouw wilt kan ze heus wel zich verdedigen.
Een man is doorgaans wel sterker
__________________
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 December 2003, 23:31   #12
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Wat is er nou zo zwak aan vrouwenmishandeling, als een vrouw wilt kan ze heus wel zich verdedigen.
Wat een ongelooflijk domme opmerking,maar ja das weer een andere discussie.
Dierenmishandeling tsja das zwaar triest natuurlijk he..... Wat kun je er nou nog meer over zeggen.....
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 11:18   #13
Lon
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Maar denken jullie dat het zou helpen als er meer wetten zouden komen?
Nog ff over die practicumdieren... Bij ons op school worden daar inderdaad aangereden dieren enzo voor gebruikt. En resten slachtafval, bijv. varkensharten.
Ik vind niet dat je dieren op grote schaal moet fokken om er dan allemaal testen op te gaan doen die onherstelbare schade kunnen opleveren. Wanneer er zoiets met mensen zou gebeuren vliegt iedereen door het dak van woede, bij apen worden mensen boos, nou dan vind ik dat je het ook niet met muizen, kikkers enz. moet gaan doen.
Greetzzz Lon
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 11:59   #14
JEANUS
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Wat is er nou zo zwak aan vrouwenmishandeling, als een vrouw wilt kan ze heus wel zich verdedigen.
En hier heb ik maar 1 ding op te zeggen


BLAAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 13:07   #15
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Mensen kinderen, zie jullie vrouwens als een weerloos slap schepsel? Kom op he...Dacht het niet, natuurlijk zijn er vrouwen die worden mishandeld, maar die gasten moeten dan maar weg gaan bij hun geliefde man of wapens dragen, simpel zat.
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 19:06   #16
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Mensen kinderen, zie jullie vrouwens als een weerloos slap schepsel? Kom op he...Dacht het niet, natuurlijk zijn er vrouwen die worden mishandeld, maar die gasten moeten dan maar weg gaan bij hun geliefde man of wapens dragen, simpel zat.
sorry dat ik het zeg (eigenlijk spijt het me niet maarja)
je bent echt een naief dom bekrompen klein kind
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 19:33   #17
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
sorry dat ik het zeg (eigenlijk spijt het me niet maarja)
je bent echt een naief dom bekrompen klein kind
helemaal mee eens!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 December 2003, 21:35   #18
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by eneri
denk je dat ze dan in t bos gaan zoeken naar dieren die een natuurlijke dood zijn gestorven om die te gebruiken voor practica?
Sorry, niet over nagedacht.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 12:04   #19
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
sorry dat ik het zeg (eigenlijk spijt het me niet maarja)
je bent echt een naief dom bekrompen klein kind

