Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > The Lounge
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

The Lounge Post hier al je onderwerpen die wat meer zijn dan alleen ouwehoersel! Subforum: Schrijf je in voor de actuele forummeetings!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 13 December 2004, 11:59   #1
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard De NS, wat vinden jullie?

Ik had het vandaag weer dat ik niet naar school kon komen. (deze keer geen NS probleem maja toch). Het is me de afgelopen 6 weken op maandag al 3 keer overkomen dat ik niet naar school kon. Heerlijk! owja..... meestal in de spits
Normaal heb ik niks te zeiken op de NS maar de afgelopen weken gebeurt het gewoon veel te veel (niet alleen de maandag) op het traject Amsterdam - Haarlem - Leiden - Den Haag. Meestal is het probleem tussen Haarlem en Leiden, ik begin het zo langzamerhand toch wel vervelend te vinden!

Wat zijn jullie zeik puntjes op de NS

Verder ben ik tevreden over de NS hoor. Ze roeien ook met de riemen die ze hebben. Niet meer en niet minder.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 14:06   #2
dext0r
veteraan
 
dext0r's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 November 2001
Locatie: Zwolle
Berichten: 14.938
Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

ik ervaar het zelf niet zoveel, en natuurlijk het is soms vervelend ...

maar wat wil je dat de NS af en toe infra problemen heeft.. een van de meest ingewikkelde railinfrastructuur hebben we hier in ons landje (qua frequentie, traject etc.. ) daar is het niet gek dat er soms wat misgaat toch?
__________________
hoi ik koop mijn vette dag aanbiedingen op http://aanbiedingvandaag.nl
dext0r is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 14:12   #3
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

ik heb geen goed woord over voor dat klotebedrijf. Er is vandaag een nieuwe dienstregeling. ALWEEER!!. ja!.. Vorige keer hadden ze de Intercity Den Helder - Nijmegen geschrapt voor het stoppen op Heiloo en Castricum. Deze trein werd in beide plaatsen wel volop gebruikt en was steeds stampvol.... Toen hadden ze de spitstrein die alleen tijdens de spit reed, omgezet in een vaste traject voor Alkmaar - Amersfoort. Maaaar de altijd al zo overvolle stoptrein naar Amsterdam reed toen ook nog. Het punt is dat de intercity en stoptrein gewoon bij me schooltje op amsterdam amstel stopten. Maar nu is de stoptrein geschrapt (is nu Uitgeest - Amsterdam geworden). En moeten we het nu met maar 2 treinen in het uur naar Mokum toe doen. Tja, ze zijn gewoon ontzettend dom daar bij de NS, want dit wordt gewoon weer elke ochtend en middag staan in de trein .
Dan zou je als weldenkend mens gaan zeggen, laat die intercity dan maar gewoon weer stoppen in Heiloo. Dan krijgen ze ook weer geheid meer klanten want er wordt tegenwoordig steeds meer de auto gepakt omdat ze gewoon aan het kutten zijn bij de NS.
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 16:26   #4
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

hej niels
ik reis meestal 4 tot 5 keer per week traject haarlem leiden, maar ik meot zeggen dat het mij juist super mee gevallen is de laatste tijd in vergelijking tot 2 jaar geleden. Toen was het echt elke week feest.
Ik heb een beetje het idee dat ze het wat meer onder controle hebben. Mijn laatste vertraging is toch al vrij lang geleden!

het wordt echter weer winter nu he

edit: wat ik wel pauper vind is die zomerdienstregeling. Dat er op de treinstations tussen leiden cs en denhaag cs/hs maar 2 fucking treinen per uur stoppen. In het meest bevolkte gebied van Nederland

Laatst aangepast door anemic : 13 December 2004 om 16:30
  Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 16:48   #5
chica
Bianca
 
chica's Avatar
 
Geregistreerd op: 8 March 2002
Locatie: de Zilk
Berichten: 6.892
Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Vandaag was er wat op Haarlem-Leiden, vorige week(hoefde ik gelukkig niet met de trein), en die week daarvoor ook al

Ik was vandaag een uur later thuis dankzij de NS, omdat ik met die slome rotbus moest
__________________
http://juf-bianca.blogspot.com
- Als je loslaat heb je twee handen vrij -
- Verander vastbesloten van mening -
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 December 2004, 22:58   #6
TheGroovMaster
Über Mensch
 
TheGroovMaster's Avatar
 
Geregistreerd op: 11 April 2002
Locatie: Haarlem
Berichten: 9.069
Stuur een bericht via MSN naar TheGroovMaster
Standaard

hey niels, tis nils maar ik heb het juist andersom.... het was afgelopen anderhalf jaar goed bij mij ...... nouja.... op het laatste half jaar na dan, echt ruk nu.....

