Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Psychologie & Filosofie
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Psychologie & Filosofie Een forum waar je je hart kunt luchten en naar hartelust kunt filosoferen.

Gesloten onderwerp
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 March 2004, 21:43   #1
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard moeilijk..

ben toenstraks weer naar een behandeling geweest..
en zij zegt zoveel dingen die waar zijn..

dat ik veel te veel wil dat anderen blij zijn, en daardoor mezelf verloochen, en dat ik mijn gevoelens moet uiten naar mensen.
en niet mezelf meot blijven verstoppen omdat ik bang ben dat mensen niet accepteren wat ik eigenlijk ben: een lief gevoelig een emotioneel meisje..

en dat ik ook tegen mensen moet zeggen wat ik voel en denk, omdat ik mezelf dan anders alleen maar pijn doe, en dat die mensen ook niet weten waar ze aan toe zijn..

en dat IK de touwtjes in handen heb dat IK beslis wat ik doe en denk, en niet dat iemand anders mij verteld wat te doen en te denken

maar dat is zo moeilijk.. om jezelf bloot te geven, en toe te staan dat je mag zijn wie je bent en dat mensen je zo maar moeten nemen..
want ik wil zograag mensen gelukkig maken.. en vaak moet ik daarvoor dingen voor mezelf laten..

en ze zei ook, dat als mensen me niet accepteren zoals ik ben, dat ze dan niet in mijn leven hoeven te komen...
 
Oud 18 March 2004, 12:08   #2
Tjana
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: moeilijk..

Ik snap wat je bedoelt met jezelf blootgeven. Ik heb het ook een tijdje niet gekunt gelukkig was ik toen nog wat jonger dus leer je het makkelijker. Nu kan ik het alleen bij bepaalde personen maar nog steeds trek ik altijd anderen voor op mezelf. Zij op de eerste plaats en ik op de tweede. En ik weet dat dat niet goed is, maar wat je al zei het is moeilijk omdat te veranderen.
Ik Hoop dat het je lukt want het is waar mensen accepteren je ook beter als je ook jou mening en gevoel laat meespelen
wat voor behandeling heb je dan? gewoon bij een psycholoog?
sterkte

[edit by 0Vera] gelieve niet zulke grote posts te quoten, kort ze dan wat in geldt overigens ook voor (meerdere) foto's als die in posts staan.

Laatst aangepast door 0Vera : 18 March 2004 om 15:00
 
Oud 18 March 2004, 12:44   #3
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tjana

wat voor behandeling heb je dan? gewoon bij een psycholoog?
sterkte
http://forum.leerlingen.com/vbb/show...0&pagenumber=2
daar staat t ook een beetje in.

en thanx
 
Oud 18 March 2004, 14:54   #4
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: moeilijk..

okeeeeeee....... en wat moeten wij hier mee?

[edit by 0Vera] niks als je er niks mee wil, dus ook niet replyen.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....

Laatst aangepast door 0Vera : 18 March 2004 om 14:59
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 17:41   #5
Babysmurfie
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo met jezelf geconfronteerd worden is nooit makkelijk, maar het werkt wel verrijkend.
Het is pijnlijk omdat je weet ze gelijk heeft. Het is heel moeilijk om echt jezelf te zijn, maar als het je lukt, kun je trots zijn op jezelf.
Je komt er wel door
 
Oud 18 March 2004, 19:03   #6
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer

[edit by 0Vera] niks als je er niks mee wil, dus ook niet replyen.
en ik doe het lekker toch om te laten zien dat ik ongevoleig ben voor dit trieste gezeik
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 19:16   #7
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
en ik doe het lekker toch om te laten zien dat ik ongevoleig ben voor dit trieste gezeik
Ongevoelig is tot daaraan toe, maar triest gezeik... Wie ben jij om te bepalen wat triest is in haar leven?
 