Moet je horen wie het zegt, je praat gewoon je ouders en docenten naar en je bent te lui in je donder om zelf naar te denken. Waarschijnelijk zal jij het wel fijn vinden om zielig te kunnen zijn, om zwak te kunnen zijn. En je bent er volgens mij ben jij tot alles in staat om dat doel te berijken...
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 13:11   #20
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Moet je horen wie het zegt, je praat gewoon je ouders en docenten naar en je bent te lui in je donder om zelf naar te denken. Waarschijnelijk zal jij het wel fijn vinden om zielig te kunnen zijn, om zwak te kunnen zijn. En je bent er volgens mij ben jij tot alles in staat om dat doel te berijken...
meisje je hebt gdvr geen besef van wat je nu zegt
te lui om zelf na te denken ???? echt je zou moeten weten hoe aargh woedend je me maakt door dat te zeggen , gelukkig is het maar via het stomme net. Als je zoiets zegt doe dat dan op basis van uitspraken die ik hier al gedaan heb waaruit je kan afleiden dat ik niet verder nadenk over de wereld en over het leven !!
Ik doe niets anders , constant , en ben wel verstandiger dan veel andere bekrompen mensen die hier rondlopen.Dit bedoel ik dan niet om meerderwaardig over te komen ofzo want dat ben ik totaal niet , ik heb geen probleem met mensen die niet verder nadenken en mooi gevormd worden door de verwachtingen van de maatschappij omdat zij ook gelukkig kunnen zijn.
En er alles aan doen om dat doel te bereiken ..ik ben tegen het principe van doelen na te streven en als dat doel weer bereikt is , voor een ander doel te streven want ik denk totaal anders dus dat typeert al hoe onzinnig die post van je wel is !!
Als je mishandelt wordt door je man , ga je toch gewoon weg bij hem ,tuurlijk , zo simpel is het... volgens mij ben jij dan wel diegene die niet verder nadenkt hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 13:22   #21
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
sorry dat ik het zeg (eigenlijk spijt het me niet maarja)
je bent echt een naief dom bekrompen klein kind
Ook helemaal mee eens!!
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:29   #22
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
meisje je hebt gdvr geen besef van wat je nu zegt
te lui om zelf na te denken ???? echt je zou moeten weten hoe aargh woedend je me maakt door dat te zeggen , gelukkig is het maar via het stomme net. Als je zoiets zegt doe dat dan op basis van uitspraken die ik hier al gedaan heb waaruit je kan afleiden dat ik niet verder nadenk over de wereld en over het leven !!
Ik doe niets anders , constant , en ben wel verstandiger dan veel andere bekrompen mensen die hier rondlopen.Dit bedoel ik dan niet om meerderwaardig over te komen ofzo want dat ben ik totaal niet , ik heb geen probleem met mensen die niet verder nadenken en mooi gevormd worden door de verwachtingen van de maatschappij omdat zij ook gelukkig kunnen zijn.
En er alles aan doen om dat doel te bereiken ..ik ben tegen het principe van doelen na te streven en als dat doel weer bereikt is , voor een ander doel te streven want ik denk totaal anders dus dat typeert al hoe onzinnig die post van je wel is !!
Als je mishandelt wordt door je man , ga je toch gewoon weg bij hem ,tuurlijk , zo simpel is het... volgens mij ben jij dan wel diegene die niet verder nadenkt hoor


Het meeste ga ik niet op in, want je arrogant en dom bent.

Maar als je de kans ziet om bij een kerel weg te gaan die je mishandeld, en je doet het niet uit gronden dat je van hem houd of what ever (die kerel houd niet van jou maar goed), dan is het je eigen schult, want je kan het dan voorkomen.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:35   #23
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje


Het meeste ga ik niet op in, want je arrogant en dom bent.

Maar als je de kans ziet om bij een kerel weg te gaan die je mishandeld, en je doet het niet uit gronden dat je van hem houd of what ever (die kerel houd niet van jou maar goed), dan is het je eigen schult, want je kan het dan voorkomen.
Heb je teveel naar GTST gekeken ofzo?¿?
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:39   #24
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje


Het meeste ga ik niet op in, want je arrogant en dom bent.
waarom ben ik dom dan?? zeg het dan gewoon dat je geen argumentatie hebt..
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:43   #25
supergirl
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
waarom ben ik dom dan?? zeg het dan gewoon dat je geen argumentatie hebt..
Maak je er toch niet zo druk om meid...ze kent je niet eens en kijk naar uitspraken die ze heb gedaan dan neem je haar toch niet serieus...???!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:43   #26
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje


Het meeste ga ik niet op in, want je arrogant en dom bent.

Maar als je de kans ziet om bij een kerel weg te gaan die je mishandeld, en je doet het niet uit gronden dat je van hem houd of what ever (die kerel houd niet van jou maar goed), dan is het je eigen schult, want je kan het dan voorkomen.
Dus van de duizenden, misschien wel miljoenen vrouwen die mishandeld worden, is het allemaal hun eigen schuld?