maar komt omdat ik nu meer in de spit reis, dat het daarom misschien anders is. Zou wel beetje fout zijn dat er juist in de spits meer vertragingen zijn.
TheGroovMaster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 11:09   #7
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

ik ben allang blij dat er treinen rijden
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 18:24   #8
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AmbyPur
ik ben allang blij dat er treinen rijden
je betaalt voor een service en als die niet aan je wensen voldoet mag je zeuren
  Met citaat antwoorden
Oud 14 December 2004, 21:32   #9
hegje
boooooooooooooooooooring
 
hegje's Avatar
 
Geregistreerd op: 31 May 2003
Locatie: almeloooooo
Berichten: 1.098
Stuur een bericht via MSN naar hegje
Standaard

ik heb zelf een problemen, tenzij je snachts trug naar enschede wil vamnuit almelo. dan wil ie nog wel een keer telaat zijn, (15 tot 30 min)
__________________
Just Swallow, and it will all be over
hegje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 10:33   #10
AmbyPur
Lid
 
Geregistreerd op: 12 April 2002
Locatie: Groningen
Berichten: 13.799
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
je betaalt voor een service en als die niet aan je wensen voldoet mag je zeuren
true, maar ik ben nog aardig tevreden
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 13:16   #11
Xero
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hoewel ik 5 dagen in de week met de trein reis en ik tot nu toe weinig problemen gehad.
  Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 13:22   #12
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door anemic
je betaalt voor een service en als die niet aan je wensen voldoet mag je zeuren
en als t je niet aan staat, zoek je lekker een andere transportmiddel want met dat soort gezeur kom je nergens

ik heb trouwens in verhouding erg weinig last gehad van vertragingen of uitval...en aangezien ik de laatste 5 of 6 maanden al niet meer met de trein ben geweest, heb ik nu niks meer over ze te klagen
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 December 2004, 15:07   #13
FunFair
.
 
Geregistreerd op: 1 March 2001
Berichten: 8.845
Standaard

pfff altijd dat gezeik over de ns...

ik ben tevreden met die gasten... ze brengen me netjes elke keer van de ene kant naar de andere kant van Nederland en vaak zonder ernstige vertraging als er vertraging is... oke heel soms kan het voorkomen dat je in totaal 2 uur langer over je reis doet, maarjah.. poep gebeurd...

Helaas vind ik de prijsen wel steeds asocialer worden... die mogen naar mijn mening eens flink naar beneden gesteld worden...

maarjah.. ik rijd bijna nooit op een probleemtraject... (hengelo - utrecht / hengelo - amsterdam / utrecht - amsterdam)
hoewel utrecht - amsterdam de laatste tijd wel wat gebreken heeft dankzij werkzaamheden...
__________________
hardstikke doooooood
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 15:22   #14
Doggy1990
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

niks mis met de NS... me pa moet zijn geld erbij dus ik klaag nie
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 15:56   #15
LoeLoe
 
LoeLoe's Avatar
 
Geregistreerd op: 16 October 2000
Locatie: VenrayCity
Berichten: 4.876
Standaard

Als je een belangrijke afspraak hebt, dan houd ik altijd rekening met een uur vertraging en daarom ga ik dan ook wat eerder.

Hoevaak ik al niet mee heb gemaakt dat ik net op tijd of net niet op tijd aan kwam.. dat is niet meer op 1 hand te tellen.

Wel ben ik blij dat er uberhaupt treinen rijden die me iedere keer toch mooi weer overal naartoe brengen. Door me OV heb ik meestal niet zo'n last van de hoge kosten... al moet ik toegeven dat ik de prijzen toch wel asociaal hoog vindt..
__________________
Tjah...
LoeLoe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 16:03   #16
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik ga eigenlijk nooit met de trein, wel met de bus. En daar heb ik ook heel veel over te klagen soms komtie te vroeg en dan wordt er een bustijd overgeslagen zodat ik mooi te laat kom op school... of de bus komt juist te laat, en dan ben je nog te laat
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 17:49   #17
BlackTurtle
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tis een snertbedrijf maar ik vond die actie van ze dat ze dan ook daadwerkelijk snert gingen aanbieden aan reiyigers wel cool!

ach soms ben ik 5 of 10 minuten later op mn stage maar dat is toch niet zo.n ramp
  Met citaat antwoorden
Oud 5 January 2005, 18:09   #18
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Valt wel mee qua problemen met NS. Ik heb meer problemen met de houding van de overheid en de werkwijze van ProRail (de instelling die het spoor moet onderhouden). Dat duo maakt er echt een potje van. Komt mooi weer op et dak van de NS.
Belasting op et spoor gaat weer omhoog, onderhoud gaat omlaag. Wie kan er wat aan doen, NS of overheid? Lijkt me duidelijk.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 20:35   #19
annomeisje
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

De trein is altijd te laat, de treinen zijn víés en geen klein beetje ook. En de controleurs zijn sjaggie, maar verder vind ik het best.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 21:32   #20
LexS
BeHeerser
 