Oud 18 March 2004, 19:33   #8
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Re: Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
Ongevoelig is tot daaraan toe, maar triest gezeik... Wie ben jij om te bepalen wat triest is in haar leven?
ik zeg dat dat gezeik triest is, en jij wil dat tegen spreken? Daarnaast VIND ik het triest gezeik, als ze nou eens iets had waar je ook iets mee kan en iets nuttigs kan zeggen (niet dat dat hier ook maar op een enkele manier op haar van toepassing kan zijn). Dit topic is gewoon zoiets van o kijk naar mij ik ben een zielig meisje dat nu als een van mijn laatste wanhoop daden een schreeuw om aandacht doet
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 19:39   #9
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
ik zeg dat dat gezeik triest is, en jij wil dat tegen spreken? Daarnaast VIND ik het triest gezeik, als ze nou eens iets had waar je ook iets mee kan en iets nuttigs kan zeggen (niet dat dat hier ook maar op een enkele manier op haar van toepassing kan zijn). Dit topic is gewoon zoiets van o kijk naar mij ik ben een zielig meisje dat nu als een van mijn laatste wanhoop daden een schreeuw om aandacht doet
Jij vindt het dus triest gezeik. Dan zou ik er niet eens op reageren. Ik kan me moeilijk in haar verplaatsen, maar begrijp haar nu wel een stukje beter (laatste zin).

Take it or leave it, lijkt mij.
 
Oud 18 March 2004, 19:59   #10
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

het is gewoon iets wat ik heelgraag kwijtwil. en wil weten of mensen zich hierin herkennen of tips hebben hoe ze dit aanpakken.
en dat het moeilijk is als je weet dat iemand gelijk heeft..

en reageer dan gewoon alsjeblieft niet.

Citaat:
Dit topic is gewoon zoiets van o kijk naar mij ik ben een zielig meisje dat nu als een van mijn laatste wanhoop daden een schreeuw om aandacht doet
dat is totaal niet waar. als jij alle topics waar ik in gereplied heb een beetje had gevolgd, dan had je vast anders gedacht.
dus je weet helemaal niet waar je over spreekt en hou je mond dan gewoon dicht! ik heb jou niet om een reactie gevraagd. en als je er nu alsnog over doorgaat ga ik aan vera vragen jou reacties te verwijderen. want ik vind het gewoon asociaal hoe jij reageert.
 
Oud 18 March 2004, 20:18   #11
Foetsy
aber, warum?
 
Geregistreerd op: 23 May 2002
Locatie: Zuid-Holland
Berichten: 657
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
ik zeg dat dat gezeik triest is, en jij wil dat tegen spreken? Daarnaast VIND ik het triest gezeik, als ze nou eens iets had waar je ook iets mee kan en iets nuttigs kan zeggen (niet dat dat hier ook maar op een enkele manier op haar van toepassing kan zijn). Dit topic is gewoon zoiets van o kijk naar mij ik ben een zielig meisje dat nu als een van mijn laatste wanhoop daden een schreeuw om aandacht doet
Weet je wat, laten wij wat afspreken! Als jij een onderwerp ziet dat je totaal niet interesseert en/of waar je toch alleen maar andere mensen zonder een gegronde reden zou aanvallen dan hoef jij daar niet op re reageren! Wat zeg je me daar van! Is dat niet een goed idee? Ja? Dan krijg je van mij een snoepje...
__________________
It is the things you believe in which make you human
Foetsy is offline  
Oud 18 March 2004, 20:19   #12
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

 
Oud 18 March 2004, 21:01   #13
Tjana
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hehe
dat wordt wel begrepen
 
Oud 18 March 2004, 21:51   #14
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
het is gewoon iets wat ik heelgraag kwijtwil. en wil weten of mensen zich hierin herkennen of tips hebben hoe ze dit aanpakken.
en dat het moeilijk is als je weet dat iemand gelijk heeft..

en reageer dan gewoon alsjeblieft niet.



dat is totaal niet waar. als jij alle topics waar ik in gereplied heb een beetje had gevolgd, dan had je vast anders gedacht.
dus je weet helemaal niet waar je over spreekt en hou je mond dan gewoon dicht! ik heb jou niet om een reactie gevraagd. en als je er nu alsnog over doorgaat ga ik aan vera vragen jou reacties te verwijderen. want ik vind het gewoon asociaal hoe jij reageert.
hehe hap hap