Misschien houden ze inderdaad nog van die man, en hopen ze op een 'betere' toekomst... Misschien zijn ze bang om weg te gaan bij hem, omdat hij ermee dreigt hen dan te vermoorden... Misschien gaan ze niet weg omdat ze zelf geen geld, geen vrienden, geen TOEKOMST hebben...

Je ziet, redenen genoeg voor die vrouwen, en dus zijn ze allemaal dom, belachelijk, gewoon omdat ze niet weggaan bij die man? Is het hun eigen schuld dat ze mishandeld worden?
Dan vind ik jou eerder dom en belachelijk, omwille van je houding tegenover die vrouwen...
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 14:46   #27
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by supergirl
Maak je er toch niet zo druk om meid...ze kent je niet eens en kijk naar uitspraken die ze heb gedaan dan neem je haar toch niet serieus...???!!!
ik zou me er idd niet druk mogen over maken maar ze
kan me wel ver drijven door haar ignorante uitspraken
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:04   #28
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by ViveLaFète
waarom ben ik dom dan?? zeg het dan gewoon dat je geen argumentatie hebt..
Schelden is zeker een argument...weetje wat, klim in een boom en breek je nek, ik ga gewoon niet meer op je gescheld in, als je iets zinnigs zeg neem ik misschien de moeite weer.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:06   #29
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Schelden is zeker een argument...weetje wat, klim in een boom en breek je nek, ik ga gewoon niet meer op je gescheld in, als je iets zinnigs zeg neem ik misschien de moeite weer.
Wat heb je te zeggen op mijn vorige post? Want IK zou er toch nix ZINNIG tegenin kunnen brengen
Je kunt niet elke mishandelde vrouw zeggen dat het haar eigen schuld is, of wel soms?
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:07   #30
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Schelden is zeker een argument...weetje wat, klim in een boom en breek je nek, ik ga gewoon niet meer op je gescheld in, als je iets zinnigs zeg neem ik misschien de moeite weer.
Ik heb in mijn hele tekst geen enkel scheldwoord gebruikt dusjah
'klim in een boom en breek je nek' , verstandig zeg , echt waar....
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:08   #31
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Als je toevallig zo'n kloot treft kan je er idd niks aan doen, maar als je niet weggaat want je hoouud zoveeeeeeeeeeeel van die kerel, dan is het je eigenschult.
En bedrijgt hij je, een ander verhaal, maar dan heb je zeker nog noooooit van de politie gehoord, dat bedrijf is juist voor zulke dingen opgericht...
En dan kan je onderduiken ergens, en totaal anoniem verblijven.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:10   #32
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
Als je toevallig zo'n kloot treft kan je er idd niks aan doen, maar als je niet weggaat want je hoouud zoveeeeeeeeeeeel van die kerel, dan is het je eigenschult.
En bedrijgt hij je, een ander verhaal, maar dan heb je zeker nog noooooit van de politie gehoord, dat bedrijf is juist voor zulke dingen opgericht...
En dan kan je onderduiken ergens, en totaal anoniem verblijven.
Nog nooit verhalen gehoord van vrouwen die wel de politie op de hoogte gebracht hebben, maar waar de politie zo goed als nix deed?
Denk je nu ECHT dat de politie die vrouw HELE dagen bescherming gaat geven? ALS ze al bescherming krijgt...
Die man zal altijd wel een moment vinden om die vrouw te doden, of in elkaar te slaan hoor...

En ergens anoniem onderduiken, hoe LEUK!! Dan heb je helemáál geen leven meer, kun je niet meer buitenkomen...
Zou ik echt sùper vinden hoor
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:15   #33
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
Nog nooit verhalen gehoord van vrouwen die wel de politie op de hoogte gebracht hebben, maar waar de politie zo goed als nix deed?
Denk je nu ECHT dat de politie die vrouw HELE dagen bescherming gaat geven? ALS ze al bescherming krijgt...
Die man zal altijd wel een moment vinden om die vrouw te doden, of in elkaar te slaan hoor...