Geregistreerd op: 25 March 2004
Locatie: Amsterdam
Berichten: 1.800
Standaard

Gisteren had ik ook zoiets. Ging eerst van Arnhem naar Amsterdam... Nou normaal doe je daar 1 uur en 10 min over, dat was nu 1 uur en 50 min... Enfin, daarna wilde ik naar Voorhout toe. Moet ik eerst naar Haarlem. Er rijden geen treinen rechtstreeks naar Voorhout op dat moment om de 1 of andere reden dus moest ik eerst naar Leiden want eigenlijk dubbelop is. Nou ik loop dus snel naar het perron, hup trein rijdt net weg. Ze geven je gewoon 1 min overstaptijd. Vervolgens met de trein van Leiden naar Voorhout hetzelfde verhaal, weer op de volgende trein wachten omdat ze je 1 min overstaptijd geven. :@

Goed bezig NS!
LexS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 January 2005, 22:47   #21
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Wat zielig!
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 16:54   #22
Shanna89
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Phit
Het punt is dat de intercity en stoptrein gewoon bij me schooltje op amsterdam amstel stopten. Maar nu is de stoptrein geschrapt (is nu Uitgeest - Amsterdam geworden).
Whu? De stoptrein naar Amsterdam komt toch vanaf Castricum? Iig, als ik op Uitgeest opstap in een stoptrein naar Amsterdam zit ie al voor de helft vol met mensjes uit Castricum?
Heiloo - Amsterdam heb ik nog nooit getest, volgens mij is die er geen eens of wel?

Oh ja, geklaag over de NS hmmz..
Laatst toen ik uit Amsterdam kwam zette die conducteur me de trein uit in Zaandam omdat ik al twee ging gestempeld was op een kaartje..... Scheen ie niet meer geldig te zijn. Yeah right

Laatst aangepast door Shanna89 : 15 January 2005 om 16:56
  Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 20:37   #23
Alpha
FORE!!!
 
Alpha's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 April 2003
Locatie: Den Bosch
Berichten: 3.523
Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

ik heb het niet zo met de NS ... komen vaak te laat en zo ... maja ... je hebt ze wel nodig als student
__________________
(\_/)
(O.o) This is Hassan bin Ali.
(> <) Copy Hassan bin Ali into your signature to help him on his way to world Domination.
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 January 2005, 22:58   #24
Nightwolf
Nerd
 
Nightwolf's Avatar
 
Geregistreerd op: 17 July 2001
Locatie: oosterhout
Berichten: 12.844
Standaard

buiten spitstijd komen ze vaker op tijd hoor
__________________
Networked Intelligent Guardian Hardwired for Terran Warfare and Online Logical Fighting
mail: nightwolf@leerlingen.com
Nightwolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2005, 15:06   #25
ik_ben_de_man
www.funing.nl
 
ik_ben_de_man's Avatar
 
Geregistreerd op: 23 February 2001
Locatie: Arnemuiden
Berichten: 1.475
Stuur een bericht via AIM naar ik_ben_de_man Stuur een bericht via Yahoo naar ik_ben_de_man
Standaard

k rijd altijd zwart dus weet niej hoe hoog de prijzen zijn , en ik vind dat je dan ook niej over service hoeft te klagen.

ik woon in zeeland dus bijna nooit vertragingen langer dan 15 min.
ik_ben_de_man is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2005, 19:16   #26
not-known
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ik_ben_de_man
k rijd altijd zwart dus weet niej hoe hoog de prijzen zijn , en ik vind dat je dan ook niej over service hoeft te klagen.

ik woon in zeeland dus bijna nooit vertragingen langer dan 15 min.
Pas je wel op met je zwartrijden
Binnenkort gaat de nieuwe regel in dat je bij betrapt worden een boete van 30 euro (dacht ik) moet betalen PLUS et treinkaartje.
Tis een tipje
  Met citaat antwoorden
Oud 16 January 2005, 20:19   #27
The Phit
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shanna89
Whu? De stoptrein naar Amsterdam komt toch vanaf Castricum? Iig, als ik op Uitgeest opstap in een stoptrein naar Amsterdam zit ie al voor de helft vol met mensjes uit Castricum?
Heiloo - Amsterdam heb ik nog nooit getest, volgens mij is die er geen eens of wel?
Het was een stoptrein Alkmaar - Amsterdam - Utrecht Die reedt. Enige wat nu nog in Heiloo stopt zijn elk half uur een trein naar Hoorn, Den Haag, Amsterdam/Amersfoort Schothorst. Alle treinen die in Castricum stoppen, stoppen ook in Heiloo hoor meissie
  Met citaat antwoorden
Oud 17 January 2005, 17:54   #28
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder
 
Kampie's Avatar
 
Geregistreerd op: 15 August 2001
Locatie: Groningen
Berichten: 9.448
Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Wees blij dat er een bedrijf is die al die treinen enigzins in redelijke banen probeert te leiden..

Probeer het zelf maar eens goed te coordineren. Met altijd een onoverzienbaar aantal reizigers.
__________________
Te horen elke woensdag op SluttieFM (http://www.sluttiefm.nl)
WeekBreek LIVE van 19.00u tot 22.00u, met daarna de GrooveMix.
Verhaaltjes?? http://www.plaintext.nl (ook voor de belgen)
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 January 2005, 11:24   #29
anemic
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

weet je

ik woon nu in zweden
en de treinen zijn hier echt chaos alom..
wees maar blij met de NS vergeleken met hier
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 11:22.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.