Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord
 
Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 15 June 2005, 20:58   #1
ik123
Lid
 
Geregistreerd op: 15 June 2005
Berichten: 7
Standaard verliefd leraar

Hey, ik denk dat ik verliefd ben op mijn leraar. Vorig jaar kreeg ik les van hem en nu niet meer. Maar hij is al erg oud ( in de 30) en hij heeft al een vriendin. Ik weet echt niet wat ik moe doen!! Ik wil gewoon dat hij mij nekeer goed vastpakt zoals op kamp deze zomer (ik ben same met hem op kamp geweest en toen kwamen we zeer goed overeen) Ik hoop dat jullie mij kunne helpe, want het is echt vreselijk. Wanneer hij met mij praat ben ik gelukkig maar wanneer hij niks zegt of ik hem niet zie dan ben ik super verdrietig! Kunne jullie mij niet wat helpe want zo is het echt vreselijk!!
ik123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 21:58   #2
Flater
p 0 m p . .
 
Flater's Avatar
 
Geregistreerd op: 12 June 2004
Locatie: Aarde
Berichten: 1.453
Standaard

Zoek afleidig in iets anders, dit is kansloos
__________________
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 June 2005, 22:04   #3
bootje
Meest gerespecteerde forummer
 
bootje's Avatar
 
Geregistreerd op: 29 December 2001
Locatie: België
Berichten: 7.675
Standaard

je denkt dat je verliefd bent... zou het niet gewoon kunnen zijn dat je hem tof vindt en naar hem opkijkt? of misschien een soort "crush", kalverliefde...
__________________
We'll meet again, don't know where, don't know when, but I know we'll meet again some sunny day.
bootje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 07:29   #4
Witkop
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Zo snel mogelijk vergeten en een andere hobby zoeken......... Dit is best wel kansloos.
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 12:28   #5
MrInsane
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik zou het vergeten als ik jouw was, en iemand van je eigen leeftijd zoeken.
Trouwens als je rond de 30 bent, ben je nog vrij jong hoor niet oud
Maar goed zoek een andere jongen die je leuk vind, want deze man is en al stuk ouder dan jouw en hij is al bezet dus ga er maar niet van uit dat hij jouw wil.
En op wat voor manier heeft hij je beetgepakt op dat kamp dan ???
Klinkt namelijk niet gezond
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 13:31   #6
Kathleen
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Op welke school zit je

Mja, ik heb dat vroeger ook nog voorgehad... maar toen werd ik wel nogal snel verliefd

Uiteindelijk is er wel een groot leeftijdsverschil en hoe zouden je vrienden je dan bekijken?

Zoek best een jongen van je eigen leeftijd... die zijn er genoeg!
  Met citaat antwoorden
Oud 16 June 2005, 16:12   #7
Evel3
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Hej,

Ik begrijp ongeveer wat je doormaakt.
Ik heb voor mijn leraar van godsdienst wel "geveoelens". Ik ben niet echt verlief, maar het is echt lastig. Telkens als ik hem zie, voel ik mijn hart tekeer gaan, wil ik hem kussen(ik weet niet wrm, maar ik wil het dan echt)De vorige keer waren we film aan het zien, en hij zat naast mij, en ik had het toch wel ff moeilijk. Ik had echt zin om hem te knuffelen, hem alles te vertellen, te beginnen wenen, hem kussen en zo van die dingen. Ik heb het ook wel moeilijk altijd als het examens zijn, en hij loopt rond; ik zit daar constant naar te kijken, kan me niet concentreren en als ik een vraag heb stel ik die altijd aan hem.
Ik heb zoveel bewonder voor hem, en vind hem kei knap!
Het is echt een hatelijk gevoel dat mij achtervolgt, en ik denk dat ik het wel kan vergelijken met wat jij voelt.(we verschillen 17 jaar en hij heeft ook een vriendin) Maar net zoals de andere zeggen, kan ik alleen zeggen dat je het gewoon moet vergeten. Ik doe het ook, en het is verdraaid moeilijk, en ik heb dikwijls downs enzo maar ik ben ondertussen ook al op iemand anders verliefd geweest, en dat zorgt er voor dat mijn gevoelens even naar de achtergrond verdwijnen, maar het voorbij is, komen die voor mijn leraar weer terug