En ergens anoniem onderduiken, hoe LEUK!! Dan heb je helemáál geen leven meer, kun je niet meer buitenkomen...
Zou ik echt sùper vinden hoor
De politie doet vaak genoeg wel wat. En anders zijn er altijd nog wel familie en vrienden die je kunnen helpen. En natuurlijk die kerel kan je inelkaar slaan, dat is dan toch al vaker gebeurt, plus het feit dat je dan zeker aangifte kan doen. Dan ben je ook weer een tijdje van hem af.

Anoniem voor zo'n kerel, familie en vrienden weten dan wel waar je zit. En wat heb je liever, anoniem wonen, of inelkaar geslagen worden, nou dan wist ik het wel.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:16   #34
Saarah
Girls JustWannaHave Fun
 
Saarah's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 August 2003
Locatie: Heist O/D Berg
Berichten: 2.764
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
De politie doet vaak genoeg wel wat. En anders zijn er altijd nog wel familie en vrienden die je kunnen helpen. En natuurlijk die kerel kan je inelkaar slaan, dat is dan toch al vaker gebeurt, plus het feit dat je dan zeker aangifte kan doen. Dan ben je ook weer een tijdje van hem af.

Anoniem voor zo'n kerel, familie en vrienden weten dan wel waar je zit. En wat heb je liever, anoniem wonen, of inelkaar geslagen worden, nou dan wist ik het wel.
Als je jou hoort lijkt het allemaal zo gemakkelijk...
'Ga even naar de politie & duik ff anoniem onder', waarom ook niet...
Alsof het leuk is om zo te leven, altijd bang zijn, moeten onderduiken...
__________________
** You're pulling me close, I just say no...
I say I don't like it, but you know I'm a liar...
'Cause when we kiss, oooh, fire! **
Saarah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:18   #35
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by annomeisje
weetje wat, klim in een boom en breek je nek.
Wie is hier nou arrogant en dom
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:50   #36
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by xxxSarahkexxx
Als je jou hoort lijkt het allemaal zo gemakkelijk...
'Ga even naar de politie & duik ff anoniem onder', waarom ook niet...
Alsof het leuk is om zo te leven, altijd bang zijn, moeten onderduiken...
Wat zou jij dan doen als je geslagen wordt door je partner.
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:55   #37
CharmedOne
Lid
 
CharmedOne's Avatar
 
Geregistreerd op: 2 July 2003
Locatie: Rotterdam
Berichten: 8.304
Stuur een bericht via MSN naar CharmedOne
Standaard

Citaat:
Originally posted by Xero
Wat zou jij dan doen als je geslagen wordt door je partner.
Dat kan je echt niet weten... Je kan nu wel bv zeggen ik zouhem terug meppen of ik zou hem gelijk aangeven, maar het is een momentopname, je kan het nooit zeker weten.
CharmedOne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 15:59   #38
ViveLaFète
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Originally posted by CharmedOne
Dat kan je echt niet weten... Je kan nu wel bv zeggen ik zouhem terug meppen of ik zou hem gelijk aangeven, maar het is een momentopname, je kan het nooit zeker weten.
idd ja , en sommige vrouwen zijn mss heel sterk(mentaal dan) om direct in te grijpen maar anderen dan ook weer totaal niet..en om te zeggen dat het dan daarom hun schuld is dat ze mishandelt worden is ook weer zo'n bullshit.Eens in zo'n situatie dat je mishandelt wordt is het allemaal niet zo simpel als je in theorie nu kan zeggen hoor
  Met citaat antwoorden
Oud 28 December 2003, 17:16   #39
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

laten we het hier netjes houden en vooral het geflame achterwege laten
en ging dit topic niet over dierenmishandeling?
ik heb een ander topic gezien over vrouwenmishandeling
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 05:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.