Als jij hier zo'n topic plaatst wil je dat er ook dit soort reacties komen anders post je het niet in een openbaar gedeelte. En als ik hier iets over wil zeggen is dat mijn goed recht net als jij dit soor gezeik mag posten.
En dan nog eits ik vind jou wel om aandacht schreeuwen met alles net weer een tikkeltje anders doen dan de rest en ja dit soort topics vind ik dan een soort van toppunt van ik ben zielig en wil aandacht.
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 21:55   #15
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard Re: Re: Re: Re: Re: Re: moeilijk..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
Weet je wat, laten wij wat afspreken! Als jij een onderwerp ziet dat je totaal niet interesseert en/of waar je toch alleen maar andere mensen zonder een gegronde reden zou aanvallen dan hoef jij daar niet op re reageren! Wat zeg je me daar van! Is dat niet een goed idee? Ja? Dan krijg je van mij een snoepje...
Sorry ik mag geen snoepjes aan nemen van vreemden, denk je nu echt omdat jij het zo ongeloofelijk lomp formuleert ik mn mond dicht ga houden in dit soort ik ben zielig topics? Dacht het dus niet, en ik vind niet dat ik iemand zonder gegronde reden aanval maar goed ik neem aan dat jij dat anders ziet. En ga jij je nou maar even leuk met dat zielige meisje dat dit topic heeft geopend bemoeien want veel nuttige bijdragen van jou zie ik hier nou ook niet. Ja? groot meisje krijg je van mij een snoepje ok?
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 21:56   #16
Chrizlybeer
Beheerder
 
Chrizlybeer's Avatar
 
Geregistreerd op: 4 January 2003
Locatie: Hel
Berichten: 4.989
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MasterB
totaal nutteloze bijdrage, zet er dan in elk geval nog bij: "elec meissie sterkte" dan zijn we tenminste goed bezig
__________________
Kijk.... Poep.... Poep is mooi.... Jij bent niet mooi....
Chrizlybeer is offline  
Oud 18 March 2004, 22:10   #17
MasterB
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga bewust niet in op haar post, omdat ik mij er niets bij voor kan stellen.(wat heeft ze dan aan mijn reactie) Ik ging alleen op jouw post in, omdat die mij niet aanstond.
 
Oud 18 March 2004, 22:16   #18
electricity
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

HOU ALLEBEI JULLIE MOND DICHT EN DOE DIT VIA PM OFZO

jeezzz. is dat nu zo moeilijk! als jeneit wil reageren reageer dan niet, en als je niks goeds te zeggen hebt zeg dan niks, anders zette ik t wel op adb.
 
Oud 18 March 2004, 22:18   #19
Setragasj
mycodenameis:edman
 
Setragasj's Avatar
 
Geregistreerd op: 22 July 2003
Berichten: 7.207
Stuur een bericht via MSN naar Setragasj
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door electricity
jeezzz. is dat nu zo moeilijk!
zie topictitel

nee maar ff serieus.. dit gaat echt nergens over. stop gewoon met het ja/nee gebeuren over dit is onzin/geen onzin enzo bladiebladiebla enzo grrrr pfffff en alle andere negatieve geluiden
__________________
Handtekening die je kunt laten weergeven onder iedere reactie.
Setragasj is offline  
Oud 18 March 2004, 22:47   #20
0Vera
Lid
 
Geregistreerd op: 24 February 2003
Locatie: Lelystad
Berichten: 5.130
Standaard

sorry elec hij gaat dicht. Teveel offtopic reacties. Chrizlybeer ik wil je verzoeken dit soort topics met onnuttige bijdragen niet meer te spammen daar wordt niet om gevraagd en heeft ook geen functie, ook al wil jij het misschien graag kwijt.
De volgende keer dat je dat in mijn fora nog doet heb je (alweer) een OW.
__________________
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline  
Gesloten onderwerp


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 20:17.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.