In ieder geval veel sterkte!(en vergeet niet dat er mensen zijn die je steunen en je begrijpen, niet alleen ik maar ook je vriend(inn)en)
  Met citaat antwoorden
Oud 6 July 2005, 16:33   #8
MissFreaky
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

zoek een andere leuke jongen op en denk realistisch.. het is je leraar
1) leraren mogen sowieso al geen relaties met leerlingen
2) wat voor toekomst zit er in?
3)hij heeft een vriendin
en ga zo maar door
als je eraan toegeeft word het alleen maar moeilijker
  Met citaat antwoorden
Oud 7 July 2005, 23:07   #9
thaweird1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

tja... ik was vroeger ook op n leerkracht .. moeilijk om mij te concentreren in zijn buurt =s maar nooit toegegeve ^^ na n tijdje waren die gevoels weg en ik was uiteindelijk goe gebuisd voor wisk (hij gaf wisk en was mijn klastitularis) ... jah, wat verwacht je? in zijn lessen kan ik me nooit concentrere en als ik thuis was, snapte ik der geen bal van =s mja ... dit jaar heb ik n ander leerkracht voor wisk ... ow wat ik zo tof vond, was dat hij me toch overliet ... ik was zo hard gebuisd ... je zou nooit denke dat ik over mocht ... ik mocht er vanaf met n waarschuwing, het was zelfs geen B-attest ^^ amai, wat n leerkracht ^^ Alsk hem tegekom in de gang dan zegt hij altijd op n kei schattige manier van 'ah, dag sandra' ^^ mja, mijn gevoelens zijn weg en kome ni meer terug whor ... maar het duurde wel ff =s kzie nu in dat hij stukken ouder is ... maar ik vind dat oudere gaste altijd iets hebben ^^
Vroeger toen ik naar het ziekenhuis ging, was er een dokter ... fucking knap ^^ mijn vader was naar beneden gegaan en aant wachten bij de motor en ik zat dus alleen met hem in zijn kamertje ... hij was zo kei serieus aant vertellen van .. kweeni meer wat ... en ik was zo aant luistere en dan bleef ik zo kijke .... amai, die heeft kei schone ogen ^^ zo blauw en dan ging die pupil zo ff klein en terug groot ... hij was ondertussen al gestopt ... en ik zat der nog altijd met houding dat ik aant luistere was... volgens mij had hij iets gevraagd ... kweeni meer ^^ hij stopte zo ... ^^ en daarna werd ik wakker en ik moest lache en hij lachte mee ^^ volgens mij wist hij wel dat ik beetje aant wegdrome was ^^

mja, moet gaan slapen ^^ ouders zage ^^
  Met citaat antwoorden
Oud 8 July 2005, 23:46   #10
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

thaweird1, zou je jouw tekst wat leesbaarder kunnen maken? Dan kan iedereen het lezen, en zo reageren mensen er ook eerder op
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2005, 00:02   #11
thaweird1
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jamiel
thaweird1, zou je jouw tekst wat leesbaarder kunnen maken? Dan kan iedereen het lezen, en zo reageren mensen er ook eerder op
wat bedoel je met leesbaarder? tis toch int nederlands? ik typ toch geen chinees? ^^
  Met citaat antwoorden
Oud 9 July 2005, 00:09   #12
Jamiel
Guest
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thaweird1
wat bedoel je met leesbaarder? tis toch int nederlands? ik typ toch geen chinees? ^^
Als je ^^ zou vervangen voor een punt, zou het al een stuk fijner zijn om te lezen
  Met citaat antwoorden
Antwoord


Berichting Regels
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. De tijd is nu 19:12.


Forum software: vBulletin 3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.